abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121421227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Op je 40e je kind uit huis schoppen en een knappe man aan de haak slaan :7
Dat duurt nog 18 jaar :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:46:10 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121421285
pomtiepom... ik lees nog steeds mee dus SC maar raak zou ik zeggen en kijk wat er gebeurd met deze reeks of de users die zich er schuldig aan maken :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121421287
Ik denk dat meer dan genoeg gasten jou wel zien zitten Jalees...
En een kind kan waarschijnlijk wel afschrikken waardoor een man je niet meer zou versieren... Maar dat betekent niet dat er niks in zit denk ik... Alleen dat iemand ''afgeschrokken'' is.
Rustig aan.
pi_121421291
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:44 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat duurt nog 18 jaar :'(
Zie de voordelen :7 Dan lig je weer beter in de markt :D
pi_121421325
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
En een kind kan waarschijnlijk wel afschrikken waardoor een man je niet meer zou versieren... Maar dat betekent niet dat er niks in zit denk ik... Alleen dat iemand ''afgeschrokken'' is.
Dit is toch geen sc momenteel? :')
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121421376
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
Kijk begrijp me niet verkeerd, aan aandacht heb ik ECHT geen gebrek. Maar als het op versieren aankomt merk ik gewoon dat mannen 'afhaken' (ondanks dat ze wel blijven praten) wanneer ik vertel dat ik een kind heb..

En dat is niet iets wat ik gemakshalve maar even weg laat uit het gesprek als ze vragen naar mn dagelijkse leven..
pi_121421406
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nouja meestal vragen ze wel door, naar de situatie enzo.. Maar uiteindelijk is niemand geinteresseerd in een relatie + kind. Wat ik echt heel goed begrijp, maar wel kut is soms :@
Ken je privésituatie niet maar zorg dat die stabiel is: werk of studie. Dan komt zo'n relatie vanzelf wel omdat je dan laat zien dat je zelfstandig bent én verantwoordheid hebt. Veel aantrekkelijker dan de zoveelste naïeve tiener die zwanger is geworden en de hele dag thuis op de bank zit chips te eten. (nofi)
pi_121421456
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef karton2 het volgende:

[..]

Ken je privésituatie niet maar zorg dat die stabiel is: werk of studie. Dan komt zo'n relatie vanzelf wel omdat je dan laat zien dat je zelfstandig bent én verantwoordheid hebt. Veel aantrekkelijker dan de zoveelste naïeve tiener die zwanger is geworden en de hele dag thuis op de bank zit chips te eten. (nofi)
Ik studeer en werk ook.. :')
Bankhangen heb ik geneens tijd voor haha
pi_121421471
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Kijk begrijp me niet verkeerd, aan aandacht heb ik ECHT geen gebrek. Maar als het op versieren aankomt merk ik gewoon dat mannen 'afhaken' (ondanks dat ze wel blijven praten) wanneer ik vertel dat ik een kind heb..

En dat is niet iets wat ik gemakshalve maar even weg laat uit het gesprek als ze vragen naar mn dagelijkse leven..
Ik zeg dus dat het iemand kan afschrikken om jou te gaan versieren.
Dat betekent niet dat je geen kans maakt bij iemand... Alleen dat iemand geen move durft te maken omdat hij allicht denkt dat je er niet op zit te wachten ofzo... Ik weet het gevoel ook niet precies te omschrijven... Maar als iemand zegt dat ze moeder is denk ik er niet aan om haar te versieren eigenlijk :@
Rustig aan.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:53:17 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121421478
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:49 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

En in welke leeftijd vallen die mannen?

Ik ben bv 32 en ik weet dat het realisaties gezien, de kans groot is een vrouw met een kind te treffen.

Het boeit mij dan ook niet zo, wel of geen kind. Miss moet jij ook zoeken in de wat oudere klasse?

Ik zie ook voordelen m! Naar kinder films, K3, dierentuin :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121421542
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En in welke leeftijd vallen die mannen?

Ik ben bv 32 en ik weet dat het realisaties gezien, de kans groot is een vrouw met een kind te treffen.

Het boeit mij dan ook niet zo, wel of geen kind. Miss moet jij ook zoeken in de wat oudere klasse?

Ik zie ook voordelen m! Naar kinder films, K3, dierentuin :P
Dat is ook het grote issue. Ik ben 22 en de personen die op me afkomen liggen in diezelfde leeftijdscategorie.. Ik ben me er dan ook van bewust dat 28/30+ meer mijn categorie zou moeten zijn.. Maarja hee, zie dat maar eens tegen te komen
pi_121421591
Jalees, ik denk serieus dat je in overweging moet nemen dat mannen het gewoon niet zo goed durven omdat het niet een ''normale'' situatie is ofzo, en daarom een beetje van hun versiertour af zijn.

Geef ze een hintje dat je wel beschikbaar bent?
Rustig aan.
pi_121421628
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:57 schreef kingtoppie het volgende:
Jalees, ik denk serieus dat je in overweging moet nemen dat mannen het gewoon niet zo goed durven omdat het niet een ''normale'' situatie is ofzo, en daarom een beetje van hun versiertour af zijn.

Geef ze een hintje dat je wel beschikbaar bent?
Mwah.. Voorlopig is de aandacht zo ook wel prima :@, pas als ik ECHT iemand tegenkom waarvan ik denk dat het de moeite waard is, zal ik het eens wagen :@
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:00:16 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121421644
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat is ook het grote issue. Ik ben 22 en de personen die op me afkomen liggen in diezelfde leeftijdscategorie.. Ik ben me er dan ook van bewust dat 28/30+ meer mijn categorie zou moeten zijn.. Maarja hee, zie dat maar eens tegen te komen
Uhm hoi :W 32 en man :P

Maar tijdens stappen kom je die leeftijd wel genoeg tegen toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121421650
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Mwah.. Voorlopig is de aandacht zo ook wel prima :@, pas als ik ECHT iemand tegenkom waarvan ik denk dat het de moeite waard is, zal ik het eens wagen :@
Tjah..

Ik kom helemaal niemand tegen in het dagelijkse leven op die manier.... Heb je dat wel vaak gehad dan dat je zo iemand tegen kwam?
Rustig aan.
pi_121421654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm hoi :W 32 en man :P

Maar tijdens stappen kom je die leeftijd wel genoeg tegen toch?
Ik ga niet zo heel vaak meer stappen :@.
pi_121421681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah..

Ik kom helemaal niemand tegen in het dagelijkse leven op die manier.... Heb je dat wel vaak gehad dan dat je zo iemand tegen kwam?
Soms ja..
pi_121421714
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:01 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Soms ja..
Soms klinkt redelijk frequent wel...
Rustig aan.
pi_121421771
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Acties van grof geweld helpen lang niet iedereen hoor :P
not if you're doing it wrong
pi_121421785
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:55 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Begin twintigers gaan uit om te zuipen/feesten en neukertjes. Die ene kom je vanzelf wel een keer tegen.
Als je nu zegt dat je studeert + werkt + kind hebt dan is de volgende stap die een jongen denkt:"oh dan kan ik zeker gaan meebetalen voor dat kind en de verantwoordelijkheid dragen terwijl ik lol wil maken."
Begin twintigers hebben geen zin om meteen de volle verantwoordelijkheid te gaan dragen voor een familie, concentreer je daar van voorlopig ook niet op zou ik zeggen.
Je gaf eerder aan dat je studeert: je prioriteit ligt bij het behalen van een diploma en van daar uit bouw je verder.
Tegen de tijd dat je met je diploma passend werk hebt gevonden laat je zien dat je zelfstandig je boontjes kan doppen, veel aantrekkelijker.
pi_121421827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:06 schreef karton2 het volgende:

[..]

Begin twintigers gaan uit om te zuipen/feesten en neukertjes. Die ene kom je vanzelf wel een keer tegen.
Als je nu zegt dat je studeert + werkt + kind hebt dan is de volgende stap die een jongen denkt:"oh dan kan ik zeker gaan meebetalen voor dat kind en de verantwoordelijkheid dragen terwijl ik lol wil maken."
Begin twintigers hebben geen zin om meteen de volle verantwoordelijkheid te gaan dragen voor een familie, concentreer je daar van voorlopig ook niet op zou ik zeggen.
Je gaf eerder aan dat je studeert: je prioriteit ligt bij het behalen van een diploma en van daar uit bouw je verder.
Tegen de tijd dat je met je diploma passend werk hebt gevonden laat je zien dat je zelfstandig je boontjes kan doppen, veel aantrekkelijker.
Volgende maand dus? :@
pi_121421828
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:06 schreef karton2 het volgende:
. Die ene kom je vanzelf wel een keer tegen.
Ik ben het er gewoon niet mee eens.

Ik vraag me dan ook af hoeveel gasten er echt zo over denken, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Rustig aan.
pi_121421842
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben het er gewoon niet mee eens.

Ik vraag me dan ook af hoeveel gasten er echt zo over denken, ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Meer dan genoeg.. Echt :')
pi_121421862
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Klopt. :)
pi_121421908
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Spreken ze dat uit naar jou?
Ik bedoel, dat je niet echt versierd wordt vind ik geen reden omdat ik ook ''afgeschrokken'' zou zijn.
Als ik eroverna denk zou ik wel een date willen met zo iemand, nouja.. Als haar persoonlijkheid gewoon leuk is dan.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')