Hoezo tevergeefse hoopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Faxie het volgende:
Probeer nog eens, misschien ging er iets fout
Dankje, hoiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik kan me heugen dat JJ die stoot was van een aantal foto's die gepost waren.
So what dat ze een kind heeft
Ik ben zelf 26, en nog kindloos... en ik wilde vroeger geen vrouw met kind.
Nu denk ik daar iets anders over.
Vrouwen met een kind zijn vaak (niet altijd) opzoek naar een papa... en geen jongetje... dus een man die er ook mee overweg kan dat de vrouw in kwestie al een kind heeft, en die ook leuk met het kind kan zijn. Die het dus geen last ziet.
In tegenstelling tot de vrijgezelle dames, jaartje of 20-25, die nog volop aan het genieten zijn en niets serieus willen.
Daarbij komt, als je ouder wordt heb je ook steeds minder te kiezen... moet je een persoon afwijzen vanwege het feit dat diegene een kind heeft? Dit zegt niets over het innerlijk van die persoon op het moment dat je elkaar treft (welliswaar zegt het iets over bepaalde keuzes die gemaakt zijn, maar die neem je of voor lief OF je begint er niet aan)
jaja, mijn ervaring en dit hoeft geen algehele waarheid te zijn maar toch....
Edit: Net ff gekeken..... dat is inderdaad een stoot
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef Northside het volgende:
Daar ben je het type niet voor en dat herkennen die meisjes ook gelijk. Gaat niet werken.
Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.
jij biedt je aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.
Ik dacht dat je geen kinderen wou?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja wie weet, je leert mensen toch pas later kennen dus wie ben ik om te oordelen dat iemand het niet voor mij is sowieso na 1 avond.Rustig aan.
Volgens mij zat ze er erg mee. Bovendien heeft dit topic dan weer een goed verhaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jup. en dan is ze meteen van haar brave image verlost.
Als je het maar subtiel doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.
Want alles moet subtiel?quote:
Ik heb inderdaad liever dat het duidelijk is. Anders mis ik alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want alles moet subtiel?
Lomp is iets anders natuurlijk, maar het mag best wel duidelijk zijn toch?
Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want alles moet subtiel?
Lomp is iets anders natuurlijk, maar het mag best wel duidelijk zijn toch?
Komt wel goed met jou heloef.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.quote:
Waarom zeg je niet gewoon dat je een grote lul hebt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.
Ja het leven gaat er makkelijker op worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |