Ze heeft geen tepelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef mootie het volgende:
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #121
Voor Pluppertje
Neuhh..Ik voel de behoefte alweer afnemen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je het aanhaalt geef dan de essentie in zijn geheel weer.
En zoals ik al zei, verder concentreer ik me op ....... eh, Yolanthe
Echt of niet? Moet dat nog uitgetest worden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Die weet van gekkigheid niet meer hoe ze in het nieuws kan blijven. Ze wordt er zelfs pot voor.
Ja, ze heeft in een paar commercials gezeten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zat ook nog in reclame filmpje!
Ze zal er wel gemorst hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze likt haar eigen behaarde oksels.
Mooi, want ik heb geen behoefte aan rellende bloemetjesjurken meer, tenminste niet als ze hun zin ook nog krijgen, dus bastaquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh..Ik voel de behoefte alweer afnemen...
Veel plezier met Yolanthe..
zal Lavenderr blij mee wezen, tot voor kort is zij de enigste met een Blommentjesjurkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb geen behoefte aan rellende bloemetjesjurken meer, tenminste niet als ze hun zin ook nog krijgen, dus basta
Misschien kun je haar een beetje op weg helpen op het pottenpadquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt of niet? Moet dat nog uitgetest worden?
* Pearlbitch voelt haar hulpvaardige karakter weer naar boven komen..
Ik geloof er geen bal van, gewoon een gelegenheids-lesboquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Echt of niet? Moet dat nog uitgetest worden?
* Pearlbitch voelt haar hulpvaardige karakter weer naar boven komen..
Kolere.. we het eens? Tss....quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooi, want ik heb geen behoefte aan rellende bloemetjesjurken meer, tenminste niet als ze hun zin ook nog krijgen, dus basta
Heb ook een broek met bloemetjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal Lavenderr blij mee wezen, tot voor kort is zij de enigste met een Blommentjesjurk
Dat zullen we dan wel eens uittesten!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof er geen bal van, gewoon een gelegenheids-lesbo
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook een broek met bloemetjes.
Lavenderr is geen bloemetjesjurkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal Lavenderr blij mee wezen, tot voor kort is zij de enigste met een Blommentjesjurk
Wordt weer een beetje saai Eastenders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja leuk!
Eerst even Eastenders kijken en dan snel naar De Mol.
Christina zal het op een oude fiets moeten leren maar denk niet dat ze daarvoor een vélocipède zou uitkiezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel eens uittesten!!!!
Met "we" bedoel je wij met z'n drieën?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zullen we dan wel eens uittesten!!!!
en een bloemetjes lingerie setje, ????quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ook een broek met bloemetjes.
Je moet van het genre houden, maar ik kan je wel zeggen dat die serie beter wordt naar mate hij vordert, richting het 2e seizoen komt er echt een rode draad in te zitten, en wordt het echt een vervolgverhaal en ik moet je zeggen dat ie dan zeer vermakelijk wordt, mijn mening uiteraard.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:04 schreef pullup het volgende:
Ik ga zo naar Grimm kijken of dat leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |