Als je zorgt dat hij zich ontspant, dan komt het wel goed met de zachtheid van de spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Toradora het volgende:
Een beetje gespierd is best lekker. Maar het moet geen opgeblazen kikker worden. Ik moet mijn hoofd nog wel tegen zijn lichaam aan kunnen leggen zonder het gevoel te hebben dat ik op een muurtje in slaap val.
Borstkas ook? Mijn ex was redelijk gespierd, en bij hem kon ik alleen tegen/op zijn armen liggen. Ik vond het iig niet prettig.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je zorgt dat hij zich ontspant, dan komt het wel goed met de zachtheid van de spieren.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben zelf niet super gespierd, en ook niet homo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Borstkas ook? Mijn ex was redelijk gespierd, en bij hem kon ik alleen tegen/op zijn armen liggen. Ik vond het iig niet prettig.
kon het zelf niet beter verwoordenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Toradora het volgende:
Een beetje gespierd is best lekker. Maar het moet geen opgeblazen kikker worden. Ik moet mijn hoofd nog wel tegen zijn lichaam aan kunnen leggen zonder het gevoel te hebben dat ik op een muurtje in slaap val.
Ja, van angstzweet...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Alle chicks worden nat
Wat gespierder dan gemiddeld....quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef maxburger het volgende:
Ja ik weet dat dit een domme vraag lijkt en dat alle vrouwen verschillend zijn. Maar krijg je als jongen/man meer aandacht van de vrouwen als je wat gespierder bent dan gemiddeld?
Hmm, ja, eigenlijk heb je gelijk. De meeste mensen die ik ken zijn niet gespierd. Ze zijn wel groot of grof gebouwd, maar ze zijn meer 'gevet' dan 'gespierd'.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat gespierder dan gemiddeld....
Ik vertaal dat in: geen slappe henkie zijn, een klein beetje spier staat gewoon leuker dan slappe henkie.
Maar dat is mijn mening...
Hoe lang ben jij dan precies?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, ja, eigenlijk heb je gelijk. De meeste mensen die ik ken zijn niet gespierd. Ze zijn wel groot of grof gebouwd, maar ze zijn meer 'gevet' dan 'gespierd'.
Zelf heb ik vrijwel geen vet. Als ik niet wat aan mijn lichaam zou doen, dan zie ik er uit als een junk. Ik vind mezelf dan ook gespierder dan gemiddeld. Hoewel ik dus maar 60kg weeg...
Misschien scheelt mijn leeftijd ook wel. De meeste mannen van mijn leeftijd (45) hebben hun lichaam al een tijdje verwaarloosd. Ik heb het in ieder geval nog bijgehouden. Dus voor mijn leeftijd ben ik gespierder dan gemiddeld.
1.80m.quote:
Tjah.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
1.80m.
Sorry, maar ik ga verder alleen in op interesse van dameszijde.
Edit:
En met 'mannen van mijn leeftijd' bedoel ik eigenlijk mijn vrienden.
Vetpercentages van bodybuilders liggen nog wel lager dan 7% ga denken aan 4-5%quote:Op maandag 7 januari 2013 15:22 schreef RetepV het volgende:
Tja, helaas dat genetica roet in het eten gooit. Ik eet niet minder dan mijn vrienden of collega's. Maar aankomen doe ik niet.
En er zitten ook nog best wat nadelen aan vast hoor. Echt zwaar trainen is bijvoorbeeld niet makkelijk. Vraag het elke bodybuilder. Als hij volledig afgetraind is voor een wedstrijd en zijn vetpercentage ligt onder de 7%, dan kan 'ie eigenlijk geen brood meer tillen.
Ik ben dus 1.85 en 63 kilo. Maar ik doe mijn best om aan te komen. Zie ook mijn andere topic in LIF.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.
Ik zou toch minimaal 70 willen wegen met die lengte... Je bent nu waarschijnlijk wel een beetje mager (ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
Wat meer vet is gewoon wel mooier vind ik, staat fitter.
Ik ben 1.75 en weeg 70-ish kilo. Jij zit op het randje van gezond/ondergewicht met een BMI van 18,4. Ik zit precies in het midden van gezond met 22,9.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:44 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik ben dus 1.85 en 63 kilo. Maar ik doe mijn best om aan te komen. Zie ook mijn andere topic in LIF.
Dan heb jij geen idee hoeveel moeite het kost om een sixpack te trainen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:06 schreef summer2bird het volgende:
Ik niet zo.
Sixpack is leuk, maar ik ga liever op mannen af die niet de hele sportschool hebben uitgewoond.
Sowieso horen bb'ers zich niks van anderen aan te trekken, en al helemaal niet van vrouwen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Gasten die trainen om chicks te krijgen.
Je zelfvertrouwen kan best iets omhoog gaan, maar in principe blijf je dezelfde lelijke forever aloner, alleen dan met wat meer spieren.
Ik spreek niet voor anderen, maar hou zelf wel van lang en gespierd idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef maxburger het volgende:
Ja ik weet dat dit een domme vraag lijkt en dat alle vrouwen verschillend zijn. Maar krijg je als jongen/man meer aandacht van de vrouwen als je wat gespierder bent dan gemiddeld?
Uitstraling zit hem inderdaad niet in de spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef n8n het volgende:
Doe wat je zelf het mooist vind, als jij lekker in je vel zit merken vrouwen dat op en dit is voor elke vrouw wel belangrijk ongeacht je spiermassa
En dit.. Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste. Iemand die zelfverzekerd is en niet mijn smaak is kan toch nog scoren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef n8n het volgende:
Doe wat je zelf het mooist vind, als jij lekker in je vel zit merken vrouwen dat op en dit is voor elke vrouw wel belangrijk ongeacht je spiermassa
Ieh, blokjes zijn vies! Doelde meer op breed gespierd dikachtig iets.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef Mokkels het volgende:
Nee, ik val absoluut niet op gespierd. Een blokjes buik!?! Bahh. Ik vind dat zó lelijk.
Dan ook weer liever geen dunne spriet waar je alle botten voelt maar gewoon..
Normaal tot breed postuur vind ik mooi!
Maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste..
Wat voor slag?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef BenjaminLinus het volgende:
Denk dat het slechts een bepaald slag vrouwen is dat daar voor valt..
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Van het kamp , of met een aarsgewei
Zelfvertrouwen...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dit.. Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste. Iemand die zelfverzekerd is en niet mijn smaak is kan toch nog scoren.
Priscilla's, BARBIES, en ander breezah zuipend schorem?quote:
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen...
Nogal iets waar je totaal niet over kunt oordelen bij een persoon als je dat persoon niet kent eigenlijk, tenzij iemand absurd onzeker is.
Goedzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.
Ben ik geen van allen.. Heb alleen een bepaalde bouw waarbij een iel mannetje niet past..quote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Priscilla's, BARBIES, en ander breezah zuipend schorem?
Wat heeft dat met elkaar te maken? Wat trek je nu weer een vage conclusie?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedzo.
Dus als ik een slechte dag heb heb ik geen zelfvertrouwen meer?
Een moment is nogal vergankelijk, dat is alles wat ik zeg.
Er is ook een verschil tussen gespierd en gespierd natuurlijk. Ik heb het niet over Abercrombie modellen ofzo, dat noem ik niet gespierd..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik geen van allen.. Heb alleen een bepaalde bouw waarbij een iel mannetje niet past..
Jij zegt dat je kunt zien of iemand zelfvertrouwen heeft doordat je dat kan aflezen aan iemands lichaamstaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Wat trek je nu weer een vage conclusie?
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je kunt zien of iemand zelfvertrouwen heeft doordat je dat kan aflezen aan iemands lichaamstaal.
Ik zeg tegen jou dat je zelfvertrouwen op moment A nogal laag kan zitten omdat je niet lekker in je vel zit en op moment B heel sterk is.
Je kunt niet zeggen dat iemand dus zelfverzekerd is zonder dat je een persoon kent, want misschien is het gewoon iemands dag niet.
Onder zelfvertrouwen versta ik een zelfverzekerd persoon die gewoon vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
Zo vallen alleen criminele Marokkaantjes, Turken en Negertjes op types als ik. Niet erg toch?
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder zelfvertrouwen versta ik een zelfverzekerd persoon die gewoon vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen.
Maar die personen kunnen ook een slechte dag hebben dat ze wat minder zelfvertrouwen hebben toch?
Het zal toch wel meevallen met die Marokaantjes enzo?
Ik ben 20, komt goed uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.
Nee, het valt niet mee. Echt niet. Ik word alleen maar aangesproken door 21 jarigen of door crimi's.
Terwijl ik daar juist niets mee te maken wil hebben.
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".quote:Op maandag 7 januari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 20, komt goed uit.
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Maar ik geef je geen gelijk in jouw stelling dat je zo een persoon herkent, ik geef je wel gelijk dat vrouwen op zelfverzekerde mannen vallen.
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".
Pedo pas in the pocket ik.
Maar waarom ben jij er zo zeker van dat je een zelfverzekerd persoon met een mindere dag niet onterecht onzeker vindt?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Kostyan het volgende:
Volgens mij vinden vrouwen het mooiste als je zo gespierd bent dat je veel detail ziet en een normale sixpack.. niet zo'n overdreven wasbordje. En dan als je je kleren aan hebt dat je het niet zo ziet.. pas wanneer de kleren uitgaan.
Er zijn altijd van die types die op van die pitbulls vallen die nog maar net hun eigen reet af kunnen vegen...
Dit is wat mijn indruk is.. weet niet of het ook zo is
Vind ik moeilijk te beantwoorden eigenlijk..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij er zo zeker van dat je een zelfverzekerd persoon met een mindere dag niet onterecht onzeker vindt?
Jij zegt dat je ze gewoon herkent, maar ik zie super duidelijk dat als ik een mindere dag heb en ik ga alsnog uit dat er heel wat minder contact wordt gezocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk te beantwoorden eigenlijk..
Vermijd jij oogcontact als je je onzeker voelt? Loop je met een gebogen schouder?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je ze gewoon herkent, maar ik zie super duidelijk dat als ik een mindere dag heb en ik ga alsnog uit dat er heel wat minder contact wordt gezocht.
Als ik me minder voel ben ik meer gesloten en in mezelf gekeerd en ben dan minder extravert / sociaal...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vermijd jij oogcontact als je je onzeker voelt? Loop je met een gebogen schouder?
Ik weet niet of wij doelen op hetzelfde qua onzekerheidIk doel op typjes die een soort van onzichtbaar zijn.
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
Behalve bij van die simpele sletjes.
Haat me niet, maar je klinkt wel erg liefquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik me minder voel ben ik meer gesloten en in mezelf gekeerd en ben dan minder extravert / sociaal...
Dus ja ik zoek minder oogcontact, ik wil het niet vermijden noemen ofzo.... Als iemand mij in de ogen kijkt en ik zie dat dan kijk ik nooit weg eigenlijk.
En volgens mij zie je het ook terug in mijn houding, maar dat gaat allemaal onbewust dus kan het niet met zekerheid zeggen.
En tjah, ik kan me dan ook wel redelijk onzichtbaar voelen.![]()
Lief klinkt als persoon die niks durft eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haat me niet, maar je klinkt wel erg lief
Beelden van de Nieuwjaarsduik van dit jaar ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lief klinkt als persoon die niks durft eigenlijk.
Een persoon die niks waagd.
En wie niet waagd wie niet wint he.
Redelijk gespierd, met 1.83 bij 66 kilo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.
Ik zou toch minimaal 70 willen wegen met die lengte... Je bent nu waarschijnlijk wel een beetje mager (ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
Wat meer vet is gewoon wel mooier vind ik, staat fitter.
Ik spreek Nederlands, Engels, Duits, Russisch, en een beetje Frans. En zo kan ik mijn lichaamstaal ook aan de gelegenheid aanpassen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.
Ik snap dit echt niet. Ik begrijp kingtoppie's definitie van zelfvertrouwen uitstekend. Dus het lijkt er op dat jij niet weet wat zelfvertrouwen is, en dat dat niet iets is dat continue hetzelfde is.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
Bedoel jij dat je niet kan onderscheiden of iemand echt zelfvertrouwen heeft of dat hij het faked?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.
Ik mag jou nu al!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bedoel jij dat je niet kan onderscheiden of iemand echt zelfvertrouwen heeft of dat hij het faked?
Misschien kan ik dan beter zelfvertrouwen vergelijken met een orgasme?
Oei, dan ga je toch echt met de verkeerde mensen om. Sorry. Ik ben 45 en heb vorig jaar al een vriendin van 30 opgelopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey ik ben 15 mooi duo trouwen?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oei, dan ga je toch echt met de verkeerde mensen om. Sorry. Ik ben 45 en heb vorig jaar al een vriendin van 30 opgelopen.Anders had ik je misschien wel willen benaderen. Aan de andere kant, mijn vriendin is byzonder. Dus het had net zo goed niks kunnen worden, ook al blaak ik van het zelfvertrouwen.
Ach ja...
Het probleem met ECHT opgepompte lui is vooral dat ze zo opgepompt zijn door af en toe een spuit te zetten (anabolen, voor degenen die het niet helemaal snappen). En als ze een spuit hebben gezet, dan zijn de heren enige weken niet te genieten, vijandig, agressief en zitten ze ook nog eens onder de puisten.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef Cracka-ass het volgende:
In hun tienerjaren tot begin twintig vinden de dames het wel interessant/geil. Daarna is het een stuk minder boeiend. Te opgepompt is dan vaak juist een afknapper. (Behalve bij tokkiewijven, die blijven er dol op en zijn zelf ook te herkennen aan een vierkant hoofd)
Hahaha, ik heb veel zelfvertrouwen. Ik ben overigens niet alleen een smartass, maar ook smart.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik ga met mensen van mijn eigen leeftijd om.
Wat een smart ass ben jij!
Sja, ik ben het hier op zich wel mee eens.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Een man moet meer dan 100 kg (<12%bf) wegen. Mannen die minder wegen zijn gewoon mietjes of kleintjes.
Typische vrouw eh.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb veel zelfvertrouwen. Ik ben overigens niet alleen een smartass, maar ook smart.
Laten we niet over mij praten, maar over jou. Hoe zie je er eigenlijk uit?
Ok, ik was wel eerlijk over mijn vriendin. Ik ben vaak 'pijnlijk' eerlijk, dat zeggen mensen tenminste.
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sja, ik ben het hier op zich wel mee eens.
Maar ja, die mannen krijgen dus geen vrouw hé... Wel 20-jarige sletjes, maar geen echte vrouw. Dus dan zijn die andere mannen mietjes en kleintjes, maar ze lopen wel met een echte vrouw weg, maar die mannen van 100kg met een meisje.
En als die spierbundels inzakken omdat ze geen zin meer hebben om zoveel tijd in het trainen te steken, krijgen ze nog geen vrouw omdat ze er vet uit gaat zien.
Echt. Ik zie nog steeds geen enkel voordeel om 100kg spieren te zijn, tenzij je het leuk vindt om vriendinnen te hebben aan wie je nog moet uitleggen hoe het er in het leven aan toe gaat. Jammer dan dat zo gauw ze dat begrijpen, ze naar een normale man lopen.
Naja, met een gespierd lijf ben je in ieder geval verzekerd van een onaflatende stroom 20-jarige meisjes. Totdat je het niet meer vol kan houden en vet wordt.
Bam. And he's out.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.
Grote praatjes.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kingtoppie bij deze officieel bevestigd als zijnde een iele ectoslet.
Lol dit. Facebook rippedquote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Redelijk gespierd, met 1.83 bij 66 kilo.
Wie probeer jij voor de gek te houden?
Geenszins.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol dit. Facebook ripped.
Ik ben 1.85 en 87kg en vind mezelf net enigzins gespierd.
Dumbbells en barbells of bedoel je hoeveel kilo?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geenszins.
Ik zou op 1.85 met 87 kilo heel breed zijn tbh.
Ook aan jou de vraag welke gewichten jij pakt in de sportschool.
Jep per oefening.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dumbbells en barbells of bedoel je hoeveel kilo?
Soms is in de spiegel kijken handig ; bij een nieuwe oefening of als je het een tijdje niet gedaan hebt. Dan kun je zien of je de oefening goed uitvoert, best belangrijk. Je kan meer kwaad dan goed doen met het verkeerd belasten van je spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:31 schreef wipes66 het volgende:
ze kijken wel vaak in de spiegels als je bezig met ze bent is mijn ervaring
Die opgepompte gastjes zie ik ook best vaak gewoon ongecontroleerd slingeren met gewichten.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soms is in de spiegel kijken handig ; bij een nieuwe oefening of als je het een tijdje niet gedaan hebt. Dan kun je zien of je de oefening goed uitvoert, best belangrijk. Je kan meer kwaad dan goed doen met het verkeerd belasten van je spieren.
Overigens zijn diegene met de grootste bek vaak de grootste faalhazen in de sportschool. De ''1 januari mensen'' .
Precies. Ik ga naar de sportschool voor mezelf. Om in vorm te raken en wat aan mijn conditie/lichaam te doen. Ik zit er niet om te showboaten voor andere verkapte homo's.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die opgepompte gastjes zie ik ook best vaak gewoon ongecontroleerd slingeren met gewichten.
En dan heb je nog de gasten die er serieus mee omgaan en hoge gewichten pakken.
100kg DLquote:
Wat ben je dan als je traint voor pussy terwijl je continue naar bezwete mannenlichamen kijkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.
1.90m bij 92kgquote:Op maandag 7 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grote praatjes.
Wat zijn jouw ''specs'' ? om in sportschool termen te spelen.
Nou geweldig, dat doe ik met een beetje trainen ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
100kg DL
90kg Squat
70kg Bench
Kan wel hoger zijn als ik 1RM doe, maar ik train niet 5x5 of op kracht, doe 12,10,10,8 reps voor hypertrophy.
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.90m bij 92kg
Tevens, lekker belangrijk hoeveel je tilt.Of ben je aan het egoliften?
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat doe ik met een beetje trainen ook.20 kg lichter.
Natuurlijk doen we het voor de looks. De lol en de looks, en de gezondheidsvoordelen. Maakt ons gelukkiger enzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
Ik moet maar gewoon weer een periode lekker gaan vreten...
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.Never again.
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
striation? (Straiie?) Serratus? (?)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.
geen idee. op de Misc gelezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
striation? (Straiie?) Serratus? (?)
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.htmlquote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STRIATED QUADS BRAH
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.(zou je sowieso al niet moeten doen)
Echt chubby worden is eigenlijk ook nergens voor nodig als je een beetje op je cals let, zou zelf nooit boven de 15% gaan in een bulk.
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.html
Maar waarschijnlijk bedoelt hij gewoon 'striated', dus hoge mate van 'definition' aka laag bf%. Toned, striated, whatever.
Vetpercentage is een percentage en dan ook relatief. Iemand van 100 kg 10% heeft meer vet dan iemand van 60 kg bij 10%. 'Minder' doelt dus op het percentage, niet op de kg's aan vetmassa.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.
maar nu exht. Striation is het zictbaar zijn van de spiervezels.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Jongens..Welke willen jullie zijn?
Meisjes..Wat zien jullie het liefst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ontopic: https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
[..]Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.Rustig aan.
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.
Dan kan iemand je een ecto noemen, maar als iemand dan zelf nog slapper is is dat natuurlijk een beetje sneu.
Ik ben geen bodybuilder want ik bulk nooit ofzo, ik ga af en toe naar de sportschool en train dan gewoon vaak 5-12 herhalingen. Gewichtheffer kan je me helemaal niet noemen want daar ben ik niet serieus genoeg voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Eens, Beer. Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.
beetje klein of lijkt datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
Is mijn beeld nu zo vertekend, of is dit gewoon universeel mooi? Hardgeworden.
Dit is wel een beetje mijn streef fysiek. Maar dat zal nog wel een paar jaar durenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
haha wat een faggotquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelen
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Doen zeker ook nog vmbo
Zulke domme meisjes verdienen het gewoon om door een loverboy gepakt te worden
Oja mensen worden ook ouder natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:54 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola's
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja mensen worden ook ouder natuurlijk![]()
Anyhow het zijn gewoon alsnog domme mensen die vooral op uiterlijk letten.
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijk
ligt er helemaal aan waar je uitgaat, maar ik ga mn brood uit de oven halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensen
Daar zit uitgaansvolk niet zo snel tussen nee
Vind het er niet echt natuurlijk meer uitzien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
De one-liners van Jahr00nquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Een man moet meer dan 100 kg (<12%bf) wegen. Mannen die minder wegen zijn gewoon mietjes of kleintjes.
no homer natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.
Bovenstaande lijkt me een contradictie. Tenzij je de gemiddelde mens intelligent vind. In dat geval ben je verkeerd geïnformeerd.quote:
Heb jij krio nou al eens gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij krio nou al eens gedaan?
Verander geld in succes en je hebt gelijk. Zou wat zijn als je complete losers aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen vallen bovenal op geld, klinkt cliché, maar 't klopt wel. Andere kwaliteiten - goede kop, fraai lichaam, humor, creativiteit etc etc - stellen ze op prijs, maar poen gaat boven alles.
Wat is succes, is dat niet bovenal een gevoel wat iemand over zichzelf heeft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef HiddenResponse het volgende:
geld in succes en je hebt gelijk. Zou wat zijn als je complete losers aantrekkelijk vindt.
Naar mijn mening wordt succes bepaalt door de samenleving.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is succes, is dat niet bovenal een gevoel wat iemand over zichzelf heeft?
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt succes bepaalt door de samenleving.
Sjonnie met 3 tattoo's in de bijstand kan zich bijzonder succesvol voelen, want hij hoeft niet te werken, maar in de ogen van de samenleving is het een loser.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leg eens uit?
De dagen dat ik mij goed dan wel succesvol voel lig ik duidelijk beter in de markt dan de dagen dat ik me een onzekere schim van mezelf voel.
In de ogen van Anita niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Sjonnie met 3 tattoo's in de bijstand kan zich bijzonder succesvol voelen, want hij hoeft niet te werken, maar in de ogen van de samenleving is het een loser.
Iemand die moeite gedaan heeft voor een studie, is afgestudeerd en een goed verdienende baan heeft is daarentegen wel succesvol. Dat is niet voor het geld gaan, maar voor succes.quote:
Succes is nogal subjectief, maar jij stelt het nu nogal snel gelijk aan goed geld verdienen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Iemand die moeite gedaan heeft voor een studie, is afgestudeerd en een goed verdienende baan heeft is daarentegen wel succesvol. Dat is niet voor het geld gaan, maar voor succes.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij krio nou al eens gedaan?
Redelijk gespierdquote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
(ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Redelijk gespierd![]()
Je bent gewoon mager, man. Ik weeg hetzelfde, maar ben 10cm korter. Hoe kan dat?
Geloof er ook geen reet van dat je evenveel tilt als Sap. Waarschijnlijk doe je die lifts niet eens. Je klinkt namelijk als zo'n gastje die maar wat aankloot op willekeurige machines.
Hoeveel reps? En e-statsquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....
Ik vreet te weinig dat is wel duidelijk, maar ik ben echt niet onder de indruk van wat sapstengel doet nee.
ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....
Ik vreet te weinig dat is wel duidelijk, maar ik ben echt niet onder de indruk van wat sapstengel doet nee.
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doetquote:
iedereen lult hier mattie geloof mequote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja tuurlijk50kg overhead met jouw massa. Post eens een plaatje, want ik ben nu wel benieuwd hoe je eruit ziet.
Ik heb staand overhead press nog nooit gedaan, moet ik toch eens proberen. Maar dumbbell shoulder press doe ik 28kg's x 8 op mijn laatste set.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet.
Boks al jaren, sterke schouders. is ook relatief gezien m'n beste lift. Als je pics ziet geloof je het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]!
E-stats over die gewichten, only on FOK!
Ik zat nog te twijfelen of ik wel de juiste oefening voor me had.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doet
op jouw gewicht wel en ik kan het weten want ik weeg net zo veel. die gast in die video is wel ff "iets" zwaarderquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik wel de juiste oefening voor me had.
Even googlen:
Nee dat klopt wel, 50 kilo ja, alsof het veel is.
Ja op mijn gewicht wel ja, maar ik ben dan ook wel een soort van mager met spier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
op jouw gewicht wel en ik kan het weten want ik weeg net zo veel
je kan zoveel zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja op mijn gewicht wel ja, maar ik ben dan ook wel een soort van mager met spier.
Ik bedoel niet dat ik jou niet geloof, ik bedoel dat die gewichten van kingtoppie niet ongelooflijk zijn (met zijn lichaam misschien wel, dunno), dus dat ik het vreemd zou vinden als daarmee onterecht gepocht werd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Boks al jaren, sterke schouders. is ook relatief gezien m'n beste lift. Als je pics ziet geloof je het.
Daarom geloof ik ook niet dat kingtoppie dat ff doet.
ik had hem sinds m'n vorige routine niet meer erin staan. in plaats daarvan seated dumbell press. Ben er toen mee gestopt en terug gegaan naar standing barbel. echt een wereld van verschil tussen die oefeningenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb staand overhead press nog nooit gedaan, moet ik toch eens proberen.
Mweh, kben er niet zo onzeker over. Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan zoveel zeggenkom maar op met die pics, al is het alleen maar van je schouders
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik jou niet geloof, ik bedoel dat die gewichten van kingtoppie niet ongelooflijk zijn (met zijn lichaam misschien wel, dunno), dus dat ik het vreemd zou vinden als daarmee onterecht gepocht werd.
e-stats dus, slaap lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, kben er niet zo onzeker over. Slaap lekker.
Woog ook gewoon 72 kilo toen ik dat gewicht deed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.
jij kunt echt slap lullen manquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Woog ook gewoon 72 kilo toen ik dat gewicht deed.
Sinds april 6 kilo kwijt en nu komt het er weer bij, qua gewichten nauwelijks omlaag gegaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij kunt echt slap lullen manno pics no care
Mwoah. Massa is niet per se gelijk aan kracht hè. Al vind ik het érg moeilijk te geloven dat volgens jou echt grote gasten in je gym niet meer dan 3 keer kunnen 50 ohp-en. Misschien als ze hun delts pre-exhausted hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.
Zijn er sowieso heel weinig die OHP-en in mijn gym, het is nml totaal geen hardcore sportschool. Het meeste wat ik iemand heb zien doen is 40kg en dat was een redelijk buffe neger. Maargoed, 50kg is natuurlijk niet veel, maar wel voor iemand van ~66kg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah. Massa is niet per se gelijk aan kracht hè. Al vind ik het érg moeilijk te geloven dat volgens jou echt grote gasten in je gym niet meer dan 3 keer kunnen 50 ohp-en. Misschien als ze hun delts pre-exhausted hebben.
Verder boeien trainingsgewichten me weinig overigens, ik ben geen powerlifter/oly lifter/whatever.
Klopt, waar ik op antwoordde ging dan ook om geld. Ik zei dat het om succes draait en niet om geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Succes is nogal subjectief, maar jij stelt het nu nogal snel gelijk aan goed geld verdienen...
Je definieerd een goede baan aan een goed verdienende baan op dit moment maarja.. Het meeste zal ook wel geod verdienen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Klopt, waar ik op antwoordde ging dan ook om geld. Ik zei dat het om succes draait en niet om geld.
En in mijn ogen is succes inderdaad een goede studie, baan en prive leven. Sommige mensen zullen daar doorheen kijken, maar aan het eind in deze samenleving/economie heb je een goede studie/baan nodig om goed rond te komen.
Veel geld is ook goed. Een man met veel geld kan veel voor zijn vrouw en (toekomstige) kinderen kopen. Geef me een reden waarom je als vrouw liever een man met minder cash zou willen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je definieerd een goede baan aan een goed verdienende baan op dit moment maarja.. Het meeste zal ook wel geod verdienen...
Neemt niet weg dat je veel geld nu als goed bestempeld.
Been there, done that... Dat werkt niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veel geld is ook goed. Een man met veel geld kan veel voor zijn vrouw en (toekomstige) kinderen kopen. Geef me een reden waarom je als vrouw liever een man met minder cash zou willen?
Vanaf een bepaald inkomen maakt geld geen flikker uit maar ga je slechts voor luxe en materiaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veel geld is ook goed. Een man met veel geld kan veel voor zijn vrouw en (toekomstige) kinderen kopen. Geef me een reden waarom je als vrouw liever een man met minder cash zou willen?
Als je een relatie hebt en een huis deelt, lijkt mij dat je samen betaalt voor alles.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald inkomen maakt geld geen flikker uit maar ga je slechts voor luxe en materiaal.
Comfort zat hoor met een ''redelijk'' inkomen
Overigens moeten vrouwen maar eens zelf gaan werken willen ze luxe producten kopen, gelukkig gebeurt dat ook steeds meer.
De meeste vrouwen willen meer luxe en materieel bezit, dus meer geld is nog altijd beter in hun ogen, ook al denk jij van niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald inkomen maakt geld geen flikker uit maar ga je slechts voor luxe en materiaal.
Comfort zat hoor met een ''redelijk'' inkomen
Overigens moeten vrouwen maar eens zelf gaan werken willen ze luxe producten kopen, gelukkig gebeurt dat ook steeds meer.
Dan lijkt geld me helemaal geen issue eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt en een huis deelt, lijkt mij dat je samen betaalt voor alles.
Oh wel degelijk.. Als er veel verschil in inkomen is bijvoorbeeld. Of als de één een duurdere smaak heeft, dan de ander.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan lijkt geld me helemaal geen issue eigenlijk.
Natuurlijk is meer geld ''beter''quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen meer luxe en materieel bezit, dus meer geld is nog altijd beter in hun ogen, ook al denk jij van niet.
Er rekening mee houden is ook best lastig, want je kan moeilijk zo maar even meer gaan verdienen. Of nou ja, het kan wel, maar om jezelf nou te gaan omscholen om deze reden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Natuurlijk is meer geld ''beter''
Het boeit alleen zo fucking weinig om er rekening mee te gaan zitten houden, ja als iemand financieel helemaal geen ruimte heeft is dat een ander verhaal.. Maar dat gebeurt niet zo snel in NL, dus daarom vind ik zo een ''eis'' om op neer te kijken.. Het gaat nergens over naar mijn mening.
Vanuit vrouwelijk perspectief ''er rekening mee houden''quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er rekening mee houden is ook best lastig, want je kan moeilijk zo maar even meer gaan verdienen. Of nou ja, het kan wel, maar om jezelf nou te gaan omscholen om deze reden.
Zolang ik zelf maar rondkom, vind ik het prima.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die daar rekening mee houden. In ieder geval veel meer dan andersom.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanuit vrouwelijk perspectief ''er rekening mee houden''
Natuurlijk ga ik geen nieuwe baan zoeken omdat een meisje geld wilt zien ofzo, ik lijk wel achterlijk.
Dat denk ik ook hoor, maar ik word daar nou niet bepaald vrolijk van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die daar rekening mee houden. In ieder geval veel meer dan andersom.![]()
Het boeit mij weinig hoeveel een meisje verdient, als ze maar leuk is.
Ik durf niet te zeggen of dat puur te maken heeft met oppervlakkigheid of omdat ze gewoon verwachten dat de man de "provider" is. Een beetje selectief feminisme.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar ik word daar nou niet bepaald vrolijk van.![]()
Oppervlakkigheid ten top.
Feminisme is opkomen voor de gelijkheid van vrouwen, niet opkomen voor de belangen van vrouwen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of dat puur te maken heeft met oppervlakkigheid of omdat ze gewoon verwachten dat de man de "provider" is. Een beetje selectief feminisme.
We leven niet in 1920 waar de vrouw het huishouden standaard doet. Zou het trouwens denk ik wel een minpuntje vinden als de man minder verdient dan ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanuit vrouwelijk perspectief ''er rekening mee houden''
Natuurlijk ga ik geen nieuwe baan zoeken omdat een meisje geld wilt zien ofzo, ik lijk wel achterlijk.
Ligt eraan hoeveel jij verdient of dat een min puntje zou zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
We leven niet in 1920 waar de vrouw het huishouden standaard doet. Zou het trouwens denk ik wel een minpuntje vinden als de man minder verdient dan ik.
Ah bah.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat vrouwen willen zien. Vrouwen die dat ontkennen zijn zelf erg lelijk denk ik.
Nee, zie die aderen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat vrouwen willen zien. Vrouwen die dat ontkennen zijn zelf erg lelijk denk ik.
Een man met een goede studie moet 2000 euro netto kunnen verdienen voor zijn 30ste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel jij verdient of dat een min puntje zou zijn.
Ook als zij significant meer dan jij verdient?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die daar rekening mee houden. In ieder geval veel meer dan andersom.![]()
Het boeit mij weinig hoeveel een meisje verdient, als ze maar leuk is.
Plaatje doet het niet, maar ik gok Lazar Angelov. Wat een beest dat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik vast onzeker zijn, maar nee. Ik word hier niet warm van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, maar ik gok Lazar Angelov. Wat een beest dat.
Vrouwen die dat niet mooi vinden, zijn gewoon onzeker.
Tjah leuk, maar waarom boeit dat zoveel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ook als zij significant meer dan jij verdient?
Omdat het wel iets uitmaakt.. Man-vrouw verhouding, ondanks dat we allemaal zo 'modern' zijn, bestaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah leuk, maar waarom boeit dat zoveel?
Ik ga me niet minder mannelijk voelen met een vrouw die meer verdient hoor, zal zelf ook geld zat over houden om etentjes te betalen.. Allicht betaald zij dan grotere aankopen als de auto etc, boeiend....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat het wel iets uitmaakt.. Man-vrouw verhouding, ondanks dat we allemaal zo 'modern' zijn, bestaat.
En dit is dus wat ik bedoelde met selectief feminisme. Allemaal huilie doen over gelijkheid, maar alleen als het de vrouw goed uitkomt. Een man die minder verdient? Dan kan ik minder spulletjes kopen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat het wel iets uitmaakt.. Man-vrouw verhouding, ondanks dat we allemaal zo 'modern' zijn, bestaat.
Ga je dan echt alles gescheiden houden ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En dit is dus wat ik bedoelde met selectief feminisme. Allemaal huilie doen over gelijkheid, maar alleen als het de vrouw goed uitkomt. Een man die minder verdient? Dan kan ik minder spulletjes kopen!
Een mannending? Jullie (als in: de vrouw) zijn er nota bene mee begonnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ga je dan echt alles gescheiden houden ?
Dat gehuil over feminisme is dan ook echt een mannending.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ga je dan echt alles gescheiden houden ?
Dat gehuil over feminisme is dan ook echt een mannending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een mannending? Jullie (als in: de vrouw) zijn er nota bene mee begonnen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja natuurlijk vinden mannen het achterlijk als je selectief feminist bent. Het is gewoon hypocriet ook nog eens daarnaast.
''vrouwen moet gelijkwaardig zijn!''Mannen en vrouwen moeten qua rechten en kansen gelijk zijn. Maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen. Sociologisch zijn vrouwen heel anders dan mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tegenwoordig in om voor de vrouwen op te komen en voor de andere mannen om te schreeuwen dat dit feminisme is. Zoals meer vrouwen op hogere functies, terwijl de meeste vrouwen toch echt willen dat dit eerlijk gaat.
Ik heb er dan ook helemaal niks op tegen dat vrouwen hogere functies bekleden of meer gaan verdienen, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Mannen en vrouwen moeten qua rechten en kansen gelijk zijn. Maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen. Sociologisch zijn vrouwen heel anders dan mannen.
Nu is het tegenwoordig in om voor de vrouwen op te komen en voor de andere mannen om te schreeuwen dat dit feminisme is. Zoals meer vrouwen op hogere functies, terwijl de meeste vrouwen toch echt willen dat dit eerlijk gaat.
Ah, je leest voor het gemak even over ''selectief feminist'' heen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Mannen en vrouwen moeten qua rechten en kansen gelijk zijn. Maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen. Sociologisch zijn vrouwen heel anders dan mannen.
Nederlandse vrouwen schijnen dan wel heel arrogant gevonden te worden in het buitenland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook helemaal niks op tegen dat vrouwen hogere functies bekleden of meer gaan verdienen, integendeel zelfs.
Waar ik wat op tegen heb is als ze daarna denigrerend gaan doen over het lagere salaris van de man. Dat is tenslotte wat hier werd gesteld.
Nothing wrong with the fact his body is tight, fine and strong.quote:
eindelijk een normale vrouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nothing wrong with the fact his body is tight, fine and strong.
Great size. Look thick. Solid. Tight.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nothing wrong with the fact his body is tight, fine and strong.
amai ge zijt een gastquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik vast onzeker zijn, maar nee. Ik word hier niet warm van.
Het was dan ook tot niet zo lang geleden standaard dat de man werkte en de vrouw thuisbleef voor de kinderen en of part-time werkte.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook helemaal niks op tegen dat vrouwen hogere functies bekleden of meer gaan verdienen, integendeel zelfs.
Waar ik wat op tegen heb is als ze daarna denigrerend gaan doen over het lagere salaris van de man. Dat is tenslotte wat hier werd gesteld.
Ik probeer aan te geven dat gelijkwaardigheid en gelijk zijn twee verschillende dingen zijn. Dat selectieve komt gewoon omdat mannen en vrouwen niet gelijk zijn, maar wel gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, je leest voor het gemak even over ''selectief feminist'' heen.
Ik bedoel daarmee dat er genoeg zaken zijn waar mannen om bepaalde redenen minder waarde lijken te hebben als vrouwen.
Bij rechtzaken over voogdij... Bij strafrechtzaken waar vrouwen structureel lagere straffen opgelegd krijgen voor hetzelfde misdrijf...
Dat lijkt me toch niet goed? Maar een selectief feminist zegt daar niks over / gaat het goed praten, terwijl zij juist voor gelijkheid zou moeten staan als feminist. Dus het is ook nog eens hypocriet gedrag.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen schijnen dan wel heel arrogant gevonden te worden in het buitenland.
Ze komen ook niet aan de man door dit gedrag dus uiteindelijk hebben ze zichzelf er ook wel mee.
Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik probeer aan te geven dat gelijkwaardigheid en gelijk zijn twee verschillende dingen zijn. Dat selectieve komt gewoon omdat mannen en vrouwen niet gelijk zijn, maar wel gelijkwaardig.
[..]
Bitch, shut up plsquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En dit is dus wat ik bedoelde met selectief feminisme. Allemaal huilie doen over gelijkheid, maar alleen als het de vrouw goed uitkomt. Een man die minder verdient? Dan kan ik minder spulletjes kopen!
Alleen maar credits voor jou hierin hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, shut up pls
Heb in een huis gewoond met iemand die heeeeeel wat minder dan ik verdiende. Kon hij op den duur niet aan. Vooral toen ik een extra opleiding ging volgen.
Ik word niet geil van mooie spullen. Ben erg basic daarin. Als ik met een vriend uiteten ga, betaalt hij. Mag, maar de volgende keer betaal ik. Ik weet dat niet iedereen zo is. Mannen zijn erg verbaasd hierover, de meeste vrouwen laten een man voor zich betalen. Mag, maar zo ben ik niet opgevoed.
Nee. Wil gewoon dat een man qua intelligentie en interesses gelijk is. Niet dat ik raar aangekeken word, omdat ik een boek wens te lezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.
Maar je kunt er om lachen... Ik zuig het niet uit mijn duim ofzo, ik heb het vaak genoeg zien langskomen op nieuwssites en zelfs in de krant stond een artikel dat er veel vrouwen in Nederland niet aan de man konden komen terwijl ze zelf antiegelijk veel eisen hadden... Dat verklaarde dan ook een hoop.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wil gewoon dat een man qua intelligentie en interesses gelijk is. Niet dat ik raar aangekeken word, omdat ik een boek wens te lezen.
(True story)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wil gewoon dat een man qua intelligentie en interesses gelijk is. Niet dat ik raar aangekeken word, omdat ik een boek wens te lezen.
(True story)
Dank jequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen maar credits voor jou hierin hoor.
Ik koop ook nooit meer dan 1 drankje voor onbekende mensen, en dat ook pas nadat je duidelijk een tijdje blijft staan lullen samen.
Tjah, nou je hebt toch gelijk, je bent geen hoer waar je tijd van kan kopen dmv drank te kopen voor der.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je![]()
Sws accepteer ik niet snel een drankje van iemand. Wordt ook als beledigend ervaren. Tis nooit goed
Mooi toch? Ik ga niet elke keer voor een vrouw betalen, ze mag zelf ook wat doen. Vrouwen worden teveel gepamperd hier, omdat er zoveel slappe zakken rondlopen. Naderhand zeuren diezelfde slappe zakken over het feit dat er zoveel Nederlandse vrouwen arrogant zijn. Die mannen hebben zelf niet door dat ze dat gedrag in de hand werken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, shut up pls
Heb in een huis gewoond met iemand die heeeeeel wat minder dan ik verdiende. Kon hij op den duur niet aan. Vooral toen ik een extra opleiding ging volgen.
Ik word niet geil van mooie spullen. Ben erg basic daarin. Als ik met een vriend uiteten ga, betaalt hij. Mag, maar de volgende keer betaal ik. Ik weet dat niet iedereen zo is. Mannen zijn erg verbaasd hierover, de meeste vrouwen laten een man voor zich betalen. Mag, maar zo ben ik niet opgevoed.
Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de combinatie en niet alleen uiterlijk, dat zou pas oppervlakkig zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.
Maar je kunt er om lachen... Ik zuig het niet uit mijn duim ofzo, ik heb het vaak genoeg zien langskomen op nieuwssites en zelfs in de krant stond een artikel dat er veel vrouwen in Nederland niet aan de man konden komen terwijl ze zelf antiegelijk veel eisen hadden... Dat verklaarde dan ook een hoop.
Ik denk niet dat zoveel mannen echt eisen stellen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de combinatie en niet alleen uiterlijk, dat zou pas oppervlakkig zijn.
En dat selectieve valt wel mee in werkelijkheid. Tussen de eisen vooraf en uiteindelijke zullen toch compromissen moeten worden gedaan. Net zoals veel mannen eisen stellen en uiteindelijk met de leukste meid settelen die maar aan de helft voldoet.
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
Deze samenleving heeft meer Hugh_Myron's en Ambipur's nodig. Wellicht kunnen jullie paren, gr.
Jammerlijk, up to the next one.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.
Ik heb maar een voorwaarde qua dit onderwerp: niet gierig zijn... Thats it. Dus, de ene keer betaal jij, de volgende keer betaal ik. Het moment, dat iemand tegen mij zegt: zullen we de rekening delen, ben ik weg. Ik ben aardig vernederlandst, maar going Dutch? Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mooi toch? Ik ga niet elke keer voor een vrouw betalen, ze mag zelf ook wat doen. Vrouwen worden teveel gepamperd hier, omdat er zoveel slappe zakken rondlopen. Naderhand zeuren diezelfde slappe zakken over het feit dat er zoveel Nederlandse vrouwen arrogant zijn. Die mannen hebben zelf niet door dat ze dat gedrag in de hand werken.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, nou je hebt toch gelijk, je bent geen hoer waar je tijd van kan kopen dmv drank te kopen voor der.
Inkomen hoort deels bij je niveau. Een mbo persoon die autotechniek leert heeft vaak andere interesses dan een persoon die een HBO studie doet. Uiteindelijk zit er ook een gat tussen hun salarissen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoveel mannen echt eisen stellen eerlijk gezegd.
Tja behalve een paar dingen als dat iemand niet afzichtelijk lelijk moet zijn of dik, maar dat is iets anders.
Eisen stellen over iemands inkomen vind ik triest.
Laat me niet het plaatje zetten van een IDEALE lichaam!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.
Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zet die plaatje a mattie ;p daniel craig allessquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me niet het plaatje zetten van een IDEALE lichaam!
Hoi Panzermaus!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution.
doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
klinkt als wijze raadquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution.
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten, die gewoon hard genomen willen worden. Uiteten nemen, drankje doen, dat zijn de dingen die ernaar toe leiden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook niet zelf verzonnen
Van vrouwen gehoord eigenlijk.
Inkomen zegt dus geen reet, behalve dat de mensen met een hoger niveau vaak een hoger niveau hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Inkomen hoort deels bij je niveau. Een mbo persoon die autotechniek leert heeft vaak andere interesses dan een persoon die een HBO studie doet. Uiteindelijk zit er ook een gat tussen hun salarissen.
Show it, I'm curious about your perception.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Speak for yourself.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten
Hmm, bedankt voor deze inzichten..quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten, die gewoon hard genomen willen worden. Uiteten nemen, drankje doen, dat zijn de dingen die ernaar toe leiden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Show it, I'm curious about your perception.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.
Niet alle,quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Show it, I'm curious about your perception.
[..]
Speak for yourself.
Goed dat je je dat beseft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet alle,Er zijn uitzonderingen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
Je vindt dit meer natuurlijker en zachter in vergelijking met de vorige afbeelding en daarom veel beter, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Als je mij drie weken lang volpropt op 4000 kcal per dag, pigmentinjecties geeft en me natgooit met je plantengieter zie ik er zo uit. Toch bedankt chef, teveel vet voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.Jouw ideaalbeeld is inferieur aan Lazar Angelov, dat is wat vrouwen willen.
Gespierd, breed, dikkig. Die blokjes vind ik persoonlijk niet om aan te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dus gewoon volop gespierd, maar dan met wat meer vet.
Niks mis met z'n hoofd toch? Best wel esthetisch zelfs. Sowieso hebben veel vrouwen een beetje deze smaak heb ik het idee. Wel gespierd, maar toch een laagje vet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gespierd, breed, dikkig. Die blokjes vind ik persoonlijk niet om aan te zien.
Maar ik ben zelf groot, dus dat matcht wel.
Deze meneer is trouwens olieworstelaar.. Allemaal hebben ze een rothoofd, maar wat een lichaam.
Inderdaad, vind dit een soort van liever.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Je vindt dit meer natuurlijker en zachter in vergelijking met de vorige afbeelding en daarom veel beter, right?
Iedereen zijn ding, toch? Hetzelfde geldt voor vrouwen. Ik vind meneer de olieworstelaar wel het ideaalbeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij drie weken lang volpropt op 4000 kcal per dag, pigmentinjecties geeft en me natgooit met je plantengieter zie ik er zo uit. Toch bedankt chef, teveel vet voor mij.Jouw ideaalbeeld is inferieur aan Lazar Angelov, dat is wat vrouwen willen.
Kvind die van haar ook mooier, alleen dan iets minder allemaal bij de schouders nek en armen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij drie weken lang volpropt op 4000 kcal per dag, pigmentinjecties geeft en me natgooit met je plantengieter zie ik er zo uit. Toch bedankt chef, teveel vet voor mij.Jouw ideaalbeeld is inferieur aan Lazar Angelov, dat is wat vrouwen willen.
Eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toch bedankt chef, teveel vet voor mij.![]()
Het is niet zozeer uitzonderlijk, ken genoeg vrouwen die liever zo'n lichaam hebben dan een sixpack. Inderdaad ieder zijn eigen smaak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Inderdaad, vind dit een soort van liever.Maar ieder zijn ding, ik weet dat mijn smaak zeer uitzonderlijk is.
Niet zo uitzonderlijk hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Inderdaad, vind dit een soort van liever.Maar ieder zijn ding, ik weet dat mijn smaak zeer uitzonderlijk is.
Niet dunner, meer ripped. Hij heeft teveel bodyfat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
Maar die gast is gewoon strak, ik snap het niet dat dat dunner moet ofzo?
Gast ziet er super sterk uit.![]()
Doe het voor de gein is in B&H ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet zo uitzonderlijk hoor.
Als je een poll zou maken onder vrouwen met Lazar en deze jongen, zou het winnende resultaat overduidelijk de tweede zijn.
Maak diezelfde poll onder mannen, dan is het net andersom.
De vrouwen die ik ken niet. Die vallen op zulke typjes:quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Als je een poll zou maken onder vrouwen met Lazar en deze jongen, zou het winnende resultaat overduidelijk de tweede zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, volgens mij vinden de meeste jongens Lazar ook maar op een kunstmatig gekunstelde homo lijken. Als hij eens onbewerkte foto's zou plaatsen zou het ook veel schelen (strong airbrush + lighting), maar iets minder klinisch allemaal mag ook wel van mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De vrouwen die ik ken niet. Die vallen op zulke typjes:Ah het bekende Abercrombie fysiek. Elke dag borst + biceps en een sixpack. Geen lats of schouders, want dan zie je er te lomp uit. En al helemaal geen benen trainen, want dan pas je niet meer in die kleding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, true. Die gast ziet er op video's (logischerwijs) heel anders uit dan op die gephotoshopte plaatjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, volgens mij vinden de meeste jongens Lazar ook maar op een kunstmatig gekunstelde homo lijken. Als hij eens onbewerkte foto's zou plaatsen zou het ook veel schelen (strong airbrush + lighting), maar iets minder klinisch allemaal mag ook wel van mij.
Hij heeft echt iets plastics en dus niet de RAW en RIPPED 'monster'-look die ik zelf een stuk mooier vind.
En wat vind jij dan mooi?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, volgens mij vinden de meeste jongens Lazar ook maar op een kunstmatig gekunstelde homo lijken. Als hij eens onbewerkte foto's zou plaatsen zou het ook veel schelen (strong airbrush + lighting), maar iets minder klinisch allemaal mag ook wel van mij.
Hij heeft echt iets plastics en dus niet de RAW en RIPPED 'monster'-look die ik zelf een stuk mooier vind.
Is mij iets te lief. En idd, zijn beentjes zijn dun. Hier is hij wel iets anders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah het bekende Abercrombie fysiek. Elke dag borst + biceps en een sixpack. Geen lats of schouders, want dan zie je er te lomp uit. En al helemaal geen benen trainen, want dan pas je niet meer in die kleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil zit waarschijnlijk in dat jullie er anders naar kijken, dan de meeste vrouwen. Goddank vallen we niet allemaal op dezelfde typjes. Zou wat zijn.
Denk inderdaad dat Turks olieworstelen hier niet heel groot is nee. Misschien kun je zarGon eens overhalen om ondergegoten te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.full stops and exclamation marks
Neen, dank u. Mannen van onder de 1m80quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat Turks olieworstelen hier niet heel groot is nee. Misschien kun je zarGon eens overhalen om ondergegoten te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, goedgekeurd, eens!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Eensch, met toevoeging: Mannen van onder de 90kg
Snap ik, is sowieso chanant om met een meisje over straat te gaan die een kop groter is. Waarschijnlijk nog meer awkward voor de jongen zelf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:
No offense, hoorGewoon persoonlijke voorkeur.
Uhm... een paar cm is te overbruggen... Een kop niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Snap ik, is sowieso chanant om met een meisje over straat te gaan die een kop groter is. Waarschijnlijk nog meer awkward voor de jongen zelf.
Om het maar even overdreven te zeggen. Al kom ik wel eens vrouwen tegen die daadwerkelijk een kop groter zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uhm... een paar cm is te overbruggen... Een kop niet.
5'8" master race checking inquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
5'5" is the perfect height for females, 6'2" - 6'3" for men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |