quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?
quote:
Ik hunt niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik ken een mod die ook Lapo hunt en dan zelfde tt laat en vervolgens veranderd. Ja geef me die rechten dan ook als je zo zit te zeiken, fucking hypocriet
Jonger dan 30quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Kinderachtig gejank op een forum. Hoe oud zijn jullie?
Waar maken ze zich druk om joh!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
20.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Ik gedraag me naar mijn leeftijd. 14 levensjaren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Happel het volgende:
Wat? Jij zegt dat je het topic ''moest'' openen in het Ajax-topic en feyenoordtopic wat onzin isquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?
Deed ik het vaker? zo ja? Hoeveel Ajax en Feyenoord topics? Nou nou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Jij zegt dat je het topic ''moest'' openen in het Ajax-topic en feyenoordtopic wat onzin is
[..]
Niet op ingaan verder joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Jij zegt dat je het topic ''moest'' openen in het Ajax-topic en feyenoordtopic wat onzin is
[..]
Jij doet het 2x uit het niets. Waarom dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deed ik het vaker? zo ja? Hoeveel Ajax en Feyenoord topics? Nou nou?
Omdat je simpelweg een téringdebiel bent.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Waarom ik uberhaupt in discussie ga snap ik niet.
#Yolo misschien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet het 2x uit het niets. Waarom dan?
Feyenoord topics openen door een Pisvinger is gewoon not dun voor Stijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus Stijn doe nou rustig, wat maakt het je nou uit man?
Niet aan zijn clubje zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord topics openen door een Pisvinger is gewoon not dun voor Stijn.
Dat zielige gedoe van hem maakt veel uit. Zo wordt het veel lastiger om dingen in de OP te updaten waar zeker weten de monsieur dubbelpeen geen waarde aan hecht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus Stijn doe nou rustig, wat maakt het je nou uit man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |