ik lees zo af en toe dit topic en zat in dezelde situatie als jij maar heb uiteindelijk toch een super vent gevonden diw ook nog eens super lief is voor mijn zoontje dus wilde even zeggen dat er echt nog hoop voor je isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is soms
Het is wel zo dat vrouwen van midden 20 vaak op zoek zijn naar een man die zijn zaakjes op orde heeft. Ze ronden net hun studententijd af en dat is voor veel mensen de trigger om eens te gaan denken over een leven dat niet bestaat uit feesten en vakanties. Ze zoeken dus een stabiele factor. Bij veel mensen is dat slechts een fase. Als dertiger doet dat er juist veel minder toe. Die LATten veel vaker en zijn erachter gekomen dat de materiële wens van het settelen lang niet zo belangrijk hoeft te zijn, als de persoon maar bij je past.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:45 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wat ik me eerder afvraag; Zijn meiden met een voltijd baan geïnteresseerd in jongens die (nog) studeren?
Ik ben nu 23, en genoeg mensen om mij heen studeren nog. Maar er zijn ook al een hoop mensen die beginnen met werken of zelfs al een paar jaar aan het werk zijn..
Zelf ben ik na het vwo een jaar gaan reizen en heb ik nog een jaar gewerkt voordat ik op de uni begon. Ook ziet het er helaas naar uit dat ik een jaartje langer over mijn bachelor ga doen...
Zou het best jammer vinden als meiden met een fulltime baan (wel van dezelfde leeftijd) het als een nadeel zien dat hun vriend nog studeert. Valt wel een hoop leuk potentieel af in dat geval namelijk.
Kan me immers best voorstellen dat als je bijvoorbeeld 5 dagen in de week juf bent ofzo, dat het fijner is om een vriend te hebben die ook al een redelijk inkomen en fulltime baan heeft dan dat je een relatie hebt met een student die maar 10 uur per week op de universiteit hoeft te zijn en nog afhankelijk is van zijn studiefinanciering en bijbaantje..
Dit vraag ik namelijk af door mijn ex. Die werkte fulltime, en aan het begin vond ze mij helemaal geweldig en was ik het helemaal. Maar na 8 maanden werd ik gedumpt, en een paar maanden later ging ze met een jongen die ook al vast werkte. Imo. was ze op zoek naar iemand waar mee ze zo snel mogelijk kon gaan settelen. Met mij was dit duidelijk niet, en vandaar dat haar besluit ook zo resoluut was..
Slaat dit ergens op wat ik zeg?
Aan de andere kant zou dit weer betekenen dat veel universitair geschoolde mensen dus afvallen op dat punt..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel zo dat vrouwen van midden 20 vaak op zoek zijn naar een man die zijn zaakjes op orde heeft. Ze ronden net hun studententijd af en dat is voor veel mensen de trigger om eens te gaan denken over een leven dat niet bestaat uit feesten en vakanties. Ze zoeken dus een stabiele factor. Bij veel mensen is dat slechts een fase. Als dertiger doet dat er juist veel minder toe. Die LATten veel vaker en zijn erachter gekomen dat de materiële wens van het settelen lang niet zo belangrijk hoeft te zijn, als de persoon maar bij je past.
Uiteraard is niet iedereen van midden twintig zo.
Daar is toch niets mis mee? Volgende dag beter in dat geval.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:47 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
No offence Benzin, maar ik vind dit een leuk topic om zo nu en dan eens te lezen, maar als ik zie dat de Benzin show weer is begonnen dan klik ik gauw weer weg want ik ben er ook klaar mee.
Maar je probleem is dat je niets doet met tips en enkel het lijdend voorwerp speelt. alles wordt je aangedaan, je kunt niks veranderen, bla. Een topic als dit is om mensen te helpen, die wat doen met tips. Niet om een vriendin in je schoot te werpen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Volgende dag beter in dat geval.
Maar ik vind niet dat ik dit topic 'kaap', gezien ik eigenlijk van oorsprong een van de eerste mensen ben uit de reeks. Eigenlijk ben ik samen met één van de anderen het toonbeeld van waar het in het begin om draaide: de problematiek van het op latere leeftijd starten met versieren, waarop eigenlijk iedereen er al de nodige ervaring mee heeft, maar niet iedereen. Sinds de verandering van de titel van de reeks en het uit elkaar trekken van verschillende gerelateerde reeksen is dat inderdaad niet zo duidelijk meer, maar dat is de schuld van het beleid van de mods.
Maar daarnaast maak ik wat mij betreft genoeg ruimte voor anderen, en iedereen die iets wil vragen is altijd welkom; en voor zover ik kan zien worden vragenstellers, en zeker nieuwkomers, altijd geholpen door de vriendelijke experts in dit topic. Als ik het idee had dat ik dat belemmerde dan zou ik proberen om meer ruimte te geven dan wel de users hier stimuleren om op de andere vragenstellers te antwoorden.
Wat ik al zei, het is maar een fase. Men komt er vanzelf wel achter dat de materiële zaken van ondergeschikt belang zijn. Ga gewoon zoeken tussen de vrouwen die nog volop studeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou dit weer betekenen dat veel universitair geschoolde mensen dus afvallen op dat punt..
Ik bedoel: Ik ben dus nu 23, en eigenlijk iedereen die op de universiteit hebben gestudeerd zijn of een extra master/stage aan het doen, of komen niet aan de bak en werken bij de albert heijn 40 uur per week, of doen fulltime commissiewerk bij de studentenvereniging. In ieder geval zijn het maar uitzonderingen die na de universiteit al meteen een goed betaalde baan hebben en een hypotheek kunnen krijgen enzo.. (Ik ken er eigenlijk maar 2 die nu een beetje serieus in het bedrijfsleven/advocatuur bezig zijn).
Ook wonen ze vrijwel allemaal nog in studentenhuizen ookal zijn ze afgestudeerd. Er zijn maar weinig mensen van midden 20 die universiteit hebben gedaan die alle zaakjes al op orde hebben.
Aan de andere kant, de mensen die vroeger op de mavo zaten werken inmiddels al 5/6 jaar fulltime, en hebben al een leuke auto, eigen huis, etc...
* ik heb namelijk nu pas (na 2 jaar) een helder momentje dat dit best wel eens de reden geweest zou kunnen zijn waarom ex per se niet door wilde *
Ik herken dit dus echt totaal niet. Mensen hier studeren af en binnen no time hebben ze een baan en zijn ze voor goed vertrokken over het algemeen. Vrijwel niemand die blijft hangen met klotebaantjes en in studentenhuis blijft wonen. Zal ook wel met jouw studie te maken hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou dit weer betekenen dat veel universitair geschoolde mensen dus afvallen op dat punt..
Ik bedoel: Ik ben dus nu 23, en eigenlijk iedereen die op de universiteit hebben gestudeerd zijn of een extra master/stage aan het doen, of komen niet aan de bak en werken bij de albert heijn 40 uur per week, of doen fulltime commissiewerk bij de studentenvereniging. In ieder geval zijn het maar uitzonderingen die na de universiteit al meteen een goed betaalde baan hebben en een hypotheek kunnen krijgen enzo.. (Ik ken er eigenlijk maar 2 die nu een beetje serieus in het bedrijfsleven/advocatuur bezig zijn).
Ook wonen ze vrijwel allemaal nog in studentenhuizen ookal zijn ze afgestudeerd. Er zijn maar weinig mensen van midden 20 die universiteit hebben gedaan die alle zaakjes al op orde hebben.
Aan de andere kant, de mensen die vroeger op de mavo zaten werken inmiddels al 5/6 jaar fulltime, en hebben al een leuke auto, eigen huis, etc...
* ik heb namelijk nu pas (na 2 jaar) een helder momentje dat dit best wel eens de reden geweest zou kunnen zijn waarom ex per se niet door wilde *
Nee dat heeft niets met mijn studie te maken, want heb het over studenten in mijn omgeving in het algemeen. Die doen dus ook allerlei verschillende studies.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik herken dit dus echt totaal niet. Mensen hier studeren af en binnen no time hebben ze een baan en zijn ze voor goed vertrokken over het algemeen. Vrijwel niemand die blijft hangen met klotebaantjes en in studentenhuis blijft wonen. Zal ook wel met jouw studie te maken hebben
Hoe is het afgelopen? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:16 schreef Andromache het volgende:
Hoe kom ik er nu achter of ie wel de moeite waard is? Of ga ik op dit soort evenementen toch nooit de liefde van mijn leven vinden omdat dat nu eenmaal niet werkt in de kroeg? Ik snap al die tijd nog steeds geen kloot van versieren!!
Er zijn er zat anderen voorbij gekomen, en allen hebben inderdaad hun ruimte gekregen. Ze hebben ook in meer of mindere mate iets gedaan met de hulp en adviezen die hen geboden zijn, en zijn bijgevolg weer uit de reeks verdwenen. Jij bent daarentegen niet in staat om de hulp te accepteren die je hier geboden wordt, en je zult dus ook geen steek verder komen. Helaas, want ik gun ook jou van harte je geluk. Maar dat jij hier nog tot in lengte van dagen in je cirkeltje zult blijven ronddraaien is precies zijn punt, het is altijd hetzelfde liedje en nooit zul je een millimeter van je gebaande pad wijken. En daar zijn hoe langer hoe meer mensen onderhand klaar mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar is toch niets mis mee? Volgende dag beter in dat geval.
Maar ik vind niet dat ik dit topic 'kaap', gezien ik eigenlijk van oorsprong een van de eerste mensen ben uit de reeks. Eigenlijk ben ik samen met één van de anderen het toonbeeld van waar het in het begin om draaide: de problematiek van het op latere leeftijd starten met versieren, waarop eigenlijk iedereen er al de nodige ervaring mee heeft, maar niet iedereen. Sinds de verandering van de titel van de reeks en het uit elkaar trekken van verschillende gerelateerde reeksen is dat inderdaad niet zo duidelijk meer, maar dat is de schuld van het beleid van de mods.
Maar daarnaast maak ik wat mij betreft genoeg ruimte voor anderen, en iedereen die iets wil vragen is altijd welkom; en voor zover ik kan zien worden vragenstellers, en zeker nieuwkomers, altijd geholpen door de vriendelijke experts in dit topic. Als ik het idee had dat ik dat belemmerde dan zou ik proberen om meer ruimte te geven dan wel de users hier stimuleren om op de andere vragenstellers te antwoorden.
Gewoon even met een sleutel over zijn auto het volgende krassen: 'He sukkel, doe eens niet zo stoer met je auto, dat is echt zwaar afstotelijk'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Lot88 het volgende:
Ik had gisteren avond een feestje waarbij ik werd voorgesteld aan een neef van mijn schoonzus. Meneer is eind 20 en heeft ook niet bijzonder veel ervaring met het andere geslacht. Hij heeft de hele godsganze avond naast mij gestaan en hij bleef maar pochen over zijn werk en zijn 2 auto's. Uiteindelijk heb ik hem maar genegeert omdat ik er gewoon moe van werd. Nu kom ik hem waarschijnlijk nog wel vaker tegen hoe ga ik hem vriendelijk vertellen dat dat gedrag echt afstotelijk is?! Hij is namelijk volgens mij best een leuke jongen maar ik vermoed gezien het feit dat hij maar bleef herhalen omdat hij ontzettend onzeker is..
Ben ik het toch een keer met je eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon even met een sleutel over zijn auto het volgende krassen: 'He sukkel, doe eens niet zo stoer met je auto, dat is echt zwaar afstotelijk'
Het is wel duidelijk maar niet zo vriendelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon even met een sleutel over zijn auto het volgende krassen: 'He sukkel, doe eens niet zo stoer met je auto, dat is echt zwaar afstotelijk'
Typisch op z'n vrouws dan: 'Zijn er ook nog andere dingen buiten je auto's en werk waar je trots op bent? ' en dan licht spottend hem aankijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk maar niet zo vriendelijk
Heel eerlijk gewoon zo laten denk, kijk jij hebt er moeite mee , maar er zijn vast meiden die wel ontzettend in auto's geintresseerd zijn en in zijn werk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:38 schreef Lot88 het volgende:
Ik had gisteren avond een feestje waarbij ik werd voorgesteld aan een neef van mijn schoonzus. Meneer is eind 20 en heeft ook niet bijzonder veel ervaring met het andere geslacht. Hij heeft de hele godsganze avond naast mij gestaan en hij bleef maar pochen over zijn werk en zijn 2 auto's. Uiteindelijk heb ik hem maar genegeert omdat ik er gewoon moe van werd. Nu kom ik hem waarschijnlijk nog wel vaker tegen hoe ga ik hem vriendelijk vertellen dat dat gedrag echt afstotelijk is?! Hij is namelijk volgens mij best een leuke jongen maar ik vermoed gezien het feit dat hij maar bleef herhalen omdat hij ontzettend onzeker is..
Ik vindt autos echt heel gaaf maar als iemand de hele godsganze avond van 9 tot 4 om je heen hangt en loopt te pochen over zijn autos en werk wordt je daar wel krankjorem van hoor. Heeft niets te maken met bemoeien en ben dan ook van mening dat er niets mis is om aan te geven dat je het nu wel weet dati zon stoere baan heeft en hoe geweldig stoer het is dat je 2 autos hebt.. Stukje vriendelijker dan afsnauwen volgens mijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk gewoon zo laten denk, kijk jij hebt er moeite mee , maar er zijn vast meiden die wel ontzettend in auto's geintresseerd zijn en in zijn werk.
Iedereen heeft andere smaken en andere types , en ik vind zelf ook niet echt dat je iemand moet gaan vertellen die je amper kent dat die maar moet veranderen omdat die anders niet aan een meisje komt.
Als die nou gewoon vraagt om advies is het een andere zaak, maar dit is komt bij mij gewoon over als ongevraagd bemoeien en of die jongen daar nou echt op zit te wachten.
Wil je dat niet weer doenquote:
vindt vindt vindt vindt vindt vindtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wil je dat niet weer doen
Je kan hem er toch wel een keer op attent maken dat je er al lang genoeg over hebt gepraat en daar geen zin in hebt.
Ik ben wel in staat om hulp te accepteren, alleen niet het soort hulp waar iedereen hier me wil dumpen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn er zat anderen voorbij gekomen, en allen hebben inderdaad hun ruimte gekregen. Ze hebben ook in meer of mindere mate iets gedaan met de hulp en adviezen die hen geboden zijn, en zijn bijgevolg weer uit de reeks verdwenen. Jij bent daarentegen niet in staat om de hulp te accepteren die je hier geboden wordt, en je zult dus ook geen steek verder komen. Helaas, want ik gun ook jou van harte je geluk. Maar dat jij hier nog tot in lengte van dagen in je cirkeltje zult blijven ronddraaien is precies zijn punt, het is altijd hetzelfde liedje en nooit zul je een millimeter van je gebaande pad wijken. En daar zijn hoe langer hoe meer mensen onderhand klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |