Ah.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Winterstop. Volgende week weer. Deze week wel trainen, mag ook wel weer eens.
Durf je zelf niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teringlijer. Scheld hem uit namens mij ok?
Ik weet. Ik vind je gewoon een eikel. Jij begon.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, je puberale berichtjes beginnen nu te vervelen.
Jezelf verbergenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, wie noemt zichzelf nou smnmvlGewoon een paar random letters achter elkaar.
kan toch. Kijk, nu even snel random letters achterelkaar uhdhifg en je hebt usernamequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, wie noemt zichzelf nou smnmvlGewoon een paar random letters achter elkaar.
Kijken of ik de twintig nog kan vinden. Wel mooi, we staan er ondanks mijn drie weken afwezigheid nog goed voor.quote:
naam zonder klinkers misschienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
Nee jouw buurvrouw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen youtube-account.
[..]
Je argumenten zijn nog infantieler dan je beledigingen.
Ja, met m'n echte naam.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
automatisch als je gmail hebt, of heb je ook al geen gmail?
had ik ook jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met m'n echte naam.
Daar ben ik te laf voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |