Die mensen zijn er regelmatig en worden hier ook regelmatig geholpen. Maar je creëert wel een negatieve sfeer zo, wie weet blijven daardoor mensen juist wel weg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Is er iemand anders dan Benzin die moeite heeft met versieren ?? Ik wil namelijk niet steeds dezelfde discussie hebben waar we steeds op hetzelfde uitkomen
Acties van grof geweld helpen lang niet iedereen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Hamast het volgende:
[..]
Mooie ogen? wtf?![]()
Precies, gewoon té aardig. Ik denk dat één actie van grof geweld of doortastendheid genoeg geweest zou zijn geweest. Toch jammer dat dat niet gebeurd is.
Heb de kerstboom een maand geleden nog versierd, zonder moeitequote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Is er iemand anders dan Benzin die moeite heeft met versieren ?? Ik wil namelijk niet steeds dezelfde discussie hebben waar we steeds op hetzelfde uitkomen
Maar je hebt hem ook weer af moeten tuigenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb de kerstboom een maand geleden nog versierd, zonder moeite
Kom nou, daar heb ik een vrouw voorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Maar je hebt hem ook weer af moeten tuigen
Correct. And your point is...?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je niet al tijd vrijgezel?
Ik wordt versierdquote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik wordt versierd
Tot ze horen dat ik een kind heb.. Lol
Word danquote:
Ik snap het wel. Je wil niet gelijk die hele verantwoordelijkheid er bij. Maar lijkt me wel lastig. En die vraag er boven was gewoon uit interesse.quote:
Misschien hebben mensen gelijk het idee dat je totaal niet beschikbaar bent nadat ze horen dat je een kind hebt..quote:
Oh ok sorry.. Kwam een beetje over alsof je me wilde dissenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je wil niet gelijk die hele verantwoordelijkheid er bij. Maar lijkt me wel lastig. En die vraag er boven was gewoon uit interesse.
Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is somsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen gelijk het idee dat je totaal niet beschikbaar bent nadat ze horen dat je een kind hebt..
Je kunt dat best duidelijk maken dat het je wel eens leuk lijkt dat er weer iemand in je leven komt toch?
Nee ik wist dat je alleenstaande moeder was, dus vroeg me af hoe het er mee stondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oh ok sorry.. Kwam een beetje over alsof je me wilde dissen
Ik dunno..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is soms
Genoeg leuke jongens. Alleen geen enkele die een relatie overweegt met een moeder..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee ik wist dat je alleenstaande moeder was, dus vroeg me af hoe het er mee stondVolgens mij is een leuke jongen zoeken echt zo veel moeilijker. Ik vraag me beetje af hoe dat allemaal gaat.
Op je 40e je kind uit huis schoppen en een knappe man aan de haak slaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Genoeg leuke jongens. Alleen geen enkele die een relatie overweegt met een moeder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |