Die opgepompte gastjes zie ik ook best vaak gewoon ongecontroleerd slingeren met gewichten.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Soms is in de spiegel kijken handig ; bij een nieuwe oefening of als je het een tijdje niet gedaan hebt. Dan kun je zien of je de oefening goed uitvoert, best belangrijk. Je kan meer kwaad dan goed doen met het verkeerd belasten van je spieren.
Overigens zijn diegene met de grootste bek vaak de grootste faalhazen in de sportschool. De ''1 januari mensen'' .
Precies. Ik ga naar de sportschool voor mezelf. Om in vorm te raken en wat aan mijn conditie/lichaam te doen. Ik zit er niet om te showboaten voor andere verkapte homo's.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die opgepompte gastjes zie ik ook best vaak gewoon ongecontroleerd slingeren met gewichten.
En dan heb je nog de gasten die er serieus mee omgaan en hoge gewichten pakken.
100kg DLquote:
Wat ben je dan als je traint voor pussy terwijl je continue naar bezwete mannenlichamen kijkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat jij een pussy bent en te lui bent om te trainen wil niet zeggen dat iedereen er mee op houdt.
1.90m bij 92kgquote:Op maandag 7 januari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grote praatjes.
Wat zijn jouw ''specs'' ? om in sportschool termen te spelen.
Nou geweldig, dat doe ik met een beetje trainen ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
100kg DL
90kg Squat
70kg Bench
Kan wel hoger zijn als ik 1RM doe, maar ik train niet 5x5 of op kracht, doe 12,10,10,8 reps voor hypertrophy.
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
1.90m bij 92kg
Tevens, lekker belangrijk hoeveel je tilt.Of ben je aan het egoliften?
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat doe ik met een beetje trainen ook.20 kg lichter.
Natuurlijk doen we het voor de looks. De lol en de looks, en de gezondheidsvoordelen. Maakt ons gelukkiger enzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar hij ziet er dan ook uit alsof hij dat kan, jij bent nog steeds skinny, right?
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik vind mezelf wel een beetje mager, 10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
Ik moet maar gewoon weer een periode lekker gaan vreten...
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's wrong with 10 kg muscle. Maar inderdaad, meer eten dus. Ik zag er aan het eind ook best wel chubbier uit (wel bulking abs), maar het geheel lijkt toch een stuk mooier bij 10-11% bf. Mager is gewoon... mager.Never again.
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
10 kg gewicht erbij aan vet zou me niet slecht staan.
striation? (Straiie?) Serratus? (?)quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef tarantism het volgende:
[..]
kerel en die striation dan? Ik neem niemand serieus die geen duidelijke serratus heeft hoor. Iedere bankaap kan gruwelijk veel vreten en veel tillen, niets aan. De sport is om in gezondheid en esthetiek steeds meer te groeien.
geen idee. op de Misc gelezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
striation? (Straiie?) Serratus? (?)
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met 10 kg spier, maar dat dan bovenop die 10kg vet.
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.htmlquote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STRIATED QUADS BRAH
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb waarschijnlijk minder vet dan jij, en zou ook niet meer willen. Laag vetpercentage is over het algemeen erg mooi als je niet mager bent. Zou gewoon beginnen met meer eten en goed trainen erbij, dan krijg je die muscle gainzz echt wel. 10 kg muscle, noobgains! Pak ze dan ook en ga niet half-assed doen door jezelf te ondervoeden.(zou je sowieso al niet moeten doen)
Echt chubby worden is eigenlijk ook nergens voor nodig als je een beetje op je cals let, zou zelf nooit boven de 15% gaan in een bulk.
[..]
http://www.exrx.net/Muscles/SerratusAnterior.html
Maar waarschijnlijk bedoelt hij gewoon 'striated', dus hoge mate van 'definition' aka laag bf%. Toned, striated, whatever.
Vetpercentage is een percentage en dan ook relatief. Iemand van 100 kg 10% heeft meer vet dan iemand van 60 kg bij 10%. 'Minder' doelt dus op het percentage, niet op de kg's aan vetmassa.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Relatief gezien misschien. Maar minder vet echt niet.
maar nu exht. Striation is het zictbaar zijn van de spiervezels.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Jongens..Welke willen jullie zijn?
Meisjes..Wat zien jullie het liefst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:05 schreef Panzermaus het volgende:
Ontopic: https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
[..]Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag poll: #3.
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.Rustig aan.
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?quote:Op maandag 7 januari 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het juist ego liften noemen als je het om je looks doet toch? Ipv om de sport?
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vraag me voornamelijk af waarom je per se de gewichten die je tilt met hem wilt vergelijken?
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch uiteindelijk wat je traint he.
Dan kan iemand je een ecto noemen, maar als iemand dan zelf nog slapper is is dat natuurlijk een beetje sneu.
Ik ben geen bodybuilder want ik bulk nooit ofzo, ik ga af en toe naar de sportschool en train dan gewoon vaak 5-12 herhalingen. Gewichtheffer kan je me helemaal niet noemen want daar ben ik niet serieus genoeg voor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ligt maar net aan het doel van je training. Zou je jezelf beschrijven als een gewichtheffer, bodybuilder of train je functioneel voor een andere sport?
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn veel meer variaties mogelijk qua type lichaam...
Maar van dat rijtje is nummer 3 ook wel duidelijk het mooiste.
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Eens, Beer. Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De dag dat het sternale deel van mijn pecs elkaar huggen is de dag dat ik gelukkig kan sterven.
beetje klein of lijkt datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
Is mijn beeld nu zo vertekend, of is dit gewoon universeel mooi? Hardgeworden.
Dit is wel een beetje mijn streef fysiek. Maar dat zal nog wel een paar jaar durenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
haha wat een faggotquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuurlijk, deze foto's gaan om puur om vetpercentage. Bij elk plaatje kun je er nog meer of minder spiermassa op gooien, en verder bepalen je genen ook nog hoe het geheel er uiteindelijk uitziet.(aanhechtingen/insertions, vorm van buikspieren en borstspieren, etc)
Vind plaatje #3 zelf ook nog de 'skinny' kant. Mag best wat meer massa allemaal, zeker die rug. Echte lats (V-vorm) lijkt er niet te zitten, nogal recht-toe-recht-aan allemaal. Is meer een beetje borst+abs idee, maar goed, het gaat dus om vetpercentage in die poll.
[ afbeelding ]
Denk dat je hier veel vrouwen wel warm voor krijgt.(hnngg) Ziet er in kleding ook uitstekend uit. Beetje leuk karakter en succesvolle carrière erbij, en gaan.
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelenquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt wel op basis van het soort meisje dat bij het uitgaan vraagt of je sport terwijl ze aan je armen voelen
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola'squote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Doen zeker ook nog vmbo
Zulke domme meisjes verdienen het gewoon om door een loverboy gepakt te worden
Oja mensen worden ook ouder natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:54 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola's
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja mensen worden ook ouder natuurlijk![]()
Anyhow het zijn gewoon alsnog domme mensen die vooral op uiterlijk letten.
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijk
ligt er helemaal aan waar je uitgaat, maar ik ga mn brood uit de oven halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensen
Daar zit uitgaansvolk niet zo snel tussen nee
Vind het er niet echt natuurlijk meer uitzien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
De one-liners van Jahr00nquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Een man moet meer dan 100 kg (<12%bf) wegen. Mannen die minder wegen zijn gewoon mietjes of kleintjes.
no homer natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.
Bovenstaande lijkt me een contradictie. Tenzij je de gemiddelde mens intelligent vind. In dat geval ben je verkeerd geïnformeerd.quote:
Heb jij krio nou al eens gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij krio nou al eens gedaan?
Verander geld in succes en je hebt gelijk. Zou wat zijn als je complete losers aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen vallen bovenal op geld, klinkt cliché, maar 't klopt wel. Andere kwaliteiten - goede kop, fraai lichaam, humor, creativiteit etc etc - stellen ze op prijs, maar poen gaat boven alles.
Wat is succes, is dat niet bovenal een gevoel wat iemand over zichzelf heeft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef HiddenResponse het volgende:
geld in succes en je hebt gelijk. Zou wat zijn als je complete losers aantrekkelijk vindt.
Naar mijn mening wordt succes bepaalt door de samenleving.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is succes, is dat niet bovenal een gevoel wat iemand over zichzelf heeft?
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt succes bepaalt door de samenleving.
Sjonnie met 3 tattoo's in de bijstand kan zich bijzonder succesvol voelen, want hij hoeft niet te werken, maar in de ogen van de samenleving is het een loser.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leg eens uit?
De dagen dat ik mij goed dan wel succesvol voel lig ik duidelijk beter in de markt dan de dagen dat ik me een onzekere schim van mezelf voel.
In de ogen van Anita niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Sjonnie met 3 tattoo's in de bijstand kan zich bijzonder succesvol voelen, want hij hoeft niet te werken, maar in de ogen van de samenleving is het een loser.
Iemand die moeite gedaan heeft voor een studie, is afgestudeerd en een goed verdienende baan heeft is daarentegen wel succesvol. Dat is niet voor het geld gaan, maar voor succes.quote:
Succes is nogal subjectief, maar jij stelt het nu nogal snel gelijk aan goed geld verdienen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Iemand die moeite gedaan heeft voor een studie, is afgestudeerd en een goed verdienende baan heeft is daarentegen wel succesvol. Dat is niet voor het geld gaan, maar voor succes.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij krio nou al eens gedaan?
Redelijk gespierdquote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
(ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Redelijk gespierd![]()
Je bent gewoon mager, man. Ik weeg hetzelfde, maar ben 10cm korter. Hoe kan dat?
Geloof er ook geen reet van dat je evenveel tilt als Sap. Waarschijnlijk doe je die lifts niet eens. Je klinkt namelijk als zo'n gastje die maar wat aankloot op willekeurige machines.
Hoeveel reps? En e-statsquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....
Ik vreet te weinig dat is wel duidelijk, maar ik ben echt niet onder de indruk van wat sapstengel doet nee.
ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....
Ik vreet te weinig dat is wel duidelijk, maar ik ben echt niet onder de indruk van wat sapstengel doet nee.
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doetquote:
iedereen lult hier mattie geloof mequote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja tuurlijk50kg overhead met jouw massa. Post eens een plaatje, want ik ben nu wel benieuwd hoe je eruit ziet.
Ik heb staand overhead press nog nooit gedaan, moet ik toch eens proberen. Maar dumbbell shoulder press doe ik 28kg's x 8 op mijn laatste set.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet.
Boks al jaren, sterke schouders. is ook relatief gezien m'n beste lift. Als je pics ziet geloof je het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]!
E-stats over die gewichten, only on FOK!
Ik zat nog te twijfelen of ik wel de juiste oefening voor me had.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doet
op jouw gewicht wel en ik kan het weten want ik weeg net zo veel. die gast in die video is wel ff "iets" zwaarderquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik wel de juiste oefening voor me had.
Even googlen:
Nee dat klopt wel, 50 kilo ja, alsof het veel is.
Ja op mijn gewicht wel ja, maar ik ben dan ook wel een soort van mager met spier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
op jouw gewicht wel en ik kan het weten want ik weeg net zo veel
je kan zoveel zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja op mijn gewicht wel ja, maar ik ben dan ook wel een soort van mager met spier.
Ik bedoel niet dat ik jou niet geloof, ik bedoel dat die gewichten van kingtoppie niet ongelooflijk zijn (met zijn lichaam misschien wel, dunno), dus dat ik het vreemd zou vinden als daarmee onterecht gepocht werd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Boks al jaren, sterke schouders. is ook relatief gezien m'n beste lift. Als je pics ziet geloof je het.
Daarom geloof ik ook niet dat kingtoppie dat ff doet.
ik had hem sinds m'n vorige routine niet meer erin staan. in plaats daarvan seated dumbell press. Ben er toen mee gestopt en terug gegaan naar standing barbel. echt een wereld van verschil tussen die oefeningenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb staand overhead press nog nooit gedaan, moet ik toch eens proberen.
Mweh, kben er niet zo onzeker over. Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan zoveel zeggenkom maar op met die pics, al is het alleen maar van je schouders
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik jou niet geloof, ik bedoel dat die gewichten van kingtoppie niet ongelooflijk zijn (met zijn lichaam misschien wel, dunno), dus dat ik het vreemd zou vinden als daarmee onterecht gepocht werd.
e-stats dus, slaap lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, kben er niet zo onzeker over. Slaap lekker.
Woog ook gewoon 72 kilo toen ik dat gewicht deed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.
jij kunt echt slap lullen manquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Woog ook gewoon 72 kilo toen ik dat gewicht deed.
Sinds april 6 kilo kwijt en nu komt het er weer bij, qua gewichten nauwelijks omlaag gegaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij kunt echt slap lullen manno pics no care
Mwoah. Massa is niet per se gelijk aan kracht hè. Al vind ik het érg moeilijk te geloven dat volgens jou echt grote gasten in je gym niet meer dan 3 keer kunnen 50 ohp-en. Misschien als ze hun delts pre-exhausted hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.
Zijn er sowieso heel weinig die OHP-en in mijn gym, het is nml totaal geen hardcore sportschool. Het meeste wat ik iemand heb zien doen is 40kg en dat was een redelijk buffe neger. Maargoed, 50kg is natuurlijk niet veel, maar wel voor iemand van ~66kg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah. Massa is niet per se gelijk aan kracht hè. Al vind ik het érg moeilijk te geloven dat volgens jou echt grote gasten in je gym niet meer dan 3 keer kunnen 50 ohp-en. Misschien als ze hun delts pre-exhausted hebben.
Verder boeien trainingsgewichten me weinig overigens, ik ben geen powerlifter/oly lifter/whatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |