Het lettertype waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal zeker door elkaar lopen maar op de een of andere manier leest dat daar toch wat naarder weg.
Het kan hoogstens aanbrandenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
En er is een nieuwe rode draad, "wat eet jij vandaag"
als dat maar "goed" gaat
Ja doe es pullup, dan maak ik er ook één en PB ook en dan bij het volgende topic strijden om wie de OP heeft en als ik het dan niet ben plaats ik de mijn gewoon alsnogquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
maak een een mooie OP als je wilt Pullup
Wacht maar tot jij wat over de dinerkeuze van iemand zegt en anderen zijn het daar niet mee eensquote:
Dan slaat de vlam in de panquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij wat over de dinerkeuze van iemand zegt en anderen zijn het daar niet mee eens
quote:
Yup, gelukkig hebben we dan altijd nog de "brandweer" met het blusdekentje. En onder het motto; " voorkomen is beter dan genezen" eten we dan voortaan alleen nog maar brood met kaas, wel zo veiligquote:
quote:
Stond in het vorige topic al even.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Poezewoes het volgende:
MAMMALOE OVERLEDEN
VIDEO Christel Adelaar, die jarenlang de rol van Mammaloe in Pipo de Clown vertolkte, is op 77-jarige leeftijd overleden.
Niet gelezen net wakker heb siësta gehouden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic al even.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet gelezen net wakker heb siësta gehouden!
Same here... ze ligt liever op mn bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:32 schreef Poezewoes het volgende:
Die ligt nog wel in de hangmat die kat, mijn katten willen niet in een kattenhuisje soort tipi.
Dus die staat er dus voor niets
ppffff hhier zijn geen woorden voor wat verschrikkelijk bah!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Alstublieft mensen, teken hiervoor, de tranen staan in mn ogen... Harde beelden, opgepast!
http://www.animalsaustralia.org/israel
Goh en hoe is het nu met Pipo ..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Poezewoes het volgende:
MAMMALOE OVERLEDEN
Christel Adelaar, die jarenlang de rol van Mammaloe in Pipo de Clown vertolkte, is op 77-jarige leeftijd overleden.
Ik kijk niet, onrecht richting dieren daar kan ik echt erg boos om wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Alstublieft mensen, teken hiervoor, de tranen staan in mn ogen... Harde beelden, opgepast!
http://www.animalsaustralia.org/israel
Ben gaf voldoende waarschuwing dus ik heb maar niet gekliktquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef beequeen het volgende:
Geinige OP, pullup.
Dat filmpje van Ben heb ik na 10 seconden afgezet. Daar kan ik echt niet naar kijken.
Wie zijn hier nou de beesten?
Die zit toch ook op die wolk?quote:
Zijn er nog overlevenden uit die serie ? Klukkluk hoop ik ?quote:
Geloof het niet ook de dikkedeur niet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er nog overlevenden uit die serie ? Klukkluk hoop ik ?
En meer ken ik er nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geloof het niet ook de dikkedeur niet!
Denk het niet, die hebben al bij iemand op het bord gelegen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef pullup het volgende:
Ook de koeien zullen wel overleden zijn
I know, too curious for my own good.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef pullup het volgende:
Ben gaf voldoende waarschuwing dus ik heb maar niet geklikt
Haha precies, ik mag nu weer iemand kiezen morgen vind ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef Gert het volgende:
Zo pullup, wij hebben de toon wel gezet hè met onze verantwoorde gezonde maaltijden.![]()
Eens kijken of die plebejers hier dat niveau vast kunnen houden.
Waar koop je eigenlijk bloemetjesjurken? C&A, Wehkamp, kringloopwinkels?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk niet, onrecht richting dieren daar kan ik echt erg boos om worden![]()
.... bij onrecht richting bloemetjesjurken heb ik daar overigens helemaal geen last van![]()
Ik heb altijd het idee dat het onverwoestbare dingen zijn die van moeder op dochter werden doorgegeven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar koop je eigenlijk bloemetjesjurken? C&A, Wehkamp, kringloopwinkels?
En als je nu niet dezelfde maat hebt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het onverwoestbare dingen zijn die van moeder op dochter werden doorgegeven.
Eeehm... die dingen zitten toch altijd als lekker ruim maatje tent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En als je nu niet dezelfde maat hebt?
Trevira 2000, mijn omie was er dol op. Overigens droeg mijn moeder die dingen niet hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef pullup het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het onverwoestbare dingen zijn die van moeder op dochter werden doorgegeven.
Geen idee met zijn alle in de tent, maar ben even naar de soapafdeling van fok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Eeehm... die dingen zitten toch altijd als lekker ruim maatje tent.
One size fits all
ik zal het niet weten, heb geen jurk en zal er nooit 1 aanschaffenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nahah, daar trap ik niet in, als ik dan zeg C&A, dan zeg jij " ha ha, helemaal fout, jij weet ook niks, want je koop ze daar en daar, neeeej, ik weet wel beter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog heb geen jurk in huisquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nahah, daar trap ik niet in, als ik dan zeg C&A, dan zeg jij " ha ha, helemaal fout, jij weet ook niks, want je koop ze daar en daar, neeeej, ik weet wel beter.
Ik wel. En ook 2 bloemetjesjurken . Van H&M.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog heb geen jurk in huis
Ze hangen allemaal in het bloemetjesjurkenclubhuis?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog heb geen jurk in huis
Bloemetjesjurkenclubhuis die houden we erin!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hangen allemaal in het bloemetjesjurkenclubhuis?(mooi scrabblewoord trouwens)
Mijn leermeester speelde een tijdje in Pipo de Clown en was Klukkluk in de pilot van de serie. Die is ook al lang dood.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er nog overlevenden uit die serie ? Klukkluk hoop ik ?
Herbert Joeks? Of was dat later?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn leermeester speelde een tijdje in Pipo de Clown en was Klukkluk in de pilot van de serie. Die is ook al lang dood.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee, Herbert Joeks werd uiteindelijk (vanaf het begin volgens mij) Klukkluk in de serie. Mijn leraar was Frits Butzelaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herbert Joeks? Of was dat later?
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Toverheks het volgende:
nou we zijn er uit, wordt er bloementjes jurk gepost bedoelen we daar Lavenderr mee, die heeft er wel 2
hahaha sorry Lavenderr, maar helaas jij bent de opperbloementjesjurkjesdraagsterquote:
Ja, ik zie het op Wiki.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, Herbert Joeks werd uiteindelijk (vanaf het begin volgens mij) Klukkluk in de serie. Mijn leraar was Frits Butzelaar.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:17 schreef kukelesoantje het volgende:
Vroeger hadden ze wel bloementjes tuinbroeken bij C&A.
[ afbeelding ]
Geweldige man. Je had m'n moeder moeten zien toen ik vertelde dat Frits mijn leraar was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op Wiki.
Frits was een bescheiden acteur, maar groots in andere dingen. Wat leuk dat hij je leermeester is geweest.
Ik ben nog lang geen 81, maar die naam ken ik echt wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldige man. Je had m'n moeder moeten zien toen ik vertelde dat Frits mijn leraar was.Ogen boven in de kop, mensen van die leeftijd (mijn moeder zou 81 zijn als ze nog leefde) kennen hem allemaal.
quote:Pipo de clown, televisieserie (1958) als Ridder Bamberain
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 81, maar die naam ken ik echt wel.
Op Wiki lees ik dit ,is dat een foutje?
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.
Mooie man. Toen ik les van hem had was hij al oud. Lang witgrijs haar, lange baard, vrij mager. Net een ouwe indiaan om te zien. Het eerste wat hij zei was: "Ik ben Frits, ik ben 76 en wie 'U' tegen mij zegt krijgt een kopstoot."
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.
Mooie man. Toen ik les van hem had was hij al oud. Lang witgrijs haar, lange baard, vrij mager. Net een ouwe indiaan om te zien. Het eerste wat hij zei was: "Ik ben Frits, ik ben 76 en wie 'U' tegen mij zegt krijgt een kopstoot."
Weet wat je vraagt hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Vind wel dat er een foto bij kan van bloemmetjesjurken
Als we toch zo genoemd worden moet het maar toch?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Vind wel dat er een foto bij kan van bloemmetjesjurken
quote:
Zoa zijn bloemetjesjurk is toch wel leuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben ook heel leuke bloemetjes jurken gevonden hoor
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoa zijn bloemetjesjurk is toch wel leuk?
Sophia is ongeveer even oud als de dame op mijn foto, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben ook heel leuke bloemetjes jurken gevonden hoor
Geinig die foto van la Lorenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sophia is ongeveer even oud als de dame op mijn foto, denk ik.
Geef eens een voorbeeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef kukelesoantje het volgende:
Soms zijn er mensen die worden voor een paar maanden beroemd in een bloementjes jurk.
[ afbeelding ]
Ik kende het filmpje natuurlijk maar dat is niet heel erg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
Ja en als Wesley Sneijder dan in gesprek is met Glatasaray, ....... dan duikt dit filmpje op. Waarop ik zeg, niet doen Wes, dat wordt gezeik![]()
Oh, voor de liefhebbers wordt het eigenlijk pas echt interessant na een minuut of 6
De essentie is ook dat dit filmpje in de Turkse media is opgedoken, nu Sneijder in gesprek is met Galatasaray, als ik Wesley was zou ik daar gewoon dus niet heengaan. Het filmpje zelf is het aankijken best waard, als was het alleen maar om die geweldige billenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende het filmpje natuurlijk maar dat is niet heel erg.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
Ja en als Wesley Sneijder dan in gesprek is met Glatasaray, ....... dan duikt dit filmpje op. Waarop ik zeg, niet doen Wes, dat wordt gezeik![]()
Oh, voor de liefhebbers wordt het eigenlijk pas echt interessant na een minuut of 6
Wat een billen, hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Als we nog in het vhs-tijdperk zouden leven, zou die band snel versleten zijn
quote:
freudiaanse versprekingquote:
Ja inderdaad... Dit is sopmateriaal bij uitstek!quote:
Wat is er freudiaans aan "schij uit"?quote:
Die heeft er ook wel eens beter uitgezienquote:
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er freudiaans aan "schij uit"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
HDNGMW genoot vanavond brood met ragoutPost anders je OP ook nog even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijterd, schijnheil, schijnbaar, schijf van vijf?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?
Ik dacht dat je met je linkerhand getypt hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef kukelesoantje het volgende:
Soms zijn er mensen die worden voor een paar maanden beroemd in een bloementjes jurk.
[ afbeelding ]
Ik heb er voor jou nog wel één van een vent met een leren pet en een ietwat behaard bun, beter?!quote:
dat is ook geen bloementjesjurk maar zo een jumpdingquote:
schijfje citroenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heksie dan kun je ook eens vlot zijn, als bloemetjesjurk/broek ja toch!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook geen bloementjesjurk maar zo een jumpding
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
HDNGMW genoot vanavond brood met ragoutIk ben blij dat het verscheiden van zijn topic, zijn eetlust niet heeft aangetastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Der stond doggiestyle op dat broekie dus ik ga voor schijtquote:
iedereen in Amsterdam liep van de zomer in zo een jumpgeval, zelf mijn kleine arabiertje heeft er eentje, met van dat gesmok en gesmokte pijpjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heksie dan kun je ook eens vlot zijn, als bloemetjesjurk/broek ja toch!
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het verscheiden van zijn topic, zijn eetlust niet heeft aangetast
niks, maar met Yolante welquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met bloemtejesjurken?
[ afbeelding ]
Precies PBquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind jij, heeft het nut of heeft het geen nut.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...
Dat meen je niet 7quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...
Ook in deze zit weer een kutwijf, ..... wat zeker niet maakt dat ik er niet zou doen natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis met Yolanthe hoor...quote:
Ik vind het altijd nut hebben, ook lig ik "eruit" gun ik velen een eigen topic...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat vind jij, heeft het nut of heeft het geen nut.
Als je de kans krijgtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook in deze zit weer een kutwijf, ..... wat zeker niet maakt dat ik er niet zou doen natuurlijk
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangebodenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook in deze zit weer een kutwijf, ..... wat zeker niet maakt dat ik er niet zou doen natuurlijk
Danny is niet degene die dit topic heeft dichtgehouden, lees zijn post. Maar laten we er verder over ophouden, het schijnt gevoelig te liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
oh Pb, doe nou eens niet zo eng, dat kind met uitgroei en kapsones, je zal maar Adam en Patrica als schoonouders krijgen. Nee zet dat kind maar uit je hoofd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangeboden
Hahaha.. Christina zei op Twitter dat ze Yolanthe zou willen doen en toen heb ik haar mijn hulp aangeboden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Pb, doe nou eens niet zo eng, dat kind met uitgroei en kapsones, je zal maar Adam en Patrica als schoonouders krijgen. Nee zet dat kind maar uit je hoofd.
Neem Ella Bandita anders ook even.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangeboden
Wie is dat nu weer ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem Ella Bandita anders ook even.
Welja....misschien ook wel leuk om dit even vers te houden...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Danny is niet degene die dit topic heeft dichtgehouden, lees zijn post. Maar laten we er verder over ophouden, het schijnt gevoelig te liggen
Is weer minder mijn type. Die kunnen we misschien bij Wesley dumpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem Ella Bandita anders ook even.
Remember Tabitha uit SV? Nuff said.quote:
Ik bedoel maar. Niks mis meequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Die was leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Remember Tabitha uit SV? Nuff said.
Die met die neus ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
oh die griet die als Kabouter rond huppelde in Soestdijk 2??
Ok ok, ik google welquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
De bizar ranzige nieuwe lover van Christina Curry.
*ril*
Nou!.quote:
Die weet van gekkigheid niet meer hoe ze in het nieuws kan blijven. Ze wordt er zelfs pot voor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
De bizar ranzige nieuwe lover van Christina Curry.
*ril*
Zat ook nog in reclame filmpje!quote:
van de FleurOpquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zat ook nog in reclame filmpje!
Als je het aanhaalt geef dan de essentie in zijn geheel weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja....misschien ook wel leuk om dit even vers te houden...
als in deze reeks nog 1x privérellen worden uitgevochten, er gehint wordt naar vage travestieten camsex sites en personen en wat al niet meer is dat het einde van dit topic. Hij gaat weer dicht nu want ik ben ziek en ga m'n bed in. De moderator van dit forum komt vast de boel wel weer opengooien als het idee er is dat jullie normaal kunnen doen.
Ze heeft geen tepelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef mootie het volgende:
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #121
Voor Pluppertje
Neuhh..Ik voel de behoefte alweer afnemen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het aanhaalt geef dan de essentie in zijn geheel weer.
En zoals ik al zei, verder concentreer ik me op ....... eh, Yolanthe
Echt of niet? Moet dat nog uitgetest worden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Die weet van gekkigheid niet meer hoe ze in het nieuws kan blijven. Ze wordt er zelfs pot voor.
Ja, ze heeft in een paar commercials gezeten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zat ook nog in reclame filmpje!
Ze zal er wel gemorst hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze likt haar eigen behaarde oksels.
Mooi, want ik heb geen behoefte aan rellende bloemetjesjurken meer, tenminste niet als ze hun zin ook nog krijgen, dus bastaquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh..Ik voel de behoefte alweer afnemen...
Veel plezier met Yolanthe..
zal Lavenderr blij mee wezen, tot voor kort is zij de enigste met een Blommentjesjurkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb geen behoefte aan rellende bloemetjesjurken meer, tenminste niet als ze hun zin ook nog krijgen, dus basta
Misschien kun je haar een beetje op weg helpen op het pottenpadquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt of niet? Moet dat nog uitgetest worden?
* Pearlbitch voelt haar hulpvaardige karakter weer naar boven komen..
Ik geloof er geen bal van, gewoon een gelegenheids-lesboquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt of niet? Moet dat nog uitgetest worden?
* Pearlbitch voelt haar hulpvaardige karakter weer naar boven komen..
Kolere.. we het eens? Tss....quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb geen behoefte aan rellende bloemetjesjurken meer, tenminste niet als ze hun zin ook nog krijgen, dus basta
Heb ook een broek met bloemetjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal Lavenderr blij mee wezen, tot voor kort is zij de enigste met een Blommentjesjurk
Dat zullen we dan wel eens uittesten!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van, gewoon een gelegenheids-lesbo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook een broek met bloemetjes.
Lavenderr is geen bloemetjesjurkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal Lavenderr blij mee wezen, tot voor kort is zij de enigste met een Blommentjesjurk
Wordt weer een beetje saai Eastenders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja leuk!
Eerst even Eastenders kijken en dan snel naar De Mol.
Christina zal het op een oude fiets moeten leren maar denk niet dat ze daarvoor een vélocipède zou uitkiezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel eens uittesten!!!!
Met "we" bedoel je wij met z'n drieën?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel eens uittesten!!!!
en een bloemetjes lingerie setje, ????quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet van het genre houden, maar ik kan je wel zeggen dat die serie beter wordt naar mate hij vordert, richting het 2e seizoen komt er echt een rode draad in te zitten, en wordt het echt een vervolgverhaal en ik moet je zeggen dat ie dan zeer vermakelijk wordt, mijn mening uiteraard.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo naar Grimm kijken of dat leuk is.
Nee, dat niet. Wel een geruit setje .quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en een bloemetjes lingerie setje, ????
LOL, ik moes lachequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nooit zo veel met bloemetjesjurken, maar afhankelijk van de draagster komt het toch weleens voor dat ik denk: "Goh, die zou het best goed doen op de slaapkamervloer"..
Als dweil??quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nooit zo veel met bloemetjesjurken, maar afhankelijk van de draagster komt het toch weleens voor dat ik denk: "Goh, die zou het best goed doen op de slaapkamervloer"..
Ja, je hebt bloemetjes jurken en bloemetjes jurkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel een geruit setje .
Zo, en verder wat Jian zegt: ik heb een bloemetjesjurk(2 zelfs), maar ik ben het niet
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Christina zal het op een oude fiets moeten leren maar denk niet dat ze daarvoor een vélocipède zou uitkiezen.
Hoe was je diner?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo naar Grimm kijken of dat leuk is.
Goed pittig en lekker ook nogquote:
Leeftijdsverschil is maar 12 jaar. Dat is in Casa Currypaay niet echt veel. en probeer jij het maar met een vélocipède, dan gooi ik wel een cabrio in de strijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Christina zal het op een oude fiets moeten leren maar denk niet dat ze daarvoor een vélocipède zou uitkiezen.
Ah.....dus ik heb de poll gewonnen.quote:
Fijne avond BQ en eet zequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je erop, of eraf?![]()
Ik ga in mijn lege pannen roeren. Zoonlief komt eten. Laterzzzz.![]()
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ah.....dus ik heb de poll gewonnen.
Kan nooit zo lekker geweest zijn als HDNGMW's broodje met ragoutquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bloemkool was ook best lekker
Hoe werkt dat met de nieuwe poll? Mogen we morgen raden naar wat Coos gaat eten omdat hij vandaag gewonnen heeft?quote:
Nou, dat zou best eens kunnen. Het was lekker, maar saai lekker. Moest de hele tijd aan dat lekkere gerecht van Pullup denkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan nooit zo lekker geweest zijn als HDNGMW's broodje met ragout
Deze is ook goed, die had je vast gemist;quote:
lache toch!?quote:Ik heb nooit zo veel met bloemetjesjurken, maar afhankelijk van de draagster komt het toch weleens voor dat ik denk: "Goh, die zou het best goed doen op de slaapkamervloer"..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind het wel lekker met die speciale ragoutbakjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op internet kun je net zo oud zijn als je zelf wil, zeker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is maar 12 jaar.
Tijd voor regeltjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Mogen we morgen raden naar wat Coos gaat eten?
Gert! Mogen we regelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor regeltjes![]()
Degene die geweest is mag aanwijzen wie er voor de volgende dag aan de beurt is en maakt een poll
Lastig is alleen dat opa zelf niet reageerde op de poll qua eetgedrag en als ik nu een poll zou maken kan degene over wie het gaat niet meer rustig onbekommerd gaan bepalen wat zij of hij gaat eten.
Ik voel een FB'kje aankomen omtrent een onlangs gesloten sluiktopic blijven runnen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Regel 1. je bepaalt zelf of je mee doet. Okee, ik pas!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Regel 1. je bepaalt zelf of je mee doet. Okee, ik pas!
Ja nog effe, doe niet zo para manquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik voel een FB'kje aankomen omtrent een onlangs gesloten sluiktopic blijven runnen...
Wát nou? vind je dit zelf niet een beetje kinderachtig worden , hier met z'n allen een beetje om de gesloten topic heen te spelen?quote:
Is het goed als wij wel jouw maal mogen raden dan ? Ik maak de poll wel voor jequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik ben gewoon te stom om een poll te maken, okee
Dit is een SC, je mag het hier, binnen de regels van Fok, over van alles hebben, dat PB een keer voorbij komt met het eten van HDNGMW, gewoon grappig meer niet, degene die zich daaraan stoort moet zichzelf na laten kijken. En verder, gaat toch goed zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wát nou? vind je dit zelf niet een beetje kinderachtig worden , hier met z'n allen een beetje om de gesloten topic heen te spelen?
Ga me nou niet in een hoek drijven hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het goed als wij wel jouw maal mogen raden dan ? Ik maak de poll wel voor je
Ik kijk gewoon mee, ik heb ook stream opstaan, ik zeg nix meer...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is een SC, je mag het hier, binnen de regels van Fok, over van alles hebben, dat PB een keer voorbij komt met het eten van HDNGMW, gewoon grappig meer niet, degene die zich daaraan stoort moet zichzelf na laten kijken. En verder, gaat toch goed zo
Ik niet, maar als ik er zin in heb zet ik 'm gewoon open, of ze dat nou goedvinden of nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon mee, ik heb ook stream opstaan, ik zeg nix meer...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer. Ik ben toch niet zo'n slowchat-type, denk ik.
Shit en ik had er nog wel net een youtubetje, ook voor jou ingegooidquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer. Ik ben toch niet zo'n slowchat-type, denk ik.
hahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wat zeg jij nouquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wordt weer een beetje saai Eastenders.
Vind die vrouw met opgespoten lippen eng mens, of ben jij nog niet zover?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zeg jij nouik zit weer elke avond klaar op BBC entertaiment ik loop een paar afleveringen achter, maar vind het weer heerlijk, een Kat met een kaars voor haar raam.
Max Getrouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind die vrouw met opgespoten lippen eng mens, of ben jij nog niet zover?
Waar Max mee getrouwd is in een vlag van verstandsverbeistering.
Ok weet genoeg zeg verder niks anders, is het voor jou niet spannend meer!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Max Getrouwdhij gaat met Tanya trouwen toch, was er ff tussenuit probeer de draad weer op te pakken, Kat is alleen in de kroeg, Alfie is naar duitsland. Deze aflevering was met die kaars voor het raam. en Laurie dronken bij haar Oma op de bank. niks vertellen wat er nog staat te gebeuren hoor
leuk, vooral de titels van de afleveringen, en dat zijn oma waarschijnlijk nederlandse is...kijk het eigenlijk nooit maar ga wel eens een aflevering bekijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef tonja het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dr._Gregory_House
Om half negen op sbs6, 2 afleveringen.
Jaja, en allen koortsachtig wachten tot Gert genegen is het recent gesloten, doch meest toonaangevende topic toch maar weer eens te heropenen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben lang niet meer hier geweest, leuk om te zien dat het RLS-kluppie toch nog zo "hecht" is![]()
Hoi Gher, come stai?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, en allen koortsachtig wachten tot Gert genegen is het recent gesloten, doch meest toonaangevende topic toch maar weer eens te heropenen...![]()
Een kwestie van karakter hé?
maar eh... "meest toonaangevende topic...." ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, en allen koortsachtig wachten tot Gert genegen is het recent gesloten, doch meest toonaangevende topic toch maar weer eens te heropenen...![]()
Een kwestie van karakter hé?
Ohhw..nou ja hier dan, niet in hééél Fok hoor...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar eh... "meest toonaangevende topic...." ?![]()
En eh... Gert? wie is dat ook al weer???quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw..nou ja hier dan, niet in hééél Fok hoor...
Geen flauw idee, ik ben hier ook maar net....quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En eh... Gert? wie is dat ook al weer???
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben hier ook maar net....
Ja hoor, je mag hier leuke filmpjes neer zetten. Geef je me een seintje wanneer die komt?quote:
Dit is geen filmpje met toestemming van - iemand - dit is een cloon die prorbeert deze topic te verziekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag hier leuke filmpjes neer zetten. Geef je me een seintje wanneer die komt?
Mijn antwoord was ook niet echt vriendelijk, ook met bedoelingquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is geen filmpje met toestemming van margo dit is een cloon die prorbeert deze topic te verzieken
Ik zie wel wat er gebeurt en zal er zeker niet wakker van liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
Je moet het gewoon even aanhoren dan weet je waar je mee te maken hebt ..... en dan gaan ze hier straks gillen en dan komen de klachten via de mail en dan ....... gaan we dit topic ook sluiten?
Ik wel hoor, ik lig 's nachts uren te woelen en als ik dan eindelijk in slaap begin te vallen dan zie ik die avatar van Gert voor me en dan begint alles weer overnieuw, ik word er gek vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurt en zal er zeker niet wakker van liggen
Sorry hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik lig 's nachts uren te woelen en als ik dan eindelijk in slaap begin te vallen dan zie ik die avatar van Gert voor me en dan begint alles weer overnieuw, ik word er gek van
Misschien zijn daar pilletjes voor?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik lig 's nachts uren te woelen en als ik dan eindelijk in slaap begin te vallen dan zie ik die avatar van Gert voor me en dan begint alles weer overnieuw, ik word er gek van
Hoi Ruud, tijdje niet gezienquote:
Privé, ... het staat op youtubequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef kyan2002 het volgende:
[..]
dit filmpje is prive maar ik zie al dat het weg is dank je wel
En wat gaat er dan nu gebeuren? Dit topic ook sluiten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is geen filmpje met toestemming van - iemand - dit is een cloon die prorbeert deze topic te verzieken
persoonlijke vete!
Gamma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
Je moet het gewoon even aanhoren dan weet je waar je mee te maken hebt ..... en dan gaan ze hier straks gillen en dan komen de klachten via de mail en dan ....... gaan we dit topic ook sluiten?
Zo jammer zijn is leuke topicquote:
Kan ik wel uitleggen maar niet hierquote:
Echt Ruud, geloof me, je weet niet wat je hier zo nu en dan meemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen de telegraaf heeft nog "privé"
Alleen is dat niet eens privé!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen de telegraaf heeft nog "privé"
Deze ligt er een poosje af.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik blijf erbij: de enige adequate oplossing is dat tinnef voorgoed bannen!
Moet ik me toch eens wat vaker op bezoek komen hier. Bedankt voor de hintquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt Ruud, geloof me, je weet niet wat je hier zo nu en dan meemaakt
U ben Alert,,,!! Kusje erop...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deze ligt er een poosje af.
Hoi Pietjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou, Poeh poehquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt Ruud, geloof me, je weet niet wat je hier zo nu en dan meemaakt
geen mening, ik beroep me op m'n zwijgrecht in dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert in een bloementjesjurk zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij vindt het normaal dat de directie tot 2 keer toe een topicreeks sluit, dat doet Danny omdat het allemaal wel meevalt ........quote:
Heb je ruzie met Pietje? (Ben een tijdje weggeweest, je weetquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
geen mening, ik beroep me op m'n zwijgrecht in deze
Er zullen wel meer topics gesloten worden maar normaal is het niet nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij vindt het normaal dat de directie tot 2 keer toe een topicreeks sluit, dat doet Danny omdat het allemaal wel meevalt ........
Hoi Heksjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert in een bloementjesjurk zeker
Hey Ruudquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ruzie met Pietje? (Ben een tijdje weggeweest, je weet)
Nu ben ik er nog evenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Ruudwat leuk.
Zag je gisteren al, maar toen was je alweer weg.
Welnee, ik ben het gewoon niet altijd met 'm eens, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ruzie met iemand maak, ik ben eigenlijk een heel aimabel typequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je ruzie met Pietje? (Ben een tijdje weggeweest, je weet)
Hoi Ruudjequote:
Is ook heel goed van je. Maak ik ook vaak meequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ik ben het gewoon niet altijd met 'm eens, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ruzie met iemand maak, ik ben eigenlijk een heel aimabel type
Ik ken veel heksen, maar jij bent toch mijn favoriete Heksquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi Ruudjehad gisteren al gezwaaid hoor maar je zag me niet
Leuk dat je weer meepost
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ken veel heksen, maar jij bent toch mijn favoriete Heks![]()
Wat Jian zegt, met mij zijn ze het ook niet allemaal eens, meer het is hier echt heerlijk om weer eens mee te postenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]daar spring ik ff een dansje op
al zullebn er velen het niet met je eens zijn, maar lief van je
Je kan het niet laten hé?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Ik zit ondertussen naar deeltje 3 te luisteren, sorry ik kan niet stoppen ik lach me de tyfus (opa term) zo triest is 't
Kijk naar ouwe film op veronica.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk ondertussen House, op aanraden van Tonja, maar Tonjaze gebruiken wel erg moeilijke woorden hoor, en hij is supereigenwijs die vent, maar ik denk dat dit wel een goeie serie is.
Aww die heb ik gemistquote:
Neeheequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op naar de "Ook Deze Topic Dicht" run?
Nee, dat kan niet. Dan ben je ook een fan van ene Tom de Ridderquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind álles leuk tegenwoordig...
Als het aan mij ligt niet hoor, net als bij de andere reeks overigensquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op naar de "Ook Deze Topic Dicht" run?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |