Ik heb al een versie 2.0 in mijn hoofd, maar dat doen we wel op een andere avond.quote:
Is het echt joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werden nogsteeds games verkocht. Of er nieuwe geproduceerd zijn de laatste 3 jaar weet ik niet. Ik weet wel dat in de Nederlandse schappen al een hele tijd de PS2 totaal verdwenen is.
DM met elkaar als we het niet mogen weten of beter post het hier dan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb al een versie 2.0 in mijn hoofd, maar dat doen we wel op een andere avond.
Haha, is goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb al een versie 2.0 in mijn hoofd, maar dat doen we wel op een andere avond.
Wat je over Rens zei klopt volledig trouwens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je over Rens zei klopt volledig trouwens.
Dat is wel zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat je over Rens zei klopt volledig trouwens.
Moet je mee stoppenquote:
Heb ik hem op aangesproken, als jij je gejank achterwege laat zal het wel loslopen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mee stoppenIk postte als laatste in het Ajaxtopic, open jij vanuit het niets en zonder enkele reden het nieuwe topic, en verzint geen nieuwe TT.
oké GGMM. Je bent alweer naar plaats 1 gestegen. Steven is hier immers al 43 dagen niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik hem op aangesproken, als jij je gejank achterwege laat zal het wel loslopen.
Iedereen bannen die een topic jat, ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je mee stoppenIk postte als laatste in het Ajaxtopic, open jij vanuit het niets en zonder enkele reden het nieuwe topic, en verzint geen nieuwe TT.
Tijd om een Steve-loze kalender te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oké GGMM. Je bent alweer naar plaats 1 gestegen. Steven is hier immers al 43 dagen niet meer.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik jat geen topics, ik open ze gewoon snel zodat het posten gewoon verder kan zonder vertraging. Ik zorg immers dat FOK! beter verloopt, dus niet janken.
Verzin ook een nieuwe TT, téringdebiel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik jat geen topics, ik open ze gewoon snel zodat het posten gewoon verder kan zonder vertraging. Ik zorg immers dat FOK! beter verloopt, dus niet janken.
Weldoener ben je ook hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
GGMM als jij een vrouw zou bezwangeren, zou je het dan aan MrStylo vertellen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om een Steve-loze kalender te maken.
Dat is niet rullevant, dat kunnen modjes wel als je erop geilt. TT kijkt men 1x naar en vergeten ze toch. Nee, dat gaat niet werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verzin ook een nieuwe TT, téringdebiel.
eensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
3 keer genote inmiddels, het is te kinderachtig om voor te bannen, maar als je zo doorgaat kom je er wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |