Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.
Dan kan iemand je een ecto noemen, maar als iemand dan zelf nog slapper is is dat natuurlijk een beetje sneu.
Ik ben geen bodybuilder want ik bulk nooit ofzo, ik ga af en toe naar de sportschool en train dan gewoon vaak 5-12 herhalingen. Gewichtheffer kan je me helemaal niet noemen want daar ben ik niet serieus genoeg voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Eens, Beer. Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.
beetje klein of lijkt datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
Is mijn beeld nu zo vertekend, of is dit gewoon universeel mooi? Hardgeworden.
Dit is wel een beetje mijn streef fysiek. Maar dat zal nog wel een paar jaar durenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
haha wat een faggotquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelen
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Doen zeker ook nog vmbo
Zulke domme meisjes verdienen het gewoon om door een loverboy gepakt te worden
Oja mensen worden ook ouder natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:54 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola's
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja mensen worden ook ouder natuurlijk![]()
Anyhow het zijn gewoon alsnog domme mensen die vooral op uiterlijk letten.
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijk
ligt er helemaal aan waar je uitgaat, maar ik ga mn brood uit de oven halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensen
Daar zit uitgaansvolk niet zo snel tussen nee
Vind het er niet echt natuurlijk meer uitzien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |