Het lettertype waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal zeker door elkaar lopen maar op de een of andere manier leest dat daar toch wat naarder weg.
Het kan hoogstens aanbrandenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
En er is een nieuwe rode draad, "wat eet jij vandaag"
als dat maar "goed" gaat
Ja doe es pullup, dan maak ik er ook één en PB ook en dan bij het volgende topic strijden om wie de OP heeft en als ik het dan niet ben plaats ik de mijn gewoon alsnogquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
maak een een mooie OP als je wilt Pullup
Wacht maar tot jij wat over de dinerkeuze van iemand zegt en anderen zijn het daar niet mee eensquote:
Dan slaat de vlam in de panquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij wat over de dinerkeuze van iemand zegt en anderen zijn het daar niet mee eens
quote:
Yup, gelukkig hebben we dan altijd nog de "brandweer" met het blusdekentje. En onder het motto; " voorkomen is beter dan genezen" eten we dan voortaan alleen nog maar brood met kaas, wel zo veiligquote:
quote:
Stond in het vorige topic al even.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Poezewoes het volgende:
MAMMALOE OVERLEDEN
VIDEO Christel Adelaar, die jarenlang de rol van Mammaloe in Pipo de Clown vertolkte, is op 77-jarige leeftijd overleden.
Niet gelezen net wakker heb siësta gehouden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic al even.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet gelezen net wakker heb siësta gehouden!
Same here... ze ligt liever op mn bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:32 schreef Poezewoes het volgende:
Die ligt nog wel in de hangmat die kat, mijn katten willen niet in een kattenhuisje soort tipi.
Dus die staat er dus voor niets
ppffff hhier zijn geen woorden voor wat verschrikkelijk bah!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Alstublieft mensen, teken hiervoor, de tranen staan in mn ogen... Harde beelden, opgepast!
http://www.animalsaustralia.org/israel
Goh en hoe is het nu met Pipo ..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Poezewoes het volgende:
MAMMALOE OVERLEDEN
Christel Adelaar, die jarenlang de rol van Mammaloe in Pipo de Clown vertolkte, is op 77-jarige leeftijd overleden.
Ik kijk niet, onrecht richting dieren daar kan ik echt erg boos om wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Alstublieft mensen, teken hiervoor, de tranen staan in mn ogen... Harde beelden, opgepast!
http://www.animalsaustralia.org/israel
Ben gaf voldoende waarschuwing dus ik heb maar niet gekliktquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef beequeen het volgende:
Geinige OP, pullup.
Dat filmpje van Ben heb ik na 10 seconden afgezet. Daar kan ik echt niet naar kijken.
Wie zijn hier nou de beesten?
Die zit toch ook op die wolk?quote:
Zijn er nog overlevenden uit die serie ? Klukkluk hoop ik ?quote:
Geloof het niet ook de dikkedeur niet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn er nog overlevenden uit die serie ? Klukkluk hoop ik ?
En meer ken ik er nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geloof het niet ook de dikkedeur niet!
Denk het niet, die hebben al bij iemand op het bord gelegen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef pullup het volgende:
Ook de koeien zullen wel overleden zijn
I know, too curious for my own good.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef pullup het volgende:
Ben gaf voldoende waarschuwing dus ik heb maar niet geklikt
Haha precies, ik mag nu weer iemand kiezen morgen vind ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef Gert het volgende:
Zo pullup, wij hebben de toon wel gezet hè met onze verantwoorde gezonde maaltijden.![]()
Eens kijken of die plebejers hier dat niveau vast kunnen houden.
Waar koop je eigenlijk bloemetjesjurken? C&A, Wehkamp, kringloopwinkels?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk niet, onrecht richting dieren daar kan ik echt erg boos om worden![]()
.... bij onrecht richting bloemetjesjurken heb ik daar overigens helemaal geen last van![]()
Ik heb altijd het idee dat het onverwoestbare dingen zijn die van moeder op dochter werden doorgegeven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar koop je eigenlijk bloemetjesjurken? C&A, Wehkamp, kringloopwinkels?
En als je nu niet dezelfde maat hebt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het onverwoestbare dingen zijn die van moeder op dochter werden doorgegeven.
Eeehm... die dingen zitten toch altijd als lekker ruim maatje tent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En als je nu niet dezelfde maat hebt?
Trevira 2000, mijn omie was er dol op. Overigens droeg mijn moeder die dingen niet hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef pullup het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het onverwoestbare dingen zijn die van moeder op dochter werden doorgegeven.
Geen idee met zijn alle in de tent, maar ben even naar de soapafdeling van fok.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Eeehm... die dingen zitten toch altijd als lekker ruim maatje tent.
One size fits all
ik zal het niet weten, heb geen jurk en zal er nooit 1 aanschaffenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nahah, daar trap ik niet in, als ik dan zeg C&A, dan zeg jij " ha ha, helemaal fout, jij weet ook niks, want je koop ze daar en daar, neeeej, ik weet wel beter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog heb geen jurk in huisquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Nahah, daar trap ik niet in, als ik dan zeg C&A, dan zeg jij " ha ha, helemaal fout, jij weet ook niks, want je koop ze daar en daar, neeeej, ik weet wel beter.
Ik wel. En ook 2 bloemetjesjurken . Van H&M.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog heb geen jurk in huis
Ze hangen allemaal in het bloemetjesjurkenclubhuis?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sterker nog heb geen jurk in huis
Bloemetjesjurkenclubhuis die houden we erin!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hangen allemaal in het bloemetjesjurkenclubhuis?(mooi scrabblewoord trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |