Ook mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk momenteel weer opsporing verzocht.
Geeneens Dartsenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk momenteel weer opsporing verzocht.
ligt er aan, ben je een emotie-eter?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een zak Buggles. Zal ik deze openmaken?
Ik heb chocokoekjes, ruilen voor 2 buggles?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Da's niet mooi man.quote:
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
als je niet tegen alcohol kan moet je het ook niet drinken
Waarom ben je dan zo irritant bezig?quote:
Het lijkt me beter om eerst een poll aan te maken, dit is wel een erg moeilijk besluit om alleen te nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm, nee. Al vind ik het wel enigszins vervelend dat hipsters baarden nu ook tot hun goed hebben geclaimd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt er aan, ben je een emotie-eter?
mm niet echt heftig, dan laat je deze keer de smeerkaas staanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm, nee. Al vind ik het wel enigszins vervelend dat hipsters baarden nu ook tot hun goed hebben geclaimd.
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.quote:
neehee. je moet eens vaker postenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.
Ja, daar liggen we echt wakker van ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.
nee, hij had gewoon weer opnieuw een banquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, al hoor ik niet bij 'we' in deze. Ik heb 1 keer zelf kanker hier gepost, tijdens Ajax - Real Madrid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
we hebben niet bepaald een goede invloed hier
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week banquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, al hoor ik niet bij 'we' in deze. Ik heb 1 keer zelf kanker hier gepost, tijdens Ajax - Real Madrid.
ik alleen om Morpheus te roepenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, al hoor ik niet bij 'we' in deze. Ik heb 1 keer zelf kanker hier gepost, tijdens Ajax - Real Madrid.
Waren het er geen 4 sinds zijn unban?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, hij had gewoon weer opnieuw een ban
Gewoon doen man, die zakjes heb je alleen wel altijd in 10 minuten op. Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Stoer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week ban
geen ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waren het er geen 4 sinds zijn unban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |