abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:33:33 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121402160

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:35:44 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121402225
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Maar als het je wel lukt geeft het ook hele grote voldoening (mag ik hopen voor die persoon) :7

Lapo voor de volgende
En dan wat? Je hebt dan waarschijnlijk even een vriendin, waar je tot op het bot geobsedeerd door bent. Dan gaat het uit en dan voel je je kut en ben je nog wanhopiger.

Nee sorry dat helpt niemand vooruit.
C'est la vie
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:38:41 #3
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121402339
Nee ik vind het ook niet wenselijk hoor. Maar ja wou het enige pluspuntje ervan geven eigenlijk. Positive me :7 O-) Maar ja erg klote voor mensen die er zo mee bezig zijn ja. 1 vriend overleeft 5 tot alle vriendinnen meestal. Kunnen beter daarop richten en dan wat meemaken om te vertellen aan meiden dan slechts meiden te willen versieren zonder wat te vertellen te hebben.
we dan
pi_121402729
is het niet eens tijd voor een nieuwe, frisse op? en korter vooral aangezien niemand het leest. ~:)
  donderdag 10 januari 2013 @ 19:09:10 #5
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_121403606
Lezen wel, maar reageren;)
Be dance |Be real| Be You
pi_121404810
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef dawg het volgende:
is het niet eens tijd voor een nieuwe, frisse op? en korter vooral aangezien niemand het leest. ~:)
Als je de spoilers niet openklapt, issie best kort. :P Spoilers zijn voor wie interesse heeft lijkt me.
pi_121407185
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef ook_gek het volgende:

Ooit wel eens aan gedacht dat het pestverleden helemaal niet heeft bestaan op in zijn hoofd na? Ga maar na, iedereen hier in dit topic is gemeen tegen hem! De hele wereld is tegen hem, dit zijn letterlijke uitspraken van Benzin. Is het niet mogelijk dat door gebrek aan filteren hij gedrag van mensen heel anders heeft geïnterpreteerd?
Absoluut niet, want anders hebben meerdere mensen een kapotte filter, ik ben niet de enige die dat zo gezien heeft.
pi_121407896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Absoluut niet, want anders hebben meerdere mensen een kapotte filter, ik ben niet de enige die dat zo gezien heeft.
Benzin ik denk wel dat je wat gevoeliger bent qua kritiek en je vat het hier ook al heel gauw als pesten op.
Nog een reden om hulp te gaan zoeken want juist daardoor kun je leren je eigen denkpatroon te veranderen en om te checken of het reeel is wat je denkt of niet.
pi_121408101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Benzin ik denk wel dat je wat gevoeliger bent qua kritiek en je vat het hier ook al heel gauw als pesten op.
Nog een reden om hulp te gaan zoeken want juist daardoor kun je leren je eigen denkpatroon te veranderen en om te checken of het reeel is wat je denkt of niet.
Wat jullie doen vat ik niet als pesten op. En wat ze mij hebben aangedaan was meer dan kritiek
pi_121409177
quote:
Vind je dat een grappig filmpje?
pi_121409220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Hamast het volgende:

[..]

Vind je dat een grappig filmpje?
Niet grappig. Wel interessant.
pi_121409307
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Niet grappig. Wel interessant.
Vind 't echt zielig voor die jongen. Had als ik hem was geweest één van die jongens hun fiets of auto van de ouders in brand gestoken oid. Terreur met terreur beantwoorden. :)
pi_121409377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Hamast het volgende:

[..]

Vind 't echt zielig voor die jongen. Had als ik hem was geweest één van die jongens hun fiets of auto van de ouders in brand gestoken oid. Terreur met terreur beantwoorden. :)
:')

Ik vind het eigenlijk een heel sympathieke jongen. Een beetje lievig zelfs. Hij is niet eens zo verbitterd of zo. Hij had er veel slechter voor kunnen staan.
pi_121409467
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een heel sympathieke jongen. Een beetje lievig zelfs. Hij is niet eens zo verbitterd of zo. Hij had er veel slechter voor kunnen staan.
Inderdaad, lijkt me een aardige gast.

Maar ik meen het, hij had meer van zich af moeten bijten, op een manier die indruk maakt. :)
pi_121409589
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Hamast het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt me een aardige gast.

Maar ik meen het, hij had meer van zich af moeten bijten, op een manier die indruk maakt. :)
Het is wel duidelijk dat hij niet van zich af bijt. Het is echt zo'n jongen die te goed voor de wereld is. Een beetje de ruimte geven en hij bloeit helemaal op. Verder komt hij wel gedreven over :D

En mooie ogen :D
pi_121409717
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat hij niet van zich af bijt. Het is echt zo'n jongen die te goed voor de wereld is. Een beetje de ruimte geven en hij bloeit helemaal op. Verder komt hij wel gedreven over :D

En mooie ogen :D
Mooie ogen? wtf? :P

Precies, gewoon té aardig. Ik denk dat één actie van grof geweld of doortastendheid genoeg geweest zou zijn geweest. Toch jammer dat dat niet gebeurd is. :)
pi_121409885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Hamast het volgende:

[..]

Precies, gewoon té aardig. Ik denk dat één actie van grof geweld of doortastendheid genoeg geweest zou zijn geweest. Toch jammer dat dat niet gebeurd is. :)
Groene ogen zijn nice :7

Hij is ook gewoon te aardig. Maar als hij is zoals hij overkomt zou hij best een vriend van me kunnen zijn.

Ik denk dat grof geweld niet helpt. In sommige gevallen is het inderdaad een oplossing, maar vaak werkt het ook averechts. Niet voor niets zijn vaak de gepeste kiddo's de zwakste...
pi_121410151
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Groene ogen zijn nice :7

Hij is ook gewoon te aardig. Maar als hij is zoals hij overkomt zou hij best een vriend van me kunnen zijn.

Ik denk dat grof geweld niet helpt. In sommige gevallen is het inderdaad een oplossing, maar vaak werkt het ook averechts. Niet voor niets zijn vaak de gepeste kiddo's de zwakste...
Je hoeft ook niet sterk te zijn, denk aan een steen door een ruit, iemands fiets molesteren etc.

Dan denken ze ook wel 2 keer na voor dat ze je pesten. ("dalijk ben ik de volgende die aangepakt word" )

Het is natuurlijk fout om zoiets te doen, maar als school/ouders/politie etc. je niet willen/kunnen helpen zul je echt het recht in eigen hand moeten nemen. Vechten tegen een groep is dan geen optie. (zeker als je, zoals je zegt, zwakker bent.) Dus zul je er eentje die alleen is aanpakken, of terroriseren.
pi_121410269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:23 schreef Hamast het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet sterk te zijn, denk aan een steen door een ruit, iemands fiets molesteren etc.

Dan denken ze ook wel 2 keer na voor dat ze je pesten. ("dalijk ben ik de volgende die aangepakt word" )

Het is natuurlijk fout om zoiets te doen, maar als school/ouders/politie etc. je niet willen/kunnen helpen zul je echt het recht in eigen hand moeten nemen. Vechten tegen een groep is dan geen optie. (zeker als je, zoals je zegt, zwakker bent.) Dus zul je er eentje die alleen is aanpakken, of terroriseren.
Ik denk dat de angst voor repressie te groot is eigenlijk. En hij ook te lief.
pi_121410460
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:25 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat de angst voor repressie te groot is eigenlijk. En hij ook te lief.
We gaan off topic. :+
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:44:03 #22
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121415330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef dawg het volgende:
Hij is idd best wel kut :P Maargoed, dit topic is gewoon een verkapte slowchat geworden waar mensen hun liefdesverdriet en depressies kunnen dumpen,. Daadwerkelijk vrouwen gaan versieren komt er niet van. Er werkt maar een enkeling actief aan zichzelf.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121415524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hij is idd best wel kut :P Maargoed, dit topic is gewoon een verkapte slowchat geworden waar mensen hun liefdesverdriet en depressies kunnen dumpen,. Daadwerkelijk vrouwen gaan versieren komt er niet van. Er werkt maar een enkeling actief aan zichzelf.
Je verwacht er duidelijk te veel van.
pi_121417272
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Maargoed, dit topic is gewoon een verkapte slowchat geworden waar mensen hun liefdesverdriet en depressies kunnen dumpen,. Daadwerkelijk vrouwen gaan versieren komt er niet van. Er werkt maar een enkeling actief aan zichzelf.
Slowchat is niet toegestaan en het topic ging al nooit per se over het versieren van vrouwen zelf, maar over de problemen waar je tegenaan loopt bij het versieren van vrouwen als je sowieso een achterstand hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef de OP het volgende:
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
Er zijn ook topicreeksen die wel veel meer inspelen op het versieren an sich.
pi_121418016
Is er iemand anders dan Benzin die moeite heeft met versieren ?? Ik wil namelijk niet steeds dezelfde discussie hebben waar we steeds op hetzelfde uitkomen
pi_121418262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Is er iemand anders dan Benzin die moeite heeft met versieren ?? Ik wil namelijk niet steeds dezelfde discussie hebben waar we steeds op hetzelfde uitkomen
Die mensen zijn er regelmatig en worden hier ook regelmatig geholpen. Maar je creëert wel een negatieve sfeer zo, wie weet blijven daardoor mensen juist wel weg.

Je kan ook gewoon wachten op nieuwe posts in plaats van kritiek leveren op mij.
pi_121418598
Ik zei dit alleen maar omdat ik niet steeds weer dezelfde discussie wilde hebben die steeds weer hetzelfde riedeltje is , en er zijn meer die daarover wat gezegd hebben en daar begin je niet over negatieve sfeer.

Ik wil namelijk niet voor de tigste keer hetzelfde zeggen wat elke keer al gezegd word en door meerdere gezegd word niet alleen door mij.

En daarbij ik vind het best hoor dat je hier bent maar ik wil ook andere verhalen horen van andere mensen die soms ik juist heel vaak niet zie.
pi_121419552
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Hamast het volgende:

[..]

Acties van grof geweld helpen lang niet iedereen hoor :P
pi_121420159
quote:
Heb de kerstboom een maand geleden nog versierd, zonder moeite
pi_121420242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:14 schreef opreis het volgende:

[..]

Heb de kerstboom een maand geleden nog versierd, zonder moeite
Maar je hebt hem ook weer af moeten tuigen ;)
pi_121420277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Maar je hebt hem ook weer af moeten tuigen ;)
Kom nou, daar heb ik een vrouw voor
pi_121420287
Ik versier eigenlijk nooit
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121420304
Mannen niet, kerstbomen niet..
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121420415
Vrouwen hoeven dat ook niet zo zeer, en ik denk dat de belangrijkste tip in dit topic is gewoon doen en oefenen, niet bang zijn om een blauwtje te lopen, al is het 10x, als je hier excuusjes blijft verzinnen kom je nooit ergens.
pi_121420546
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben je niet al tijd vrijgezel?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:26:07 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121420633
Ik versier altijd de Kerstboom en dan hupt die naar iemand anders. True story.
C'est la vie
pi_121420773
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ben je niet al tijd vrijgezel?
Correct. And your point is...?
pi_121420797
quote:
Waarom niet is de vraag.
Rustig aan.
pi_121420815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom niet is de vraag.
Ik wordt versierd :@

Tot ze horen dat ik een kind heb.. Lol :')
pi_121420829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik wordt versierd :@

Tot ze horen dat ik een kind heb.. Lol :')
Dat kan niet.
Rustig aan.
pi_121420836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat kan niet.
Word dan
pi_121420936
quote:

[..]

Word dan
Ik snap het wel. Je wil niet gelijk die hele verantwoordelijkheid er bij. Maar lijkt me wel lastig. En die vraag er boven was gewoon uit interesse.
pi_121420938
quote:

[..]

Word dan
Misschien hebben mensen gelijk het idee dat je totaal niet beschikbaar bent nadat ze horen dat je een kind hebt..
Je kunt dat best duidelijk maken dat het je wel eens leuk lijkt dat er weer iemand in je leven komt toch?
Rustig aan.
pi_121420967
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Je wil niet gelijk die hele verantwoordelijkheid er bij. Maar lijkt me wel lastig. En die vraag er boven was gewoon uit interesse.
Oh ok sorry.. Kwam een beetje over alsof je me wilde dissen :P

:@
pi_121421000
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien hebben mensen gelijk het idee dat je totaal niet beschikbaar bent nadat ze horen dat je een kind hebt..
Je kunt dat best duidelijk maken dat het je wel eens leuk lijkt dat er weer iemand in je leven komt toch?
Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is soms :@
pi_121421011
Gistert aaide een vrouw met kids over mijn arm heen :@
Maakt wel indruk :P
Rustig aan.
pi_121421013
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Oh ok sorry.. Kwam een beetje over alsof je me wilde dissen :P

:@
Nee ik wist dat je alleenstaande moeder was, dus vroeg me af hoe het er mee stond ;) Volgens mij is een leuke jongen zoeken echt zo veel moeilijker. Ik vraag me beetje af hoe dat allemaal gaat.
pi_121421036
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is soms :@
Ik dunno..
Ik ben daar niet zo moeilijk in denk ik.
Rustig aan.
pi_121421069
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee ik wist dat je alleenstaande moeder was, dus vroeg me af hoe het er mee stond ;) Volgens mij is een leuke jongen zoeken echt zo veel moeilijker. Ik vraag me beetje af hoe dat allemaal gaat.
Genoeg leuke jongens. Alleen geen enkele die een relatie overweegt met een moeder..
pi_121421157
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Genoeg leuke jongens. Alleen geen enkele die een relatie overweegt met een moeder..
Op je 40e je kind uit huis schoppen en een knappe man aan de haak slaan :7
pi_121421227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Op je 40e je kind uit huis schoppen en een knappe man aan de haak slaan :7
Dat duurt nog 18 jaar :'(
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:46:10 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121421285
pomtiepom... ik lees nog steeds mee dus SC maar raak zou ik zeggen en kijk wat er gebeurd met deze reeks of de users die zich er schuldig aan maken :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121421287
Ik denk dat meer dan genoeg gasten jou wel zien zitten Jalees...
En een kind kan waarschijnlijk wel afschrikken waardoor een man je niet meer zou versieren... Maar dat betekent niet dat er niks in zit denk ik... Alleen dat iemand ''afgeschrokken'' is.
Rustig aan.
pi_121421291
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:44 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat duurt nog 18 jaar :'(
Zie de voordelen :7 Dan lig je weer beter in de markt :D
pi_121421325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
En een kind kan waarschijnlijk wel afschrikken waardoor een man je niet meer zou versieren... Maar dat betekent niet dat er niks in zit denk ik... Alleen dat iemand ''afgeschrokken'' is.
Dit is toch geen sc momenteel? :')
pi_121421376
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
Kijk begrijp me niet verkeerd, aan aandacht heb ik ECHT geen gebrek. Maar als het op versieren aankomt merk ik gewoon dat mannen 'afhaken' (ondanks dat ze wel blijven praten) wanneer ik vertel dat ik een kind heb..

En dat is niet iets wat ik gemakshalve maar even weg laat uit het gesprek als ze vragen naar mn dagelijkse leven..
pi_121421406
quote:

[..]

Ken je privésituatie niet maar zorg dat die stabiel is: werk of studie. Dan komt zo'n relatie vanzelf wel omdat je dan laat zien dat je zelfstandig bent én verantwoordheid hebt. Veel aantrekkelijker dan de zoveelste naïeve tiener die zwanger is geworden en de hele dag thuis op de bank zit chips te eten. (nofi)
pi_121421456
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ken je privésituatie niet maar zorg dat die stabiel is: werk of studie. Dan komt zo'n relatie vanzelf wel omdat je dan laat zien dat je zelfstandig bent én verantwoordheid hebt. Veel aantrekkelijker dan de zoveelste naïeve tiener die zwanger is geworden en de hele dag thuis op de bank zit chips te eten. (nofi)
Ik studeer en werk ook.. :')
Bankhangen heb ik geneens tijd voor haha
pi_121421471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Kijk begrijp me niet verkeerd, aan aandacht heb ik ECHT geen gebrek. Maar als het op versieren aankomt merk ik gewoon dat mannen 'afhaken' (ondanks dat ze wel blijven praten) wanneer ik vertel dat ik een kind heb..

En dat is niet iets wat ik gemakshalve maar even weg laat uit het gesprek als ze vragen naar mn dagelijkse leven..
Ik zeg dus dat het iemand kan afschrikken om jou te gaan versieren.
Dat betekent niet dat je geen kans maakt bij iemand... Alleen dat iemand geen move durft te maken omdat hij allicht denkt dat je er niet op zit te wachten ofzo... Ik weet het gevoel ook niet precies te omschrijven... Maar als iemand zegt dat ze moeder is denk ik er niet aan om haar te versieren eigenlijk :@
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:53:17 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121421478
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

En in welke leeftijd vallen die mannen?

Ik ben bv 32 en ik weet dat het realisaties gezien, de kans groot is een vrouw met een kind te treffen.

Het boeit mij dan ook niet zo, wel of geen kind. Miss moet jij ook zoeken in de wat oudere klasse?

Ik zie ook voordelen m! Naar kinder films, K3, dierentuin :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121421542
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En in welke leeftijd vallen die mannen?

Ik ben bv 32 en ik weet dat het realisaties gezien, de kans groot is een vrouw met een kind te treffen.

Het boeit mij dan ook niet zo, wel of geen kind. Miss moet jij ook zoeken in de wat oudere klasse?

Ik zie ook voordelen m! Naar kinder films, K3, dierentuin :P
Dat is ook het grote issue. Ik ben 22 en de personen die op me afkomen liggen in diezelfde leeftijdscategorie.. Ik ben me er dan ook van bewust dat 28/30+ meer mijn categorie zou moeten zijn.. Maarja hee, zie dat maar eens tegen te komen
pi_121421591
Jalees, ik denk serieus dat je in overweging moet nemen dat mannen het gewoon niet zo goed durven omdat het niet een ''normale'' situatie is ofzo, en daarom een beetje van hun versiertour af zijn.

Geef ze een hintje dat je wel beschikbaar bent?
Rustig aan.
pi_121421628
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Jalees, ik denk serieus dat je in overweging moet nemen dat mannen het gewoon niet zo goed durven omdat het niet een ''normale'' situatie is ofzo, en daarom een beetje van hun versiertour af zijn.

Geef ze een hintje dat je wel beschikbaar bent?
Mwah.. Voorlopig is de aandacht zo ook wel prima :@, pas als ik ECHT iemand tegenkom waarvan ik denk dat het de moeite waard is, zal ik het eens wagen :@
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:00:16 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121421644
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat is ook het grote issue. Ik ben 22 en de personen die op me afkomen liggen in diezelfde leeftijdscategorie.. Ik ben me er dan ook van bewust dat 28/30+ meer mijn categorie zou moeten zijn.. Maarja hee, zie dat maar eens tegen te komen
Uhm hoi :W 32 en man :P

Maar tijdens stappen kom je die leeftijd wel genoeg tegen toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121421650
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Mwah.. Voorlopig is de aandacht zo ook wel prima :@, pas als ik ECHT iemand tegenkom waarvan ik denk dat het de moeite waard is, zal ik het eens wagen :@
Tjah..

Ik kom helemaal niemand tegen in het dagelijkse leven op die manier.... Heb je dat wel vaak gehad dan dat je zo iemand tegen kwam?
Rustig aan.
pi_121421654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm hoi :W 32 en man :P

Maar tijdens stappen kom je die leeftijd wel genoeg tegen toch?
Ik ga niet zo heel vaak meer stappen :@.
pi_121421681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah..

Ik kom helemaal niemand tegen in het dagelijkse leven op die manier.... Heb je dat wel vaak gehad dan dat je zo iemand tegen kwam?
Soms ja..
pi_121421714
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:01 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Soms ja..
Soms klinkt redelijk frequent wel...
Rustig aan.
pi_121421771
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Acties van grof geweld helpen lang niet iedereen hoor :P
not if you're doing it wrong
pi_121421785
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Begin twintigers gaan uit om te zuipen/feesten en neukertjes. Die ene kom je vanzelf wel een keer tegen.
Als je nu zegt dat je studeert + werkt + kind hebt dan is de volgende stap die een jongen denkt:"oh dan kan ik zeker gaan meebetalen voor dat kind en de verantwoordelijkheid dragen terwijl ik lol wil maken."
Begin twintigers hebben geen zin om meteen de volle verantwoordelijkheid te gaan dragen voor een familie, concentreer je daar van voorlopig ook niet op zou ik zeggen.
Je gaf eerder aan dat je studeert: je prioriteit ligt bij het behalen van een diploma en van daar uit bouw je verder.
Tegen de tijd dat je met je diploma passend werk hebt gevonden laat je zien dat je zelfstandig je boontjes kan doppen, veel aantrekkelijker.
pi_121421827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:06 schreef karton2 het volgende:

[..]

Begin twintigers gaan uit om te zuipen/feesten en neukertjes. Die ene kom je vanzelf wel een keer tegen.
Als je nu zegt dat je studeert + werkt + kind hebt dan is de volgende stap die een jongen denkt:"oh dan kan ik zeker gaan meebetalen voor dat kind en de verantwoordelijkheid dragen terwijl ik lol wil maken."
Begin twintigers hebben geen zin om meteen de volle verantwoordelijkheid te gaan dragen voor een familie, concentreer je daar van voorlopig ook niet op zou ik zeggen.
Je gaf eerder aan dat je studeert: je prioriteit ligt bij het behalen van een diploma en van daar uit bouw je verder.
Tegen de tijd dat je met je diploma passend werk hebt gevonden laat je zien dat je zelfstandig je boontjes kan doppen, veel aantrekkelijker.
Volgende maand dus? :@
pi_121421828
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:06 schreef karton2 het volgende:
. Die ene kom je vanzelf wel een keer tegen.
Ik ben het er gewoon niet mee eens.

Ik vraag me dan ook af hoeveel gasten er echt zo over denken, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Rustig aan.
pi_121421842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan ook af hoeveel gasten er echt zo over denken, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Meer dan genoeg.. Echt :')
pi_121421862
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Klopt. :)
pi_121421908
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Spreken ze dat uit naar jou?
Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
Rustig aan.
pi_121421935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
De meesten vinden het te moeilijk/gecompliceerd etc.
pi_121421962
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja! Ze willen wel afspreken maar verder niks serieus... Dus dan begrijp je het al wel :')
pi_121421965
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Volgende maand dus? :@
Diploma in combinatie met je leeftijd hè. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is puur mijn visie en hoe ik in het leven sta toen ik begin 20 was.
Als ik denk aan mijn studententijd... Het was flink studeren, bijbaantje en in het weekend neuken wat los en vast zat. Dan zit je echt niet te wachten op een vriendin en al helemaal niet ene mét kind.
Ik heb op m'n 23ste gedate met een vrouw die 5 jaar ouder was met een kind van 8. Is vooral stukgelopen op mijn levensvisie van toen. Op dit moment (27jr) kijk ik er anders op terug, maar dat zal wel komen omdat ik nu zelf werk en verantwoordelijkheid moet nemen voor álles terwijl de studietijd vooral een loltijd was.
pi_121421984
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:14 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja! Ze willen wel afspreken maar verder niks serieus... Dus dan begrijp je het al wel :')
Nooiksecks willen ze! en niks anders!
pi_121421999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:15 schreef Hamast het volgende:

[..]

Nooiksecks willen ze! en niks anders!
Exactly
pi_121422000
Nouja ik ben dan 20, ik zie het eigenlijk vrij weinig dat ''geneuk'' en losbandige, volgens mij valt het allemaal wel mee... In ieder geval bij mijn vrienden dan.
Ze gaan allemaal aan een vast meisje als ze iemand tegenkomen.
Rustig aan.
pi_121422005
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Exactly
Jeeeej ik snap een meisje!
pi_121422011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja ik ben dan 20, ik zie het eigenlijk vrij weinig dat ''geneuk'' en losbandige, volgens mij valt het allemaal wel mee... In ieder geval bij mijn vrienden dan.
Hmm ik denk het ook.

Maar het is gewoon makkelijker om niks serieus met zo'n meisje te beginnen..

Is toch altijd gecompliceerder, en dalijk staat die vader met een honkbalknuppel voor je deur. :')
pi_121422013
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef Hamast het volgende:

[..]

Jeeeej ik snap een meisje!
Woohooo. Moet ik de krant bellen?
pi_121422019
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Woohooo. Moet ik de krant bellen?
Laten we het nog maar even tussen ons houden :@
pi_121422065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.
pi_121422082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dat kan wel maar dan zonder de 'bagage', omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. Weg vrijheid, hallo verplichtingen. En onder die verplichtingen kom je niet uit omdat het je vriendin is, of je moet het uitmaken.
Exactly, maar dat snapt hij niet. :+
pi_121422088
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef karton2 het volgende:

[..]

Welke verantwoordelijkheid vraag jij aan een jongen Jalees?
Rustig aan.
pi_121422142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo zeer 'vragen' maar dat zoiets vanzelf er bijkomt als het wat serieuzer wordt... Je kunt niet zomaar spontaan met een idee komen om wat te gaan drinken etc.

Je moet gewoon rekening met dingen gaan houden.
pi_121422149
quote:

[..]

Vergeet ook niet aan te geven welke vrijheden je kwijtraakt als je iets krijgt met iemand die al een kind heeft.
Vrijheid is een belangrijke factor voor iedereen maar vooral voor de 20er.
"Op kinderen passen kan ik de rest van m'n leven altijd nog" Dat is de reden waarop zoiets vaak stukloopt.
pi_121422155
quote:

[..]

Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijn :') het is en blijft mijn kind. Alleen zal diegene hem wel moeten accepteren
pi_121422163
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:24 schreef karton2 het volgende:

[..]

Vergeet ook niet aan te geven welke vrijheden je kwijtraakt als je iets krijgt met iemand die al een kind heeft.
Vrijheid is een belangrijke factor voor iedereen maar vooral voor de 20er.
"Op kinderen passen kan ik de rest van m'n leven altijd nog" Dat is de reden waarop zoiets vaak stukloopt.
Wij zeggen de hele tijd hetzelfde in een iets andere bewoording :+
pi_121422172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef Hamast het volgende:

[..]

Wij zeggen de hele tijd hetzelfde in een iets andere bewoording :+
Dadelijk denken ze nog dat jij mijn kloon bent...
..sssst..
pi_121422189
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:26 schreef karton2 het volgende:

[..]

Dadelijk denken ze nog dat jij mijn kloon bent...
..sssst..
Jij bent toch een kloon van mij, andersom dus? :+
pi_121422209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:27 schreef Hamast het volgende:

[..]

Jij bent toch een kloon van mij, andersom dus? :+
ohja! O-)
pi_121422220
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Niks eigenlijk. Het is absurd om te zeggen dat ze zn papa moeten zijn :') het is en blijft mijn kind. Alleen zal diegene hem wel moeten accepteren
Maar waarom zoek je per sé iemand die veel ouder is dan jij?
pi_121422228
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:25 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook denken eigenlijk.. Tjah, tis niet dat je gelijk gaat samen wonen ofzo.
Rustig aan.
pi_121422250
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:28 schreef Hamast het volgende:

[..]

Maar waarom zoek je per sé iemand die veel ouder is dan jij?
Wie zegt dat ik dat zoek? Ik heb liever een jongen van 25. Maar zoals jullie al zeggen, zijn er in die leeftijdscategorie weinig jongens die voor een relatie kiezen + kind
pi_121422288
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
pi_121422312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
Zoals ik. :@ :$ :@ :$
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121422314
quote:
Ik ken ze niet.
Rustig aan.
pi_121422336
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ken ze niet.
Nou en, dat is toch gewoon logisch. Een meid waar je wel serieus mee zijn, wil je simpelweg niet enkel neuken en verder niks maar wil je 'meer' mee.
pi_121422337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat zoek? Ik heb liever een jongen van 25. Maar zoals jullie al zeggen, zijn er in die leeftijdscategorie weinig jongens die voor een relatie kiezen + kind
Nee oke, verkeerd begrepen excuus.

Ja ik denk dat dat nu idd lastig is ja.

Maar heb je er nu echt behoefte aan een relatie?
pi_121422352
quote:

[..]

Rond die leeftijd gaan ze werken en worden ze ook wijzer omdat de stufi niet meer maandelijks op hun rekening wordt gestort. (Sommigen worden niet wijzer maar die pik je er zo uit natuurlijk). Doe gewoon je ding en dan komt dat wel.

quote:
"JJ heeft op jonge leeftijd een kind gekregen dus die zal wel makkelijk zijn." Zo wordt er zeker weten geredeneerd.

Goed. Ik ga slapen. :z
pi_121422393
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nou en, dat is toch gewoon logisch. Een meid waar je wel serieus mee zijn, wil je simpelweg niet enkel neuken en verder niks maar wil je 'meer' mee.
Hmm...

Even nadenken...
Tjah misschien moet ik maar eens een keer meisjes aanspreken om enkel te neuken dan. *;
Rustig aan.
pi_121422397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:36 schreef karton2 het volgende:

[..]
"JJ heeft op jonge leeftijd een kind gekregen dus die zal wel makkelijk zijn." Zo wordt er zeker weten geredeneerd.

Goed. Ik ga slapen. :z
Door bepaalde mannen wel, ja. Treurig, maarja, zulke mannen moet je niet eens willen. Punt is ook dat veel mensen simpelweg niet wachten op een partner met kind terwijl je zelf nog jong bent - en dat kan ik mij ook goed voorstellen.
pi_121422420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm...

Even nadenken...
Tjah misschien moet ik maar eens een keer meisjes aanspreken om enkel te neuken dan. *;
"Hoi, wil je met me neuken?" :+
pi_121422454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:40 schreef Hamast het volgende:

[..]

"Hoi, wil je met me neuken?" :+
Het kan ook in 2 woorden. :')
Nee maar serieus... Als ik nu meisjes aanspreek is dat meer om mezelf gewoon lekker te vermaken, als ze dan leuk blijkt word ik pas echt wat meer geinteresseerd in haar...

Maarja als je haar gewoon wilt neuken ben je hoe dan ook in haar geinteresseerd. 8)7
Rustig aan.
pi_121422477
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het kan ook in 2 woorden. :')
Nee maar serieus... Als ik nu meisjes aanspreek is dat meer om mezelf gewoon lekker te vermaken, als ze dan leuk blijkt word ik pas echt wat meer geinteresseerd in haar...

Maarja als je haar gewoon wilt neuken ben je hoe dan ook in haar geinteresseerd. 8)7
Hmm oke, ik ben vaak te aangeschoten om een normaal gesprek te voeren. Of ik raak snel verveeld en verlies m'n interesse en ga dan weer weg. :')
pi_121422492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

Hmm oke, ik ben vaak te aangeschoten om een normaal gesprek te voeren. Of ik raak snel verveeld en verlies m'n interesse en ga dan weer weg. :')
Ik verlies mijn interesse gelijk als zij ongeinteresseerd doet om een of andere reden.
Rustig aan.
pi_121422506
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik verlies mijn interesse gelijk als zij ongeinteresseerd doet om een of andere reden.
Ja ik ook, maar dat is logisch.

Maar ik heb sowieso van nature een soort attitude dat andere mensen me simpelweg niet interesseren. :')
pi_121422524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:47 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar dat is logisch.

Maar ik heb sowieso van nature een soort attitude dat andere mensen me simpelweg niet interesseren. :')
De meeste mensen zijn ook gewoon niet interessant...
Of ik leg mijn focus op de verkeerde dingen ofzo... Dat het langs me heen gaat... Zou zonde zijn wel...
Rustig aan.
pi_121422539
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn ook gewoon niet interessant...
Of ik leg mijn focus op de verkeerde dingen ofzo... Dat het langs me heen gaat... Zou zonde zijn wel...
Wat bedoel je met focus leggen?
pi_121422557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:50 schreef Hamast het volgende:

[..]

Wat bedoel je met focus leggen?
Dat iets langs je heen zou kunnen gaan terwijl je het eigenlijk wel super tof vindt... Maar je er niet echt bewust bij stilstaat...
Rustig aan.
pi_121422587
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat iets langs je heen zou kunnen gaan terwijl je het eigenlijk wel super tof vindt... Maar je er niet echt bewust bij stilstaat...
Oh zo, ja dat kan...

Ik ga gewoon graag m'n gang en hoef niet per sé me veel met andere mensen te bemoeien. Hoef ook niet per sé mensen om me heen altijd. Af en toe wat vrienden ofzo en dan vind ik 't wel best.

Weet niet of het een goede eigenschap is of niet, maar zo ben ik iig gewoon. :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:16:17 #116
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121422758
quote:
Tuurlijk, waarom zou ik er anders aan willen werken ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121423330
quote:
Oefen op mij *)
pi_121423748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 06:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oefen op mij *)
_O-
  vrijdag 11 januari 2013 @ 08:48:00 #119
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_121424206
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:58 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

_O-
Uitlachen werkt dan niet he ;) Protip 1.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:42:29 #120
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121425229
Ik begrijp wel dat mannen van rond de 25 geen vriendin met kinderen wilt.

Tevens hangt het ook van de leeftijd af en hoe de relatie is tussen vader en de moeder van het kind.

Je bent nog jong en dan heb je geen zin in hele drama's en beperkingen door een kind of vervelende vader.

En het is ook best lastig, want stel dat... Je kiest dan niet alleen voor haar, maar ook voor het kind waar je toch mee te maken gaat krijgen. Of je het nou leuk vind of niet.

Ik kom wegens mijn leeftijd steeds meer single vrouwen met kind tegen. Voor mij is het niet meer zo een groot probleem als vroeger.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 10:56:27 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121427125
quote:

[..]

Ik zou inderdaad niet aan een kind willen denken.
Ik zou ook niet bepaald staan te springen om iemand anders zijn kind op te voeden, eigenlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_121427233
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zou ook niet bepaald staan te springen om iemand anders zijn kind op te voeden, eigenlijk.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 11:11:02 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121427538
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nou ja dat laatste vind ik niet eens zo een heel goed probleem.
pi_121428747
Andersom geldt ook, ik verbrak mijn relatie oa omdat mijn ex geen kinderen wilde, was dus wel een issue voor de volgende relatie. Gelukkig wil mijn vriend ook heel graag kinderen.
Maar ik was niet nog iets serieus gestart met iemand die geen kinderen wilde
pi_121429249
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...

Even nadenken...
Daar ben je het type niet voor en dat herkennen die meisjes ook gelijk. Gaat niet werken.
Ja, ik generaliseer.
pi_121429358
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:33 schreef Fascination het volgende:
Zoals ik. :@ :$ :@ :$
Maar daar kies je dan toch zelf voor?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:16:22 #127
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_121429445
Ik kan me heugen dat JJ die stoot was van een aantal foto's die gepost waren.

So what dat ze een kind heeft :P

Ik ben zelf 26, en nog kindloos... en ik wilde vroeger geen vrouw met kind.
Nu denk ik daar iets anders over.

Vrouwen met een kind zijn vaak (niet altijd) opzoek naar een papa... en geen jongetje... dus een man die er ook mee overweg kan dat de vrouw in kwestie al een kind heeft, en die ook leuk met het kind kan zijn. Die het dus geen last ziet.

In tegenstelling tot de vrijgezelle dames, jaartje of 20-25, die nog volop aan het genieten zijn en niets serieus willen.

Daarbij komt, als je ouder wordt heb je ook steeds minder te kiezen... moet je een persoon afwijzen vanwege het feit dat diegene een kind heeft? Dit zegt niets over het innerlijk van die persoon op het moment dat je elkaar treft (welliswaar zegt het iets over bepaalde keuzes die gemaakt zijn, maar die neem je of voor lief OF je begint er niet aan)

jaja, mijn ervaring en dit hoeft geen algehele waarheid te zijn maar toch....

Edit: Net ff gekeken..... dat is inderdaad een stoot :')

[ Bericht 6% gewijzigd door ManageTheAnger op 11-01-2013 12:23:50 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_121429839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:58 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

_O-
Ik zie nog geen DM ;( Probeer nog eens, misschien ging er iets fout *)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 12:33:05 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121429983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Faxie het volgende:

Probeer nog eens, misschien ging er iets fout *)
Hoezo tevergeefse hoop :')
pi_121430086
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo tevergeefse hoop :')
Neem mij niet zo serieus :') of wacht, bij nader inzien, neem me wel serieus :9
pi_121431312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik kan me heugen dat JJ die stoot was van een aantal foto's die gepost waren.

So what dat ze een kind heeft :P

Ik ben zelf 26, en nog kindloos... en ik wilde vroeger geen vrouw met kind.
Nu denk ik daar iets anders over.

Vrouwen met een kind zijn vaak (niet altijd) opzoek naar een papa... en geen jongetje... dus een man die er ook mee overweg kan dat de vrouw in kwestie al een kind heeft, en die ook leuk met het kind kan zijn. Die het dus geen last ziet.

In tegenstelling tot de vrijgezelle dames, jaartje of 20-25, die nog volop aan het genieten zijn en niets serieus willen.

Daarbij komt, als je ouder wordt heb je ook steeds minder te kiezen... moet je een persoon afwijzen vanwege het feit dat diegene een kind heeft? Dit zegt niets over het innerlijk van die persoon op het moment dat je elkaar treft (welliswaar zegt het iets over bepaalde keuzes die gemaakt zijn, maar die neem je of voor lief OF je begint er niet aan)

jaja, mijn ervaring en dit hoeft geen algehele waarheid te zijn maar toch....

Edit: Net ff gekeken..... dat is inderdaad een stoot :')
Dankje, hoi :@
pi_121443954
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef Northside het volgende:
Daar ben je het type niet voor en dat herkennen die meisjes ook gelijk. Gaat niet werken.
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.
Rustig aan.
pi_121444466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.
pi_121444535
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

jij biedt je aan? ~:)
pi_121444730
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen ~O>
pi_121444749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik dacht dat je geen kinderen wou?
SPOILER
Ja wie weet, je leert mensen toch pas later kennen dus wie ben ik om te oordelen dat iemand het niet voor mij is sowieso na 1 avond.
Rustig aan.
pi_121444757
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen ~O>
jup. en dan is ze meteen van haar brave image verlost. :7
pi_121444791
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee.
pi_121445002
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef dawg het volgende:

[..]

jup. en dan is ze meteen van haar brave image verlost. :7
Volgens mij zat ze er erg mee. Bovendien heeft dit topic dan weer een goed verhaal :7
pi_121445432
-verkeerde topic.
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:54:00 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121445567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je het maar subtiel doet.
C'est la vie
pi_121445591
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je het maar subtiel doet.
Want alles moet subtiel?
Lomp is iets anders natuurlijk, maar het mag best wel duidelijk zijn toch? :@
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 19:55:24 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121445629
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Want alles moet subtiel?
Ik heb inderdaad liever dat het duidelijk is. Anders mis ik alles.

Gelukkig waren de laatste 3 dames die het lieten merken erg duidelijk.
pi_121445759
keihard aan het "wingmannen" hier. :7
pi_121445796
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
keihard aan het "wingmannen" hier. :7
turbulente boel hier of niet? :7
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:00:21 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121445831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Want alles moet subtiel?
Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.
C'est la vie
pi_121445843
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef dawg het volgende:

[..]

turbulente boel hier of niet? :7
Wij weten broeder. :7
pi_121445863
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.
Komt wel goed met jou heloef. :Y
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:03:33 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121445969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Komt wel goed met jou heloef. :Y
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.

Ja het leven gaat er makkelijker op worden.
C'est la vie
pi_121446001
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.

Waarom zeg je niet gewoon dat je een grote lul hebt?
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:04:37 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121446018
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

C'est la vie
pi_121446038
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Jajoh, stomme stereotyperingen steeds, als je beroemd bent blabla :P
Ga gewoon lekker op deze subtiele doch duidelijke tour verder ;)
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:05:25 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121446053
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb wel een tip voor je. Zorg er bij je volgende target voor dat ze mij niet kent. :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 20:07:02 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121446109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jajoh, stomme stereotyperingen steeds, als je beroemd bent blabla :P
Ga gewoon lekker op deze subtiele doch duidelijke tour verder ;)
Dat werkt overigens ook niet altijd, soms spelen ze ook gewoon dom terwijl je het net zo duidelijk hebt gezegd als een luchtsignaal. :')
C'est la vie
pi_121450676
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat werkt overigens ook niet altijd, soms spelen ze ook gewoon dom terwijl je het net zo duidelijk hebt gezegd als een luchtsignaal. :')
Jou een beetje testen he.
''Je hoorde me wel''
Rustig aan.
pi_121453701
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat werkt echt! Maar té groot is ook niet altijd even prettig, ik zou er voortaan wat terughoudender mee zijn
pi_121453834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat werkt echt! Maar té groot is ook niet altijd even prettig, ik zou er voortaan wat terughoudender mee zijn
Wat? _O-
Of bedoel je dat dat bij jou werkt?
Rustig aan.
pi_121453865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat? _O-
Of bedoel je dat dat bij jou werkt?
Nou het was wel een aantrekkelijk pluspunt.. Zullen we maar zeggen :9
pi_121453892
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Heb het wel eens gezegd na wat alcohol, en je hebt inderdaad wel de aandacht ja.
Ja, ik generaliseer.
pi_121453961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou het was wel een aantrekkelijk pluspunt.. Zullen we maar zeggen :9
Ja maar niet iets wat je zegt als je een meisje aanspreekt dunkt mij.
Rustig aan.
pi_121454261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

"Hoi ik heb een grote leuter, neuken?" Gaat je niet helpen nee. Maar je kan het wel in een antwoord of opmerking verwerken :+

Moet het wel waar zijn overigens :D
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_121454305
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

"Hoi ik heb een grote leuter, neuken?" Gaat je niet helpen nee. Maar je kan het wel in een antwoord of opmerking verwerken :+
Allicht ja.
Er zijn overal wel gepaste situaties voor.
Groot is wel een subjectief woord overigens.
Rustig aan.
pi_121454315
quote:

[..]

Oooh zo heeft Bartholomeus mij anders wel gestrikt :o
pi_121454361
- laat ook maar -
Rustig aan.
pi_121454430
quote:
Als je in gesprek bent en een meisje loopt weer eens te zeuren over haar lichaam en wat er allemaal niet aan klopt, dan zeg je dat mannen het ook niet makkelijk hebben. Hoezo dan? Hop, vertellen over de grote piemel en dat dat ook lastig kan zijn. En de interesse is gewekt.
Ja, ik generaliseer.
pi_121454487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Als je in gesprek bent en een meisje loopt weer eens te zeuren over haar lichaam en wat er allemaal niet aan klopt, dan zeg je dat mannen het ook niet makkelijk hebben. Hoezo dan? Hop, vertellen over de grote piemel en dat dat ook lastig kan zijn. En de interesse is gewekt.
Ja precies, _O-
Dan is dat leuk :P
Rustig aan.
pi_121454596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Allicht ja.
Er zijn overal wel gepaste situaties voor.
Groot is wel een subjectief woord overigens.
Mwah ligt eraan hoe je het brengt.

Jij: (insert lompe anekdote)
Zij: wat ben je ook een enorme lul eigenlijk :o
Jij: och zo groot nou ook weer niet, 20cm en vuistdik valt wel mee toch? :?
Zij: :9~

True story bro
pi_121454726
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

True story bro
_O-
Tjah ik zou het kunnen zeggen in een melige bui.
Rustig aan.
pi_121454784
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

True story bro
:X
pi_121454931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:X
Dat ie in FOKcm's de halve meter voorbij gaat hoeven ze niet te weten ;)
pi_121456743
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Die mensen zijn er regelmatig en worden hier ook regelmatig geholpen. Maar je creëert wel een negatieve sfeer zo, wie weet blijven daardoor mensen juist wel weg.

Je kan ook gewoon wachten op nieuwe posts in plaats van kritiek leveren op mij.
No offence Benzin, maar ik vind dit een leuk topic om zo nu en dan eens te lezen, maar als ik zie dat de Benzin show weer is begonnen dan klik ik gauw weer weg want ik ben er ook klaar mee.

Snap ook niet dat er nog zoveel users zijn die hele topics aan deze discussie weiden, want het is een beetje emmers water naar de zee dragen..

Als je eens met nieuwe dingen of ontwikkelingen komt dan is er nog een nuttige bijdrage, maar veel mensen worden er een beetje moe van denk ik dat jij dit topic voor een groot gedeelte kaapt als het ware.
pi_121457630
Och, of het topic nu écht slechter af is met de nieuwste Benzin-oprisping dan met een discussie over de effectiviteit van versierpogingen onder mededeling van bepaalde maten durf ik toch niet te zeggen, hoor...
  zaterdag 12 januari 2013 @ 00:16:05 #173
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_121457848
goed, dan maak ik even het verschil voor nu in de Benzin-show. Ik sta nu op Eurosonic, heerlijk festival, in mijn eigen stadje, wachtend in Simplon op Rudimental (vetttt). Heel veel knappe mannen hier en vast ook wel leuk omdat ze kennelijk van muziek houden. Ik sta hier in mijn eentje. Hoe spreek ik in hemelsnaam iemand aan en slaat het gesprek niet direct dood? Oogcontact lukt niet want dat is altijd maar kortstondig, en bovendien ben ik natuurlijk alleen op de knappe mannen met een sympathieke uitstraling aan het scannen. Hoe kom ik er nu achter of ie wel de moeite waard is? Of ga ik op dit soort evenementen toch nooit de liefde van mijn leven vinden omdat dat nu eenmaal niet werkt in de kroeg? Ik snap al die tijd nog steeds geen kloot van versieren!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_121460286
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef Andromache het volgende:
goed, dan maak ik even het verschil voor nu in de Benzin-show. Ik sta nu op Eurosonic, heerlijk festival, in mijn eigen stadje, wachtend in Simplon op Rudimental (vetttt). Heel veel knappe mannen hier en vast ook wel leuk omdat ze kennelijk van muziek houden. Ik sta hier in mijn eentje. Hoe spreek ik in hemelsnaam iemand aan en slaat het gesprek niet direct dood? Oogcontact lukt niet want dat is altijd maar kortstondig, en bovendien ben ik natuurlijk alleen op de knappe mannen met een sympathieke uitstraling aan het scannen. Hoe kom ik er nu achter of ie wel de moeite waard is? Of ga ik op dit soort evenementen toch nooit de liefde van mijn leven vinden omdat dat nu eenmaal niet werkt in de kroeg? Ik snap al die tijd nog steeds geen kloot van versieren!!
Tja begin een gesprek over muziek he :Y Vraag naar hun favoriete bands enzo :P
pi_121460294
:O
pi_121460319
quote:
:W
pi_121461388
quote:

[..]

ik lees zo af en toe dit topic en zat in dezelde situatie als jij maar heb uiteindelijk toch een super vent gevonden diw ook nog eens super lief is voor mijn zoontje dus wilde even zeggen dat er echt nog hoop voor je is
pi_121463302
Wat ik me eerder afvraag; Zijn meiden met een voltijd baan geïnteresseerd in jongens die (nog) studeren?

Ik ben nu 23, en genoeg mensen om mij heen studeren nog. Maar er zijn ook al een hoop mensen die beginnen met werken of zelfs al een paar jaar aan het werk zijn..

Zelf ben ik na het vwo een jaar gaan reizen en heb ik nog een jaar gewerkt voordat ik op de uni begon. Ook ziet het er helaas naar uit dat ik een jaartje langer over mijn bachelor ga doen...

Zou het best jammer vinden als meiden met een fulltime baan (wel van dezelfde leeftijd) het als een nadeel zien dat hun vriend nog studeert. Valt wel een hoop leuk potentieel af in dat geval namelijk.

Kan me immers best voorstellen dat als je bijvoorbeeld 5 dagen in de week juf bent ofzo, dat het fijner is om een vriend te hebben die ook al een redelijk inkomen en fulltime baan heeft dan dat je een relatie hebt met een student die maar 10 uur per week op de universiteit hoeft te zijn en nog afhankelijk is van zijn studiefinanciering en bijbaantje..

Dit vraag ik namelijk af door mijn ex. Die werkte fulltime, en aan het begin vond ze mij helemaal geweldig en was ik het helemaal. Maar na 8 maanden werd ik gedumpt, en een paar maanden later ging ze met een jongen die ook al vast werkte. Imo. was ze op zoek naar iemand waar mee ze zo snel mogelijk kon gaan settelen. Met mij was dit duidelijk niet, en vandaar dat haar besluit ook zo resoluut was..

Slaat dit ergens op wat ik zeg?
pi_121463405
@ linus:

Ik denk dat je inderdaad (vooral rond de leeftijd 23+, die willen gaan settelen) bepaalde meiden hebt die op deze ''berekenende'' manier denken. Maar ik vraag me af of jij die meiden wel wilt hebben, die je niet willen omdat je studeert. Gaat het dan nog wel om jou, of om alle factoren eromheen? In feite word je dan eigenlijk meteen beoordeeld of jij een geschikte zaadleverancier voor kinderen voor ze bent, terwijl je elkaar in feite nog amper kent. DIe meiden slaan dan veel te ver door.

Zelf heb ik het ooit andersom gehad: Toen ik in het tweede jaar van mijn studie zat, had ik een vriendin die al fulltime werkte. Kwam van het mbo, en was fulltime secretaresse. Denk dat dit eerder klote is. Waar stelletjes om ons heen genoten van het leven, doordeweeks samen uitgingen, op vakantie en geen rekening hoefde te houden met de 5 weekjes per jaar dat ze vrij konden nemen, liep ik daar op mijn 21e met een meisje die al fulltime werkte..

Een burgerlijke gang van zaken is dan eigenlijk niet te vermijden: in het weekend samen, en een avondje doordeweeks, maar wel weer vroeg naar huis (dus nooit uit of naar de late film), want zij moest de volgende ochtend als weer om 8 uur op het werk zijn... Denk dat dit irritanter is dan andersom. Ik vond het vervelend, maar geen reden om er een eind aan te maken, want ik vond haar zelf als persoon leuk.
pi_121463719
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wat ik me eerder afvraag; Zijn meiden met een voltijd baan geïnteresseerd in jongens die (nog) studeren?

Ik ben nu 23, en genoeg mensen om mij heen studeren nog. Maar er zijn ook al een hoop mensen die beginnen met werken of zelfs al een paar jaar aan het werk zijn..

Zelf ben ik na het vwo een jaar gaan reizen en heb ik nog een jaar gewerkt voordat ik op de uni begon. Ook ziet het er helaas naar uit dat ik een jaartje langer over mijn bachelor ga doen...

Zou het best jammer vinden als meiden met een fulltime baan (wel van dezelfde leeftijd) het als een nadeel zien dat hun vriend nog studeert. Valt wel een hoop leuk potentieel af in dat geval namelijk.

Kan me immers best voorstellen dat als je bijvoorbeeld 5 dagen in de week juf bent ofzo, dat het fijner is om een vriend te hebben die ook al een redelijk inkomen en fulltime baan heeft dan dat je een relatie hebt met een student die maar 10 uur per week op de universiteit hoeft te zijn en nog afhankelijk is van zijn studiefinanciering en bijbaantje..

Dit vraag ik namelijk af door mijn ex. Die werkte fulltime, en aan het begin vond ze mij helemaal geweldig en was ik het helemaal. Maar na 8 maanden werd ik gedumpt, en een paar maanden later ging ze met een jongen die ook al vast werkte. Imo. was ze op zoek naar iemand waar mee ze zo snel mogelijk kon gaan settelen. Met mij was dit duidelijk niet, en vandaar dat haar besluit ook zo resoluut was..

Slaat dit ergens op wat ik zeg?
Het is wel zo dat vrouwen van midden 20 vaak op zoek zijn naar een man die zijn zaakjes op orde heeft. Ze ronden net hun studententijd af en dat is voor veel mensen de trigger om eens te gaan denken over een leven dat niet bestaat uit feesten en vakanties. Ze zoeken dus een stabiele factor. Bij veel mensen is dat slechts een fase. Als dertiger doet dat er juist veel minder toe. Die LATten veel vaker en zijn erachter gekomen dat de materiële wens van het settelen lang niet zo belangrijk hoeft te zijn, als de persoon maar bij je past.

Uiteraard is niet iedereen van midden twintig zo.
pi_121463867
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is wel zo dat vrouwen van midden 20 vaak op zoek zijn naar een man die zijn zaakjes op orde heeft. Ze ronden net hun studententijd af en dat is voor veel mensen de trigger om eens te gaan denken over een leven dat niet bestaat uit feesten en vakanties. Ze zoeken dus een stabiele factor. Bij veel mensen is dat slechts een fase. Als dertiger doet dat er juist veel minder toe. Die LATten veel vaker en zijn erachter gekomen dat de materiële wens van het settelen lang niet zo belangrijk hoeft te zijn, als de persoon maar bij je past.

Uiteraard is niet iedereen van midden twintig zo.
Aan de andere kant zou dit weer betekenen dat veel universitair geschoolde mensen dus afvallen op dat punt..

Ik bedoel: Ik ben dus nu 23, en eigenlijk iedereen die op de universiteit hebben gestudeerd zijn of een extra master/stage aan het doen, of komen niet aan de bak en werken bij de albert heijn 40 uur per week, of doen fulltime commissiewerk bij de studentenvereniging. In ieder geval zijn het maar uitzonderingen die na de universiteit al meteen een goed betaalde baan hebben en een hypotheek kunnen krijgen enzo.. (Ik ken er eigenlijk maar 2 die nu een beetje serieus in het bedrijfsleven/advocatuur bezig zijn).

Ook wonen ze vrijwel allemaal nog in studentenhuizen ookal zijn ze afgestudeerd. Er zijn maar weinig mensen van midden 20 die universiteit hebben gedaan die alle zaakjes al op orde hebben.

Aan de andere kant, de mensen die vroeger op de mavo zaten werken inmiddels al 5/6 jaar fulltime, en hebben al een leuke auto, eigen huis, etc...

* ik heb namelijk nu pas (na 2 jaar) een helder momentje dat dit best wel eens de reden geweest zou kunnen zijn waarom ex per se niet door wilde * :P
pi_121464047
Ach zo heeft iedereen wel iets om onzeker over te zijn. Niemand heeft alles perfect voor elkaar..

Zo zei mijn ex 2 jaar geleden tegen me (bedenk ik me net ineens weer): ''Je hebt eigenlijk helemaal geen hobbies''.. En ze heeft nog gelijk ook -O-

Ja ik train in de gym, en loop regelmatig hard, maar echte hobbies waar ik mijn passie echt inleg heb ik inderdaad niet.. Steekt altijd nog wel een beetje als ik aan die uitspraak terugdenk...

Daarna kreeg ze ook een vriend die wel 20 hobbies heeft, en nu heeft ze met iemand die een heel eigen hobbie-radiostation draait, en dan denk ik ook wel : Wat zal ze het saai hebben gevonden met mij :X

Maarja, ik zou ook absoluut niet weten wat voor hobbies ik dan wel zou moeten hebben, ik heb eigenlijk maar voor weinig dingen passie :{
pi_121464547
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:47 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

No offence Benzin, maar ik vind dit een leuk topic om zo nu en dan eens te lezen, maar als ik zie dat de Benzin show weer is begonnen dan klik ik gauw weer weg want ik ben er ook klaar mee.
Daar is toch niets mis mee? Volgende dag beter in dat geval.

Maar ik vind niet dat ik dit topic 'kaap', gezien ik eigenlijk van oorsprong een van de eerste mensen ben uit de reeks. Eigenlijk ben ik samen met één van de anderen het toonbeeld van waar het in het begin om draaide: de problematiek van het op latere leeftijd starten met versieren, waarop eigenlijk iedereen er al de nodige ervaring mee heeft, maar niet iedereen. Sinds de verandering van de titel van de reeks en het uit elkaar trekken van verschillende gerelateerde reeksen is dat inderdaad niet zo duidelijk meer, maar dat is de schuld van het beleid van de mods.

Maar daarnaast maak ik wat mij betreft genoeg ruimte voor anderen, en iedereen die iets wil vragen is altijd welkom; en voor zover ik kan zien worden vragenstellers, en zeker nieuwkomers, altijd geholpen door de vriendelijke experts in dit topic. Als ik het idee had dat ik dat belemmerde dan zou ik proberen om meer ruimte te geven dan wel de users hier stimuleren om op de andere vragenstellers te antwoorden.
pi_121464609
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar ik vind niet dat ik dit topic 'kaap', gezien ik eigenlijk van oorsprong een van de eerste mensen ben uit de reeks. Eigenlijk ben ik samen met één van de anderen het toonbeeld van waar het in het begin om draaide: de problematiek van het op latere leeftijd starten met versieren, waarop eigenlijk iedereen er al de nodige ervaring mee heeft, maar niet iedereen. Sinds de verandering van de titel van de reeks en het uit elkaar trekken van verschillende gerelateerde reeksen is dat inderdaad niet zo duidelijk meer, maar dat is de schuld van het beleid van de mods.

Maar daarnaast maak ik wat mij betreft genoeg ruimte voor anderen, en iedereen die iets wil vragen is altijd welkom; en voor zover ik kan zien worden vragenstellers, en zeker nieuwkomers, altijd geholpen door de vriendelijke experts in dit topic. Als ik het idee had dat ik dat belemmerde dan zou ik proberen om meer ruimte te geven dan wel de users hier stimuleren om op de andere vragenstellers te antwoorden.
Maar je probleem is dat je niets doet met tips en enkel het lijdend voorwerp speelt. alles wordt je aangedaan, je kunt niks veranderen, bla. Een topic als dit is om mensen te helpen, die wat doen met tips. Niet om een vriendin in je schoot te werpen.
pi_121464862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Aan de andere kant zou dit weer betekenen dat veel universitair geschoolde mensen dus afvallen op dat punt..

Ik bedoel: Ik ben dus nu 23, en eigenlijk iedereen die op de universiteit hebben gestudeerd zijn of een extra master/stage aan het doen, of komen niet aan de bak en werken bij de albert heijn 40 uur per week, of doen fulltime commissiewerk bij de studentenvereniging. In ieder geval zijn het maar uitzonderingen die na de universiteit al meteen een goed betaalde baan hebben en een hypotheek kunnen krijgen enzo.. (Ik ken er eigenlijk maar 2 die nu een beetje serieus in het bedrijfsleven/advocatuur bezig zijn).

Ook wonen ze vrijwel allemaal nog in studentenhuizen ookal zijn ze afgestudeerd. Er zijn maar weinig mensen van midden 20 die universiteit hebben gedaan die alle zaakjes al op orde hebben.

Aan de andere kant, de mensen die vroeger op de mavo zaten werken inmiddels al 5/6 jaar fulltime, en hebben al een leuke auto, eigen huis, etc...

* ik heb namelijk nu pas (na 2 jaar) een helder momentje dat dit best wel eens de reden geweest zou kunnen zijn waarom ex per se niet door wilde * :P
Wat ik al zei, het is maar een fase. Men komt er vanzelf wel achter dat de materiële zaken van ondergeschikt belang zijn. Ga gewoon zoeken tussen de vrouwen die nog volop studeren.
pi_121471392
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Ik herken dit dus echt totaal niet. Mensen hier studeren af en binnen no time hebben ze een baan en zijn ze voor goed vertrokken over het algemeen. Vrijwel niemand die blijft hangen met klotebaantjes en in studentenhuis blijft wonen. Zal ook wel met jouw studie te maken hebben :P
pi_121471681
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik herken dit dus echt totaal niet. Mensen hier studeren af en binnen no time hebben ze een baan en zijn ze voor goed vertrokken over het algemeen. Vrijwel niemand die blijft hangen met klotebaantjes en in studentenhuis blijft wonen. Zal ook wel met jouw studie te maken hebben :P
Nee dat heeft niets met mijn studie te maken, want heb het over studenten in mijn omgeving in het algemeen. Die doen dus ook allerlei verschillende studies.

Het is overigens algemeen bekend dat de jeugdwerkloosheid hoog is. Jij zal dus wel met hele bijzonder getalenteerde mensen omgaan.
pi_121472778
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef Andromache het volgende:
Hoe kom ik er nu achter of ie wel de moeite waard is? Of ga ik op dit soort evenementen toch nooit de liefde van mijn leven vinden omdat dat nu eenmaal niet werkt in de kroeg? Ik snap al die tijd nog steeds geen kloot van versieren!!
Hoe is het afgelopen? Ben wel benieuwd.
Ja, ik generaliseer.
pi_121479817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Er zijn er zat anderen voorbij gekomen, en allen hebben inderdaad hun ruimte gekregen. Ze hebben ook in meer of mindere mate iets gedaan met de hulp en adviezen die hen geboden zijn, en zijn bijgevolg weer uit de reeks verdwenen. Jij bent daarentegen niet in staat om de hulp te accepteren die je hier geboden wordt, en je zult dus ook geen steek verder komen. Helaas, want ik gun ook jou van harte je geluk. Maar dat jij hier nog tot in lengte van dagen in je cirkeltje zult blijven ronddraaien is precies zijn punt, het is altijd hetzelfde liedje en nooit zul je een millimeter van je gebaande pad wijken. En daar zijn hoe langer hoe meer mensen onderhand klaar mee.
pi_121484682
Nou ik ga vanavond weer eens een dansje wagen. Kijken wat ik vanavond tegen kom :D
pi_121486155
Ik had gisteren avond een feestje waarbij ik werd voorgesteld aan een neef van mijn schoonzus. Meneer is eind 20 en heeft ook niet bijzonder veel ervaring met het andere geslacht. Hij heeft de hele godsganze avond naast mij gestaan en hij bleef maar pochen over zijn werk en zijn 2 auto's. Uiteindelijk heb ik hem maar genegeert omdat ik er gewoon moe van werd. Nu kom ik hem waarschijnlijk nog wel vaker tegen hoe ga ik hem vriendelijk vertellen dat dat gedrag echt afstotelijk is?! Hij is namelijk volgens mij best een leuke jongen maar ik vermoed gezien het feit dat hij maar bleef herhalen omdat hij ontzettend onzeker is..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lot88 op 12-01-2013 22:39:09 (typo) ]
pi_121486294
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Lot88 het volgende:
Ik had gisteren avond een feestje waarbij ik werd voorgesteld aan een neef van mijn schoonzus. Meneer is eind 20 en heeft ook niet bijzonder veel ervaring met het andere geslacht. Hij heeft de hele godsganze avond naast mij gestaan en hij bleef maar pochen over zijn werk en zijn 2 auto's. Uiteindelijk heb ik hem maar genegeert omdat ik er gewoon moe van werd. Nu kom ik hem waarschijnlijk nog wel vaker tegen hoe ga ik hem vriendelijk vertellen dat dat gedrag echt afstotelijk is?! Hij is namelijk volgens mij best een leuke jongen maar ik vermoed gezien het feit dat hij maar bleef herhalen omdat hij ontzettend onzeker is..
Gewoon even met een sleutel over zijn auto het volgende krassen: 'He sukkel, doe eens niet zo stoer met je auto, dat is echt zwaar afstotelijk'
pi_121486332
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Gewoon even met een sleutel over zijn auto het volgende krassen: 'He sukkel, doe eens niet zo stoer met je auto, dat is echt zwaar afstotelijk'
Ben ik het toch een keer met je eens.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121486378
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk maar niet zo vriendelijk :')
pi_121486415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk maar niet zo vriendelijk :')
Typisch op z'n vrouws dan: 'Zijn er ook nog andere dingen buiten je auto's en werk waar je trots op bent? ' en dan licht spottend hem aankijken.
pi_121486424
quote:
Heel eerlijk gewoon zo laten denk, kijk jij hebt er moeite mee , maar er zijn vast meiden die wel ontzettend in auto's geintresseerd zijn en in zijn werk.
Iedereen heeft andere smaken en andere types , en ik vind zelf ook niet echt dat je iemand moet gaan vertellen die je amper kent dat die maar moet veranderen omdat die anders niet aan een meisje komt.

Als die nou gewoon vraagt om advies is het een andere zaak, maar dit is komt bij mij gewoon over als ongevraagd bemoeien en of die jongen daar nou echt op zit te wachten.
pi_121486679
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heel eerlijk gewoon zo laten denk, kijk jij hebt er moeite mee , maar er zijn vast meiden die wel ontzettend in auto's geintresseerd zijn en in zijn werk.
Iedereen heeft andere smaken en andere types , en ik vind zelf ook niet echt dat je iemand moet gaan vertellen die je amper kent dat die maar moet veranderen omdat die anders niet aan een meisje komt.

Als die nou gewoon vraagt om advies is het een andere zaak, maar dit is komt bij mij gewoon over als ongevraagd bemoeien en of die jongen daar nou echt op zit te wachten.
Ik vindt autos echt heel gaaf maar als iemand de hele godsganze avond van 9 tot 4 om je heen hangt en loopt te pochen over zijn autos en werk wordt je daar wel krankjorem van hoor. Heeft niets te maken met bemoeien en ben dan ook van mening dat er niets mis is om aan te geven dat je het nu wel weet dati zon stoere baan heeft en hoe geweldig stoer het is dat je 2 autos hebt.. Stukje vriendelijker dan afsnauwen volgens mij
pi_121486907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik vindt
Wil je dat niet weer doen :(

Je kan hem er toch wel een keer op attent maken dat je er al lang genoeg over hebt gepraat en daar geen zin in hebt.
pi_121486968
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wil je dat niet weer doen :(

Je kan hem er toch wel een keer op attent maken dat je er al lang genoeg over hebt gepraat en daar geen zin in hebt.
vindt vindt vindt vindt vindt vindt :s)
pi_121487642
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Er zijn er zat anderen voorbij gekomen, en allen hebben inderdaad hun ruimte gekregen. Ze hebben ook in meer of mindere mate iets gedaan met de hulp en adviezen die hen geboden zijn, en zijn bijgevolg weer uit de reeks verdwenen. Jij bent daarentegen niet in staat om de hulp te accepteren die je hier geboden wordt, en je zult dus ook geen steek verder komen. Helaas, want ik gun ook jou van harte je geluk. Maar dat jij hier nog tot in lengte van dagen in je cirkeltje zult blijven ronddraaien is precies zijn punt, het is altijd hetzelfde liedje en nooit zul je een millimeter van je gebaande pad wijken. En daar zijn hoe langer hoe meer mensen onderhand klaar mee.
Ik ben wel in staat om hulp te accepteren, alleen niet het soort hulp waar iedereen hier me wil dumpen.

Ik vind het jammer dat ik mensen schijnbaar zo irriteer.
pi_121488097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben wel in staat om hulp te accepteren, alleen niet het soort hulp waar iedereen hier me wil dumpen.

Kom zelf met een aanpak dan.
pi_121488137
quote:
Vreemd. Als je eind 20 bent, dan zou je toch wel al moeten weten dat steeds op hetzelfde inhameren gewoon nogal ehm...vervelend voor de aanhoorders is?
pi_121488190
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kom zelf met een aanpak dan.
Ik heb niet echt een aanpak, als ik exact had geweten wat ik moest doen dan was ik hier denk ik niet.

De laatste tijd zitten dingen ook gewoon een beetje tegen. Op het werk gaat het niet super, persoonlijk voel ik me niet super, ik heb problemen met mijn gezondheid en mijn beste vriendin laat me eigenlijk een beetje zitten.

Het zou fijn zijn als de rest van het jaar beter voor me is.
pi_121488210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat zo irritant aan jou is, is dat je zo koppig lijkt te zijn.
Onder anderen
pi_121488300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb niet echt een aanpak, als ik exact had geweten wat ik moest doen dan was ik hier denk ik niet.

De laatste tijd zitten dingen ook gewoon een beetje tegen. Op het werk gaat het niet super, persoonlijk voel ik me niet super, ik heb problemen met mijn gezondheid en mijn beste vriendin laat me eigenlijk een beetje zitten.

Exact? Je weet het bijna nooit exact man! :')
Meestal weet je slechts -ongeveer- welke kant je uit moet.

Dat zou iemand van jouw leeftijd toch al moeten weten?

Soms kom je echt zo ongelooflijk onvolwassen over...
pi_121488350
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat zo irritant aan jou is, is dat je zo koppig lijkt te zijn.
Onder anderen
Ik ben niet per se koppig, maar het begint op het moment wat te irriteren dat iedereen maar gewoon psycholoog roept om van me af te zijn, ondanks dat ik al ontelbaar vaak heb duidelijk gemaakt dat dat voorlopig niet mogelijk is. Wie is er dan koppig?

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

Exact? Je weet het bijna nooit exact man! :')
Meestal weet je slechts -ongeveer- welke kant je uit moet.

Dat zou iemand van jouw leeftijd toch al moeten weten?

Soms kom je echt zo ongelooflijk onvolwassen over...
Ik weet dat ik de goede kant uit wil, maar ik heb nog niet ontdekt waar het voetpad loopt. Ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
pi_121488468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben niet per se koppig, maar het begint op het moment wat te irriteren dat iedereen maar gewoon psycholoog roept om van me af te zijn, ondanks dat ik al ontelbaar vaak heb duidelijk gemaakt dat dat voorlopig niet mogelijk is. Wie is er dan koppig?

[..]

Ik weet dat ik de goede kant uit wil, maar ik heb nog niet ontdekt waar het voetpad loopt. Ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Om van je af te zijn? En diegenen die je met dat advies echt proberen te helpen, schop je nu tegen het scheenbeen :')
Jij bent hier koppig, je hebt blijkbaar dermate problemen op persoonlijk vlak, dat je die niet meer de baas kunt zijn. Anders had je niet zovaak dit topic overheerst.

Hoe je het aan moet pakken? Misschien door iemand die je kent om advies te vragen? Een vriend of 1 van je ouders of zo? Dat zou al een stap zijn. Je gaat mij niet vertellen dat je dit nog niet al gedaan hebt.
pi_121488533
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

Hoe je het aan moet pakken? Misschien door iemand die je kent om advies te vragen? Een vriend of 1 van je ouders of zo? Dat zou al een stap zijn. Je gaat mij niet vertellen dat je dit nog niet al gedaan hebt.
Zoals ik zei, mijn beste vriendin ben ik waarschijnlijk kwijt. Er zijn nog wat mensen hier die ik weleens om advies gevraagd heb ook.
pi_121488603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef benzin het volgende:

[..]

Zoals ik zei, mijn beste vriendin ben ik waarschijnlijk kwijt. Er zijn nog wat mensen hier die ik weleens om advies gevraagd heb ook.
Maar niemand hier zal jou aan het handje nemen, dat is namelijk blijkbaar wat jij wilt. Meer dan geschreven tekst kunnen we je niet bieden, maar geregeld kots je diegenen die jou proberen te helpen, onder...alleen maar omdat hun antwoord jou niet bevalt.
pi_121488783
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar niemand hier zal jou aan het handje nemen, dat is namelijk blijkbaar wat jij wilt. Meer dan geschreven tekst kunnen we je niet bieden, maar geregeld kots je diegenen die jou proberen te helpen, onder...alleen maar omdat hun antwoord jou niet bevalt.
Dat is niet per se wat ik wil. Maar wat ik wel wil zijn antwoorden die anders zijn dan het enige antwoord dat niet mag.

Onderkotsen is wat sterk, ben het gewoon een beetje zat dat ik altijd hetzelfde te horen krijg. En zeker gezien alles even niet zo lekker loopt en ook valentijnsdag over een maand alweer is ben ik een beetje chagrijnig en reageer ik daarom misschien wat extra kortaf. Dat is niet persoonlijk.
pi_121488861
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet per se wat ik wil. Maar wat ik wel wil zijn antwoorden die anders zijn dan het enige antwoord dat niet mag.

Onderkotsen is wat sterk, ben het gewoon een beetje zat dat ik altijd hetzelfde te horen krijg. En zeker gezien alles even niet zo lekker loopt en ook valentijnsdag over een maand alweer is ben ik een beetje chagrijnig en reageer ik daarom misschien wat extra kortaf. Dat is niet persoonlijk.
Ow, maar dat vatte ik niet persoonlijk op hoor. Ik heb op dit moment eventjes mijn eigen dingen om me druk over te maken.

Maar om eventjes de boel kort te sluiten...wat had je dan het beste van mij kunnen horen? Noem eens wat?
Waar heb jij op het moment het meeste aan (van ons fokkers dan).
pi_121488931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

Maar om eventjes de boel kort te sluiten...wat had je dan het beste van mij kunnen horen? Noem eens wat?
Waar heb jij op het moment het meeste aan (van ons fokkers dan).
Een oplossing die werkt; een handleiding tot geluk.
pi_121489097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Een handleiding tot geluk bestaat niet, daar kan ik kort over zijn.

Doe eens nog een poging? Iets wat iets praktischer is? Begrijp dat wij fokkers onder elkaar zijn, met de limieten die daarbij horen ;)
pi_121489238
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een handleiding tot geluk bestaat niet, daar kan ik kort over zijn.

Doe eens nog een poging? Iets wat iets praktischer is? Begrijp dat wij fokkers onder elkaar zijn, met de limieten die daarbij horen ;)
Ik weet het ook niet. Ik weet dat ik mezelf lang genoeg ongelukkig heb gevoeld en dat ik lang genoeg geen vriendinnetje heb gehad, ik heb geen enkel idee wat ik moet vragen om dat op te lossen.
pi_121489363
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. Ik weet dat ik mezelf lang genoeg ongelukkig heb gevoeld en dat ik lang genoeg geen vriendinnetje heb gehad, ik heb geen enkel idee wat ik moet vragen om dat op te lossen.
Kant en klare oplossingen ga je hier nooit krijgen. En wij hebben het idee dat je kwaad op -ons- wordt omdat -wij- je niet iets kunnen geven wat onmogelijk is.

En dat je geen enkel idee hebt, vind ik toch wel zorgwekkend. Zelfs -ik- wist altijd wel wat ik -ongeveer- moest gaan doen om verder te komen en al kloot je jaren aan en kom je niet bij je eindbestemming, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik m'n tijd verspild heb. Mede omdat ik altijd m'n best heb gedaan. Maar ik heb tenminste -wat- gedaan, ik heb niet zitten wachten totdat -het- antwoord op een zilveren dienblad aan me aangerijkt werd...iets wat je blijkbaar wel van ons verlangt.
En iets wat onmogelijk is.
pi_121489592
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kant en klare oplossingen ga je hier nooit krijgen. En wij hebben het idee dat je kwaad op -ons- wordt omdat -wij- je niet iets kunnen geven wat onmogelijk is.

En dat je geen enkel idee hebt, vind ik toch wel zorgwekkend. Zelfs -ik- wist altijd wel wat ik -ongeveer- moest gaan doen om verder te komen en al kloot je jaren aan en kom je niet bij je eindbestemming, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik m'n tijd verspild heb. Mede omdat ik altijd m'n best heb gedaan. Maar ik heb tenminste -wat- gedaan, ik heb niet zitten wachten totdat -het- antwoord op een zilveren dienblad aan me aangerijkt werd...iets wat je blijkbaar wel van ons verlangt.
Ik ben niet kwaad op jullie omdat jullie niet met een oplossing komen, maar omdat jullie steeds met de enige oplossing komen die uitgesloten is.

Ik heb de afgelopen jaren het een en ander geprobeerd, en dat heeft nooit geleid tot de resultaten die ik voor ogen had. Ik weet niet echt meer wat er nog over blijft.

Daarnaast heb ik wel een aantal goede vragen, waarvan een aantal echt heel goed hier passen. Hoe maak ik een goede eerste indruk op een meisje? Waarom voelen meisjes zich zo ongemakkelijk bij me? Waarom hebben meisjes wel lol met andere jongens? Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik die ongemakkelijke sfeer weg krijg? Etc. etc. etc.

Maar altijd als ik dat soort discussies begin dan eindigt het ook altijd met diezelfde dooddoener.
pi_121489748
quote:

[..]

Ik heb altijd het idee gehad dat je eerst gelukkig met je zelf moet zijn, als single, in je eigen leven. Je carriere, je vrienden etc. Elke keer dat ik dat in orde had, kwam er vanzelf een dame om de hoek kijken.

Helaas moet ik soms na een relatie die hele zooi weer opbouwen :').

Als je eigen individuele leven als een trein loopt qua carriere en vrienden komt de rest vanzelf wel. Die zelfverzekerheid werkt enorm.

Mijn motto zou dus zijn. Werk eerst aan jezelf, wees egoistisch en zorg dat alles om je heen klopt. Dan komt die dame vanzelf (en voel jij je zelf ook minder ongemakkelijk).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121489752
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben niet kwaad op jullie omdat jullie niet met een oplossing komen, maar omdat jullie steeds met de enige oplossing komen die uitgesloten is.

Ik heb de afgelopen jaren het een en ander geprobeerd, en dat heeft nooit geleid tot de resultaten die ik voor ogen had. Ik weet niet echt meer wat er nog over blijft.

Daarnaast heb ik wel een aantal goede vragen, waarvan een aantal echt heel goed hier passen. Hoe maak ik een goede eerste indruk op een meisje? Waarom voelen meisjes zich zo ongemakkelijk bij me? Waarom hebben meisjes wel lol met andere jongens? Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik die ongemakkelijke sfeer weg krijg? Etc. etc. etc.

Maar altijd als ik dat soort discussies begin dan eindigt het ook altijd met diezelfde dooddoener.
Niet altijd met dezelfde dooddoener. Ik weet nog dat ik je het advies gegeven had om zoveel mogelijk jezelf te zijn of iets dergelijks. Weet niet meer precies wat de vraag was.
Geen idee waarom meisjes zich zo ongemakkelijk bij jou voelen, ik heb je nog nooit gemeet.
Welke ongemakkelijke sfeer heb je het over?
pi_121489791
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Niemand weet exact hoe hij relatie materiaal moet oppakken. Dat ga je ook nooit vinden, dat kan ik je garanderen. Dus als je dat zou zoeken, zou ik nu direct kappen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_121489867
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:

Als je eigen individuele leven als een trein loopt qua carriere en vrienden komt de rest vanzelf wel. Die zelfverzekerheid werkt enorm.
Dat is nog niet zo makkelijk. Maar thanks :)

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet altijd met dezelfde dooddoener. Ik weet nog dat ik je het advies gegeven had om zoveel mogelijk jezelf te zijn of iets dergelijks. Weet niet meer precies wat de vraag was.
Geen idee waarom meisjes zich zo ongemakkelijk bij jou voelen, ik heb je nog nooit gemeet.
Welke ongemakkelijke sfeer heb je het over?
Mezelf zijn vind ik -no offence- ook nooit echt een super goed advies. Want mezelf zijn werkt kennelijk tot nu toe niet echt. Dat ben ik al bijna 23 jaar geweest en dat heeft niet echt iets opgeleverd.

Ik heb het gewoon over een hele ongemakkelijke sfeer. Meisjes zijn tegen mij altijd stiller dan tegen andere jongens, zodra gesprekken beginnen lopen ze stroef, op alles volgt gesloten antwoorden, ik voel me ongemakkelijk, zij voelt zich duidelijk ongemakkelijk. Zo'n soort ongemakkelijke sfeer.
pi_121489985
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:25 schreef benzin het volgende:
Ik heb het gewoon over een hele ongemakkelijke sfeer. Meisjes zijn tegen mij altijd stiller dan tegen andere jongens, zodra gesprekken beginnen lopen ze stroef, op alles volgt gesloten antwoorden, ik voel me ongemakkelijk, zij voelt zich duidelijk ongemakkelijk. Zo'n soort ongemakkelijke sfeer.
Ik ken je niet persoonlijk, dus zou niet weten waar dit aan zou kunnen liggen.
pi_121489988
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is nog niet zo makkelijk. Maar thanks :)
Vrienden? Als jij de rest gewoon in orde hebt, komen die vrienden van zelf wel. Ik ben op 19 jarige leeftijd naar Londen verhuist en kende daar geen smurf. Helemaal niemand. Bang dat ik nooit vrienden zou maken heb ik daar in het begin gewoon netjes zo goed mogelijk mijn externe werk gedaan en gesport (individueel) om daarna, waar mogelijk, de sociale events op te zoeken. Je goede werk (op school en daar buiten) wordt vanzelf opgemerkt en een babbel was dan al snel gemaakt.

One thing leads to another en je bouwt dan vanzelf op. Hoe dan ook, alles begint bij jezelf. En als je dus al enorm ver bent afgezakt en je hebt helemaal niks meer. Dan zul je alsnog bij jezelf moeten beginnen. En als dat dan niet werkt, de hulp van de psycholoog er bij. Die kan je daar bij echt goed ondersteunen.
pi_121491115
Ik denk dat Benzin veel baat kan hebben bij een assertiviteitscursus.
pi_121491236
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Faxie het volgende:
Ja maar dat wil die dus niet
pi_121491374
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar dat wil die dus niet
Psychiater wilde hij toch niet?

Zo'n cursus is toch een stuk laagdrempeliger...

Maar ik heb 'm eens op cam gezien, en ik herken die blik. Een angstige teneergeslagen blik, alsof er een soort beschermende waas over de ogen ligt zodat hij niet de boze wereld in hoeft te kijken.

Zoek anders naar assertiviteitstips op internet. Valt vast wel genoeg te vinden.
  zondag 13 januari 2013 @ 01:15:01 #226
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121491382
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Faxie het volgende:
Ligt er aan hoor, ik heb er een gevolgd op kosten van school omdat ik zo timide was.

Wat een shitload aan crap was dat zeg. Betekent niet dat ze allemaal slecht zijn natuurlijk.
C'est la vie
pi_121491412
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt er aan hoor, ik heb er een gevolgd op kosten van school omdat ik zo timide was.

Wat een shitload aan crap was dat zeg. Betekent niet dat ze allemaal slecht zijn natuurlijk.
Heb je dat ook tegen ze gezegd? :P
  zondag 13 januari 2013 @ 01:17:13 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121491443
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Heb je dat ook tegen ze gezegd? :P
Nee joh, het was onder schooltijd. Dus dan hoefde ik niet naar lessen. _O-
C'est la vie
pi_121491449
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Psychiater wilde hij toch niet?

Zo'n cursus is toch een stuk laagdrempeliger...

Maar ik heb 'm eens op cam gezien, en ik herken die blik. Een angstige teneergeslagen blik, alsof er een soort beschermende waas over de ogen ligt zodat hij niet de boze wereld in hoeft te kijken.

Zoek anders naar assertiviteitstips op internet. Valt vast wel genoeg te vinden.
Ja maar dan moet je toch wel naar dokter en instanties , en die dat doen en laat hij daar nou net het probleem mee hebben. Je komt namelijk niet zomaar bij een asserviteitscursus.....
Daar gaat ook een proces aan vooraf.
pi_121491470
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je toch wel naar dokter en instanties , en die dat doen en laat hij daar nou net het probleem mee hebben. Je komt namelijk niet zomaar bij een asserviteitscursus.....
Daar gaat ook een proces aan vooraf.
Ow dat wist ik niet. Dacht dat je daar vrij voor kon inschrijven.
pi_121491543
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee , ik kreeg juist dat soort cursussen van Riagg uit , omdat ik daar al begeleiding had en dan hadden ze zoiets van door de gesprekken dat het ook wat voor mij zou zijn en zo heb ik het gehad .

[ Bericht 2% gewijzigd door formerjellybean op 13-01-2013 01:21:13 (Ik ben een quotedebiel ) ]
pi_121491559
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jammer dan inderdaad.

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:14 schreef Faxie het volgende:

Echt? Ik heb het idee dat ik over het algemeen blij en normaal probeer uit te stralen en dat dat aardig lukt, ondanks dat dat niet echt zo is.
pi_121491603
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh, het was onder schooltijd. Dus dan hoefde ik niet naar lessen. _O-
Scholen en bijvoorbeeld arbeidsbureau wil het inderdaad ook nog weleens doen als ze zien dat je met bepaalde dingen moeite hebt.
pi_121491625
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Jammer dan inderdaad.

[..]

Echt? Ik heb het idee dat ik over het algemeen blij en normaal probeer uit te stralen en dat dat aardig lukt, ondanks dat dat niet echt zo is.
Als dat écht zou lukken, dan zouden meisjes ook normaal tegen je doen. En je gaf zelf al aan dat ze dat niet doen. Ze pikken dat dus waarschijnlijk wel op wat zorgt voor een ongemakkelijk sfeertje dat om jou heen hangt, iets waar ze waarschijnlijk niet eens de vinger op kunnen leggen.
pi_121491630
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Jammer dan inderdaad.

[..]

Nope. Er zit geen vonk in je ogen zeg maar.
pi_121491731
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nope. Er zit geen vonk in je ogen zeg maar.
Iemand anders heef dat ooit ook letterlijk zo tegen me gezegd ;o

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef superfastjellyfish. het volgende:

[..]

Als dat écht zou lukken, dan zouden meisjes ook normaal tegen je doen. En je gaf zelf al aan dat ze dat niet doen. Ze pikken dat dus waarschijnlijk wel op wat zorgt voor een ongemakkelijk sfeertje dat om jou heen hangt, iets waar ze waarschijnlijk niet eens de vinger op kunnen leggen.
Dat denk ik ook. Jullie hebben een zesde zintuig voor dingen die niet kloppen, misschien dat dat het ongemakkelijke sfeertje ook veroorzaakt.
pi_121491812
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:26 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Dat denk ik ook. Jullie hebben een zesde zintuig voor dingen die niet kloppen, misschien dat dat het ongemakkelijke sfeertje ook veroorzaakt.
Dat is geen 6e zintuig hoor iemand die zelf heel veel problemen met zichzelf heeft straalt dat ook uit , dan kun je van alles proberen om dat te verdoezelen maar daar prikken mensen gewoon door heen.
Zoiets heet uitstraling
  zondag 13 januari 2013 @ 01:30:27 #238
138876 Andromache
pi_121491854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Northside het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen? Ben wel benieuwd.
de mannen die me wel leuk leken keken weg en versierden andere vrouwen. een man die ik middelmatig leuk vond heb ik bij het begin van het optreden even aangesproken, of hij ook al lang stond te wachten. antwoord was ja. en er kwam niet echt wat terug. sleutel blijft toch DURVEN
pi_121491937
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

de mannen die me wel leuk leken keken weg en versierden andere vrouwen. een man die ik middelmatig leuk vond heb ik bij het begin van het optreden even aangesproken, of hij ook al lang stond te wachten. antwoord was ja. en er kwam niet echt wat terug. sleutel blijft toch DURVEN
Maak daar maar durven van en proberen , en niet bang zijn om fouten te maken , want juist door de fouten leer je weer . In ieder geval goed dat je toch iemand aangesproken hebt.
pi_121492047
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:26 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik heb dat zelf ook gehad, het gemis van die vonk ;)

Je bent ook cameraschuw zeker?
  zondag 13 januari 2013 @ 01:37:39 #241
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121492085
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

En doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 13 januari 2013 @ 01:39:18 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121492148
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Scholen en bijvoorbeeld arbeidsbureau wil het inderdaad ook nog weleens doen als ze zien dat je met bepaalde dingen moeite hebt.
Achteraf gezien zat de fout meer bij de school dan bij de cursus. Die hadden de situatie gewoon dramatisch getaxeerd. Ik werd er heen gestuurd samen met een andere jongen die ontwikkelde zich tot luidruchtige relnicht en ik probeer mijn geld te verdienen met praten terwijl ik juist het stempel kreeg "hij durft niet te praten"

Maar goed back to the point, ik ken wel iemand die er heel veel baat bij heeft gehad. Dus het is altijd het overwegen waard.
C'est la vie
  zondag 13 januari 2013 @ 01:39:44 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121492164
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:37 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

En doen.
Als je iets durft doe je het ook, althans daar ga ik voor het gemak maar van uit.
C'est la vie
  zondag 13 januari 2013 @ 01:40:17 #244
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121492175
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je iets durft doe je het ook, althans daar ga ik voor het gemak maar van uit.
Als je niet te lang stilstaat bij het durven, durf je opeens heel veel.
  zondag 13 januari 2013 @ 01:51:38 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121492501
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Als je niet te lang stilstaat bij het durven, durf je opeens heel veel.
Wijsheid
C'est la vie
pi_121492623
Wat werkt trouwens beter voor uitnodigen, een datum om iemand uit te nodigen of gewoon open te laten en te zeggen van ik hoor wel wanneer je kan ???
  zondag 13 januari 2013 @ 01:58:07 #247
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121492646
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Wat werkt trouwens beter voor uitnodigen, een datum om iemand uit te nodigen of gewoon open te laten en te zeggen van ik hoor wel wanneer je kan ???
Afwachten werkt meestal niet, soms wel.
  zondag 13 januari 2013 @ 02:01:28 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121492772
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Open laten werkt bij mij in ieder geval nooit.
C'est la vie
pi_121492800
Een open uitnodiging is geen wachten hoor .
  zondag 13 januari 2013 @ 02:03:03 #250
138876 Andromache
pi_121492815
concreet maken. anders leg je de bal bij hem en heeft hij alle touwtjes in handen en zwem jij in het ondiepe
pi_121492845
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Open laten werkt bij mij in ieder geval nooit.
Bij mij met de ervaring met deze persoon juist wel. En eigenlijk weet ik nu zelf het antwoord ook kom ik dus achter.
  zondag 13 januari 2013 @ 02:06:16 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121492899
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Bij mij met de ervaring met deze persoon juist wel. En eigenlijk weet ik nu zelf het antwoord ook kom ik dus achter.
In dat geval kan het prima.

Bij mij zal het er ook aan gelegen hebben dat de interesse van de andere kant niet al te groot was.
C'est la vie
pi_121493101
Duidelijk zijn en een datum neerleggen. Met 'zie maar' kom je zelf ook niet al te geinteresseerd over.
  zondag 13 januari 2013 @ 02:29:11 #254
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121493294
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:17 schreef Faxie het volgende:
Duidelijk zijn en een datum neerleggen. Met 'zie maar' kom je zelf ook niet al te geinteresseerd over.
Ik zeg altijd wanneer kan je, ik leg het dan wel bij hun neer maar ik probeer wel concreet te worden.
C'est la vie
  zondag 13 januari 2013 @ 02:41:35 #255
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121493498
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zeg altijd wanneer kan je, ik leg het dan wel bij hun neer maar ik probeer wel concreet te worden.
Dat kan je echt zijn door het niet bij hen neer te leggen.
  zondag 13 januari 2013 @ 03:10:07 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121493840
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:41 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat kan je echt zijn door het niet bij hen neer te leggen.
Als iemand niet kan, kan die niet en als iemand zich er onderuit wil lullen dan lult die zich er onderuit. Of je nou meteen een datum neerlegt of hun vraagt om een datum neer te leggen.
C'est la vie
  zondag 13 januari 2013 @ 03:20:15 #257
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121493930
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 03:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Als iemand niet kan, kan die niet en als iemand zich er onderuit wil lullen dan lult die zich er onderuit. Of je nou meteen een datum neerlegt of hun vraagt om een datum neer te leggen.
Het begint dan ook met de vraag of iemand wat wil gaan doen of drinken, als iemand geen tijd heeft, weet je genoeg.
  zondag 13 januari 2013 @ 03:30:49 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121494009
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 03:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Het begint dan ook met de vraag of iemand wat wil gaan doen of drinken, als iemand geen tijd heeft, weet je genoeg.
Eens
C'est la vie
pi_121495206
Benzin wat dacht je van psychologische hulp via internet buiten je verzekering om? Oh wacht..je mocht minthy zelfs pm-en. Hoe is dat afgelopen?

Je hebt talloze tips gehad om hulp te zoeken zonder dat je ouders erachter komen. Daar die je geen flikker mee. Heb zelfs aangeboden mee te gaan.
En een andere tip die ik gaf om wat meer levenservaring op te doen werd gewoon weggehoond

Bart komt uit dezelfde situatie als jij, flink pest verleden, heel weinig ervaring met vrouwen, onzeker, niet al te sociaal (al zijn dat zijn woorden, hij is socialer dan ik dus wat maakt dat van mij..)
En dan zeg je, ja dat is anders. Het enige verschil is dat jouw ballen nog niet zijn ingedaald. Vind je het heel raar dat je niet meer serieus wordt genomen?
  zondag 13 januari 2013 @ 12:00:24 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121498120
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou omdat ik toch niks te doen heb op mijn zondagochtend ga ik je vragen op een Jip en Janneke manier proberen te beantwoorden.

Hoe maak ik een goede eerste indruk op een meisje?
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. En net zoals bij Rome zijn er meerdere wegen die leiden naar het hart van een vrouw (of de botte versie: naar hun broekje). Deze wegen zijn integenstelling tot Rome niet vast gestippeld. Daardoor wordt het in jouw brein nu chaotisch want er zit in tegenstelling tot algoritmes of wiskundige berekeningen geen logische opbouw in. Het lijkt nog het meest op de sport voetbal. Men spreekt bij deze sport wel eens over "in de catacomben 1-0 achterstaan". Op dit moment sta jij in de catacomben 1-0 achter want jij laat je imponeren door de tegenstander (vertaling: de vrouw) waardoor je de uiteindelijke wedstrijd verliest. Door spanning, faalangst ontstaat er een ongemakkelijke sfeer waardoor jij de vrouw afstoot waar je haar juist zou moeten aantrekken door: humor, spontaniteit, haar een fijn gevoel en dat soort dingen. Door deze vragen te hebben beantwoord heb ik bij deze al de basis gelegd voor de antwoorden op je andere vragen.

Waarom voelen meisjes zich zo ongemakkelijk bij me?
Zoals ik eerder al zei: Op dit moment sta jij in de catacomben 1-0 achter want jij laat je imponeren door de tegenstander (vertaling: de vrouw) waardoor je de uiteindelijke wedstrijd verliest. Door spanning, faalangst ontstaat er een ongemakkelijke sfeer waardoor jij de vrouw afstoot waar je haar juist zou moeten aantrekken

Waarom hebben meisjes wel lol met andere jongens?
Terug naar het voetbal: Die andere jongen zijn degene die in de catacomben al 1-0 voor staan. Zij zijn overtuigd van hun kwaliteiten en laten zich niet imponeren door welke tegenstander dan ook. Zij gaan het veld op en winnen de wedstrijd en gaan met de kampioensschaal naar huis (vertaling: de vrouw).

Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik die ongemakkelijke sfeer weg krijg?
Misschien de belangrijkste vraag van de vier, die ongemakkelijke sfeer is maar op een manier weg te krijgen: door je op je gemak te voelen. Je acteerkunsten zijn niet toereikend genoeg om je uitstraling (vertaling: help een meisje, wat nu, ik begin te hyperventileren) te verdoezelen. Wat je uitstraalt krijg je weer terug. Wat gebeurt er meestal als je naar iemand glimlacht en diegene goedemorgen wenst? Je krijgt een goedemorgen en een glimlach terug. Uitstraling heeft dezelfde methodiek, als jij je op je gemak voelt zorg je daarmee er automatisch voor dat degene met wie je praat zich ook gemakkelijker voelt. En daaruit kun je gaan versieren, iemand voelt zich op zijn gemak, iemand geeft zich open, daar ontwikkel je een band, uit die band ontstaat in het meest florissante geval de jackpot, de kers op de taart en om met voetbal af te sluiten de beslissende goal: verliefdheid.

Om in concrete terminologie te blijven, hoe zorg je er voor dat je je op je gemak gaat voelen. Daar is maar een oplossing voor: vrouwen blijven opzoeken. In alle soorten en maten A. om te leren dat het ondanks dat dat in dat bolletje van jou zo geprogrammeerd staat geen bitches zijn. Niet allemaal tenminste. B. om te oefenen, let op persoon 1 die je spreekt. Hoe beweegt ze, hoe reageert ze op vragen, wat geeft haar uitstraling prijs om hoe ze zich voelt? Normaal, ongemakkelijk, gemakkelijk enz. Als je dat merkt, hoe kan je dat gevoel omkeren. Humor toevoegen aan het gesprek? Haar meer over haarzelf laten vertellen? Of juist meer over jezelf prijs geven? Probeer dit te monitoren want net zoals de meeste beroepen, je leert het in de praktijk.
C'est la vie
pi_121498279
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Loef! _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_121500248
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Faxie het volgende:

Je bent ook cameraschuw zeker?
Ik hou niet van camera's nee.

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 09:15 schreef Cassandra87 het volgende:
je mocht minthy zelfs pm-en. Hoe is dat afgelopen?
Ik heb in elk geval mijn hele verhaal kunnen delen :)

quote:
Het enige verschil is dat jouw ballen nog niet zijn ingedaald. Vind je het heel raar dat je niet meer serieus wordt genomen?
Ik vind het heel jammer dat ik minder serieus wordt genomen de laatste tijd.

Het verhaal van heloef is trouwens gigantisch, ik negeer het niet. O+
pi_121501718
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:00 schreef heloef het volgende:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. En net zoals bij Rome zijn er meerdere wegen die leiden naar het hart van een vrouw. Deze wegen zijn in tegenstelling tot Rome niet vast gestippeld. Daardoor wordt het in jouw brein nu chaotisch.
Vrouwen zijn niet logisch, daar was ik al wel achter. Maar zelfs zonder weg kan ik met een kompas Rome weten te vinden. In dit geval weet ik niet eens waar ik nu ben, niet waar Rome ligt en mijn kompas is stuk.

Er moeten dingen zijn die alle vrouwen kunnen waarderen toch? Ik ben op zoek naar het gevoel dat ik ongeveer weet waar ik heen moet.

quote:
Het lijkt nog het meest op de sport voetbal. Men spreekt bij deze sport wel eens over "in de catacomben 1-0 achterstaan". Op dit moment sta jij in de catacomben 1-0 achter want jij laat je imponeren door de tegenstander (vertaling: de vrouw) waardoor je de uiteindelijke wedstrijd verliest. Door spanning, faalangst ontstaat er een ongemakkelijke sfeer waardoor jij de vrouw afstoot waar je haar juist zou moeten aantrekken door: humor, spontaniteit, haar een fijn gevoel en dat soort dingen.
Ik heb serieus moeten Googlen naar die uitdrukking. Ik begreep niets van wat een begraafplaats te maken had met voetbal. ;( :') :')

Ik snap het punt wel. Ik laat me heel makkelijk van slag brengen door vrouwen en ik trek hoe ze tegen me doen vreselijk aan. Maar dat ligt voor een groot deel ten gevolge van dingen die ik heb meegemaakt en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet veranderen. Ik wil dat ook, maar het is heel lastig voor me om met vrouwen om te gaan zonder die knoop in mijn maag te voelen.

Humor en spontaniteit, maar vooral haar een goed gevoel geven zijn niet echt mijn sterkste kanten. Aan die eerste twee is wel wat te spijkeren, maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik een meisje een goed gevoel moet geven.

Het punt is, ik snap wat je probeert te zeggen, maar ik weet niet echt hoe ik er iets aan moet doen. Ik wil die knoop in mijn maag niet voelen, ik wil het me niet zo aantrekken als een meisje gemeen is, ik wil het me niet aantrekken als een situatie met een meisje niet lekker loopt. Ik wil in staat kunnen zijn om een meisje een goed gevoel te geven en ik wil dolgraag gewoon situaties creëren waarin zowel ik als het meisje blij zijn met hoe de interactie verloopt. Maar ik weet echt niet hoe.
quote:
Terug naar het voetbal: Die andere jongen zijn degene die in de catacomben al 1-0 voor staan. Zij zijn overtuigd van hun kwaliteiten en laten zich niet imponeren door welke tegenstander dan ook. Zij gaan het veld op en winnen de wedstrijd en gaan met de kampioensschaal naar huis (vertaling: de vrouw).
Toch gaat dit vanaf moment 1 altijd goed en bij mij nooit. Het is lastig om te geloven dat ik dat ook kan. Misschien kan ik wel gewoon helemaal niet voetballen. Als ik andere jongens met meisjes zie dan ben ik altijd jaloers, maar bovenal heb ik altijd het idee dat die jongens zoveel beter zijn dan ik. Hoe meer ik dat zie, hoe meer ik mezelf afvraag of er ooit een meisje zal komen die de goede dingen in mij zal zien.

quote:
Wat kan ik doen om er voor te zorgen dat ik die ongemakkelijke sfeer weg krijg?
Misschien de belangrijkste vraag van de vier, die ongemakkelijke sfeer is maar op een manier weg te krijgen: door je op je gemak te voelen. Je acteerkunsten zijn niet toereikend genoeg om je uitstraling (vertaling: help een meisje, wat nu, ik begin te hyperventileren) te verdoezelen. Wat je uitstraalt krijg je weer terug.
Het is absoluut de belangrijkste vraag. Ik heb het idee dat ik wel aardig doe alsof het prima gaat, maar meisjes hebben de vaardigheden om alles te kunnen doorzien. Of in elk geval een alarm dat ze waarschuwt voor lieve jongens die niet op hun gemak zijn.

quote:
Uitstraling heeft dezelfde methodiek, als jij je op je gemak voelt zorg je daarmee er automatisch voor dat degene met wie je praat zich ook gemakkelijker voelt.
Het is nogal moeilijk om jezelf op je gemak te voelen als je oog in oog staat met een hongerige leeuw. Ik zou dat graag willen en willen kijken of het werkt, maar zou het lukken?

quote:
Om in concrete terminologie te blijven, hoe zorg je er voor dat je je op je gemak gaat voelen. Daar is maar een oplossing voor: vrouwen blijven opzoeken. In alle soorten en maten A. om te leren dat het ondanks dat dat in dat bolletje van jou zo geprogrammeerd staat geen bitches zijn. Niet allemaal tenminste. B. om te oefenen
Vrouwen opzoeken is niet echt makkelijk, ik kom vrouwen niet zoveel tegen en als ik ze tegenkom dan wil ik graag een goede indruk maken omdat ik er dan vaak ook een tijdje mee opgescheept zit.

Ik hoop dat ik ooit echt oprecht van binnen zal geloven dat A niet zo is :)
pi_121503323
Eergister op een feest; Flirt er een meisje met me en knijpt ze in mn billen. ( :') ) Een dag later voegt ze me toe op facebook en zie ik dat ze al een tijdje bezet is. Wat moet ik hier nou mee? :{
pi_121503796
Ik ben ook niet zo'n versierder en stap niet zo snel op dames af, maarrrrr....

Gisteren naar een salsa feest geweest en daar kun je echt met iedere dame dansen als heer zijnde. Zo kom je erg makkelijk in contact met dames en heb je meer kans :)

Dus heren, geef je op voor salsa. Ten eerste een erg leuke dans, ten tweede je komt in contact met dames en ten derde is er een mannentekort bij salsa lessen. ;)
pi_121504878
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:50 schreef PeterPastoor het volgende:

Gisteren naar een salsa feest geweest en daar kun je echt met iedere dame dansen als heer zijnde. Zo kom je erg makkelijk in contact met dames en heb je meer kans :)

Dus heren, geef je op voor salsa. Ten eerste een erg leuke dans, ten tweede je komt in contact met dames en ten derde is er een mannentekort bij salsa lessen. ;)
Intieme dans ook, of niet? Ken wel wat mensen die het hebben gedaan. Alleen maar positieve reacties. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 13-01-2013 15:41:04 ]
pi_121504913
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:35 schreef Senderious het volgende:
Eergister op een feest; Flirt er een meisje met me en knijpt ze in mn billen. ( :') ) Een dag later voegt ze me toe op facebook en zie ik dat ze al een tijdje bezet is. Wat moet ik hier nou mee? :{
Niks. Of misschien is het uit maar heeft ze het nog niet aangepast.
pi_121504985
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Intieme dans ook, of niet? Ken wel wat mensen doe het hebben gedaan. Alleen maar positieve dingen. :)
Ook wel ja :)

Gisteren workshop Kizomba gehad. Redelijk nieuwe dans.

En ja dan dans je best intiem. Geeft mijn zelfvertrouwen bijna keer op keer een boost :Y
pi_121505114
ben jij die chick uit het filmpje? zitten er dan toch lekkere wijven op fok :D
pi_121505241
Nee helaas niet :D

Ik ben een kerel als je mijn naam had gelezen :D
pi_121505413
hahahah ja alsof dat iets zegt op fok! :')
pi_121512977
quote:

[..]

Een handleiding tot geluk bestaat niet. Geluk is namelijk voor iedereen anders. Oplossingen die werken zijn je al legio aangedragen, maar daar doe je niets mee. Je hebt altijd wat te zeuren, als het niet je waanideeën over je ouders zijn dan zijn het wel de waanideeën over de grote boze buitenwereld.

En waar the fuck haal je het vuige lef vandaan om te beweren dat de mensen hier je willen dumpen?! Jij vraagt om goede raad, je krijgt hier goede raad, en jij bent degene die het vervolgens in de wind slaat! En dan krijg je wéér goede raad, en wéér komt er een of andere kutsmoes! Ja, want de rest van de wereld is anders, ofzo :')

Magnetronkoffie is een gediagnosticeerde autist, met alle beperkingen van dien, en zelfs met die handicaps komt hij tot de volgende inzichten:

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Om van je af te zijn? En diegenen die je met dat advies echt proberen te helpen, schop je nu tegen het scheenbeen :')
Jij bent hier koppig, je hebt blijkbaar dermate problemen op persoonlijk vlak, dat je die niet meer de baas kunt zijn. Anders had je niet zovaak dit topic overheerst.

quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Way to go Magnetronkoffie ^O^

Als je hier nou eens een voorbeeld aan neemt? Iemand die in z'n leven problemen van gelijke aard heeft ondervonden, maar wél de ballen had om kritisch naar zichzelf te kijken en aan zichzelf te gaan werken. En met alle resultaten van dien, want Magnetronkoffie is prima gezelschap, en vast ook voor vrouwen.

De weg naar Rome is niet moeilijk, sterker nog, hoe verder je weg bent hoe beter. Je hoeft alleen maar te weten dat Rome richting het zuiden is. Dat is daar waar de zon staat tussen 12:00u en 13:00u. Blijf die kant op lopen en je zult vanzelf bordjes tegen komen als Eindhoven, Luik, Luxemburg, Lyon, Marseille, Milaan, en uiteindelijk vind je een bordje waar doodleuk Rome op staat.
Het maakt niet uit waar je bent, het maakt ook niet uit welke navigatiemiddelen je tot je beschikking hebt. Als je maar graag genoeg naar Rome wil, dan kóm je er. Wij kunnen alleen maar ongeveer richting Rome wijzen.
Lang verhaal kort: jij wil gewoon niet. Je zegt van wel, maar ondertussen heb je overal een antwoord op, is alle advies tegen dovemansoren en blijf je stug zitten op de halve vierkante meter die je bureaustoel op je stoffige donkere zolder beslaat.

Blijf maar lekker op je stoel zitten dan. Ik ga er geen woord meer aan vuil maken, zeker niet als je denkt je uitspraken als 'dumpen' te kunnen veroorloven. Heeft het forum ook ergens een ignore button? :?
pi_121514540
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:50 schreef PeterPastoor het volgende:

Tja ik dans niet graag :')

Ja met veel alcohol in m'n mik dans ik wel....
  zondag 13 januari 2013 @ 19:30:08 #274
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121516020
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrouwen zijn niet logisch, daar was ik al wel achter. Maar zelfs zonder weg kan ik met een kompas Rome weten te vinden. In dit geval weet ik niet eens waar ik nu ben, niet waar Rome ligt en mijn kompas is stuk.

Er moeten dingen zijn die alle vrouwen kunnen waarderen toch? Ik ben op zoek naar het gevoel dat ik ongeveer weet waar ik heen moet.

[..]

Ik heb serieus moeten Googlen naar die uitdrukking. Ik begreep niets van wat een begraafplaats te maken had met voetbal. ;( :') :')

Ik snap het punt wel. Ik laat me heel makkelijk van slag brengen door vrouwen en ik trek hoe ze tegen me doen vreselijk aan. Maar dat ligt voor een groot deel ten gevolge van dingen die ik heb meegemaakt en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet veranderen. Ik wil dat ook, maar het is heel lastig voor me om met vrouwen om te gaan zonder die knoop in mijn maag te voelen.

Humor en spontaniteit, maar vooral haar een goed gevoel geven zijn niet echt mijn sterkste kanten. Aan die eerste twee is wel wat te spijkeren, maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik een meisje een goed gevoel moet geven.

Het punt is, ik snap wat je probeert te zeggen, maar ik weet niet echt hoe ik er iets aan moet doen. Ik wil die knoop in mijn maag niet voelen, ik wil het me niet zo aantrekken als een meisje gemeen is, ik wil het me niet aantrekken als een situatie met een meisje niet lekker loopt. Ik wil in staat kunnen zijn om een meisje een goed gevoel te geven en ik wil dolgraag gewoon situaties creëren waarin zowel ik als het meisje blij zijn met hoe de interactie verloopt. Maar ik weet echt niet hoe.

[..]

Toch gaat dit vanaf moment 1 altijd goed en bij mij nooit. Het is lastig om te geloven dat ik dat ook kan. Misschien kan ik wel gewoon helemaal niet voetballen. Als ik andere jongens met meisjes zie dan ben ik altijd jaloers, maar bovenal heb ik altijd het idee dat die jongens zoveel beter zijn dan ik. Hoe meer ik dat zie, hoe meer ik mezelf afvraag of er ooit een meisje zal komen die de goede dingen in mij zal zien.

[..]

Het is absoluut de belangrijkste vraag. Ik heb het idee dat ik wel aardig doe alsof het prima gaat, maar meisjes hebben de vaardigheden om alles te kunnen doorzien. Of in elk geval een alarm dat ze waarschuwt voor lieve jongens die niet op hun gemak zijn.

[..]

Het is nogal moeilijk om jezelf op je gemak te voelen als je oog in oog staat met een hongerige leeuw. Ik zou dat graag willen en willen kijken of het werkt, maar zou het lukken?

[..]

Vrouwen opzoeken is niet echt makkelijk, ik kom vrouwen niet zoveel tegen en als ik ze tegenkom dan wil ik graag een goede indruk maken omdat ik er dan vaak ook een tijdje mee opgescheept zit.

Ik hoop dat ik ooit echt oprecht van binnen zal geloven dat A niet zo is :)
Ok man. Als je er echt iets aan wil doen, kan ik je 2 programma's aanraden:

- Ga de daygame blueprint kijken

- Ga googelen naar RSD. (kijk filmpjes van the blueprint decoded, en de freetour)

Deze shit is zodanig geavanceerd dat het zelfs de grootste chode een manier geeft om zichzelf te ontwikkelen. Je moet echter wel bereid zijn om uit je comfort zone te gaan, en blind vertrouwen hebben dat het gaat werken. Als jij de stappen uit deze programma's volgt, kan ik je garanderen dat je je binnen een jaar veel beter in je vel zit. Duizenden gasten zijn je voorgegaan.
pi_121529402
Gisteravond een feestje van sportvereniging. Ben zelf 23 maar had al eens een keer een bloedgeile meid zien langslopen. Vrij lang, lekker lichaam, lang blond haar :9~ , maar: 16 :')

Heb ooit verteld dat ik haar wel do-able vond en iemand heeft dat ook weer tegen haar verteld. Gisteren had ze een flinke borrel op, en op een gegeven moment zat ik buiten even te roken en kwam zij naast me zitten. Wist toen even niet zo goed waar ik het zoeken moest.. 16 en 23 is toch wel een heftig leeftijdsverschil...

Dus mijn redenatie was: Neuken kan ik echt niet maken, en alleen zoenen is me de awkward momenten in de toekomst niet waard... Dus heb ik haar maar laten gaan :'(

Desalniettemin wordt het ook hier weer hoog tijd voor iets serieus. Gewoon lekker uiteten op zondag met een leuke chick O+ Een weekendje weg samen in de gure winterweken eind januari O+ Ben eigenlijk best wel toe aan iets burgerlijks :')

Zou alleen echt niet weten hoe ik op dit moment aan een meisje kom.. Ik krijg wel aandacht zo nu en dan, en zie er ook niet slecht uit, maar kom gewoon weinig meiden tegen. Druk met studie, weinig meer uit in grote clubs (Vaak gewoon klein stamkroegje)...
pi_121529907
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef BenjaminLinus het volgende:
Gisteravond een feestje van sportvereniging. Ben zelf 23 maar had al eens een keer een bloedgeile meid zien langslopen. Vrij lang, lekker lichaam, lang blond haar :9~ , maar: 16 :')

Heb ooit verteld dat ik haar wel do-able vond en iemand heeft dat ook weer tegen haar verteld. Gisteren had ze een flinke borrel op, en op een gegeven moment zat ik buiten even te roken en kwam zij naast me zitten. Wist toen even niet zo goed waar ik het zoeken moest.. 16 en 23 is toch wel een heftig leeftijdsverschil...

Dus mijn redenatie was: Neuken kan ik echt niet maken, en alleen zoenen is me de awkward momenten in de toekomst niet waard... Dus heb ik haar maar laten gaan :'(

Desalniettemin wordt het ook hier weer hoog tijd voor iets serieus. Gewoon lekker uiteten op zondag met een leuke chick O+ Een weekendje weg samen in de gure winterweken eind januari O+ Ben eigenlijk best wel toe aan iets burgerlijks :')

Zou alleen echt niet weten hoe ik op dit moment aan een meisje kom.. Ik krijg wel aandacht zo nu en dan, en zie er ook niet slecht uit, maar kom gewoon weinig meiden tegen. Druk met studie, weinig meer uit in grote clubs (Vaak gewoon klein stamkroegje)...
Zoek je een werkende vrouw of studerende vrouw? Je komt tegen de leeftijd aan waar men eindigt met de studie en dus in grote getale een groep dames zich met name richten op een figuur die een baan heeft en de centen om huisje-boompje-beestje te doen.
pi_121530213
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zoek je een werkende vrouw of studerende vrouw? Je komt tegen de leeftijd aan waar men eindigt met de studie en dus in grote getale een groep dames zich met name richten op een figuur die een baan heeft en de centen om huisje-boompje-beestje te doen.
Was dat niet dit topic waar ik laatst dat onderwerp heb aangesneden of heb ik dat gedroomd?

Ik heb eigenlijk niet dat soort eisen. Wel moet ze qua levensfase bij me passen. Wat ik inderdaad vaak merk is dat meiden van mijn leeftijd (23) zelf al fulltime werken, dan hebben ze andere behoeften als dat ik heb. Vooral meisjes die na het MBO zijn begonnen, zijn vaak al bezig met kinderen enzo, terwijl ik mezelf pas over 10 jaar daar mee bezig wil zijn...

Maar echte studentenmeisjes die constant uit willen gaan zit ik ook niet meer op te wachten. Die tijd heb ik wel gehad. Eigenlijk het liefst gewoon een type als ikzelf. De iets oudere student, die nu het studeren gewoon serieus neemt. Gewoon letterlijk ''samen iets opbouwen''... Van praktisch 0 tot.... wie weet.
pi_121530799
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:31 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Was dat niet dit topic waar ik laatst dat onderwerp heb aangesneden of heb ik dat gedroomd?

Ik heb eigenlijk niet dat soort eisen. Wel moet ze qua levensfase bij me passen. Wat ik inderdaad vaak merk is dat meiden van mijn leeftijd (23) zelf al fulltime werken, dan hebben ze andere behoeften als dat ik heb. Vooral meisjes die na het MBO zijn begonnen, zijn vaak al bezig met kinderen enzo, terwijl ik mezelf pas over 10 jaar daar mee bezig wil zijn...

Maar echte studentenmeisjes die constant uit willen gaan zit ik ook niet meer op te wachten. Die tijd heb ik wel gehad. Eigenlijk het liefst gewoon een type als ikzelf. De iets oudere student, die nu het studeren gewoon serieus neemt. Gewoon letterlijk ''samen iets opbouwen''... Van praktisch 0 tot.... wie weet.
ik hoop dat je er eentje weet te vinden. Ik denk niet dat er heel veel van dat soort dames rondlopen op dit moment. Als ik in mijn eigen kring kijk zie ik dat bijna iedereen bezet is op 2 gasten na, die, beide net zoals mijzelf in de afrondende fase van de studie zitten (24/25 jaar). Ik schat dat je pas weer een leven gaat opbouwen met iemand anders wanneer je ergens je 1e echt baan gaat meepakken. Zo ontmoet je weer andere mensen, ga je daar weer op stap, one thing leads to another .. en paf!

Om dat 'weekendje uit' met iemand er in een beetje in te houden blijf ik nog wel met mjin (ex)vriendin omgaan komende maanden tot ik straks een full-time baan heb.
pi_121531003
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik hoop dat je er eentje weet te vinden. Ik denk niet dat er heel veel van dat soort dames rondlopen op dit moment. Als ik in mijn eigen kring kijk zie ik dat bijna iedereen bezet is op 2 gasten na, die, beide net zoals mijzelf in de afrondende fase van de studie zitten (24/25 jaar). Ik schat dat je pas weer een leven gaat opbouwen met iemand anders wanneer je ergens je 1e echt baan gaat meepakken. Zo ontmoet je weer andere mensen, ga je daar weer op stap, one thing leads to another .. en paf!

Om dat 'weekendje uit' met iemand er in een beetje in te houden blijf ik nog wel met mjin (ex)vriendin omgaan komende maanden tot ik straks een full-time baan heb.
Tja who knows..

Uiteindelijk denk ik dat 1 ding dat we met zn allen veel te veel doen hier is : Alles veel te veel overdenken. In beginsel gaat het er ten slotte om dat je het leuk hebt met elkaar. Er is altijd wel een standaard te bedenken, maar bedenk dat (meer dan de) helft ook weer afwijkt van deze standaard..

Als ik om me heen kijk dan zie ik inderdaad heel veel stelletjes die inderdaad huisje boompje beestje hebben, maar net zoveel waarbij je denkt: Hmm dat past eigenlijk helemaal niet bij elkaar.
pi_121531285
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Tja who knows..

Uiteindelijk denk ik dat 1 ding dat we met zn allen veel te veel doen hier is : Alles veel te veel overdenken. In beginsel gaat het er ten slotte om dat je het leuk hebt met elkaar. Er is altijd wel een standaard te bedenken, maar bedenk dat (meer dan de) helft ook weer afwijkt van deze standaard..

Als ik om me heen kijk dan zie ik inderdaad heel veel stelletjes die inderdaad huisje boompje beestje hebben, maar net zoveel waarbij je denkt: Hmm dat past eigenlijk helemaal niet bij elkaar.
Ik focus me er niet meer teveel op. Wat die stelletjes doen moeten ze helemaal zelf weten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121531384
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Tja who knows..

Exact, ik zie veel koppels waarvan ik denk, die zijn bij elkaar omdat het gemakkelijk is om bij elkaar te zijn maar waar de liefde al verdwenen is. Die het beide meer als een soort ego-streling zien en eigenlijk afwachten tot ze de volgende relatie kunnen induiken.

Ik denk sowieso dat men hier veel te veel nadenkt over hoe men een dame kan versieren en in een relatie kan springen. Ik ben nu 25, heb 4 keer een relatie gehad waarvan 8.5 jaar on and off in een relatie. Alle 4 de keren was het pure toeval dat een babbeltje naar iets veel verder ging. En elke keer kreeg ik een relatie op het moment dat ik alles goed in mijn leven op een rijtje had. Zo wil ik het nu gewoon weer aanpakken, komt het vanzelf wel weer goed.

En ja, huisje boompje beestje op 23/24/25e jarige leeftijd, trouwen en kids. :|W
pi_121531402
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik focus me er niet meer teveel op. Wat die stelletjes doen moeten ze helemaal zelf weten.
Als je in een relatie zit heb je vaak meer zelfvertrouwen en is het makkelijker om op 'pad' te gaan.
pi_121531693
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je in een relatie zit heb je vaak meer zelfvertrouwen en is het makkelijker om op 'pad' te gaan.
Je hebt vast gelijk, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niets aan ;)
Ik moet genoeg zelfvertrouwen hebben zonder ook maar enige ervaring te hebben met versieren en relaties om toch iets te krijgen. Dat zal voor mij geen ONSjes zijn enzo, maar direct iets serieus.

Het zijn trouwens vaak ook MBO'ers die op die leeftijd al kinderen krijgen. Ze zijn bijvoorbeeld al 5 jaar aan het werk enzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121531761
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:35 schreef Senderious het volgende:
Heb je bij ons in de plaatselijke kroeg ook. Van die meiden die je een beetje gek willen maken maar die verkering hebben. Zit je op de kruk gaan ze tegen je aan dansen met hun tieten naar voren, hun shirt goed doen en dan express lang over haar tieten wrijven, ahhh de slet.
pi_121532133
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt vast gelijk, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niets aan ;)
Ik moet genoeg zelfvertrouwen hebben zonder ook maar enige ervaring te hebben met versieren en relaties om toch iets te krijgen. Dat zal voor mij geen ONSjes zijn enzo, maar direct iets serieus.

Het zijn trouwens vaak ook MBO'ers die op die leeftijd al kinderen krijgen. Ze zijn bijvoorbeeld al 5 jaar aan het werk enzo.
Het zijn vaak inderdaad de MBOers die op die leeftijd al kinderen krijgen.

En wat betreft zelfvertrouwen, zou je niet gewoon wat direct kunnen proberen met 'mindere goden'? Heb altijd het idee dat wanneer men te lang single blijft, en bijvoorbeeld nog nooit een vriendin heeft gehad tot z'n 25e bijv. Dat die 1e vriendin, direct helemaal perfect top en prima moet zijn. Er is niks mis met leren op een wat 'andere' brommer :P.
pi_121532354
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het zijn vaak inderdaad de MBOers die op die leeftijd al kinderen krijgen.

En wat betreft zelfvertrouwen, zou je niet gewoon wat direct kunnen proberen met 'mindere goden'? Heb altijd het idee dat wanneer men te lang single blijft, en bijvoorbeeld nog nooit een vriendin heeft gehad tot z'n 25e bijv. Dat die 1e vriendin, direct helemaal perfect top en prima moet zijn. Er is niks mis met leren op een wat 'andere' brommer :P.
Nee, dat is geen probleem bij mij. Ik moet eerst een sociaal netwerk opbouwen :)
Daar ben ik momenteel mee bezig ;)
pi_121532906
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, dat is geen probleem bij mij. Ik moet eerst een sociaal netwerk opbouwen :)
Daar ben ik momenteel mee bezig ;)
Good luck! Dat mag ik straks ook weer doen als ik een full-time baan heb. Tot die tijd spendeer ik daar geen energie in :)
pi_121533122
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Good luck! Dat mag ik straks ook weer doen als ik een full-time baan heb. Tot die tijd spendeer ik daar geen energie in :)
Dat kun je beter wel doen vind ik. De kans is aanwezig dat je in je huidige regio een baan zult vinden. Dan is de netwerk er in ieder geval al :)
pi_121533490
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kun je beter wel doen vind ik. De kans is aanwezig dat je in je huidige regio een baan zult vinden. Dan is de netwerk er in ieder geval al :)
Ik zit helaas in een beetje ander segment qua werk. Beetje de semi-quant financiele hoek. Ik sta dus met name open voor banen in andere landen. En ga vanaf dat punt dus weer een sociaal leven opbouwen. Ik heb dan ook buitenlandse vriendinnen gehad en dat zal de aim weer zijn denk ik.
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:19:25 #290
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_121626407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dankje, hoi :@
Hallo :@
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_121629642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hallo :@
:D
pi_121660889
:O
pi_121661171
quote:
Iedereen heeft een leven.
pi_121661656
Wie gaat er mee moeilijk (het gaat niet zo makkelijk) versieren donderdag DH? :P
Rustig aan.
pi_121661731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Wie gaat er mee moeilijk (het gaat niet zo makkelijk) versieren donderdag DH? :P
Sorry man, ik heb geen skills.
pi_121661771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga moeilijk versieren in het casino morgah!
pi_121661776
quote:
dit is niet de slowchat :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121661802
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik ga moeilijk versieren in het casino morgah!
Oeh :o
Jij gaat voor die rijke tata's?
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die bestaat helemaal niet meer volgens mij.
Rustig aan.
pi_121661826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Heb ik ook nooit gezegd.. Ik gaapte alleen :)
pi_121662350
Komende weken elke keer in de horeca werken. Binnenkort een 50 bruiloft, lopen over het algemeen niet verkeerde kleindochters tussen. We zullen maar een poging proberen te wagen! Als het goed gaat, ga ik gewoon uit m'n comfort-zone stappen en m;n nummer op een bierviltje schrijven. :p
pi_121662468
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef Fusioxan het volgende:
Komende weken elke keer in de horeca werken. Binnenkort een 50 bruiloft, lopen over het algemeen niet verkeerde kleindochters tussen. We zullen maar een poging proberen te wagen! Als het goed gaat, ga ik gewoon uit m'n comfort-zone stappen en m;n nummer op een bierviltje schrijven. :p
Als je gaat zitten denken ''zal ik dat nou wel doen'' moet je gelijk bij jezelf denken dat de enige reden om het niet te doen zou zijn omdat het comfortabel is niks te doen.

Dus bij die gedachte gelijk doen ;)
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')