Tjah leuk, maar waarom boeit dat zoveel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ook als zij significant meer dan jij verdient?
Omdat het wel iets uitmaakt.. Man-vrouw verhouding, ondanks dat we allemaal zo 'modern' zijn, bestaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah leuk, maar waarom boeit dat zoveel?
Ik ga me niet minder mannelijk voelen met een vrouw die meer verdient hoor, zal zelf ook geld zat over houden om etentjes te betalen.. Allicht betaald zij dan grotere aankopen als de auto etc, boeiend....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat het wel iets uitmaakt.. Man-vrouw verhouding, ondanks dat we allemaal zo 'modern' zijn, bestaat.
En dit is dus wat ik bedoelde met selectief feminisme. Allemaal huilie doen over gelijkheid, maar alleen als het de vrouw goed uitkomt. Een man die minder verdient? Dan kan ik minder spulletjes kopen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat het wel iets uitmaakt.. Man-vrouw verhouding, ondanks dat we allemaal zo 'modern' zijn, bestaat.
Ga je dan echt alles gescheiden houden ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En dit is dus wat ik bedoelde met selectief feminisme. Allemaal huilie doen over gelijkheid, maar alleen als het de vrouw goed uitkomt. Een man die minder verdient? Dan kan ik minder spulletjes kopen!
Een mannending? Jullie (als in: de vrouw) zijn er nota bene mee begonnen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ga je dan echt alles gescheiden houden ?
Dat gehuil over feminisme is dan ook echt een mannending.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ga je dan echt alles gescheiden houden ?
Dat gehuil over feminisme is dan ook echt een mannending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een mannending? Jullie (als in: de vrouw) zijn er nota bene mee begonnen.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja natuurlijk vinden mannen het achterlijk als je selectief feminist bent. Het is gewoon hypocriet ook nog eens daarnaast.
''vrouwen moet gelijkwaardig zijn!''Mannen en vrouwen moeten qua rechten en kansen gelijk zijn. Maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen. Sociologisch zijn vrouwen heel anders dan mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tegenwoordig in om voor de vrouwen op te komen en voor de andere mannen om te schreeuwen dat dit feminisme is. Zoals meer vrouwen op hogere functies, terwijl de meeste vrouwen toch echt willen dat dit eerlijk gaat.
Ik heb er dan ook helemaal niks op tegen dat vrouwen hogere functies bekleden of meer gaan verdienen, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Mannen en vrouwen moeten qua rechten en kansen gelijk zijn. Maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen. Sociologisch zijn vrouwen heel anders dan mannen.
Nu is het tegenwoordig in om voor de vrouwen op te komen en voor de andere mannen om te schreeuwen dat dit feminisme is. Zoals meer vrouwen op hogere functies, terwijl de meeste vrouwen toch echt willen dat dit eerlijk gaat.
Ah, je leest voor het gemak even over ''selectief feminist'' heen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Mannen en vrouwen moeten qua rechten en kansen gelijk zijn. Maar vrouwen blijven vrouwen en mannen blijven mannen. Sociologisch zijn vrouwen heel anders dan mannen.
Nederlandse vrouwen schijnen dan wel heel arrogant gevonden te worden in het buitenland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook helemaal niks op tegen dat vrouwen hogere functies bekleden of meer gaan verdienen, integendeel zelfs.
Waar ik wat op tegen heb is als ze daarna denigrerend gaan doen over het lagere salaris van de man. Dat is tenslotte wat hier werd gesteld.
Nothing wrong with the fact his body is tight, fine and strong.quote:
eindelijk een normale vrouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nothing wrong with the fact his body is tight, fine and strong.
Great size. Look thick. Solid. Tight.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nothing wrong with the fact his body is tight, fine and strong.
amai ge zijt een gastquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik vast onzeker zijn, maar nee. Ik word hier niet warm van.
Het was dan ook tot niet zo lang geleden standaard dat de man werkte en de vrouw thuisbleef voor de kinderen en of part-time werkte.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook helemaal niks op tegen dat vrouwen hogere functies bekleden of meer gaan verdienen, integendeel zelfs.
Waar ik wat op tegen heb is als ze daarna denigrerend gaan doen over het lagere salaris van de man. Dat is tenslotte wat hier werd gesteld.
Ik probeer aan te geven dat gelijkwaardigheid en gelijk zijn twee verschillende dingen zijn. Dat selectieve komt gewoon omdat mannen en vrouwen niet gelijk zijn, maar wel gelijkwaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, je leest voor het gemak even over ''selectief feminist'' heen.
Ik bedoel daarmee dat er genoeg zaken zijn waar mannen om bepaalde redenen minder waarde lijken te hebben als vrouwen.
Bij rechtzaken over voogdij... Bij strafrechtzaken waar vrouwen structureel lagere straffen opgelegd krijgen voor hetzelfde misdrijf...
Dat lijkt me toch niet goed? Maar een selectief feminist zegt daar niks over / gaat het goed praten, terwijl zij juist voor gelijkheid zou moeten staan als feminist. Dus het is ook nog eens hypocriet gedrag.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen schijnen dan wel heel arrogant gevonden te worden in het buitenland.
Ze komen ook niet aan de man door dit gedrag dus uiteindelijk hebben ze zichzelf er ook wel mee.
Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik probeer aan te geven dat gelijkwaardigheid en gelijk zijn twee verschillende dingen zijn. Dat selectieve komt gewoon omdat mannen en vrouwen niet gelijk zijn, maar wel gelijkwaardig.
[..]
Bitch, shut up plsquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En dit is dus wat ik bedoelde met selectief feminisme. Allemaal huilie doen over gelijkheid, maar alleen als het de vrouw goed uitkomt. Een man die minder verdient? Dan kan ik minder spulletjes kopen!
Alleen maar credits voor jou hierin hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bitch, shut up pls
Heb in een huis gewoond met iemand die heeeeeel wat minder dan ik verdiende. Kon hij op den duur niet aan. Vooral toen ik een extra opleiding ging volgen.
Ik word niet geil van mooie spullen. Ben erg basic daarin. Als ik met een vriend uiteten ga, betaalt hij. Mag, maar de volgende keer betaal ik. Ik weet dat niet iedereen zo is. Mannen zijn erg verbaasd hierover, de meeste vrouwen laten een man voor zich betalen. Mag, maar zo ben ik niet opgevoed.
Nee. Wil gewoon dat een man qua intelligentie en interesses gelijk is. Niet dat ik raar aangekeken word, omdat ik een boek wens te lezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar een vrouw moet opkijken naar der man, dus hij moet net even iets succesvoller zijn als haar. Dat idee heb ik. Zou toch eens leuk zijn kwam dat alles te vervallen en werd er wat meer naar de persoon gekeken... Ik vind het heel oppervlakkig allemaal.
Maar je kunt er om lachen... Ik zuig het niet uit mijn duim ofzo, ik heb het vaak genoeg zien langskomen op nieuwssites en zelfs in de krant stond een artikel dat er veel vrouwen in Nederland niet aan de man konden komen terwijl ze zelf antiegelijk veel eisen hadden... Dat verklaarde dan ook een hoop.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wil gewoon dat een man qua intelligentie en interesses gelijk is. Niet dat ik raar aangekeken word, omdat ik een boek wens te lezen.
(True story)
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Wil gewoon dat een man qua intelligentie en interesses gelijk is. Niet dat ik raar aangekeken word, omdat ik een boek wens te lezen.
(True story)
Dank jequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen maar credits voor jou hierin hoor.
Ik koop ook nooit meer dan 1 drankje voor onbekende mensen, en dat ook pas nadat je duidelijk een tijdje blijft staan lullen samen.
Tjah, nou je hebt toch gelijk, je bent geen hoer waar je tijd van kan kopen dmv drank te kopen voor der.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je![]()
Sws accepteer ik niet snel een drankje van iemand. Wordt ook als beledigend ervaren. Tis nooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |