Ja die van hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Meneer van Hoek die interessant loopt te doen met het feit dat iemand hem probeert te hacken
Opgelicht?!
[..]
Jouw
Dat staat los van die van jou. Die van mij is door GGMM gemaakt, bij jou is het je eigen mislukking.quote:
Ah daarom klopt die niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van die van jou. Die van mij is door GGMM gemaakt
Je noemt mij nu indirect een mislukkeling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van die van jou. Die van mij is door GGMM gemaakt, bij jou is het je eigen mislukking.
Davy dreef mij daartoe. Die jongen is pure slechtheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je noemt mij nu indirect een mislukkeling.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ajacieden kijken hun ogen uit.
Een pizza van een euro?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ik altijd diepvriespizza of een friet speciaal (vertaling voor de hollanders: patat speciaal).
Van die diepvriesmaaltijden kan ik niet zo genieten omdat je dan nog steeds denkt: voor minder geld had ik dit veel beter gekund zonder dat het me echt veel tijd scheelt.
Tegen een pizza van een euro of een portie friet kan gewoon niks op
Goede vergelijking is dit. Applaus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als een 80 jarige er goed voor haar leeftijd zou uitzien ging je er ook voor?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je wat terug gestuurd.. Ik hoop dat je er blij mee bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |