Ja, maar moet wel op goede moment.quote:
zelfs nog productie? niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren is de productie officieel stop gezet. Ze gaan zich nu volledig richten op de aankomende Playstation 4.
Brazilië ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Voor Azië, daar komen nog steeds snoeiveel games uit voor dat gekke ding
Ja ze maakten ze in Japan nogsteeds. De productie is nu stopgezet. Werd blijkbaar nogsteeds gekocht de laatste paar jaar. Ik denk overigens niet dat ik snel ga overstappen van de PS3 naar de PS4. Dat zal wel weer langzaam gaan. PS2 heb ik trouwens nogsteeds en kaulo veel gamesquote:
Hou je plofkip mond eens.quote:
Bedoelde meer verkoop.quote:
Ik ga ook nooit meer de lapo halen, die vlerk van een Dubbelpeen kaapt al mijn topics. Zelfs in de clubtopics.quote:
Werden nogsteeds games verkocht. Of er nieuwe geproduceerd zijn de laatste 3 jaar weet ik niet. Ik weet wel dat in de Nederlandse schappen al een hele tijd de PS2 totaal verdwenen is.quote:
Veel plezier ouwe reus!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet 'm op een zuipen. Bye bye boys!
Zuipze.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zet 'm op een zuipen. Bye bye boys!
je was een beetje ambiguequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou je plofkip mond eens.
[..]
Bedoelde meer verkoop.
Niet zo janken johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit meer de lapo halen, die vlerk van een Dubbelpeen kaapt al mijn topics. Zelfs in de clubtopics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |