quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
enige vrouwelijke DJ die ik ken is La Fuente

Eriksen staat er weer bij van "Is dat nou wat hetero's aantrekkelijk vinden? Ik zal het nooit begrijpen".quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacieden kijken hun ogen uit.

Dus? Jij kwam ons ook bedanken voor onze liefde of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eriksen staat er weer bij van "Is dat nou wat hetero's aantrekkelijk vinden? Ik zal het nooit begrijpen".

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eriksen staat er weer bij van "Is dat nou wat hetero's aantrekkelijk vinden? Ik zal het nooit begrijpen".

Clipje weet ook niet te overtuigen, wat een lelijk land zegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit naar Kosovo gaan, fucking saai man.

quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]

Succes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh kut, ik las je DM maar half
Hmm, dit wordt lastiger

Die hoofdstad is echt lachwekkend lelijk ook. Was een paar decennia geleden vast mooi maar nu is het niks. Jr hebt wel steden in het zuiden die aardig zijn, Prizren was wel mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clipje weet ook niet te overtuigen, wat een lelijk land zeg

En dat smaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij betaal ik voor mijn pizza's 1,40 oid

Zie chicks van 14 al van die Engelse teksten plaatsen over hoe je door je leven moet knokken ook al heb je tegenslagen etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
16-jarig meisje plaatst dit op FB
'Het is nooit te laat om te vechten voor iets wat belangerijk is in je leven!'

Maar veel kan je er niet doen toch? Het lijkt meer op een 3de wereld land, zeker veel criminaliteitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Die hoofdstad is echt lachwekkend lelijk ook. Was een paar decennia geleden vast mooi maar nu is het niks. Jr hebt wel steden in het zuiden die aardig zijn, Prizren was wel mooi

Criminaliteit merk je niet zoveel van, het is gewoon een saai land. En je hebt kans dat de Serven binnenvallen en je niet meer weg komt, zit er wel aan te komenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar veel kan je er niet doen toch? Het lijkt meer op een 3de wereld land, zeker veel criminaliteit

Echt he. Get a fucking life man. Eerst plaatste ik nog wel een gekscherend BFF4L etc onder dat soort teksten, maar tegenwoordig krijg je 't dan ook nog met een schare vriendinnen aan de stok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie chicks van 14 al van die Engelse teksten plaatsen over hoe je door je leven moet knokken ook al heb je tegenslagen etc.

Ik hoop het, snap niet waarom ze onafhankelijk wilde worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Criminaliteit merk je niet zoveel van, het is gewoon een saai land. En je hebt kans dat de Serven binnenvallen en je niet meer weg komt, zit er wel aan te komen

?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
Een nieuwe poging stylo, al beweegt z'n hoofd wat onnaturel hoop ik toch dat je hem waardeert.
Dit doen we tenslotte ook met Doublepain.

wat is volgens hun wel of geen alternatieve stijl?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)rimineel-gedrag.html
Wat een onzin.

Kennelijk alles wat niet in de top40 staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is volgens hun wel of geen alternatieve stijl?

of de andere populaire jongerenstijlen zoals jazz en klassiekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk alles wat niet in de top40 staat

valt me nog mee dat de kop niet is: muziekvoorkeur veroorzaakt crimineel gedragquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Idd weer zo'n debiel onderzoek dat aan alle kanten rammelt. Blijkbaar is het enorm moeilijk om de media te halen met een onderzoek dat waterdicht is.

Bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
Een nieuwe poging stylo, al beweegt z'n hoofd wat onnaturel hoop ik toch dat je hem waardeert.
Dit doen we tenslotte ook met Doublepain.

Ze hebben niets met Servie te maken en worden ontzettend gediscrimineerd. Ook maar iets van 5 procent van de bevolking is etnisch Serviër en die zitten allemaal op 10 vierkante kilometer in het noordenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop het, snap niet waarom ze onafhankelijk wilde worden.

Het scheelt niet veel idd. Wat is het volgende onderzoek? Vechtsporten voorspellen crimineel gedrag?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
valt me nog mee dat de kop niet is: muziekvoorkeur veroorzaakt crimineel gedrag

Ja sinds gisteren is de productie officieel stop gezet. Ze gaan zich nu volledig richten op de aankomende Playstation 4.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werd hij nog gemaakt en verkocht dan?

Slaat totaal nergens op dit!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)rimineel-gedrag.html
Wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |