Hahaha.. Christina zei op Twitter dat ze Yolanthe zou willen doen en toen heb ik haar mijn hulp aangeboden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Pb, doe nou eens niet zo eng, dat kind met uitgroei en kapsones, je zal maar Adam en Patrica als schoonouders krijgen. Nee zet dat kind maar uit je hoofd.
Neem Ella Bandita anders ook even.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangeboden
Wie is dat nu weer ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem Ella Bandita anders ook even.
Welja....misschien ook wel leuk om dit even vers te houden...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Danny is niet degene die dit topic heeft dichtgehouden, lees zijn post. Maar laten we er verder over ophouden, het schijnt gevoelig te liggen
Is weer minder mijn type. Die kunnen we misschien bij Wesley dumpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem Ella Bandita anders ook even.
Remember Tabitha uit SV? Nuff said.quote:
Ik bedoel maar. Niks mis meequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met bloemtejesjurken?
[ afbeelding ]
Die was leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Remember Tabitha uit SV? Nuff said.
Die met die neus ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
oh die griet die als Kabouter rond huppelde in Soestdijk 2??
Ok ok, ik google welquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
De bizar ranzige nieuwe lover van Christina Curry.
*ril*
Nou!.quote:
Die weet van gekkigheid niet meer hoe ze in het nieuws kan blijven. Ze wordt er zelfs pot voor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef mootie het volgende:
[..]
De bizar ranzige nieuwe lover van Christina Curry.
*ril*
Zat ook nog in reclame filmpje!quote:
van de FleurOpquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zat ook nog in reclame filmpje!
Als je het aanhaalt geef dan de essentie in zijn geheel weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja....misschien ook wel leuk om dit even vers te houden...
als in deze reeks nog 1x privérellen worden uitgevochten, er gehint wordt naar vage travestieten camsex sites en personen en wat al niet meer is dat het einde van dit topic. Hij gaat weer dicht nu want ik ben ziek en ga m'n bed in. De moderator van dit forum komt vast de boel wel weer opengooien als het idee er is dat jullie normaal kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |