abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121376382
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bitch, shut up pls :)
Heb in een huis gewoond met iemand die heeeeeel wat minder dan ik verdiende. Kon hij op den duur niet aan. Vooral toen ik een extra opleiding ging volgen. :')

Ik word niet geil van mooie spullen. Ben erg basic daarin. Als ik met een vriend uiteten ga, betaalt hij. Mag, maar de volgende keer betaal ik. Ik weet dat niet iedereen zo is. Mannen zijn erg verbaasd hierover, de meeste vrouwen laten een man voor zich betalen. Mag, maar zo ben ik niet opgevoed.
Mooi toch? Ik ga niet elke keer voor een vrouw betalen, ze mag zelf ook wat doen. Vrouwen worden teveel gepamperd hier, omdat er zoveel slappe zakken rondlopen. Naderhand zeuren diezelfde slappe zakken over het feit dat er zoveel Nederlandse vrouwen arrogant zijn. Die mannen hebben zelf niet door dat ze dat gedrag in de hand werken.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_121376440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.

Maar je kunt er om lachen... Ik zuig het niet uit mijn duim ofzo, ik heb het vaak genoeg zien langskomen op nieuwssites en zelfs in de krant stond een artikel dat er veel vrouwen in Nederland niet aan de man konden komen terwijl ze zelf antiegelijk veel eisen hadden... Dat verklaarde dan ook een hoop.
Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de combinatie en niet alleen uiterlijk, dat zou pas oppervlakkig zijn.

En dat selectieve valt wel mee in werkelijkheid. Tussen de eisen vooraf en uiteindelijke zullen toch compromissen moeten worden gedaan. Net zoals veel mannen eisen stellen en uiteindelijk met de leukste meid settelen die maar aan de helft voldoet.
pi_121376455
Deze samenleving heeft meer Hugh_Myron's en Ambipur's nodig. Wellicht kunnen jullie paren, gr. :)
pi_121376517
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de combinatie en niet alleen uiterlijk, dat zou pas oppervlakkig zijn.

En dat selectieve valt wel mee in werkelijkheid. Tussen de eisen vooraf en uiteindelijke zullen toch compromissen moeten worden gedaan. Net zoals veel mannen eisen stellen en uiteindelijk met de leukste meid settelen die maar aan de helft voldoet.
Ik denk niet dat zoveel mannen echt eisen stellen eerlijk gezegd.
Tja behalve een paar dingen als dat iemand niet afzichtelijk lelijk moet zijn of dik, maar dat is iets anders.

Eisen stellen over iemands inkomen vind ik triest.
Rustig aan.
pi_121376547
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
Deze samenleving heeft meer Hugh_Myron's en Ambipur's nodig. Wellicht kunnen jullie paren, gr. :)
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.
Nergens voor nodig.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:14:56 #256
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121376578
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.
Jammerlijk, up to the next one.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121376717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Mooi toch? Ik ga niet elke keer voor een vrouw betalen, ze mag zelf ook wat doen. Vrouwen worden teveel gepamperd hier, omdat er zoveel slappe zakken rondlopen. Naderhand zeuren diezelfde slappe zakken over het feit dat er zoveel Nederlandse vrouwen arrogant zijn. Die mannen hebben zelf niet door dat ze dat gedrag in de hand werken.
Ik heb maar een voorwaarde qua dit onderwerp: niet gierig zijn... Thats it. Dus, de ene keer betaal jij, de volgende keer betaal ik. Het moment, dat iemand tegen mij zegt: zullen we de rekening delen, ben ik weg. Ik ben aardig vernederlandst, maar going Dutch? Nee.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, nou je hebt toch gelijk, je bent geen hoer waar je tijd van kan kopen dmv drank te kopen voor der.

:D Dude!!
pi_121376745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zoveel mannen echt eisen stellen eerlijk gezegd.
Tja behalve een paar dingen als dat iemand niet afzichtelijk lelijk moet zijn of dik, maar dat is iets anders.

Eisen stellen over iemands inkomen vind ik triest.
Inkomen hoort deels bij je niveau. Een mbo persoon die autotechniek leert heeft vaak andere interesses dan een persoon die een HBO studie doet. Uiteindelijk zit er ook een gat tussen hun salarissen.
pi_121376746
quote:

[..]

Laat me niet het plaatje zetten van een IDEALE lichaam!
pi_121376747
quote:

[..]

Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution. w/

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

zet die plaatje a mattie ;p daniel craig alless
pi_121376800
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution. w/
Hoi Panzermaus!

Ga fietsen.

:*
pi_121376832
quote:

:D Dude!!
Ook niet zelf verzonnen _O-
Van vrouwen gehoord eigenlijk.
Rustig aan.
pi_121376878
quote:

[..]

doen
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

klinkt als wijze raad :7
Nergens voor nodig.
pi_121376898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook niet zelf verzonnen _O-
Van vrouwen gehoord eigenlijk.
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten, die gewoon hard genomen willen worden. Uiteten nemen, drankje doen, dat zijn de dingen die ernaar toe leiden.
pi_121376917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Inkomen hoort deels bij je niveau. Een mbo persoon die autotechniek leert heeft vaak andere interesses dan een persoon die een HBO studie doet. Uiteindelijk zit er ook een gat tussen hun salarissen.
Inkomen zegt dus geen reet, behalve dat de mensen met een hoger niveau vaak een hoger niveau hebben.

Selecteer dan op niveau en niet op geld :')
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:21:09 #266
Intelligent en gehaat.
pi_121376931
quote:

[..]

Show it, I'm curious about your perception.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten
Speak for yourself.
pi_121376944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten, die gewoon hard genomen willen worden. Uiteten nemen, drankje doen, dat zijn de dingen die ernaar toe leiden.
Hmm, bedankt voor deze inzichten..
Klopt wel denk ik.
Rustig aan.
pi_121376964
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

:) Niet schrikken... Even zoeken..
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:25:54 #269
Intelligent en gehaat.
pi_121377156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:) Niet schrikken... Even zoeken..
I won't, good luck.
pi_121377166
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let niet op het hoofd.

Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.
pi_121377201
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

[..]

Speak for yourself.
Niet alle, :) Er zijn uitzonderingen.
pi_121377257
Dus gewoon volop gespierd, maar dan met wat meer vet.
Nergens voor nodig.
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:29:59 #273
Intelligent en gehaat.
pi_121377327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet alle, :) Er zijn uitzonderingen.
Goed dat je je dat beseft.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let niet op het hoofd.

Je vindt dit meer natuurlijker en zachter in vergelijking met de vorige afbeelding en daarom veel beter, right?
pi_121377354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
SPOILER
Let niet op het hoofd.

Als je mij drie weken lang volpropt op 4000 kcal per dag, pigmentinjecties geeft en me natgooit met je plantengieter zie ik er zo uit. Toch bedankt chef, teveel vet voor mij. :) Jouw ideaalbeeld is inferieur aan Lazar Angelov, dat is wat vrouwen willen.
pi_121377366
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dus gewoon volop gespierd, maar dan met wat meer vet.
Gespierd, breed, dikkig. Die blokjes vind ik persoonlijk niet om aan te zien.
Maar ik ben zelf groot, dus dat matcht wel.

Deze meneer is trouwens olieworstelaar.. Allemaal hebben ze een rothoofd, maar wat een lichaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')