Dit is echt een kunstwerkquote:
Voornamelijk Android als ik fok. Pc's gebruik ik alleen voor grafische applicaties. En nee, geen Apple. Dat is het enige wat ik harder haat dan Windows.quote:
Besturingssystemen 'haten'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voornamelijk Android als ik fok. Pc's gebruik ik alleen voor grafische applicaties. En nee, geen Apple. Dat is het enige wat ik harder haat dan Windows.
kokosnoten ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond!
Eet altijd appels, anders wordt je kaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond!
Homo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik liet weinig aan eigen interpretatie over geloof ik.
Vooral wel ja. Heb een toetsenbord bij mijn minitab. Mijn pc staat op zolder en gebruik ik niet voor kwats.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Besturingssystemen 'haten'
en je fokt alleen op je tablet/smartphone?
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke argumentatie. Triest dat mensen niet normaal kunnen discussiëren zeg.
Triest om m'n vader er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.
Ouwe dartjongen, nog gespeeld in de competitie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit Opgezwolle man? Waar is de tijd van Verre Oosten gebleven?
Moet ie maar niet in je ogen ejaculeren terwijl hij je opa aftrekt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest om m'n vader er bij te betrekken.
Winterstop. Volgende week weer. Deze week wel trainen, mag ook wel weer eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwe dartjongen, nog gespeeld in de competitie?
welkom hier, eerst een debiele discussie starten en dan onze leider op een kinderachtige manier beledigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Moet ie maar niet in je ogen ejaculeren terwijl hij je opa aftrekt.
Dude, doe normaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hm, je puberale berichtjes beginnen nu te vervelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |