Ligt er aan hoor, ik heb er een gevolgd op kosten van school omdat ik zo timide was.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:06 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat Benzin veel baat kan hebben bij een assertiviteitscursus.
Heb je dat ook tegen ze gezegd?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan hoor, ik heb er een gevolgd op kosten van school omdat ik zo timide was.
Wat een shitload aan crap was dat zeg. Betekent niet dat ze allemaal slecht zijn natuurlijk.
Nee joh, het was onder schooltijd. Dus dan hoefde ik niet naar lessen.quote:
Ja maar dan moet je toch wel naar dokter en instanties , en die dat doen en laat hij daar nou net het probleem mee hebben. Je komt namelijk niet zomaar bij een asserviteitscursus.....quote:Op zondag 13 januari 2013 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Psychiater wilde hij toch niet?
Zo'n cursus is toch een stuk laagdrempeliger...
Maar ik heb 'm eens op cam gezien, en ik herken die blik. Een angstige teneergeslagen blik, alsof er een soort beschermende waas over de ogen ligt zodat hij niet de boze wereld in hoeft te kijken.
Zoek anders naar assertiviteitstips op internet. Valt vast wel genoeg te vinden.
Ow dat wist ik niet. Dacht dat je daar vrij voor kon inschrijven.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je toch wel naar dokter en instanties , en die dat doen en laat hij daar nou net het probleem mee hebben. Je komt namelijk niet zomaar bij een asserviteitscursus.....
Daar gaat ook een proces aan vooraf.
Nee , ik kreeg juist dat soort cursussen van Riagg uit , omdat ik daar al begeleiding had en dan hadden ze zoiets van door de gesprekken dat het ook wat voor mij zou zijn en zo heb ik het gehad .quote:Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Dacht dat je daar vrij voor kon inschrijven.
Jammer dan inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Dacht dat je daar vrij voor kon inschrijven.
Echt? Ik heb het idee dat ik over het algemeen blij en normaal probeer uit te stralen en dat dat aardig lukt, ondanks dat dat niet echt zo is.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:14 schreef Faxie het volgende:
Maar ik heb 'm eens op cam gezien, en ik herken die blik. Een angstige teneergeslagen blik, alsof er een soort beschermende waas over de ogen ligt zodat hij niet de boze wereld in hoeft te kijken.
Scholen en bijvoorbeeld arbeidsbureau wil het inderdaad ook nog weleens doen als ze zien dat je met bepaalde dingen moeite hebt.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, het was onder schooltijd. Dus dan hoefde ik niet naar lessen.
Als dat écht zou lukken, dan zouden meisjes ook normaal tegen je doen. En je gaf zelf al aan dat ze dat niet doen. Ze pikken dat dus waarschijnlijk wel op wat zorgt voor een ongemakkelijk sfeertje dat om jou heen hangt, iets waar ze waarschijnlijk niet eens de vinger op kunnen leggen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Jammer dan inderdaad.
[..]
Echt? Ik heb het idee dat ik over het algemeen blij en normaal probeer uit te stralen en dat dat aardig lukt, ondanks dat dat niet echt zo is.
Nope. Er zit geen vonk in je ogen zeg maar.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Jammer dan inderdaad.
[..]
Echt? Ik heb het idee dat ik over het algemeen blij en normaal probeer uit te stralen en dat dat aardig lukt, ondanks dat dat niet echt zo is.
Iemand anders heef dat ooit ook letterlijk zo tegen me gezegd ;oquote:Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Er zit geen vonk in je ogen zeg maar.
Dat denk ik ook. Jullie hebben een zesde zintuig voor dingen die niet kloppen, misschien dat dat het ongemakkelijke sfeertje ook veroorzaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:23 schreef superfastjellyfish. het volgende:
[..]
Als dat écht zou lukken, dan zouden meisjes ook normaal tegen je doen. En je gaf zelf al aan dat ze dat niet doen. Ze pikken dat dus waarschijnlijk wel op wat zorgt voor een ongemakkelijk sfeertje dat om jou heen hangt, iets waar ze waarschijnlijk niet eens de vinger op kunnen leggen.
Dat is geen 6e zintuig hoor iemand die zelf heel veel problemen met zichzelf heeft straalt dat ook uit , dan kun je van alles proberen om dat te verdoezelen maar daar prikken mensen gewoon door heen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Iemand anders heef dat ooit ook letterlijk zo tegen me gezegd ;o
[..]
Dat denk ik ook. Jullie hebben een zesde zintuig voor dingen die niet kloppen, misschien dat dat het ongemakkelijke sfeertje ook veroorzaakt.
de mannen die me wel leuk leken keken weg en versierden andere vrouwen. een man die ik middelmatig leuk vond heb ik bij het begin van het optreden even aangesproken, of hij ook al lang stond te wachten. antwoord was ja. en er kwam niet echt wat terug. sleutel blijft toch DURVENquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Ben wel benieuwd.
Maak daar maar durven van en proberen , en niet bang zijn om fouten te maken , want juist door de fouten leer je weer . In ieder geval goed dat je toch iemand aangesproken hebt.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
de mannen die me wel leuk leken keken weg en versierden andere vrouwen. een man die ik middelmatig leuk vond heb ik bij het begin van het optreden even aangesproken, of hij ook al lang stond te wachten. antwoord was ja. en er kwam niet echt wat terug. sleutel blijft toch DURVEN
Ik heb dat zelf ook gehad, het gemis van die vonkquote:Op zondag 13 januari 2013 01:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Iemand anders heef dat ooit ook letterlijk zo tegen me gezegd ;o
[..]
Dat denk ik ook. Jullie hebben een zesde zintuig voor dingen die niet kloppen, misschien dat dat het ongemakkelijke sfeertje ook veroorzaakt.
En doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
de mannen die me wel leuk leken keken weg en versierden andere vrouwen. een man die ik middelmatig leuk vond heb ik bij het begin van het optreden even aangesproken, of hij ook al lang stond te wachten. antwoord was ja. en er kwam niet echt wat terug. sleutel blijft toch DURVEN
Achteraf gezien zat de fout meer bij de school dan bij de cursus. Die hadden de situatie gewoon dramatisch getaxeerd. Ik werd er heen gestuurd samen met een andere jongen die ontwikkelde zich tot luidruchtige relnicht en ik probeer mijn geld te verdienen met praten terwijl ik juist het stempel kreeg "hij durft niet te praten"quote:Op zondag 13 januari 2013 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Scholen en bijvoorbeeld arbeidsbureau wil het inderdaad ook nog weleens doen als ze zien dat je met bepaalde dingen moeite hebt.
Als je iets durft doe je het ook, althans daar ga ik voor het gemak maar van uit.quote:
Als je niet te lang stilstaat bij het durven, durf je opeens heel veel.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iets durft doe je het ook, althans daar ga ik voor het gemak maar van uit.
Wijsheidquote:Op zondag 13 januari 2013 01:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je niet te lang stilstaat bij het durven, durf je opeens heel veel.
Afwachten werkt meestal niet, soms wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Wat werkt trouwens beter voor uitnodigen, een datum om iemand uit te nodigen of gewoon open te laten en te zeggen van ik hoor wel wanneer je kan ???
Open laten werkt bij mij in ieder geval nooit.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:57 schreef formerjellybean het volgende:
Wat werkt trouwens beter voor uitnodigen, een datum om iemand uit te nodigen of gewoon open te laten en te zeggen van ik hoor wel wanneer je kan ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |