quote:
freudiaanse versprekingquote:
Ja inderdaad... Dit is sopmateriaal bij uitstek!quote:
Wat is er freudiaans aan "schij uit"?quote:
Die heeft er ook wel eens beter uitgezienquote:
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er freudiaans aan "schij uit"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
HDNGMW genoot vanavond brood met ragoutPost anders je OP ook nog even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schijterd, schijnheil, schijnbaar, schijf van vijf?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?
Ik dacht dat je met je linkerhand getypt hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Welk woord zou er in mijn hoofd hebben gezeten waardoor de letters s, c, h, en ij uit mijn vingers zouden zijn gekomen?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:00 schreef kukelesoantje het volgende:
Soms zijn er mensen die worden voor een paar maanden beroemd in een bloementjes jurk.
[ afbeelding ]
Ik heb er voor jou nog wel één van een vent met een leren pet en een ietwat behaard bun, beter?!quote:
dat is ook geen bloementjesjurk maar zo een jumpdingquote:
schijfje citroenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heksie dan kun je ook eens vlot zijn, als bloemetjesjurk/broek ja toch!quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ook geen bloementjesjurk maar zo een jumpding
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
HDNGMW genoot vanavond brood met ragoutIk ben blij dat het verscheiden van zijn topic, zijn eetlust niet heeft aangetastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Der stond doggiestyle op dat broekie dus ik ga voor schijtquote:
iedereen in Amsterdam liep van de zomer in zo een jumpgeval, zelf mijn kleine arabiertje heeft er eentje, met van dat gesmok en gesmokte pijpjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heksie dan kun je ook eens vlot zijn, als bloemetjesjurk/broek ja toch!
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het verscheiden van zijn topic, zijn eetlust niet heeft aangetast
niks, maar met Yolante welquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met bloemtejesjurken?
[ afbeelding ]
Precies PBquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind jij, heeft het nut of heeft het geen nut.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...
Dat meen je niet 7quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoorde net op een stream van een in het verleden toonaangevend topic-onderwerp overleggen met iemand op zijn chat of het nut had Danny een mail te sturen...Het is nog niet gedaan...
Ook in deze zit weer een kutwijf, ..... wat zeker niet maakt dat ik er niet zou doen natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |