Als je zorgt dat hij zich ontspant, dan komt het wel goed met de zachtheid van de spieren.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Toradora het volgende:
Een beetje gespierd is best lekker. Maar het moet geen opgeblazen kikker worden. Ik moet mijn hoofd nog wel tegen zijn lichaam aan kunnen leggen zonder het gevoel te hebben dat ik op een muurtje in slaap val.
Borstkas ook? Mijn ex was redelijk gespierd, en bij hem kon ik alleen tegen/op zijn armen liggen. Ik vond het iig niet prettig.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Als je zorgt dat hij zich ontspant, dan komt het wel goed met de zachtheid van de spieren.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben zelf niet super gespierd, en ook niet homo.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Borstkas ook? Mijn ex was redelijk gespierd, en bij hem kon ik alleen tegen/op zijn armen liggen. Ik vond het iig niet prettig.
kon het zelf niet beter verwoordenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:55 schreef Toradora het volgende:
Een beetje gespierd is best lekker. Maar het moet geen opgeblazen kikker worden. Ik moet mijn hoofd nog wel tegen zijn lichaam aan kunnen leggen zonder het gevoel te hebben dat ik op een muurtje in slaap val.
Ja, van angstzweet...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Alle chicks worden nat
Wat gespierder dan gemiddeld....quote:Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef maxburger het volgende:
Ja ik weet dat dit een domme vraag lijkt en dat alle vrouwen verschillend zijn. Maar krijg je als jongen/man meer aandacht van de vrouwen als je wat gespierder bent dan gemiddeld?
Hmm, ja, eigenlijk heb je gelijk. De meeste mensen die ik ken zijn niet gespierd. Ze zijn wel groot of grof gebouwd, maar ze zijn meer 'gevet' dan 'gespierd'.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat gespierder dan gemiddeld....
Ik vertaal dat in: geen slappe henkie zijn, een klein beetje spier staat gewoon leuker dan slappe henkie.
Maar dat is mijn mening...
Hoe lang ben jij dan precies?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, ja, eigenlijk heb je gelijk. De meeste mensen die ik ken zijn niet gespierd. Ze zijn wel groot of grof gebouwd, maar ze zijn meer 'gevet' dan 'gespierd'.
Zelf heb ik vrijwel geen vet. Als ik niet wat aan mijn lichaam zou doen, dan zie ik er uit als een junk. Ik vind mezelf dan ook gespierder dan gemiddeld. Hoewel ik dus maar 60kg weeg...
Misschien scheelt mijn leeftijd ook wel. De meeste mannen van mijn leeftijd (45) hebben hun lichaam al een tijdje verwaarloosd. Ik heb het in ieder geval nog bijgehouden. Dus voor mijn leeftijd ben ik gespierder dan gemiddeld.
1.80m.quote:
Tjah.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef RetepV het volgende:
[..]
1.80m.
Sorry, maar ik ga verder alleen in op interesse van dameszijde.
Edit:
En met 'mannen van mijn leeftijd' bedoel ik eigenlijk mijn vrienden.
Vetpercentages van bodybuilders liggen nog wel lager dan 7% ga denken aan 4-5%quote:Op maandag 7 januari 2013 15:22 schreef RetepV het volgende:
Tja, helaas dat genetica roet in het eten gooit. Ik eet niet minder dan mijn vrienden of collega's. Maar aankomen doe ik niet.
En er zitten ook nog best wat nadelen aan vast hoor. Echt zwaar trainen is bijvoorbeeld niet makkelijk. Vraag het elke bodybuilder. Als hij volledig afgetraind is voor een wedstrijd en zijn vetpercentage ligt onder de 7%, dan kan 'ie eigenlijk geen brood meer tillen.
Ik ben dus 1.85 en 63 kilo. Maar ik doe mijn best om aan te komen. Zie ook mijn andere topic in LIF.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah.
Ik zou toch minimaal 70 willen wegen met die lengte... Je bent nu waarschijnlijk wel een beetje mager (ik ben ook mager met mijn 1.83 en 66 kilo oid op dit moment, maar wel redelijk gespierd)
Wat meer vet is gewoon wel mooier vind ik, staat fitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |