Zegt de man met wekenlang een Mertens, Rutten en Van Gaal UI.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zielige gedoe van hem maakt veel uit. Zo wordt het veel lastiger om dingen in de OP te updaten waar zeker weten de monsieur dubbelpeen geen waarde aan hecht.
Sowieso moet hij oprotten met zsijn lelijke nicki minaj UI.
Dat is mijn mening, ik ga brood smeren voor morgen
Met zijn UI is niks misquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zielige gedoe van hem maakt veel uit. Zo wordt het veel lastiger om dingen in de OP te updaten waar zeker weten de monsieur dubbelpeen geen waarde aan hecht.
Sowieso moet hij oprotten met zsijn lelijke nicki minaj UI.
Dat is mijn mening, ik ga brood smeren voor morgen
wat is het verband hiermee?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zegt de man met wekenlang een Mertens, Rutten en Van Gaal UI.
Jij lelijke kankerdebielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
O ja, wat wilde je updaten?![]()
SC valt niks te updaten en als je iets anders wilt kan je ook vragen.
Maar je zoekt gewoon iets om op te haten![]()
[ afbeelding ]
Hou je bek over m'n Windows, je kan ook te ver gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je Windows 95 updaten, werkt niet meer tegenwoordig
Tegenwoordig heb je kleurenbeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou je bek over m'n Windows, je kan ook te ver gaan.
Windows...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je Windows 95 updaten, werkt niet meer tegenwoordig
Leg uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een alternatief besturingssysteem zijn echt debiel man.
Die dikke rennenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Bureau Sport dat item dat ze gingen vlaggen als grensrechter bij een wedstrijd met Jol als scheids![]()
ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een alternatief besturingssysteem zijn echt debiel man.
Dit is echt een kunstwerkquote:
Voornamelijk Android als ik fok. Pc's gebruik ik alleen voor grafische applicaties. En nee, geen Apple. Dat is het enige wat ik harder haat dan Windows.quote:
Besturingssystemen 'haten'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voornamelijk Android als ik fok. Pc's gebruik ik alleen voor grafische applicaties. En nee, geen Apple. Dat is het enige wat ik harder haat dan Windows.
kokosnoten ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond!
Eet altijd appels, anders wordt je kaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Eet veel bananen, bananen zijn gezond!
Homo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik liet weinig aan eigen interpretatie over geloof ik.
Vooral wel ja. Heb een toetsenbord bij mijn minitab. Mijn pc staat op zolder en gebruik ik niet voor kwats.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Besturingssystemen 'haten'
en je fokt alleen op je tablet/smartphone?
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakke argumentatie. Triest dat mensen niet normaal kunnen discussiëren zeg.
Triest om m'n vader er bij te betrekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.
Ouwe dartjongen, nog gespeeld in de competitie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stinkhufter met tenenkaas tussen je tanden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit Opgezwolle man? Waar is de tijd van Verre Oosten gebleven?
Moet ie maar niet in je ogen ejaculeren terwijl hij je opa aftrekt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest om m'n vader er bij te betrekken.
Winterstop. Volgende week weer. Deze week wel trainen, mag ook wel weer eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ouwe dartjongen, nog gespeeld in de competitie?
welkom hier, eerst een debiele discussie starten en dan onze leider op een kinderachtige manier beledigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Moet ie maar niet in je ogen ejaculeren terwijl hij je opa aftrekt.
Dude, doe normaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hm, je puberale berichtjes beginnen nu te vervelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |