Mijn leermeester speelde een tijdje in Pipo de Clown en was Klukkluk in de pilot van de serie. Die is ook al lang dood.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er nog overlevenden uit die serie ? Klukkluk hoop ik ?
Herbert Joeks? Of was dat later?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn leermeester speelde een tijdje in Pipo de Clown en was Klukkluk in de pilot van de serie. Die is ook al lang dood.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar koop je eigenlijk bloemetjesjurken? C&A, Wehkamp, kringloopwinkels?
Nee, Herbert Joeks werd uiteindelijk (vanaf het begin volgens mij) Klukkluk in de serie. Mijn leraar was Frits Butzelaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herbert Joeks? Of was dat later?
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:09 schreef Toverheks het volgende:
nou we zijn er uit, wordt er bloementjes jurk gepost bedoelen we daar Lavenderr mee, die heeft er wel 2
hahaha sorry Lavenderr, maar helaas jij bent de opperbloementjesjurkjesdraagsterquote:
Ja, ik zie het op Wiki.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, Herbert Joeks werd uiteindelijk (vanaf het begin volgens mij) Klukkluk in de serie. Mijn leraar was Frits Butzelaar.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:17 schreef kukelesoantje het volgende:
Vroeger hadden ze wel bloementjes tuinbroeken bij C&A.
[ afbeelding ]
Geweldige man. Je had m'n moeder moeten zien toen ik vertelde dat Frits mijn leraar was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op Wiki.
Frits was een bescheiden acteur, maar groots in andere dingen. Wat leuk dat hij je leermeester is geweest.
Ik ben nog lang geen 81, maar die naam ken ik echt wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldige man. Je had m'n moeder moeten zien toen ik vertelde dat Frits mijn leraar was.Ogen boven in de kop, mensen van die leeftijd (mijn moeder zou 81 zijn als ze nog leefde) kennen hem allemaal.
quote:Pipo de clown, televisieserie (1958) als Ridder Bamberain
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 81, maar die naam ken ik echt wel.
Op Wiki lees ik dit ,is dat een foutje?
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.
Mooie man. Toen ik les van hem had was hij al oud. Lang witgrijs haar, lange baard, vrij mager. Net een ouwe indiaan om te zien. Het eerste wat hij zei was: "Ik ben Frits, ik ben 76 en wie 'U' tegen mij zegt krijgt een kopstoot."
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.
Mooie man. Toen ik les van hem had was hij al oud. Lang witgrijs haar, lange baard, vrij mager. Net een ouwe indiaan om te zien. Het eerste wat hij zei was: "Ik ben Frits, ik ben 76 en wie 'U' tegen mij zegt krijgt een kopstoot."
Weet wat je vraagt hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Vind wel dat er een foto bij kan van bloemmetjesjurken
Als we toch zo genoemd worden moet het maar toch?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Vind wel dat er een foto bij kan van bloemmetjesjurken
quote:
Zoa zijn bloemetjesjurk is toch wel leuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben ook heel leuke bloemetjes jurken gevonden hoor
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoa zijn bloemetjesjurk is toch wel leuk?
Sophia is ongeveer even oud als de dame op mijn foto, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben ook heel leuke bloemetjes jurken gevonden hoor
Geinig die foto van la Lorenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sophia is ongeveer even oud als de dame op mijn foto, denk ik.
Geef eens een voorbeeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef kukelesoantje het volgende:
Soms zijn er mensen die worden voor een paar maanden beroemd in een bloementjes jurk.
[ afbeelding ]
Ik kende het filmpje natuurlijk maar dat is niet heel erg.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
Ja en als Wesley Sneijder dan in gesprek is met Glatasaray, ....... dan duikt dit filmpje op. Waarop ik zeg, niet doen Wes, dat wordt gezeik![]()
Oh, voor de liefhebbers wordt het eigenlijk pas echt interessant na een minuut of 6
De essentie is ook dat dit filmpje in de Turkse media is opgedoken, nu Sneijder in gesprek is met Galatasaray, als ik Wesley was zou ik daar gewoon dus niet heengaan. Het filmpje zelf is het aankijken best waard, als was het alleen maar om die geweldige billenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kende het filmpje natuurlijk maar dat is niet heel erg.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:52 schreef Jian het volgende:
Ja en als Wesley Sneijder dan in gesprek is met Glatasaray, ....... dan duikt dit filmpje op. Waarop ik zeg, niet doen Wes, dat wordt gezeik![]()
Oh, voor de liefhebbers wordt het eigenlijk pas echt interessant na een minuut of 6
Wat een billen, hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Als we nog in het vhs-tijdperk zouden leven, zou die band snel versleten zijn
quote:
freudiaanse versprekingquote:
Ja inderdaad... Dit is sopmateriaal bij uitstek!quote:
Wat is er freudiaans aan "schij uit"?quote:
Die heeft er ook wel eens beter uitgezienquote:
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er freudiaans aan "schij uit"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |