Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
Ik moet maar gewoon weer een periode lekker gaan vreten...
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.Never again.
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
striation? (Straiie?) Serratus? (?)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.
geen idee. op de Misc gelezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
striation? (Straiie?) Serratus? (?)
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.htmlquote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STRIATED QUADS BRAH
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.(zou je sowieso al niet moeten doen)
Echt chubby worden is eigenlijk ook nergens voor nodig als je een beetje op je cals let, zou zelf nooit boven de 15% gaan in een bulk.
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.html
Maar waarschijnlijk bedoelt hij gewoon 'striated', dus hoge mate van 'definition' aka laag bf%. Toned, striated, whatever.
Vetpercentage is een percentage en dan ook relatief. Iemand van 100 kg 10% heeft meer vet dan iemand van 60 kg bij 10%. 'Minder' doelt dus op het percentage, niet op de kg's aan vetmassa.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.
maar nu exht. Striation is het zictbaar zijn van de spiervezels.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Jongens..Welke willen jullie zijn?
Meisjes..Wat zien jullie het liefst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ontopic: https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
[..]Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.Rustig aan.
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.
Dan kan iemand je een ecto noemen, maar als iemand dan zelf nog slapper is is dat natuurlijk een beetje sneu.
Ik ben geen bodybuilder want ik bulk nooit ofzo, ik ga af en toe naar de sportschool en train dan gewoon vaak 5-12 herhalingen. Gewichtheffer kan je me helemaal niet noemen want daar ben ik niet serieus genoeg voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Eens, Beer. Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.
beetje klein of lijkt datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
Is mijn beeld nu zo vertekend, of is dit gewoon universeel mooi? Hardgeworden.
Dit is wel een beetje mijn streef fysiek. Maar dat zal nog wel een paar jaar durenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
Is mijn beeld nu zo vertekend, of is dit gewoon universeel mooi? Hardgeworden.
haha wat een faggotquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelen
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Doen zeker ook nog vmbo
Zulke domme meisjes verdienen het gewoon om door een loverboy gepakt te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |