Voordat ik antwoord wil ik graag de reden van deze vraag weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM als jij een vrouw zou bezwangeren, zou je het dan aan MrStylo vertellen?
In vbl?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer genote inmiddels, het is te kinderachtig om voor te bannen, maar als je zo doorgaat kom je er wel.
ach stijn is er ook niet voor gebandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer genote inmiddels, het is te kinderachtig om voor te bannen, maar als je zo doorgaat kom je er wel.
Dat is wel rullevant. zemmelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is niet rullevant, dat kunnen modjes wel als je erop geilt. TT kijkt men 1x naar en vergeten ze toch. Nee, dat gaat niet werken.
Eigenlijk heb je wel gelijk, en ergens is het ook wel grappig dat je Stijn er mee frustreert.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik jat geen topics, ik open ze gewoon snel zodat het posten gewoon verder kan zonder vertraging. Ik zorg immers dat FOK! beter verloopt, dus niet janken.
Die verzint een TT en doet het buiten live-topics om niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ach stijn is er ook niet voor geband
Waar staat dat de lapo user het nieuwe topic alleen mag openen? Wat een onzin weerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen VBL-forum op als de regels hier je niet bevallen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat de lapo user het nieuwe topic alleen mag openen? Wat een onzin weer
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die verzint een TT en doet het buiten live-topics om niet.
Een tt verzinnen is echt een criterium ja? Wat voor een non-issue is dat nou weerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar ga niet zonder onnozele reden opeens ook op's van andere clubtopic openen, doe je anders normaal nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar staat dat de lapo user het nieuwe topic alleen mag openen? Wat een onzin weer
Regels? Mag ik ze eens zien?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Richt je eigen VBL-forum op als de regels hier je niet bevallen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een club-topic wel ja, dat is traditie + het is gewoon kinderachtig om dat soort topics te stelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Een tt verzinnen is echt een criterium ja? Wat voor een non-issue is dat nou weer
zondag 6 januari 2013 @ 13:00:26 opende jij het ajax topicquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest een keer een Ajax en Feyenoord topic openen, ik zal het niet vaker doen hoor of deed ik dat wel?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:39 schreef Caland het volgende:
Topics jatten en dan geen nieuwe TT. Kankerboer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |