Ik vind het altijd nut hebben, ook lig ik "eruit" gun ik velen een eigen topic...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat vind jij, heeft het nut of heeft het geen nut.
Als je de kans krijgtquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook in deze zit weer een kutwijf, ..... wat zeker niet maakt dat ik er niet zou doen natuurlijk
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangebodenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook in deze zit weer een kutwijf, ..... wat zeker niet maakt dat ik er niet zou doen natuurlijk
Danny is niet degene die dit topic heeft dichtgehouden, lees zijn post. Maar laten we er verder over ophouden, het schijnt gevoelig te liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...
oh Pb, doe nou eens niet zo eng, dat kind met uitgroei en kapsones, je zal maar Adam en Patrica als schoonouders krijgen. Nee zet dat kind maar uit je hoofd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangeboden
Hahaha.. Christina zei op Twitter dat ze Yolanthe zou willen doen en toen heb ik haar mijn hulp aangeboden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Pb, doe nou eens niet zo eng, dat kind met uitgroei en kapsones, je zal maar Adam en Patrica als schoonouders krijgen. Nee zet dat kind maar uit je hoofd.
Neem Ella Bandita anders ook even.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Christina Curry mijn hulp al aangeboden
Wie is dat nu weer ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem Ella Bandita anders ook even.
Welja....misschien ook wel leuk om dit even vers te houden...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Danny is niet degene die dit topic heeft dichtgehouden, lees zijn post. Maar laten we er verder over ophouden, het schijnt gevoelig te liggen
Is weer minder mijn type. Die kunnen we misschien bij Wesley dumpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neem Ella Bandita anders ook even.
Remember Tabitha uit SV? Nuff said.quote:
Ik bedoel maar. Niks mis meequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met bloemtejesjurken?
[ afbeelding ]
Die was leuk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Remember Tabitha uit SV? Nuff said.
Die met die neus ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
oh die griet die als Kabouter rond huppelde in Soestdijk 2??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |