abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121505413
hahahah ja alsof dat iets zegt op fok! :')
pi_121512977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Een oplossing die werkt; een handleiding tot geluk.
Een handleiding tot geluk bestaat niet. Geluk is namelijk voor iedereen anders. Oplossingen die werken zijn je al legio aangedragen, maar daar doe je niets mee. Je hebt altijd wat te zeuren, als het niet je waanideeën over je ouders zijn dan zijn het wel de waanideeën over de grote boze buitenwereld.

En waar the fuck haal je het vuige lef vandaan om te beweren dat de mensen hier je willen dumpen?! Jij vraagt om goede raad, je krijgt hier goede raad, en jij bent degene die het vervolgens in de wind slaat! En dan krijg je wéér goede raad, en wéér komt er een of andere kutsmoes! Ja, want de rest van de wereld is anders, ofzo :')

Magnetronkoffie is een gediagnosticeerde autist, met alle beperkingen van dien, en zelfs met die handicaps komt hij tot de volgende inzichten:

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Om van je af te zijn? En diegenen die je met dat advies echt proberen te helpen, schop je nu tegen het scheenbeen :')
Jij bent hier koppig, je hebt blijkbaar dermate problemen op persoonlijk vlak, dat je die niet meer de baas kunt zijn. Anders had je niet zovaak dit topic overheerst.

Hoe je het aan moet pakken? Misschien door iemand die je kent om advies te vragen? Een vriend of 1 van je ouders of zo? Dat zou al een stap zijn. Je gaat mij niet vertellen dat je dit nog niet al gedaan hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kant en klare oplossingen ga je hier nooit krijgen. En wij hebben het idee dat je kwaad op -ons- wordt omdat -wij- je niet iets kunnen geven wat onmogelijk is.

En dat je geen enkel idee hebt, vind ik toch wel zorgwekkend. Zelfs -ik- wist altijd wel wat ik -ongeveer- moest gaan doen om verder te komen en al kloot je jaren aan en kom je niet bij je eindbestemming, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik m'n tijd verspild heb. Mede omdat ik altijd m'n best heb gedaan. Maar ik heb tenminste -wat- gedaan, ik heb niet zitten wachten totdat -het- antwoord op een zilveren dienblad aan me aangerijkt werd...iets wat je blijkbaar wel van ons verlangt.
En iets wat onmogelijk is.
Way to go Magnetronkoffie ^O^

Als je hier nou eens een voorbeeld aan neemt? Iemand die in z'n leven problemen van gelijke aard heeft ondervonden, maar wél de ballen had om kritisch naar zichzelf te kijken en aan zichzelf te gaan werken. En met alle resultaten van dien, want Magnetronkoffie is prima gezelschap, en vast ook voor vrouwen.

De weg naar Rome is niet moeilijk, sterker nog, hoe verder je weg bent hoe beter. Je hoeft alleen maar te weten dat Rome richting het zuiden is. Dat is daar waar de zon staat tussen 12:00u en 13:00u. Blijf die kant op lopen en je zult vanzelf bordjes tegen komen als Eindhoven, Luik, Luxemburg, Lyon, Marseille, Milaan, en uiteindelijk vind je een bordje waar doodleuk Rome op staat.
Het maakt niet uit waar je bent, het maakt ook niet uit welke navigatiemiddelen je tot je beschikking hebt. Als je maar graag genoeg naar Rome wil, dan kóm je er. Wij kunnen alleen maar ongeveer richting Rome wijzen.
Lang verhaal kort: jij wil gewoon niet. Je zegt van wel, maar ondertussen heb je overal een antwoord op, is alle advies tegen dovemansoren en blijf je stug zitten op de halve vierkante meter die je bureaustoel op je stoffige donkere zolder beslaat.

Blijf maar lekker op je stoel zitten dan. Ik ga er geen woord meer aan vuil maken, zeker niet als je denkt je uitspraken als 'dumpen' te kunnen veroorloven. Heeft het forum ook ergens een ignore button? :?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_121514540
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:50 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben ook niet zo'n versierder en stap niet zo snel op dames af, maarrrrr....

Gisteren naar een salsa feest geweest en daar kun je echt met iedere dame dansen als heer zijnde. Zo kom je erg makkelijk in contact met dames en heb je meer kans :)

Dus heren, geef je op voor salsa. Ten eerste een erg leuke dans, ten tweede je komt in contact met dames en ten derde is er een mannentekort bij salsa lessen. ;)
Tja ik dans niet graag :')

Ja met veel alcohol in m'n mik dans ik wel....
  zondag 13 januari 2013 @ 19:30:08 #274
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121516020
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrouwen zijn niet logisch, daar was ik al wel achter. Maar zelfs zonder weg kan ik met een kompas Rome weten te vinden. In dit geval weet ik niet eens waar ik nu ben, niet waar Rome ligt en mijn kompas is stuk.

Er moeten dingen zijn die alle vrouwen kunnen waarderen toch? Ik ben op zoek naar het gevoel dat ik ongeveer weet waar ik heen moet.

[..]

Ik heb serieus moeten Googlen naar die uitdrukking. Ik begreep niets van wat een begraafplaats te maken had met voetbal. ;( :') :')

Ik snap het punt wel. Ik laat me heel makkelijk van slag brengen door vrouwen en ik trek hoe ze tegen me doen vreselijk aan. Maar dat ligt voor een groot deel ten gevolge van dingen die ik heb meegemaakt en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet veranderen. Ik wil dat ook, maar het is heel lastig voor me om met vrouwen om te gaan zonder die knoop in mijn maag te voelen.

Humor en spontaniteit, maar vooral haar een goed gevoel geven zijn niet echt mijn sterkste kanten. Aan die eerste twee is wel wat te spijkeren, maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik een meisje een goed gevoel moet geven.

Het punt is, ik snap wat je probeert te zeggen, maar ik weet niet echt hoe ik er iets aan moet doen. Ik wil die knoop in mijn maag niet voelen, ik wil het me niet zo aantrekken als een meisje gemeen is, ik wil het me niet aantrekken als een situatie met een meisje niet lekker loopt. Ik wil in staat kunnen zijn om een meisje een goed gevoel te geven en ik wil dolgraag gewoon situaties creëren waarin zowel ik als het meisje blij zijn met hoe de interactie verloopt. Maar ik weet echt niet hoe.

[..]

Toch gaat dit vanaf moment 1 altijd goed en bij mij nooit. Het is lastig om te geloven dat ik dat ook kan. Misschien kan ik wel gewoon helemaal niet voetballen. Als ik andere jongens met meisjes zie dan ben ik altijd jaloers, maar bovenal heb ik altijd het idee dat die jongens zoveel beter zijn dan ik. Hoe meer ik dat zie, hoe meer ik mezelf afvraag of er ooit een meisje zal komen die de goede dingen in mij zal zien.

[..]

Het is absoluut de belangrijkste vraag. Ik heb het idee dat ik wel aardig doe alsof het prima gaat, maar meisjes hebben de vaardigheden om alles te kunnen doorzien. Of in elk geval een alarm dat ze waarschuwt voor lieve jongens die niet op hun gemak zijn.

[..]

Het is nogal moeilijk om jezelf op je gemak te voelen als je oog in oog staat met een hongerige leeuw. Ik zou dat graag willen en willen kijken of het werkt, maar zou het lukken?

[..]

Vrouwen opzoeken is niet echt makkelijk, ik kom vrouwen niet zoveel tegen en als ik ze tegenkom dan wil ik graag een goede indruk maken omdat ik er dan vaak ook een tijdje mee opgescheept zit.

Ik hoop dat ik ooit echt oprecht van binnen zal geloven dat A niet zo is :)
Ok man. Als je er echt iets aan wil doen, kan ik je 2 programma's aanraden:

- Ga de daygame blueprint kijken

- Ga googelen naar RSD. (kijk filmpjes van the blueprint decoded, en de freetour)

Deze shit is zodanig geavanceerd dat het zelfs de grootste chode een manier geeft om zichzelf te ontwikkelen. Je moet echter wel bereid zijn om uit je comfort zone te gaan, en blind vertrouwen hebben dat het gaat werken. Als jij de stappen uit deze programma's volgt, kan ik je garanderen dat je je binnen een jaar veel beter in je vel zit. Duizenden gasten zijn je voorgegaan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121529402
Gisteravond een feestje van sportvereniging. Ben zelf 23 maar had al eens een keer een bloedgeile meid zien langslopen. Vrij lang, lekker lichaam, lang blond haar :9~ , maar: 16 :')

Heb ooit verteld dat ik haar wel do-able vond en iemand heeft dat ook weer tegen haar verteld. Gisteren had ze een flinke borrel op, en op een gegeven moment zat ik buiten even te roken en kwam zij naast me zitten. Wist toen even niet zo goed waar ik het zoeken moest.. 16 en 23 is toch wel een heftig leeftijdsverschil...

Dus mijn redenatie was: Neuken kan ik echt niet maken, en alleen zoenen is me de awkward momenten in de toekomst niet waard... Dus heb ik haar maar laten gaan :'(

Desalniettemin wordt het ook hier weer hoog tijd voor iets serieus. Gewoon lekker uiteten op zondag met een leuke chick O+ Een weekendje weg samen in de gure winterweken eind januari O+ Ben eigenlijk best wel toe aan iets burgerlijks :')

Zou alleen echt niet weten hoe ik op dit moment aan een meisje kom.. Ik krijg wel aandacht zo nu en dan, en zie er ook niet slecht uit, maar kom gewoon weinig meiden tegen. Druk met studie, weinig meer uit in grote clubs (Vaak gewoon klein stamkroegje)...
pi_121529907
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:13 schreef BenjaminLinus het volgende:
Gisteravond een feestje van sportvereniging. Ben zelf 23 maar had al eens een keer een bloedgeile meid zien langslopen. Vrij lang, lekker lichaam, lang blond haar :9~ , maar: 16 :')

Heb ooit verteld dat ik haar wel do-able vond en iemand heeft dat ook weer tegen haar verteld. Gisteren had ze een flinke borrel op, en op een gegeven moment zat ik buiten even te roken en kwam zij naast me zitten. Wist toen even niet zo goed waar ik het zoeken moest.. 16 en 23 is toch wel een heftig leeftijdsverschil...

Dus mijn redenatie was: Neuken kan ik echt niet maken, en alleen zoenen is me de awkward momenten in de toekomst niet waard... Dus heb ik haar maar laten gaan :'(

Desalniettemin wordt het ook hier weer hoog tijd voor iets serieus. Gewoon lekker uiteten op zondag met een leuke chick O+ Een weekendje weg samen in de gure winterweken eind januari O+ Ben eigenlijk best wel toe aan iets burgerlijks :')

Zou alleen echt niet weten hoe ik op dit moment aan een meisje kom.. Ik krijg wel aandacht zo nu en dan, en zie er ook niet slecht uit, maar kom gewoon weinig meiden tegen. Druk met studie, weinig meer uit in grote clubs (Vaak gewoon klein stamkroegje)...
Zoek je een werkende vrouw of studerende vrouw? Je komt tegen de leeftijd aan waar men eindigt met de studie en dus in grote getale een groep dames zich met name richten op een figuur die een baan heeft en de centen om huisje-boompje-beestje te doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121530213
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zoek je een werkende vrouw of studerende vrouw? Je komt tegen de leeftijd aan waar men eindigt met de studie en dus in grote getale een groep dames zich met name richten op een figuur die een baan heeft en de centen om huisje-boompje-beestje te doen.
Was dat niet dit topic waar ik laatst dat onderwerp heb aangesneden of heb ik dat gedroomd?

Ik heb eigenlijk niet dat soort eisen. Wel moet ze qua levensfase bij me passen. Wat ik inderdaad vaak merk is dat meiden van mijn leeftijd (23) zelf al fulltime werken, dan hebben ze andere behoeften als dat ik heb. Vooral meisjes die na het MBO zijn begonnen, zijn vaak al bezig met kinderen enzo, terwijl ik mezelf pas over 10 jaar daar mee bezig wil zijn...

Maar echte studentenmeisjes die constant uit willen gaan zit ik ook niet meer op te wachten. Die tijd heb ik wel gehad. Eigenlijk het liefst gewoon een type als ikzelf. De iets oudere student, die nu het studeren gewoon serieus neemt. Gewoon letterlijk ''samen iets opbouwen''... Van praktisch 0 tot.... wie weet.
pi_121530799
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:31 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Was dat niet dit topic waar ik laatst dat onderwerp heb aangesneden of heb ik dat gedroomd?

Ik heb eigenlijk niet dat soort eisen. Wel moet ze qua levensfase bij me passen. Wat ik inderdaad vaak merk is dat meiden van mijn leeftijd (23) zelf al fulltime werken, dan hebben ze andere behoeften als dat ik heb. Vooral meisjes die na het MBO zijn begonnen, zijn vaak al bezig met kinderen enzo, terwijl ik mezelf pas over 10 jaar daar mee bezig wil zijn...

Maar echte studentenmeisjes die constant uit willen gaan zit ik ook niet meer op te wachten. Die tijd heb ik wel gehad. Eigenlijk het liefst gewoon een type als ikzelf. De iets oudere student, die nu het studeren gewoon serieus neemt. Gewoon letterlijk ''samen iets opbouwen''... Van praktisch 0 tot.... wie weet.
ik hoop dat je er eentje weet te vinden. Ik denk niet dat er heel veel van dat soort dames rondlopen op dit moment. Als ik in mijn eigen kring kijk zie ik dat bijna iedereen bezet is op 2 gasten na, die, beide net zoals mijzelf in de afrondende fase van de studie zitten (24/25 jaar). Ik schat dat je pas weer een leven gaat opbouwen met iemand anders wanneer je ergens je 1e echt baan gaat meepakken. Zo ontmoet je weer andere mensen, ga je daar weer op stap, one thing leads to another .. en paf!

Om dat 'weekendje uit' met iemand er in een beetje in te houden blijf ik nog wel met mjin (ex)vriendin omgaan komende maanden tot ik straks een full-time baan heb.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_121531003
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ik hoop dat je er eentje weet te vinden. Ik denk niet dat er heel veel van dat soort dames rondlopen op dit moment. Als ik in mijn eigen kring kijk zie ik dat bijna iedereen bezet is op 2 gasten na, die, beide net zoals mijzelf in de afrondende fase van de studie zitten (24/25 jaar). Ik schat dat je pas weer een leven gaat opbouwen met iemand anders wanneer je ergens je 1e echt baan gaat meepakken. Zo ontmoet je weer andere mensen, ga je daar weer op stap, one thing leads to another .. en paf!

Om dat 'weekendje uit' met iemand er in een beetje in te houden blijf ik nog wel met mjin (ex)vriendin omgaan komende maanden tot ik straks een full-time baan heb.
Tja who knows..

Uiteindelijk denk ik dat 1 ding dat we met zn allen veel te veel doen hier is : Alles veel te veel overdenken. In beginsel gaat het er ten slotte om dat je het leuk hebt met elkaar. Er is altijd wel een standaard te bedenken, maar bedenk dat (meer dan de) helft ook weer afwijkt van deze standaard..

Als ik om me heen kijk dan zie ik inderdaad heel veel stelletjes die inderdaad huisje boompje beestje hebben, maar net zoveel waarbij je denkt: Hmm dat past eigenlijk helemaal niet bij elkaar.
pi_121531285
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Tja who knows..

Uiteindelijk denk ik dat 1 ding dat we met zn allen veel te veel doen hier is : Alles veel te veel overdenken. In beginsel gaat het er ten slotte om dat je het leuk hebt met elkaar. Er is altijd wel een standaard te bedenken, maar bedenk dat (meer dan de) helft ook weer afwijkt van deze standaard..

Als ik om me heen kijk dan zie ik inderdaad heel veel stelletjes die inderdaad huisje boompje beestje hebben, maar net zoveel waarbij je denkt: Hmm dat past eigenlijk helemaal niet bij elkaar.
Ik focus me er niet meer teveel op. Wat die stelletjes doen moeten ze helemaal zelf weten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121531384
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:50 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Tja who knows..

Exact, ik zie veel koppels waarvan ik denk, die zijn bij elkaar omdat het gemakkelijk is om bij elkaar te zijn maar waar de liefde al verdwenen is. Die het beide meer als een soort ego-streling zien en eigenlijk afwachten tot ze de volgende relatie kunnen induiken.

Ik denk sowieso dat men hier veel te veel nadenkt over hoe men een dame kan versieren en in een relatie kan springen. Ik ben nu 25, heb 4 keer een relatie gehad waarvan 8.5 jaar on and off in een relatie. Alle 4 de keren was het pure toeval dat een babbeltje naar iets veel verder ging. En elke keer kreeg ik een relatie op het moment dat ik alles goed in mijn leven op een rijtje had. Zo wil ik het nu gewoon weer aanpakken, komt het vanzelf wel weer goed.

En ja, huisje boompje beestje op 23/24/25e jarige leeftijd, trouwen en kids. :|W
pi_121531402
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik focus me er niet meer teveel op. Wat die stelletjes doen moeten ze helemaal zelf weten.
Als je in een relatie zit heb je vaak meer zelfvertrouwen en is het makkelijker om op 'pad' te gaan.
pi_121531693
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je in een relatie zit heb je vaak meer zelfvertrouwen en is het makkelijker om op 'pad' te gaan.
Je hebt vast gelijk, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niets aan ;)
Ik moet genoeg zelfvertrouwen hebben zonder ook maar enige ervaring te hebben met versieren en relaties om toch iets te krijgen. Dat zal voor mij geen ONSjes zijn enzo, maar direct iets serieus.

Het zijn trouwens vaak ook MBO'ers die op die leeftijd al kinderen krijgen. Ze zijn bijvoorbeeld al 5 jaar aan het werk enzo.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121531761
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:35 schreef Senderious het volgende:
Eergister op een feest; Flirt er een meisje met me en knijpt ze in mn billen. ( :') ) Een dag later voegt ze me toe op facebook en zie ik dat ze al een tijdje bezet is. Wat moet ik hier nou mee? :{
Heb je bij ons in de plaatselijke kroeg ook. Van die meiden die je een beetje gek willen maken maar die verkering hebben. Zit je op de kruk gaan ze tegen je aan dansen met hun tieten naar voren, hun shirt goed doen en dan express lang over haar tieten wrijven, ahhh de slet.
pi_121532133
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt vast gelijk, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niets aan ;)
Ik moet genoeg zelfvertrouwen hebben zonder ook maar enige ervaring te hebben met versieren en relaties om toch iets te krijgen. Dat zal voor mij geen ONSjes zijn enzo, maar direct iets serieus.

Het zijn trouwens vaak ook MBO'ers die op die leeftijd al kinderen krijgen. Ze zijn bijvoorbeeld al 5 jaar aan het werk enzo.
Het zijn vaak inderdaad de MBOers die op die leeftijd al kinderen krijgen.

En wat betreft zelfvertrouwen, zou je niet gewoon wat direct kunnen proberen met 'mindere goden'? Heb altijd het idee dat wanneer men te lang single blijft, en bijvoorbeeld nog nooit een vriendin heeft gehad tot z'n 25e bijv. Dat die 1e vriendin, direct helemaal perfect top en prima moet zijn. Er is niks mis met leren op een wat 'andere' brommer :P.
pi_121532354
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het zijn vaak inderdaad de MBOers die op die leeftijd al kinderen krijgen.

En wat betreft zelfvertrouwen, zou je niet gewoon wat direct kunnen proberen met 'mindere goden'? Heb altijd het idee dat wanneer men te lang single blijft, en bijvoorbeeld nog nooit een vriendin heeft gehad tot z'n 25e bijv. Dat die 1e vriendin, direct helemaal perfect top en prima moet zijn. Er is niks mis met leren op een wat 'andere' brommer :P.
Nee, dat is geen probleem bij mij. Ik moet eerst een sociaal netwerk opbouwen :)
Daar ben ik momenteel mee bezig ;)
pi_121532906
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, dat is geen probleem bij mij. Ik moet eerst een sociaal netwerk opbouwen :)
Daar ben ik momenteel mee bezig ;)
Good luck! Dat mag ik straks ook weer doen als ik een full-time baan heb. Tot die tijd spendeer ik daar geen energie in :)
pi_121533122
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Good luck! Dat mag ik straks ook weer doen als ik een full-time baan heb. Tot die tijd spendeer ik daar geen energie in :)
Dat kun je beter wel doen vind ik. De kans is aanwezig dat je in je huidige regio een baan zult vinden. Dan is de netwerk er in ieder geval al :)
pi_121533490
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 00:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kun je beter wel doen vind ik. De kans is aanwezig dat je in je huidige regio een baan zult vinden. Dan is de netwerk er in ieder geval al :)
Ik zit helaas in een beetje ander segment qua werk. Beetje de semi-quant financiele hoek. Ik sta dus met name open voor banen in andere landen. En ga vanaf dat punt dus weer een sociaal leven opbouwen. Ik heb dan ook buitenlandse vriendinnen gehad en dat zal de aim weer zijn denk ik.
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:19:25 #290
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_121626407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:17 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dankje, hoi :@
Hallo :@
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_121629642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hallo :@
:D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121660889
:O
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121661171
quote:
Iedereen heeft een leven.
pi_121661656
Wie gaat er mee moeilijk (het gaat niet zo makkelijk) versieren donderdag DH? :P
Rustig aan.
pi_121661731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Wie gaat er mee moeilijk (het gaat niet zo makkelijk) versieren donderdag DH? :P
Sorry man, ik heb geen skills.
pi_121661771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga moeilijk versieren in het casino morgah!
pi_121661776
quote:
dit is niet de slowchat :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121661802
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik ga moeilijk versieren in het casino morgah!
Oeh :o
Jij gaat voor die rijke tata's?
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Die bestaat helemaal niet meer volgens mij.
Rustig aan.
pi_121661826
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Heb ik ook nooit gezegd.. Ik gaapte alleen :)
pi_121662350
Komende weken elke keer in de horeca werken. Binnenkort een 50 bruiloft, lopen over het algemeen niet verkeerde kleindochters tussen. We zullen maar een poging proberen te wagen! Als het goed gaat, ga ik gewoon uit m'n comfort-zone stappen en m;n nummer op een bierviltje schrijven. :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')