Ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
Nou en, dat is toch gewoon logisch. Een meid waar je wel serieus mee zijn, wil je simpelweg niet enkel neuken en verder niks maar wil je 'meer' mee.quote:
Nee oke, verkeerd begrepen excuus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zoek? Ik heb liever een jongen van 25. Maar zoals jullie al zeggen, zijn er in die leeftijdscategorie weinig jongens die voor een relatie kiezen + kind
Rond die leeftijd gaan ze werken en worden ze ook wijzer omdat de stufi niet meer maandelijks op hun rekening wordt gestort. (Sommigen worden niet wijzer maar die pik je er zo uit natuurlijk). Doe gewoon je ding en dan komt dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat zoek? Ik heb liever een jongen van 25. Maar zoals jullie al zeggen, zijn er in die leeftijdscategorie weinig jongens die voor een relatie kiezen + kind
"JJ heeft op jonge leeftijd een kind gekregen dus die zal wel makkelijk zijn." Zo wordt er zeker weten geredeneerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:32 schreef Ziba het volgende:
Mwa, mannen die enkel af willen spreken om te seksen doen dat zo bij bepaalde meisjes. Omdat makkelijk en simpelweg geen relatiemateriaal.
Hmm...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou en, dat is toch gewoon logisch. Een meid waar je wel serieus mee zijn, wil je simpelweg niet enkel neuken en verder niks maar wil je 'meer' mee.
Door bepaalde mannen wel, ja. Treurig, maarja, zulke mannen moet je niet eens willen. Punt is ook dat veel mensen simpelweg niet wachten op een partner met kind terwijl je zelf nog jong bent - en dat kan ik mij ook goed voorstellen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
"JJ heeft op jonge leeftijd een kind gekregen dus die zal wel makkelijk zijn." Zo wordt er zeker weten geredeneerd.
Goed. Ik ga slapen.
"Hoi, wil je met me neuken?"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Even nadenken...
Tjah misschien moet ik maar eens een keer meisjes aanspreken om enkel te neuken dan.
Het kan ook in 2 woorden.quote:
Hmm oke, ik ben vaak te aangeschoten om een normaal gesprek te voeren. Of ik raak snel verveeld en verlies m'n interesse en ga dan weer weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kan ook in 2 woorden.![]()
Nee maar serieus... Als ik nu meisjes aanspreek is dat meer om mezelf gewoon lekker te vermaken, als ze dan leuk blijkt word ik pas echt wat meer geinteresseerd in haar...
Maarja als je haar gewoon wilt neuken ben je hoe dan ook in haar geinteresseerd.
Ik verlies mijn interesse gelijk als zij ongeinteresseerd doet om een of andere reden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:44 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hmm oke, ik ben vaak te aangeschoten om een normaal gesprek te voeren. Of ik raak snel verveeld en verlies m'n interesse en ga dan weer weg.
Ja ik ook, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik verlies mijn interesse gelijk als zij ongeinteresseerd doet om een of andere reden.
De meeste mensen zijn ook gewoon niet interessant...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat is logisch.
Maar ik heb sowieso van nature een soort attitude dat andere mensen me simpelweg niet interesseren.
Wat bedoel je met focus leggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn ook gewoon niet interessant...
Of ik leg mijn focus op de verkeerde dingen ofzo... Dat het langs me heen gaat... Zou zonde zijn wel...
Dat iets langs je heen zou kunnen gaan terwijl je het eigenlijk wel super tof vindt... Maar je er niet echt bewust bij stilstaat...quote:
Oh zo, ja dat kan...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat iets langs je heen zou kunnen gaan terwijl je het eigenlijk wel super tof vindt... Maar je er niet echt bewust bij stilstaat...
Tuurlijk, waarom zou ik er anders aan willen werkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef formerjellybean het volgende:
Is er iemand anders dan Benzin die moeite heeft met versieren ?? Ik wil namelijk niet steeds dezelfde discussie hebben waar we steeds op hetzelfde uitkomen
quote:
Uitlachen werkt dan niet hequote:
Ik zou inderdaad niet aan een kind willen denken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet aan een kind willen denken.
Ik zou ook niet bepaald staan te springen om iemand anders zijn kind op te voeden, eigenlijk.
Nou ja dat laatste vind ik niet eens zo een heel goed probleem.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad niet aan een kind willen denken.
Ik zou ook niet bepaald staan te springen om iemand anders zijn kind op te voeden, eigenlijk.
Daar ben je het type niet voor en dat herkennen die meisjes ook gelijk. Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...
Even nadenken...
Tjah misschien moet ik maar eens een keer meisjes aanspreken om enkel te neuken dan.
Hoezo tevergeefse hoopquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef Faxie het volgende:
Probeer nog eens, misschien ging er iets fout
Dankje, hoiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik kan me heugen dat JJ die stoot was van een aantal foto's die gepost waren.
So what dat ze een kind heeft
Ik ben zelf 26, en nog kindloos... en ik wilde vroeger geen vrouw met kind.
Nu denk ik daar iets anders over.
Vrouwen met een kind zijn vaak (niet altijd) opzoek naar een papa... en geen jongetje... dus een man die er ook mee overweg kan dat de vrouw in kwestie al een kind heeft, en die ook leuk met het kind kan zijn. Die het dus geen last ziet.
In tegenstelling tot de vrijgezelle dames, jaartje of 20-25, die nog volop aan het genieten zijn en niets serieus willen.
Daarbij komt, als je ouder wordt heb je ook steeds minder te kiezen... moet je een persoon afwijzen vanwege het feit dat diegene een kind heeft? Dit zegt niets over het innerlijk van die persoon op het moment dat je elkaar treft (welliswaar zegt het iets over bepaalde keuzes die gemaakt zijn, maar die neem je of voor lief OF je begint er niet aan)
jaja, mijn ervaring en dit hoeft geen algehele waarheid te zijn maar toch....
Edit: Net ff gekeken..... dat is inderdaad een stoot
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef Northside het volgende:
Daar ben je het type niet voor en dat herkennen die meisjes ook gelijk. Gaat niet werken.
Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.
jij biedt je aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.
Ik dacht dat je geen kinderen wou?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het wil zou je het best kunnen proberen. Wie weet bevalt het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja wie weet, je leert mensen toch pas later kennen dus wie ben ik om te oordelen dat iemand het niet voor mij is sowieso na 1 avond.Rustig aan.
Volgens mij zat ze er erg mee. Bovendien heeft dit topic dan weer een goed verhaalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jup. en dan is ze meteen van haar brave image verlost.
Als je het maar subtiel doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar enkelt het type niet voor omdat ik het nooit gedaan heb.
Want alles moet subtiel?quote:
Ik heb inderdaad liever dat het duidelijk is. Anders mis ik alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want alles moet subtiel?
Lomp is iets anders natuurlijk, maar het mag best wel duidelijk zijn toch?
Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want alles moet subtiel?
Lomp is iets anders natuurlijk, maar het mag best wel duidelijk zijn toch?
Komt wel goed met jou heloef.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan duidelijk en subtiel zijn, net zoals je lomp en duidelijk kan zijn.
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.quote:
Waarom zeg je niet gewoon dat je een grote lul hebt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word bekend en dan hoef ik alleen maar te zeggen dat ik bij 3FM werk.
Ja het leven gaat er makkelijker op worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |