Ga me nou niet in een hoek drijven hèquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Is het goed als wij wel jouw maal mogen raden dan ? Ik maak de poll wel voor je
Ik kijk gewoon mee, ik heb ook stream opstaan, ik zeg nix meer...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is een SC, je mag het hier, binnen de regels van Fok, over van alles hebben, dat PB een keer voorbij komt met het eten van HDNGMW, gewoon grappig meer niet, degene die zich daaraan stoort moet zichzelf na laten kijken. En verder, gaat toch goed zo
Ik niet, maar als ik er zin in heb zet ik 'm gewoon open, of ze dat nou goedvinden of nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon mee, ik heb ook stream opstaan, ik zeg nix meer...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer. Ik ben toch niet zo'n slowchat-type, denk ik.
Shit en ik had er nog wel net een youtubetje, ook voor jou ingegooidquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar weer. Ik ben toch niet zo'n slowchat-type, denk ik.
hahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook een broek met bloemetjes.
wat zeg jij nouquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wordt weer een beetje saai Eastenders.
Vind die vrouw met opgespoten lippen eng mens, of ben jij nog niet zover?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zeg jij nouik zit weer elke avond klaar op BBC entertaiment ik loop een paar afleveringen achter, maar vind het weer heerlijk, een Kat met een kaars voor haar raam.
Max Getrouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind die vrouw met opgespoten lippen eng mens, of ben jij nog niet zover?
Waar Max mee getrouwd is in een vlag van verstandsverbeistering.
Ok weet genoeg zeg verder niks anders, is het voor jou niet spannend meer!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Max Getrouwdhij gaat met Tanya trouwen toch, was er ff tussenuit probeer de draad weer op te pakken, Kat is alleen in de kroeg, Alfie is naar duitsland. Deze aflevering was met die kaars voor het raam. en Laurie dronken bij haar Oma op de bank. niks vertellen wat er nog staat te gebeuren hoor
leuk, vooral de titels van de afleveringen, en dat zijn oma waarschijnlijk nederlandse is...kijk het eigenlijk nooit maar ga wel eens een aflevering bekijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef tonja het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dr._Gregory_House
Om half negen op sbs6, 2 afleveringen.
Jaja, en allen koortsachtig wachten tot Gert genegen is het recent gesloten, doch meest toonaangevende topic toch maar weer eens te heropenen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben lang niet meer hier geweest, leuk om te zien dat het RLS-kluppie toch nog zo "hecht" is![]()
Hoi Gher, come stai?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, en allen koortsachtig wachten tot Gert genegen is het recent gesloten, doch meest toonaangevende topic toch maar weer eens te heropenen...![]()
Een kwestie van karakter hé?
maar eh... "meest toonaangevende topic...." ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, en allen koortsachtig wachten tot Gert genegen is het recent gesloten, doch meest toonaangevende topic toch maar weer eens te heropenen...![]()
Een kwestie van karakter hé?
Ohhw..nou ja hier dan, niet in hééél Fok hoor...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar eh... "meest toonaangevende topic...." ?![]()
En eh... Gert? wie is dat ook al weer???quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw..nou ja hier dan, niet in hééél Fok hoor...
Geen flauw idee, ik ben hier ook maar net....quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En eh... Gert? wie is dat ook al weer???
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben hier ook maar net....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |