Mooi toch? Ik ga niet elke keer voor een vrouw betalen, ze mag zelf ook wat doen. Vrouwen worden teveel gepamperd hier, omdat er zoveel slappe zakken rondlopen. Naderhand zeuren diezelfde slappe zakken over het feit dat er zoveel Nederlandse vrouwen arrogant zijn. Die mannen hebben zelf niet door dat ze dat gedrag in de hand werken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, shut up pls
Heb in een huis gewoond met iemand die heeeeeel wat minder dan ik verdiende. Kon hij op den duur niet aan. Vooral toen ik een extra opleiding ging volgen.
Ik word niet geil van mooie spullen. Ben erg basic daarin. Als ik met een vriend uiteten ga, betaalt hij. Mag, maar de volgende keer betaal ik. Ik weet dat niet iedereen zo is. Mannen zijn erg verbaasd hierover, de meeste vrouwen laten een man voor zich betalen. Mag, maar zo ben ik niet opgevoed.
Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de combinatie en niet alleen uiterlijk, dat zou pas oppervlakkig zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.
Maar je kunt er om lachen... Ik zuig het niet uit mijn duim ofzo, ik heb het vaak genoeg zien langskomen op nieuwssites en zelfs in de krant stond een artikel dat er veel vrouwen in Nederland niet aan de man konden komen terwijl ze zelf antiegelijk veel eisen hadden... Dat verklaarde dan ook een hoop.
Ik denk niet dat zoveel mannen echt eisen stellen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Uiterlijk is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het om de combinatie en niet alleen uiterlijk, dat zou pas oppervlakkig zijn.
En dat selectieve valt wel mee in werkelijkheid. Tussen de eisen vooraf en uiteindelijke zullen toch compromissen moeten worden gedaan. Net zoals veel mannen eisen stellen en uiteindelijk met de leukste meid settelen die maar aan de helft voldoet.
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
Deze samenleving heeft meer Hugh_Myron's en Ambipur's nodig. Wellicht kunnen jullie paren, gr.
Jammerlijk, up to the next one.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.
Ik heb maar een voorwaarde qua dit onderwerp: niet gierig zijn... Thats it. Dus, de ene keer betaal jij, de volgende keer betaal ik. Het moment, dat iemand tegen mij zegt: zullen we de rekening delen, ben ik weg. Ik ben aardig vernederlandst, maar going Dutch? Nee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mooi toch? Ik ga niet elke keer voor een vrouw betalen, ze mag zelf ook wat doen. Vrouwen worden teveel gepamperd hier, omdat er zoveel slappe zakken rondlopen. Naderhand zeuren diezelfde slappe zakken over het feit dat er zoveel Nederlandse vrouwen arrogant zijn. Die mannen hebben zelf niet door dat ze dat gedrag in de hand werken.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, nou je hebt toch gelijk, je bent geen hoer waar je tijd van kan kopen dmv drank te kopen voor der.
Inkomen hoort deels bij je niveau. Een mbo persoon die autotechniek leert heeft vaak andere interesses dan een persoon die een HBO studie doet. Uiteindelijk zit er ook een gat tussen hun salarissen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoveel mannen echt eisen stellen eerlijk gezegd.
Tja behalve een paar dingen als dat iemand niet afzichtelijk lelijk moet zijn of dik, maar dat is iets anders.
Eisen stellen over iemands inkomen vind ik triest.
Laat me niet het plaatje zetten van een IDEALE lichaam!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
gaat 'm niet worden, ze houdt namelijk niet van mannen die lichamen hebben als griekse halfgoden.
Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zet die plaatje a mattie ;p daniel craig allessquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me niet het plaatje zetten van een IDEALE lichaam!
Hoi Panzermaus!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution.
doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
klinkt als wijze raadquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niemand zei iets over voorkeuren, nomsaying. Tickle her from behind and proceed without caution.
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten, die gewoon hard genomen willen worden. Uiteten nemen, drankje doen, dat zijn de dingen die ernaar toe leiden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook niet zelf verzonnen
Van vrouwen gehoord eigenlijk.
Inkomen zegt dus geen reet, behalve dat de mensen met een hoger niveau vaak een hoger niveau hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Inkomen hoort deels bij je niveau. Een mbo persoon die autotechniek leert heeft vaak andere interesses dan een persoon die een HBO studie doet. Uiteindelijk zit er ook een gat tussen hun salarissen.
Show it, I'm curious about your perception.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Speak for yourself.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten
Hmm, bedankt voor deze inzichten..quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vrouwen zijn helemaal moeilijk. Diep van binnen zijn eigenlijk alle vrouwen sletten, die gewoon hard genomen willen worden. Uiteten nemen, drankje doen, dat zijn de dingen die ernaar toe leiden.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Show it, I'm curious about your perception.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.
Niet alle,quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Show it, I'm curious about your perception.
[..]
Speak for yourself.
Goed dat je je dat beseft.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet alle,Er zijn uitzonderingen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
Je vindt dit meer natuurlijker en zachter in vergelijking met de vorige afbeelding en daarom veel beter, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
Als je mij drie weken lang volpropt op 4000 kcal per dag, pigmentinjecties geeft en me natgooit met je plantengieter zie ik er zo uit. Toch bedankt chef, teveel vet voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op het hoofd.
Dit is het ideaal beeld. Maar ze bestaan hier toch niet.Jouw ideaalbeeld is inferieur aan Lazar Angelov, dat is wat vrouwen willen.
Gespierd, breed, dikkig. Die blokjes vind ik persoonlijk niet om aan te zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dus gewoon volop gespierd, maar dan met wat meer vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |