Die opgepompte gastjes zie ik ook best vaak gewoon ongecontroleerd slingeren met gewichten.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soms is in de spiegel kijken handig ; bij een nieuwe oefening of als je het een tijdje niet gedaan hebt. Dan kun je zien of je de oefening goed uitvoert, best belangrijk. Je kan meer kwaad dan goed doen met het verkeerd belasten van je spieren.
Overigens zijn diegene met de grootste bek vaak de grootste faalhazen in de sportschool. De ''1 januari mensen'' .
Precies. Ik ga naar de sportschool voor mezelf. Om in vorm te raken en wat aan mijn conditie/lichaam te doen. Ik zit er niet om te showboaten voor andere verkapte homo's.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die opgepompte gastjes zie ik ook best vaak gewoon ongecontroleerd slingeren met gewichten.
En dan heb je nog de gasten die er serieus mee omgaan en hoge gewichten pakken.
100kg DLquote:
Wat ben je dan als je traint voor pussy terwijl je continue naar bezwete mannenlichamen kijkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.
1.90m bij 92kgquote:Op maandag 7 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grote praatjes.
Wat zijn jouw ''specs'' ? om in sportschool termen te spelen.
Nou geweldig, dat doe ik met een beetje trainen ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
100kg DL
90kg Squat
70kg Bench
Kan wel hoger zijn als ik 1RM doe, maar ik train niet 5x5 of op kracht, doe 12,10,10,8 reps voor hypertrophy.
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.90m bij 92kg
Tevens, lekker belangrijk hoeveel je tilt.Of ben je aan het egoliften?
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat doe ik met een beetje trainen ook.20 kg lichter.
Natuurlijk doen we het voor de looks. De lol en de looks, en de gezondheidsvoordelen. Maakt ons gelukkiger enzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
Ik moet maar gewoon weer een periode lekker gaan vreten...
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.Never again.
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
striation? (Straiie?) Serratus? (?)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.
geen idee. op de Misc gelezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
striation? (Straiie?) Serratus? (?)
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.htmlquote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STRIATED QUADS BRAH
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.(zou je sowieso al niet moeten doen)
Echt chubby worden is eigenlijk ook nergens voor nodig als je een beetje op je cals let, zou zelf nooit boven de 15% gaan in een bulk.
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.html
Maar waarschijnlijk bedoelt hij gewoon 'striated', dus hoge mate van 'definition' aka laag bf%. Toned, striated, whatever.
Vetpercentage is een percentage en dan ook relatief. Iemand van 100 kg 10% heeft meer vet dan iemand van 60 kg bij 10%. 'Minder' doelt dus op het percentage, niet op de kg's aan vetmassa.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.
maar nu exht. Striation is het zictbaar zijn van de spiervezels.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Jongens..Welke willen jullie zijn?
Meisjes..Wat zien jullie het liefst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ontopic: https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
[..]Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.Rustig aan.
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |