Ja, maar moet wel op goede moment.quote:
zelfs nog productie? niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren is de productie officieel stop gezet. Ze gaan zich nu volledig richten op de aankomende Playstation 4.
Brazilië ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor Azië, daar komen nog steeds snoeiveel games uit voor dat gekke ding
Ja ze maakten ze in Japan nogsteeds. De productie is nu stopgezet. Werd blijkbaar nogsteeds gekocht de laatste paar jaar. Ik denk overigens niet dat ik snel ga overstappen van de PS3 naar de PS4. Dat zal wel weer langzaam gaan. PS2 heb ik trouwens nogsteeds en kaulo veel gamesquote:
Hou je plofkip mond eens.quote:
Bedoelde meer verkoop.quote:
Ik ga ook nooit meer de lapo halen, die vlerk van een Dubbelpeen kaapt al mijn topics. Zelfs in de clubtopics.quote:
Werden nogsteeds games verkocht. Of er nieuwe geproduceerd zijn de laatste 3 jaar weet ik niet. Ik weet wel dat in de Nederlandse schappen al een hele tijd de PS2 totaal verdwenen is.quote:
Veel plezier ouwe reus!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet 'm op een zuipen. Bye bye boys!
Zuipze.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet 'm op een zuipen. Bye bye boys!
je was een beetje ambiguequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou je plofkip mond eens.
[..]
Bedoelde meer verkoop.
Niet zo janken johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit meer de lapo halen, die vlerk van een Dubbelpeen kaapt al mijn topics. Zelfs in de clubtopics.
Ik heb al een versie 2.0 in mijn hoofd, maar dat doen we wel op een andere avond.quote:
Is het echt joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werden nogsteeds games verkocht. Of er nieuwe geproduceerd zijn de laatste 3 jaar weet ik niet. Ik weet wel dat in de Nederlandse schappen al een hele tijd de PS2 totaal verdwenen is.
DM met elkaar als we het niet mogen weten of beter post het hier dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb al een versie 2.0 in mijn hoofd, maar dat doen we wel op een andere avond.
Haha, is goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb al een versie 2.0 in mijn hoofd, maar dat doen we wel op een andere avond.
Wat je over Rens zei klopt volledig trouwens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je over Rens zei klopt volledig trouwens.
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je over Rens zei klopt volledig trouwens.
Moet je mee stoppenquote:
Heb ik hem op aangesproken, als jij je gejank achterwege laat zal het wel loslopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mee stoppenIk postte als laatste in het Ajaxtopic, open jij vanuit het niets en zonder enkele reden het nieuwe topic, en verzint geen nieuwe TT.
oké GGMM. Je bent alweer naar plaats 1 gestegen. Steven is hier immers al 43 dagen niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik hem op aangesproken, als jij je gejank achterwege laat zal het wel loslopen.
Iedereen bannen die een topic jat, ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mee stoppenIk postte als laatste in het Ajaxtopic, open jij vanuit het niets en zonder enkele reden het nieuwe topic, en verzint geen nieuwe TT.
Tijd om een Steve-loze kalender te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oké GGMM. Je bent alweer naar plaats 1 gestegen. Steven is hier immers al 43 dagen niet meer.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik jat geen topics, ik open ze gewoon snel zodat het posten gewoon verder kan zonder vertraging. Ik zorg immers dat FOK! beter verloopt, dus niet janken.
Verzin ook een nieuwe TT, téringdebiel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik jat geen topics, ik open ze gewoon snel zodat het posten gewoon verder kan zonder vertraging. Ik zorg immers dat FOK! beter verloopt, dus niet janken.
Weldoener ben je ook hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
GGMM als jij een vrouw zou bezwangeren, zou je het dan aan MrStylo vertellen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om een Steve-loze kalender te maken.
Dat is niet rullevant, dat kunnen modjes wel als je erop geilt. TT kijkt men 1x naar en vergeten ze toch. Nee, dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verzin ook een nieuwe TT, téringdebiel.
eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
3 keer genote inmiddels, het is te kinderachtig om voor te bannen, maar als je zo doorgaat kom je er wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Voordat ik antwoord wil ik graag de reden van deze vraag weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM als jij een vrouw zou bezwangeren, zou je het dan aan MrStylo vertellen?
In vbl?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer genote inmiddels, het is te kinderachtig om voor te bannen, maar als je zo doorgaat kom je er wel.
ach stijn is er ook niet voor gebandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer genote inmiddels, het is te kinderachtig om voor te bannen, maar als je zo doorgaat kom je er wel.
Dat is wel rullevant. zemmelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet rullevant, dat kunnen modjes wel als je erop geilt. TT kijkt men 1x naar en vergeten ze toch. Nee, dat gaat niet werken.
Eigenlijk heb je wel gelijk, en ergens is het ook wel grappig dat je Stijn er mee frustreert.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Die verzint een TT en doet het buiten live-topics om niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ach stijn is er ook niet voor geband
Waar staat dat de lapo user het nieuwe topic alleen mag openen? Wat een onzin weerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen VBL-forum op als de regels hier je niet bevallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat de lapo user het nieuwe topic alleen mag openen? Wat een onzin weer
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verzint een TT en doet het buiten live-topics om niet.
Een tt verzinnen is echt een criterium ja? Wat voor een non-issue is dat nou weerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar ga niet zonder onnozele reden opeens ook op's van andere clubtopic openen, doe je anders normaal nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat de lapo user het nieuwe topic alleen mag openen? Wat een onzin weer
Regels? Mag ik ze eens zien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen VBL-forum op als de regels hier je niet bevallen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een club-topic wel ja, dat is traditie + het is gewoon kinderachtig om dat soort topics te stelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Een tt verzinnen is echt een criterium ja? Wat voor een non-issue is dat nou weer
zondag 6 januari 2013 @ 13:00:26 opende jij het ajax topicquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Caland het volgende:
Topics jatten en dan geen nieuwe TT. Kankerboer.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?
quote:
Ik hunt niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik ken een mod die ook Lapo hunt en dan zelfde tt laat en vervolgens veranderd. Ja geef me die rechten dan ook als je zo zit te zeiken, fucking hypocriet
Jonger dan 30quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Kinderachtig gejank op een forum. Hoe oud zijn jullie?
Waar maken ze zich druk om joh!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
20.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Ik gedraag me naar mijn leeftijd. 14 levensjaren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Wat? Jij zegt dat je het topic ''moest'' openen in het Ajax-topic en feyenoordtopic wat onzin isquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deed ik het vaker? zo ja? Hoeveel Ajax en Feyenoord topics? Nou nou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Jij zegt dat je het topic ''moest'' openen in het Ajax-topic en feyenoordtopic wat onzin is
[..]
Niet op ingaan verder joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Jij zegt dat je het topic ''moest'' openen in het Ajax-topic en feyenoordtopic wat onzin is
[..]
Jij doet het 2x uit het niets. Waarom dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deed ik het vaker? zo ja? Hoeveel Ajax en Feyenoord topics? Nou nou?
Omdat je simpelweg een téringdebiel bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Waarom ik uberhaupt in discussie ga snap ik niet.
#Yolo misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet het 2x uit het niets. Waarom dan?
Feyenoord topics openen door een Pisvinger is gewoon not dun voor Stijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus Stijn doe nou rustig, wat maakt het je nou uit man?
Niet aan zijn clubje zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord topics openen door een Pisvinger is gewoon not dun voor Stijn.
Dat zielige gedoe van hem maakt veel uit. Zo wordt het veel lastiger om dingen in de OP te updaten waar zeker weten de monsieur dubbelpeen geen waarde aan hecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus Stijn doe nou rustig, wat maakt het je nou uit man?
Zegt de man met wekenlang een Mertens, Rutten en Van Gaal UI.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zielige gedoe van hem maakt veel uit. Zo wordt het veel lastiger om dingen in de OP te updaten waar zeker weten de monsieur dubbelpeen geen waarde aan hecht.
Sowieso moet hij oprotten met zsijn lelijke nicki minaj UI.
Dat is mijn mening, ik ga brood smeren voor morgen
Met zijn UI is niks misquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zielige gedoe van hem maakt veel uit. Zo wordt het veel lastiger om dingen in de OP te updaten waar zeker weten de monsieur dubbelpeen geen waarde aan hecht.
Sowieso moet hij oprotten met zsijn lelijke nicki minaj UI.
Dat is mijn mening, ik ga brood smeren voor morgen
wat is het verband hiermee?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zegt de man met wekenlang een Mertens, Rutten en Van Gaal UI.
Jij lelijke kankerdebielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
O ja, wat wilde je updaten?![]()
SC valt niks te updaten en als je iets anders wilt kan je ook vragen.
Maar je zoekt gewoon iets om op te haten![]()
[ afbeelding ]
Hou je bek over m'n Windows, je kan ook te ver gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je Windows 95 updaten, werkt niet meer tegenwoordig
Tegenwoordig heb je kleurenbeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je bek over m'n Windows, je kan ook te ver gaan.
Windows...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je Windows 95 updaten, werkt niet meer tegenwoordig
Leg uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een alternatief besturingssysteem zijn echt debiel man.
Die dikke rennenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Bureau Sport dat item dat ze gingen vlaggen als grensrechter bij een wedstrijd met Jol als scheids![]()
ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een alternatief besturingssysteem zijn echt debiel man.
Dit is echt een kunstwerkquote:
Voornamelijk Android als ik fok. Pc's gebruik ik alleen voor grafische applicaties. En nee, geen Apple. Dat is het enige wat ik harder haat dan Windows.quote:
Besturingssystemen 'haten'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voornamelijk Android als ik fok. Pc's gebruik ik alleen voor grafische applicaties. En nee, geen Apple. Dat is het enige wat ik harder haat dan Windows.
kokosnoten ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond!
Eet altijd appels, anders wordt je kaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond!
Homo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik liet weinig aan eigen interpretatie over geloof ik.
Vooral wel ja. Heb een toetsenbord bij mijn minitab. Mijn pc staat op zolder en gebruik ik niet voor kwats.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Besturingssystemen 'haten'
en je fokt alleen op je tablet/smartphone?
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke argumentatie. Triest dat mensen niet normaal kunnen discussiëren zeg.
Triest om m'n vader er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.
Ouwe dartjongen, nog gespeeld in de competitie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit Opgezwolle man? Waar is de tijd van Verre Oosten gebleven?
Moet ie maar niet in je ogen ejaculeren terwijl hij je opa aftrekt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest om m'n vader er bij te betrekken.
Winterstop. Volgende week weer. Deze week wel trainen, mag ook wel weer eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwe dartjongen, nog gespeeld in de competitie?
welkom hier, eerst een debiele discussie starten en dan onze leider op een kinderachtige manier beledigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Moet ie maar niet in je ogen ejaculeren terwijl hij je opa aftrekt.
Dude, doe normaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hm, je puberale berichtjes beginnen nu te vervelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ah.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Winterstop. Volgende week weer. Deze week wel trainen, mag ook wel weer eens.
Durf je zelf niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teringlijer. Scheld hem uit namens mij ok?
Ik weet. Ik vind je gewoon een eikel. Jij begon.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, je puberale berichtjes beginnen nu te vervelen.
Jezelf verbergenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, wie noemt zichzelf nou smnmvlGewoon een paar random letters achter elkaar.
kan toch. Kijk, nu even snel random letters achterelkaar uhdhifg en je hebt usernamequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, wie noemt zichzelf nou smnmvlGewoon een paar random letters achter elkaar.
Kijken of ik de twintig nog kan vinden. Wel mooi, we staan er ondanks mijn drie weken afwezigheid nog goed voor.quote:
naam zonder klinkers misschienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Nee jouw buurvrouw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen youtube-account.
[..]
Je argumenten zijn nog infantieler dan je beledigingen.
Ja, met m'n echte naam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
automatisch als je gmail hebt, of heb je ook al geen gmail?
had ik ook jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met m'n echte naam.
Daar ben ik te laf voor
Ook mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk momenteel weer opsporing verzocht.
Geeneens Dartsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk momenteel weer opsporing verzocht.
ligt er aan, ben je een emotie-eter?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een zak Buggles. Zal ik deze openmaken?
Ik heb chocokoekjes, ruilen voor 2 buggles?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Da's niet mooi man.quote:
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
als je niet tegen alcohol kan moet je het ook niet drinken
Waarom ben je dan zo irritant bezig?quote:
Het lijkt me beter om eerst een poll aan te maken, dit is wel een erg moeilijk besluit om alleen te nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm, nee. Al vind ik het wel enigszins vervelend dat hipsters baarden nu ook tot hun goed hebben geclaimd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er aan, ben je een emotie-eter?
mm niet echt heftig, dan laat je deze keer de smeerkaas staanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, nee. Al vind ik het wel enigszins vervelend dat hipsters baarden nu ook tot hun goed hebben geclaimd.
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.quote:
neehee. je moet eens vaker postenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.
Ja, daar liggen we echt wakker van ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.
nee, hij had gewoon weer opnieuw een banquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, al hoor ik niet bij 'we' in deze. Ik heb 1 keer zelf kanker hier gepost, tijdens Ajax - Real Madrid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben niet bepaald een goede invloed hier
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week banquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, al hoor ik niet bij 'we' in deze. Ik heb 1 keer zelf kanker hier gepost, tijdens Ajax - Real Madrid.
ik alleen om Morpheus te roepenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, al hoor ik niet bij 'we' in deze. Ik heb 1 keer zelf kanker hier gepost, tijdens Ajax - Real Madrid.
Waren het er geen 4 sinds zijn unban?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, hij had gewoon weer opnieuw een ban
Gewoon doen man, die zakjes heb je alleen wel altijd in 10 minuten op. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Stoer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week ban
geen ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren het er geen 4 sinds zijn unban?
Niet lang genoegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft tijdens het WK darts ook iets te vaak kanker gebruikt in het livetopic. Daarna kreeg hij weer perm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo irritant bezig?
niet telkens, mocht na een jaar terug komen waarna hij het na 2 weken weer verpesttequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen levenslang bannen op een forum en dan telkens terug laten komen om vervolgens weer te bannen. Waar is deze site mee bezig?
Geen idee, zo nu en danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij weer eens een ban>?
het is wat meidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.
Oh oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.
Jij wil een knuffel, ik voel het.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.quote:
TYF EVEN SNEL OP! Je bent alleen maar aan het verneuken en zelf kan je niet tegen een stootje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
welke heldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.
Maar goed, iemand onze nieuwe held vandaag aan het werk gezien?
Wanneer ga je weer eens een uitgebreide voorspelling voor een wedstrijdje doen? Eigenlijk vind ik jou tering geniaal voor die compleet verkeerde voorspelling van Ajax - PSV. Ik heb zelden iemand zo erg er naast zien zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Al mijn bans zijn onterechtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb eens een 1 of 2 weken gehad volgens mij voor tietjes posten midden in de nacht.
Maar die ging weer weg door lieve Yvonne.
Ben al kei lang niet gebannedGGMM ligt daar wakker van
Was aan het werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.
Maar goed, iemand onze nieuwe held vandaag aan het werk gezien?
Alleen als je een dikke stijve lul hebt.quote:
?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twintigduizend plaatjes achterelkaar posten vind ik niet onterecht.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alleen als je een dikke stijve lul hebt.
Zonde. Maakte indruk.quote:
Ik las wel al die tweets van onze PSV watchers. En zij vonden hem ook goed.quote:
Als ik had gewild dat jij gebannend zou worden had je hier niet gezeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb eens een 1 of 2 weken gehad volgens mij voor tietjes posten midden in de nacht.
Maar die ging weer weg door lieve Yvonne.
Ben al kei lang niet gebannedGGMM ligt daar wakker van
ja jammer dat je steeds geband wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal onze Nicki Minaj liefde wel zijn. Ik zit met exact hetzelfde probleem.
Misschien onder een dubbelaccountquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik had gewild dat jij gebannend zou worden had je hier niet gezeten.
Mijne ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Mijn bans waren ook allemaal onterecht.
Elke week is het weer raak hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jammer dat je steeds geband wordt
geen ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog beter naar Terschelling?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik had gewild dat jij gebannend zou worden had je hier niet gezeten.
Mijn strweam was niet geweldig, maar de jonge gasten deden het goed. Bakkali was ook goed op dreef.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik las wel al die tweets van onze PSV watchers. En zij vonden hem ook goed.
hoelang danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens de langste bang gehad van jullie allemaal. Superstoer.
Moet je niet naar Dartsen kijken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien onder een dubbelaccount
Waarvoor was je dan bang?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
J0rdiii toch langer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
de langste bang?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Met Tyron wordt er al genoeg op ajax jeugd gegeilt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii heb ik wel gemist tijdens zijn ban.
Ach. Jij zit er met je complete clubkeus naast, dat overtref ik nooit. Ga jij nou maar lekker fappen op je kleine Deense jongetjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook met Hiljemark zit je er compleet naast maar goed daar kom je nog wel achter.
tyron weet veel minder over de ajaxopleiding johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Tyron wordt er al genoeg op ajax jeugd gegeilt.
Tyron komt hier nooit meer joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Tyron wordt er al genoeg op ajax jeugd gegeilt.
Jij bent zeker voor PSV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Jij zit er met je complete clubkeus naast, dat overtref ik nooit. Ga jij nou maar lekker fappen op je kleine Deense jongetjes.
Hier gelukkig niet iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tyron komt hier nooit meer joh.
Ja ik zie dat we allemaal laten zien hoe stoer we zijn met het aantal bans.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Oh zo, haha dacht al, hihi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde ban, niet bang.
Mijn excuses voor de verwarring.
Was een kut Turk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Msnk heen, goede user was dat
Hij zag in dat er vele hobby's beter zijn dan Fok!ken. Want je kunt deze SC toch bijna een hobby noemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Msnk heen, goede user was dat
Ja. Mooiste club van Nederland.quote:
Zijn stijl van posten (niet als die van jou trouwens) en sexuele handelingen met kleine jongetjes.quote:
Op voetballers fappen gaat mij iets te ver maar ik kan wel genieten van de perfecte techniek van die gasten. Denemarken wordt over een aantal jaar een België 2.0, hele goeie selectie maar weinig resultaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Jij zit er met je complete clubkeus naast, dat overtref ik nooit. Ga jij nou maar lekker fappen op je kleine Deense jongetjes.
Iets met fuckbuddy?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf moderators steeds een hele kinderachtige bijnaam die nergens op sloeg.
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op voetballers fappen gaat mij iets te ver maar ik kan wel genieten van de perfecte techniek van die gasten. Denemarken wordt over een aantal jaar een België 2.0, hele goeie selectie maar weinig resultaat.
Ja en jij bent een Turk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en jij bent een figurant téringdebielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja vast.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op voetballers fappen gaat mij iets te ver maar ik kan wel genieten van de perfecte techniek van die gasten. Denemarken wordt over een aantal jaar een België 2.0, hele goeie selectie maar weinig resultaat.
Nou nou nou[/youtube]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en jij bent een figurant téringdebiel
Jij hebt al helemaal niets te vertellen dus scheer je weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dus net zoveel onzin als wat Jordiii lult
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn stijl van posten (niet als die van jou trouwens)
Dit wel?quote:en sexuele handelingen met kleine jongetjes.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en jij bent een figurant téringdebiel
Nee sorry het spijt me man.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit heel dicht tegen een TR aan.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal niets te vertellen dus scheer je weg.
Onzin? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dus net zoveel onzin als wat Jordiii lult
Niet doen, gewoon melden in FB.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit heel dicht tegen een TR aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |