Het lettertype waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal zeker door elkaar lopen maar op de een of andere manier leest dat daar toch wat naarder weg.
Het kan hoogstens aanbrandenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Jian het volgende:
En er is een nieuwe rode draad, "wat eet jij vandaag"
als dat maar "goed" gaat
Ja doe es pullup, dan maak ik er ook één en PB ook en dan bij het volgende topic strijden om wie de OP heeft en als ik het dan niet ben plaats ik de mijn gewoon alsnogquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
maak een een mooie OP als je wilt Pullup
Wacht maar tot jij wat over de dinerkeuze van iemand zegt en anderen zijn het daar niet mee eensquote:
Dan slaat de vlam in de panquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij wat over de dinerkeuze van iemand zegt en anderen zijn het daar niet mee eens
quote:
Yup, gelukkig hebben we dan altijd nog de "brandweer" met het blusdekentje. En onder het motto; " voorkomen is beter dan genezen" eten we dan voortaan alleen nog maar brood met kaas, wel zo veiligquote:
quote:
Stond in het vorige topic al even.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Poezewoes het volgende:
MAMMALOE OVERLEDEN
VIDEO Christel Adelaar, die jarenlang de rol van Mammaloe in Pipo de Clown vertolkte, is op 77-jarige leeftijd overleden.
Niet gelezen net wakker heb siësta gehouden!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic al even.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet gelezen net wakker heb siësta gehouden!
Same here... ze ligt liever op mn bedquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:32 schreef Poezewoes het volgende:
Die ligt nog wel in de hangmat die kat, mijn katten willen niet in een kattenhuisje soort tipi.
Dus die staat er dus voor niets
ppffff hhier zijn geen woorden voor wat verschrikkelijk bah!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef BendeBielzen het volgende:
Alstublieft mensen, teken hiervoor, de tranen staan in mn ogen... Harde beelden, opgepast!
http://www.animalsaustralia.org/israel
Goh en hoe is het nu met Pipo ..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Poezewoes het volgende:
MAMMALOE OVERLEDEN
Christel Adelaar, die jarenlang de rol van Mammaloe in Pipo de Clown vertolkte, is op 77-jarige leeftijd overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |