Ik ken veel heksen, maar jij bent toch mijn favoriete Heksquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi Ruudjehad gisteren al gezwaaid hoor maar je zag me niet
Leuk dat je weer meepost
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ken veel heksen, maar jij bent toch mijn favoriete Heks![]()
Wat Jian zegt, met mij zijn ze het ook niet allemaal eens, meer het is hier echt heerlijk om weer eens mee te postenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]daar spring ik ff een dansje op
al zullebn er velen het niet met je eens zijn, maar lief van je
Je kan het niet laten hé?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Ik zit ondertussen naar deeltje 3 te luisteren, sorry ik kan niet stoppen ik lach me de tyfus (opa term) zo triest is 't
Kijk naar ouwe film op veronica.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk ondertussen House, op aanraden van Tonja, maar Tonjaze gebruiken wel erg moeilijke woorden hoor, en hij is supereigenwijs die vent, maar ik denk dat dit wel een goeie serie is.
Neeheequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op naar de "Ook Deze Topic Dicht" run?
Nee, dat kan niet. Dan ben je ook een fan van ene Tom de Ridderquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind álles leuk tegenwoordig...
Als het aan mij ligt niet hoor, net als bij de andere reeks overigensquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Op naar de "Ook Deze Topic Dicht" run?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |