Ik heb staand overhead press nog nooit gedaan, moet ik toch eens proberen. Maar dumbbell shoulder press doe ik 28kg's x 8 op mijn laatste set.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet.
Boks al jaren, sterke schouders. is ook relatief gezien m'n beste lift. Als je pics ziet geloof je het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]!
E-stats over die gewichten, only on FOK!
Ik zat nog te twijfelen of ik wel de juiste oefening voor me had.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet eens 1 rep overhead. Ik kan er zelf maar 3 op 50kg en ik heb er niemand in mijn gym meer zien doen, zelfs de echt buffe gasten niet. Komt kingtoppie die dat wel even doet
op jouw gewicht wel en ik kan het weten want ik weeg net zo veel. die gast in die video is wel ff "iets" zwaarderquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik wel de juiste oefening voor me had.
Even googlen:
Nee dat klopt wel, 50 kilo ja, alsof het veel is.
Ja op mijn gewicht wel ja, maar ik ben dan ook wel een soort van mager met spier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
op jouw gewicht wel en ik kan het weten want ik weeg net zo veel
je kan zoveel zeggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja op mijn gewicht wel ja, maar ik ben dan ook wel een soort van mager met spier.
Ik bedoel niet dat ik jou niet geloof, ik bedoel dat die gewichten van kingtoppie niet ongelooflijk zijn (met zijn lichaam misschien wel, dunno), dus dat ik het vreemd zou vinden als daarmee onterecht gepocht werd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Boks al jaren, sterke schouders. is ook relatief gezien m'n beste lift. Als je pics ziet geloof je het.
Daarom geloof ik ook niet dat kingtoppie dat ff doet.
ik had hem sinds m'n vorige routine niet meer erin staan. in plaats daarvan seated dumbell press. Ben er toen mee gestopt en terug gegaan naar standing barbel. echt een wereld van verschil tussen die oefeningenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb staand overhead press nog nooit gedaan, moet ik toch eens proberen.
Mweh, kben er niet zo onzeker over. Slaap lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je kan zoveel zeggenkom maar op met die pics, al is het alleen maar van je schouders
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik jou niet geloof, ik bedoel dat die gewichten van kingtoppie niet ongelooflijk zijn (met zijn lichaam misschien wel, dunno), dus dat ik het vreemd zou vinden als daarmee onterecht gepocht werd.
e-stats dus, slaap lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mweh, kben er niet zo onzeker over. Slaap lekker.
Woog ook gewoon 72 kilo toen ik dat gewicht deed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.
jij kunt echt slap lullen manquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Woog ook gewoon 72 kilo toen ik dat gewicht deed.
Sinds april 6 kilo kwijt en nu komt het er weer bij, qua gewichten nauwelijks omlaag gegaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jij kunt echt slap lullen manno pics no care
Mwoah. Massa is niet per se gelijk aan kracht hè. Al vind ik het érg moeilijk te geloven dat volgens jou echt grote gasten in je gym niet meer dan 3 keer kunnen 50 ohp-en. Misschien als ze hun delts pre-exhausted hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mwoa, ik zou wel echt onder de indruk zijn als hij dat kan. 66kg op 1m83 is echt wel damn skinny namelijk.
Zijn er sowieso heel weinig die OHP-en in mijn gym, het is nml totaal geen hardcore sportschool. Het meeste wat ik iemand heb zien doen is 40kg en dat was een redelijk buffe neger. Maargoed, 50kg is natuurlijk niet veel, maar wel voor iemand van ~66kg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah. Massa is niet per se gelijk aan kracht hè. Al vind ik het érg moeilijk te geloven dat volgens jou echt grote gasten in je gym niet meer dan 3 keer kunnen 50 ohp-en. Misschien als ze hun delts pre-exhausted hebben.
Verder boeien trainingsgewichten me weinig overigens, ik ben geen powerlifter/oly lifter/whatever.
Klopt, waar ik op antwoordde ging dan ook om geld. Ik zei dat het om succes draait en niet om geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Succes is nogal subjectief, maar jij stelt het nu nogal snel gelijk aan goed geld verdienen...
Je definieerd een goede baan aan een goed verdienende baan op dit moment maarja.. Het meeste zal ook wel geod verdienen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Klopt, waar ik op antwoordde ging dan ook om geld. Ik zei dat het om succes draait en niet om geld.
En in mijn ogen is succes inderdaad een goede studie, baan en prive leven. Sommige mensen zullen daar doorheen kijken, maar aan het eind in deze samenleving/economie heb je een goede studie/baan nodig om goed rond te komen.
Veel geld is ook goed. Een man met veel geld kan veel voor zijn vrouw en (toekomstige) kinderen kopen. Geef me een reden waarom je als vrouw liever een man met minder cash zou willen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je definieerd een goede baan aan een goed verdienende baan op dit moment maarja.. Het meeste zal ook wel geod verdienen...
Neemt niet weg dat je veel geld nu als goed bestempeld.
Been there, done that... Dat werkt niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veel geld is ook goed. Een man met veel geld kan veel voor zijn vrouw en (toekomstige) kinderen kopen. Geef me een reden waarom je als vrouw liever een man met minder cash zou willen?
Vanaf een bepaald inkomen maakt geld geen flikker uit maar ga je slechts voor luxe en materiaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veel geld is ook goed. Een man met veel geld kan veel voor zijn vrouw en (toekomstige) kinderen kopen. Geef me een reden waarom je als vrouw liever een man met minder cash zou willen?
Als je een relatie hebt en een huis deelt, lijkt mij dat je samen betaalt voor alles.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald inkomen maakt geld geen flikker uit maar ga je slechts voor luxe en materiaal.
Comfort zat hoor met een ''redelijk'' inkomen
Overigens moeten vrouwen maar eens zelf gaan werken willen ze luxe producten kopen, gelukkig gebeurt dat ook steeds meer.
De meeste vrouwen willen meer luxe en materieel bezit, dus meer geld is nog altijd beter in hun ogen, ook al denk jij van niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald inkomen maakt geld geen flikker uit maar ga je slechts voor luxe en materiaal.
Comfort zat hoor met een ''redelijk'' inkomen
Overigens moeten vrouwen maar eens zelf gaan werken willen ze luxe producten kopen, gelukkig gebeurt dat ook steeds meer.
Dan lijkt geld me helemaal geen issue eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt en een huis deelt, lijkt mij dat je samen betaalt voor alles.
Oh wel degelijk.. Als er veel verschil in inkomen is bijvoorbeeld. Of als de één een duurdere smaak heeft, dan de ander.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan lijkt geld me helemaal geen issue eigenlijk.
Natuurlijk is meer geld ''beter''quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen meer luxe en materieel bezit, dus meer geld is nog altijd beter in hun ogen, ook al denk jij van niet.
Er rekening mee houden is ook best lastig, want je kan moeilijk zo maar even meer gaan verdienen. Of nou ja, het kan wel, maar om jezelf nou te gaan omscholen om deze reden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Natuurlijk is meer geld ''beter''
Het boeit alleen zo fucking weinig om er rekening mee te gaan zitten houden, ja als iemand financieel helemaal geen ruimte heeft is dat een ander verhaal.. Maar dat gebeurt niet zo snel in NL, dus daarom vind ik zo een ''eis'' om op neer te kijken.. Het gaat nergens over naar mijn mening.
Vanuit vrouwelijk perspectief ''er rekening mee houden''quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Er rekening mee houden is ook best lastig, want je kan moeilijk zo maar even meer gaan verdienen. Of nou ja, het kan wel, maar om jezelf nou te gaan omscholen om deze reden.
Zolang ik zelf maar rondkom, vind ik het prima.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die daar rekening mee houden. In ieder geval veel meer dan andersom.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanuit vrouwelijk perspectief ''er rekening mee houden''
Natuurlijk ga ik geen nieuwe baan zoeken omdat een meisje geld wilt zien ofzo, ik lijk wel achterlijk.
Dat denk ik ook hoor, maar ik word daar nou niet bepaald vrolijk van.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die daar rekening mee houden. In ieder geval veel meer dan andersom.![]()
Het boeit mij weinig hoeveel een meisje verdient, als ze maar leuk is.
Ik durf niet te zeggen of dat puur te maken heeft met oppervlakkigheid of omdat ze gewoon verwachten dat de man de "provider" is. Een beetje selectief feminisme.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor, maar ik word daar nou niet bepaald vrolijk van.![]()
Oppervlakkigheid ten top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |