Niet lang genoegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week ban
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week ban
Nee, hij heeft tijdens het WK darts ook iets te vaak kanker gebruikt in het livetopic. Daarna kreeg hij weer perm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo irritant bezig?
niet telkens, mocht na een jaar terug komen waarna hij het na 2 weken weer verpesttequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen levenslang bannen op een forum en dan telkens terug laten komen om vervolgens weer te bannen. Waar is deze site mee bezig?
Geen idee, zo nu en danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij weer eens een ban>?
het is wat meidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.
Oh oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.
Jij wil een knuffel, ik voel het.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.quote:
TYF EVEN SNEL OP! Je bent alleen maar aan het verneuken en zelf kan je niet tegen een stootje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
welke heldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.
Maar goed, iemand onze nieuwe held vandaag aan het werk gezien?
Wanneer ga je weer eens een uitgebreide voorspelling voor een wedstrijdje doen? Eigenlijk vind ik jou tering geniaal voor die compleet verkeerde voorspelling van Ajax - PSV. Ik heb zelden iemand zo erg er naast zien zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Al mijn bans zijn onterechtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb eens een 1 of 2 weken gehad volgens mij voor tietjes posten midden in de nacht.
Maar die ging weer weg door lieve Yvonne.
Ben al kei lang niet gebannedGGMM ligt daar wakker van
Was aan het werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.
Maar goed, iemand onze nieuwe held vandaag aan het werk gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |