Oja mensen worden ook ouder natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:54 schreef n8n het volgende:
[..]
lijkt me sterk kom al jaren niet meer in de kinderdisco. volgens mij zijn dan de hbo vrijetijdsmanagement hola's
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oja mensen worden ook ouder natuurlijk![]()
Anyhow het zijn gewoon alsnog domme mensen die vooral op uiterlijk letten.
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:56 schreef n8n het volgende:
[..]
iedereen doet het wel en let in de basis van nature op mensen die je aan jezelf doen denken. Jij let waarschijnlijk op meisjes die er niet vmbo uit zien, tenzij je loverboy bent natuurlijk
ligt er helemaal aan waar je uitgaat, maar ik ga mn brood uit de oven halenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klopt ja, ik let vooral op nette, slimme, sexy, classy, intelligente en normale mensen
Daar zit uitgaansvolk niet zo snel tussen nee
Vind het er niet echt natuurlijk meer uitzien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, Beer. Eens.
Trouwens.
[ afbeelding ]
Is mijn beeld nu zo vertekend, of is dit gewoon universeel mooi? Hardgeworden.
De one-liners van Jahr00nquote:Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Jahr00n het volgende:
Een man moet meer dan 100 kg (<12%bf) wegen. Mannen die minder wegen zijn gewoon mietjes of kleintjes.
no homer natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou de pars descendens van zijn trapezius likken.
Bovenstaande lijkt me een contradictie. Tenzij je de gemiddelde mens intelligent vind. In dat geval ben je verkeerd geïnformeerd.quote:
Heb jij krio nou al eens gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij krio nou al eens gedaan?
Verander geld in succes en je hebt gelijk. Zou wat zijn als je complete losers aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen vallen bovenal op geld, klinkt cliché, maar 't klopt wel. Andere kwaliteiten - goede kop, fraai lichaam, humor, creativiteit etc etc - stellen ze op prijs, maar poen gaat boven alles.
Wat is succes, is dat niet bovenal een gevoel wat iemand over zichzelf heeft?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:07 schreef HiddenResponse het volgende:
geld in succes en je hebt gelijk. Zou wat zijn als je complete losers aantrekkelijk vindt.
Naar mijn mening wordt succes bepaalt door de samenleving.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is succes, is dat niet bovenal een gevoel wat iemand over zichzelf heeft?
Leg eens uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Naar mijn mening wordt succes bepaalt door de samenleving.
Sjonnie met 3 tattoo's in de bijstand kan zich bijzonder succesvol voelen, want hij hoeft niet te werken, maar in de ogen van de samenleving is het een loser.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leg eens uit?
De dagen dat ik mij goed dan wel succesvol voel lig ik duidelijk beter in de markt dan de dagen dat ik me een onzekere schim van mezelf voel.
In de ogen van Anita niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Sjonnie met 3 tattoo's in de bijstand kan zich bijzonder succesvol voelen, want hij hoeft niet te werken, maar in de ogen van de samenleving is het een loser.
Iemand die moeite gedaan heeft voor een studie, is afgestudeerd en een goed verdienende baan heeft is daarentegen wel succesvol. Dat is niet voor het geld gaan, maar voor succes.quote:
Succes is nogal subjectief, maar jij stelt het nu nogal snel gelijk aan goed geld verdienen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Iemand die moeite gedaan heeft voor een studie, is afgestudeerd en een goed verdienende baan heeft is daarentegen wel succesvol. Dat is niet voor het geld gaan, maar voor succes.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij krio nou al eens gedaan?
Redelijk gespierdquote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
(ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Redelijk gespierd![]()
Je bent gewoon mager, man. Ik weeg hetzelfde, maar ben 10cm korter. Hoe kan dat?
Geloof er ook geen reet van dat je evenveel tilt als Sap. Waarschijnlijk doe je die lifts niet eens. Je klinkt namelijk als zo'n gastje die maar wat aankloot op willekeurige machines.
Hoeveel reps? En e-statsquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....
Ik vreet te weinig dat is wel duidelijk, maar ik ben echt niet onder de indruk van wat sapstengel doet nee.
ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 deadlift 70 bankdruk 50 staand overhead press....
Ik vreet te weinig dat is wel duidelijk, maar ik ben echt niet onder de indruk van wat sapstengel doet nee.
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doetquote:
iedereen lult hier mattie geloof mequote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja tuurlijk50kg overhead met jouw massa. Post eens een plaatje, want ik ben nu wel benieuwd hoe je eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |