Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want alles moet subtiel?
Lomp is iets anders natuurlijk, maar het mag best wel duidelijk zijn toch?
Komt wel goed met jou heloef.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.quote:
Waarom zeg je niet gewoon dat je een grote lul hebt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.
Ja het leven gaat er makkelijker op worden.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat je een grote lul hebt?
Jajoh, stomme stereotyperingen steeds, als je beroemd bent blablaquote:
Ik heb wel een tip voor je. Zorg er bij je volgende target voor dat ze mij niet kent.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.
Ja het leven gaat er makkelijker op worden.
Dat werkt overigens ook niet altijd, soms spelen ze ook gewoon dom terwijl je het net zo duidelijk hebt gezegd als een luchtsignaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajoh, stomme stereotyperingen steeds, als je beroemd bent blabla
Ga gewoon lekker op deze subtiele doch duidelijke tour verder
Jou een beetje testen he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat werkt overigens ook niet altijd, soms spelen ze ook gewoon dom terwijl je het net zo duidelijk hebt gezegd als een luchtsignaal.
Dat werkt echt! Maar té groot is ook niet altijd even prettig, ik zou er voortaan wat terughoudender mee zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat je een grote lul hebt?
Wat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat werkt echt! Maar té groot is ook niet altijd even prettig, ik zou er voortaan wat terughoudender mee zijn
Nou het was wel een aantrekkelijk pluspunt.. Zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Of bedoel je dat dat bij jou werkt?
Heb het wel eens gezegd na wat alcohol, en je hebt inderdaad wel de aandacht ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat werkt echt! Maar té groot is ook niet altijd even prettig, ik zou er voortaan wat terughoudender mee zijn
Ja maar niet iets wat je zegt als je een meisje aanspreekt dunkt mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou het was wel een aantrekkelijk pluspunt.. Zullen we maar zeggen
"Hoi ik heb een grote leuter, neuken?" Gaat je niet helpen nee. Maar je kan het wel in een antwoord of opmerking verwerkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar niet iets wat je zegt als je een meisje aanspreekt dunkt mij.
Allicht ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"Hoi ik heb een grote leuter, neuken?" Gaat je niet helpen nee. Maar je kan het wel in een antwoord of opmerking verwerken
Oooh zo heeft Bartholomeus mij anders wel gestriktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je in gesprek bent en een meisje loopt weer eens te zeuren over haar lichaam en wat er allemaal niet aan klopt, dan zeg je dat mannen het ook niet makkelijk hebben. Hoezo dan? Hop, vertellen over de grote piemel en dat dat ook lastig kan zijn. En de interesse is gewekt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
Ja precies,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Als je in gesprek bent en een meisje loopt weer eens te zeuren over haar lichaam en wat er allemaal niet aan klopt, dan zeg je dat mannen het ook niet makkelijk hebben. Hoezo dan? Hop, vertellen over de grote piemel en dat dat ook lastig kan zijn. En de interesse is gewekt.
Mwah ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allicht ja.
Er zijn overal wel gepaste situaties voor.
Groot is wel een subjectief woord overigens.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan hoe je het brengt.
Jij: (insert lompe anekdote)
Zij: wat ben je ook een enorme lul eigenlijk
Jij: och zo groot nou ook weer niet, 20cm en vuistdik valt wel mee toch?
Zij:
True story bro
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan hoe je het brengt.
Jij: (insert lompe anekdote)
Zij: wat ben je ook een enorme lul eigenlijk
Jij: och zo groot nou ook weer niet, 20cm en vuistdik valt wel mee toch?
Zij:
True story bro
Dat ie in FOKcm's de halve meter voorbij gaat hoeven ze niet te wetenquote:
No offence Benzin, maar ik vind dit een leuk topic om zo nu en dan eens te lezen, maar als ik zie dat de Benzin show weer is begonnen dan klik ik gauw weer weg want ik ben er ook klaar mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Die mensen zijn er regelmatig en worden hier ook regelmatig geholpen. Maar je creëert wel een negatieve sfeer zo, wie weet blijven daardoor mensen juist wel weg.
Je kan ook gewoon wachten op nieuwe posts in plaats van kritiek leveren op mij.
Tja begin een gesprek over muziek hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef Andromache het volgende:
goed, dan maak ik even het verschil voor nu in de Benzin-show. Ik sta nu op Eurosonic, heerlijk festival, in mijn eigen stadje, wachtend in Simplon op Rudimental (vetttt). Heel veel knappe mannen hier en vast ook wel leuk omdat ze kennelijk van muziek houden. Ik sta hier in mijn eentje. Hoe spreek ik in hemelsnaam iemand aan en slaat het gesprek niet direct dood? Oogcontact lukt niet want dat is altijd maar kortstondig, en bovendien ben ik natuurlijk alleen op de knappe mannen met een sympathieke uitstraling aan het scannen. Hoe kom ik er nu achter of ie wel de moeite waard is? Of ga ik op dit soort evenementen toch nooit de liefde van mijn leven vinden omdat dat nu eenmaal niet werkt in de kroeg? Ik snap al die tijd nog steeds geen kloot van versieren!!
ik lees zo af en toe dit topic en zat in dezelde situatie als jij maar heb uiteindelijk toch een super vent gevonden diw ook nog eens super lief is voor mijn zoontje dus wilde even zeggen dat er echt nog hoop voor je isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is soms
Het is wel zo dat vrouwen van midden 20 vaak op zoek zijn naar een man die zijn zaakjes op orde heeft. Ze ronden net hun studententijd af en dat is voor veel mensen de trigger om eens te gaan denken over een leven dat niet bestaat uit feesten en vakanties. Ze zoeken dus een stabiele factor. Bij veel mensen is dat slechts een fase. Als dertiger doet dat er juist veel minder toe. Die LATten veel vaker en zijn erachter gekomen dat de materiële wens van het settelen lang niet zo belangrijk hoeft te zijn, als de persoon maar bij je past.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wat ik me eerder afvraag; Zijn meiden met een voltijd baan geïnteresseerd in jongens die (nog) studeren?
Ik ben nu 23, en genoeg mensen om mij heen studeren nog. Maar er zijn ook al een hoop mensen die beginnen met werken of zelfs al een paar jaar aan het werk zijn..
Zelf ben ik na het vwo een jaar gaan reizen en heb ik nog een jaar gewerkt voordat ik op de uni begon. Ook ziet het er helaas naar uit dat ik een jaartje langer over mijn bachelor ga doen...
Zou het best jammer vinden als meiden met een fulltime baan (wel van dezelfde leeftijd) het als een nadeel zien dat hun vriend nog studeert. Valt wel een hoop leuk potentieel af in dat geval namelijk.
Kan me immers best voorstellen dat als je bijvoorbeeld 5 dagen in de week juf bent ofzo, dat het fijner is om een vriend te hebben die ook al een redelijk inkomen en fulltime baan heeft dan dat je een relatie hebt met een student die maar 10 uur per week op de universiteit hoeft te zijn en nog afhankelijk is van zijn studiefinanciering en bijbaantje..
Dit vraag ik namelijk af door mijn ex. Die werkte fulltime, en aan het begin vond ze mij helemaal geweldig en was ik het helemaal. Maar na 8 maanden werd ik gedumpt, en een paar maanden later ging ze met een jongen die ook al vast werkte. Imo. was ze op zoek naar iemand waar mee ze zo snel mogelijk kon gaan settelen. Met mij was dit duidelijk niet, en vandaar dat haar besluit ook zo resoluut was..
Slaat dit ergens op wat ik zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |