Niet lang genoegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week ban
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen heb ik 10 maal kanker geroepen en had ik een week ban
Nee, hij heeft tijdens het WK darts ook iets te vaak kanker gebruikt in het livetopic. Daarna kreeg hij weer perm.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom? Was toch maar voor even toen met dat Serious Request? Nu moeten we het weer zonder Helpmefok stellen.
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo irritant bezig?
niet telkens, mocht na een jaar terug komen waarna hij het na 2 weken weer verpesttequote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen levenslang bannen op een forum en dan telkens terug laten komen om vervolgens weer te bannen. Waar is deze site mee bezig?
Geen idee, zo nu en danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij weer eens een ban>?
het is wat meidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.
Oh oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volgens mij begon onze powermod met schelden. Maar goed, die verschuilt zich natuurlijk achter zijn stoere blauwe hoofd lettertjes.
Jij wil een knuffel, ik voel het.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.quote:
TYF EVEN SNEL OP! Je bent alleen maar aan het verneuken en zelf kan je niet tegen een stootje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
welke heldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.
Maar goed, iemand onze nieuwe held vandaag aan het werk gezien?
Wanneer ga je weer eens een uitgebreide voorspelling voor een wedstrijdje doen? Eigenlijk vind ik jou tering geniaal voor die compleet verkeerde voorspelling van Ajax - PSV. Ik heb zelden iemand zo erg er naast zien zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Al mijn bans zijn onterechtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb eens een 1 of 2 weken gehad volgens mij voor tietjes posten midden in de nacht.
Maar die ging weer weg door lieve Yvonne.
Ben al kei lang niet gebannedGGMM ligt daar wakker van
Was aan het werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Het is oneerlijk gesteld in des wereld.
Maar goed, iemand onze nieuwe held vandaag aan het werk gezien?
Alleen als je een dikke stijve lul hebt.quote:
?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
twintigduizend plaatjes achterelkaar posten vind ik niet onterecht.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Alleen als je een dikke stijve lul hebt.
Zonde. Maakte indruk.quote:
Ik las wel al die tweets van onze PSV watchers. En zij vonden hem ook goed.quote:
Als ik had gewild dat jij gebannend zou worden had je hier niet gezeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb eens een 1 of 2 weken gehad volgens mij voor tietjes posten midden in de nacht.
Maar die ging weer weg door lieve Yvonne.
Ben al kei lang niet gebannedGGMM ligt daar wakker van
ja jammer dat je steeds geband wordtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal onze Nicki Minaj liefde wel zijn. Ik zit met exact hetzelfde probleem.
Misschien onder een dubbelaccountquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik had gewild dat jij gebannend zou worden had je hier niet gezeten.
Mijne ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
Mijn bans waren ook allemaal onterecht.
Elke week is het weer raak hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ja jammer dat je steeds geband wordt
geen ideequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog beter naar Terschelling?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik had gewild dat jij gebannend zou worden had je hier niet gezeten.
Mijn strweam was niet geweldig, maar de jonge gasten deden het goed. Bakkali was ook goed op dreef.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik las wel al die tweets van onze PSV watchers. En zij vonden hem ook goed.
hoelang danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens de langste bang gehad van jullie allemaal. Superstoer.
Moet je niet naar Dartsen kijken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien onder een dubbelaccount
Waarvoor was je dan bang?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
J0rdiii toch langer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
de langste bang?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Met Tyron wordt er al genoeg op ajax jeugd gegeilt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii heb ik wel gemist tijdens zijn ban.
Ach. Jij zit er met je complete clubkeus naast, dat overtref ik nooit. Ga jij nou maar lekker fappen op je kleine Deense jongetjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook met Hiljemark zit je er compleet naast maar goed daar kom je nog wel achter.
tyron weet veel minder over de ajaxopleiding johquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Tyron wordt er al genoeg op ajax jeugd gegeilt.
Tyron komt hier nooit meer joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Tyron wordt er al genoeg op ajax jeugd gegeilt.
Jij bent zeker voor PSV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Jij zit er met je complete clubkeus naast, dat overtref ik nooit. Ga jij nou maar lekker fappen op je kleine Deense jongetjes.
Hier gelukkig niet iddquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tyron komt hier nooit meer joh.
Ja ik zie dat we allemaal laten zien hoe stoer we zijn met het aantal bans.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Oh zo, haha dacht al, hihi.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde ban, niet bang.
Mijn excuses voor de verwarring.
Was een kut Turk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Msnk heen, goede user was dat
Hij zag in dat er vele hobby's beter zijn dan Fok!ken. Want je kunt deze SC toch bijna een hobby noemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is Msnk heen, goede user was dat
Ja. Mooiste club van Nederland.quote:
Zijn stijl van posten (niet als die van jou trouwens) en sexuele handelingen met kleine jongetjes.quote:
Op voetballers fappen gaat mij iets te ver maar ik kan wel genieten van de perfecte techniek van die gasten. Denemarken wordt over een aantal jaar een België 2.0, hele goeie selectie maar weinig resultaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Jij zit er met je complete clubkeus naast, dat overtref ik nooit. Ga jij nou maar lekker fappen op je kleine Deense jongetjes.
Iets met fuckbuddy?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf moderators steeds een hele kinderachtige bijnaam die nergens op sloeg.
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op voetballers fappen gaat mij iets te ver maar ik kan wel genieten van de perfecte techniek van die gasten. Denemarken wordt over een aantal jaar een België 2.0, hele goeie selectie maar weinig resultaat.
Ja en jij bent een Turk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en de kerstman vliegt op een bezem
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en jij bent een figurant téringdebielquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja vast.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op voetballers fappen gaat mij iets te ver maar ik kan wel genieten van de perfecte techniek van die gasten. Denemarken wordt over een aantal jaar een België 2.0, hele goeie selectie maar weinig resultaat.
Nou nou nou[/youtube]quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en jij bent een figurant téringdebiel
Jij hebt al helemaal niets te vertellen dus scheer je weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dus net zoveel onzin als wat Jordiii lult
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn stijl van posten (niet als die van jou trouwens)
Dit wel?quote:en sexuele handelingen met kleine jongetjes.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en jij bent een figurant téringdebiel
Nee sorry het spijt me man.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit heel dicht tegen een TR aan.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt al helemaal niets te vertellen dus scheer je weg.
Onzin? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, het is dus net zoveel onzin als wat Jordiii lult
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |