hahaha sorry Lavenderr, maar helaas jij bent de opperbloementjesjurkjesdraagsterquote:
Ja, ik zie het op Wiki.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, Herbert Joeks werd uiteindelijk (vanaf het begin volgens mij) Klukkluk in de serie. Mijn leraar was Frits Butzelaar.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:17 schreef kukelesoantje het volgende:
Vroeger hadden ze wel bloementjes tuinbroeken bij C&A.
[ afbeelding ]
Geweldige man. Je had m'n moeder moeten zien toen ik vertelde dat Frits mijn leraar was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op Wiki.
Frits was een bescheiden acteur, maar groots in andere dingen. Wat leuk dat hij je leermeester is geweest.
Ik ben nog lang geen 81, maar die naam ken ik echt wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Geweldige man. Je had m'n moeder moeten zien toen ik vertelde dat Frits mijn leraar was.Ogen boven in de kop, mensen van die leeftijd (mijn moeder zou 81 zijn als ze nog leefde) kennen hem allemaal.
quote:Pipo de clown, televisieserie (1958) als Ridder Bamberain
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 81, maar die naam ken ik echt wel.
Op Wiki lees ik dit ,is dat een foutje?
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.
Mooie man. Toen ik les van hem had was hij al oud. Lang witgrijs haar, lange baard, vrij mager. Net een ouwe indiaan om te zien. Het eerste wat hij zei was: "Ik ben Frits, ik ben 76 en wie 'U' tegen mij zegt krijgt een kopstoot."
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel volgens mij. Alleen in de proefaflevering was hij Klukkluk.
Mooie man. Toen ik les van hem had was hij al oud. Lang witgrijs haar, lange baard, vrij mager. Net een ouwe indiaan om te zien. Het eerste wat hij zei was: "Ik ben Frits, ik ben 76 en wie 'U' tegen mij zegt krijgt een kopstoot."
Weet wat je vraagt hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Vind wel dat er een foto bij kan van bloemmetjesjurken
Als we toch zo genoemd worden moet het maar toch?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
Vind wel dat er een foto bij kan van bloemmetjesjurken
quote:
Zoa zijn bloemetjesjurk is toch wel leuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben ook heel leuke bloemetjes jurken gevonden hoor
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoa zijn bloemetjesjurk is toch wel leuk?
Sophia is ongeveer even oud als de dame op mijn foto, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben ook heel leuke bloemetjes jurken gevonden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |