Dit is geen filmpje met toestemming van - iemand - dit is een cloon die prorbeert deze topic te verziekenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag hier leuke filmpjes neer zetten. Geef je me een seintje wanneer die komt?
Mijn antwoord was ook niet echt vriendelijk, ook met bedoelingquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is geen filmpje met toestemming van margo dit is een cloon die prorbeert deze topic te verzieken
Ik zie wel wat er gebeurt en zal er zeker niet wakker van liggenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
Je moet het gewoon even aanhoren dan weet je waar je mee te maken hebt ..... en dan gaan ze hier straks gillen en dan komen de klachten via de mail en dan ....... gaan we dit topic ook sluiten?
Ik wel hoor, ik lig 's nachts uren te woelen en als ik dan eindelijk in slaap begin te vallen dan zie ik die avatar van Gert voor me en dan begint alles weer overnieuw, ik word er gek vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er gebeurt en zal er zeker niet wakker van liggen
Sorry hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik lig 's nachts uren te woelen en als ik dan eindelijk in slaap begin te vallen dan zie ik die avatar van Gert voor me en dan begint alles weer overnieuw, ik word er gek van
Misschien zijn daar pilletjes voor?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wel hoor, ik lig 's nachts uren te woelen en als ik dan eindelijk in slaap begin te vallen dan zie ik die avatar van Gert voor me en dan begint alles weer overnieuw, ik word er gek van
Hoi Ruud, tijdje niet gezienquote:
Privé, ... het staat op youtubequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:47 schreef kyan2002 het volgende:
[..]
dit filmpje is prive maar ik zie al dat het weg is dank je wel
En wat gaat er dan nu gebeuren? Dit topic ook sluiten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is geen filmpje met toestemming van - iemand - dit is een cloon die prorbeert deze topic te verzieken
persoonlijke vete!
Gamma.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:44 schreef Jian het volgende:
Je moet het gewoon even aanhoren dan weet je waar je mee te maken hebt ..... en dan gaan ze hier straks gillen en dan komen de klachten via de mail en dan ....... gaan we dit topic ook sluiten?
Zo jammer zijn is leuke topicquote:
Kan ik wel uitleggen maar niet hierquote:
Echt Ruud, geloof me, je weet niet wat je hier zo nu en dan meemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen de telegraaf heeft nog "privé"
Alleen is dat niet eens privé!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen de telegraaf heeft nog "privé"
Deze ligt er een poosje af.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik blijf erbij: de enige adequate oplossing is dat tinnef voorgoed bannen!
Moet ik me toch eens wat vaker op bezoek komen hier. Bedankt voor de hintquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt Ruud, geloof me, je weet niet wat je hier zo nu en dan meemaakt
U ben Alert,,,!! Kusje erop...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Deze ligt er een poosje af.
Hoi Pietjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou, Poeh poehquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt Ruud, geloof me, je weet niet wat je hier zo nu en dan meemaakt
geen mening, ik beroep me op m'n zwijgrecht in dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert in een bloementjesjurk zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij vindt het normaal dat de directie tot 2 keer toe een topicreeks sluit, dat doet Danny omdat het allemaal wel meevalt ........quote:
Heb je ruzie met Pietje? (Ben een tijdje weggeweest, je weetquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Jian het volgende:
[..]
geen mening, ik beroep me op m'n zwijgrecht in deze
Er zullen wel meer topics gesloten worden maar normaal is het niet nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij vindt het normaal dat de directie tot 2 keer toe een topicreeks sluit, dat doet Danny omdat het allemaal wel meevalt ........
Hoi Heksjequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert in een bloementjesjurk zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |