Nee, dat niet. Wel een geruit setje .quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
en een bloemetjes lingerie setje, ????
LOL, ik moes lachequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nooit zo veel met bloemetjesjurken, maar afhankelijk van de draagster komt het toch weleens voor dat ik denk: "Goh, die zou het best goed doen op de slaapkamervloer"..
Als dweil??quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nooit zo veel met bloemetjesjurken, maar afhankelijk van de draagster komt het toch weleens voor dat ik denk: "Goh, die zou het best goed doen op de slaapkamervloer"..
Ja, je hebt bloemetjes jurken en bloemetjes jurkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel een geruit setje .
Zo, en verder wat Jian zegt: ik heb een bloemetjesjurk(2 zelfs), maar ik ben het niet
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Christina zal het op een oude fiets moeten leren maar denk niet dat ze daarvoor een vélocipède zou uitkiezen.
Hoe was je diner?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo naar Grimm kijken of dat leuk is.
Goed pittig en lekker ook nogquote:
Leeftijdsverschil is maar 12 jaar. Dat is in Casa Currypaay niet echt veel. en probeer jij het maar met een vélocipède, dan gooi ik wel een cabrio in de strijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Christina zal het op een oude fiets moeten leren maar denk niet dat ze daarvoor een vélocipède zou uitkiezen.
Ah.....dus ik heb de poll gewonnen.quote:
Fijne avond BQ en eet zequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je erop, of eraf?![]()
Ik ga in mijn lege pannen roeren. Zoonlief komt eten. Laterzzzz.![]()
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ah.....dus ik heb de poll gewonnen.
Kan nooit zo lekker geweest zijn als HDNGMW's broodje met ragoutquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bloemkool was ook best lekker
Hoe werkt dat met de nieuwe poll? Mogen we morgen raden naar wat Coos gaat eten omdat hij vandaag gewonnen heeft?quote:
Nou, dat zou best eens kunnen. Het was lekker, maar saai lekker. Moest de hele tijd aan dat lekkere gerecht van Pullup denkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan nooit zo lekker geweest zijn als HDNGMW's broodje met ragout
Deze is ook goed, die had je vast gemist;quote:
lache toch!?quote:Ik heb nooit zo veel met bloemetjesjurken, maar afhankelijk van de draagster komt het toch weleens voor dat ik denk: "Goh, die zou het best goed doen op de slaapkamervloer"..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind het wel lekker met die speciale ragoutbakjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op internet kun je net zo oud zijn als je zelf wil, zeker?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is maar 12 jaar.
Tijd voor regeltjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Mogen we morgen raden naar wat Coos gaat eten?
Gert! Mogen we regelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor regeltjes![]()
Degene die geweest is mag aanwijzen wie er voor de volgende dag aan de beurt is en maakt een poll
Lastig is alleen dat opa zelf niet reageerde op de poll qua eetgedrag en als ik nu een poll zou maken kan degene over wie het gaat niet meer rustig onbekommerd gaan bepalen wat zij of hij gaat eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |