En dit.. Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste. Iemand die zelfverzekerd is en niet mijn smaak is kan toch nog scoren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef n8n het volgende:
Doe wat je zelf het mooist vind, als jij lekker in je vel zit merken vrouwen dat op en dit is voor elke vrouw wel belangrijk ongeacht je spiermassa
Ieh, blokjes zijn vies! Doelde meer op breed gespierd dikachtig iets.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:40 schreef Mokkels het volgende:
Nee, ik val absoluut niet op gespierd. Een blokjes buik!?! Bahh. Ik vind dat zó lelijk.
Dan ook weer liever geen dunne spriet waar je alle botten voelt maar gewoon..
Normaal tot breed postuur vind ik mooi!
Maar dat is natuurlijk niet het belangrijkste..
Wat voor slag?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef BenjaminLinus het volgende:
Denk dat het slechts een bepaald slag vrouwen is dat daar voor valt..
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Van het kamp , of met een aarsgewei
Zelfvertrouwen...quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dit.. Zelfvertrouwen is het allerbelangrijkste. Iemand die zelfverzekerd is en niet mijn smaak is kan toch nog scoren.
Priscilla's, BARBIES, en ander breezah zuipend schorem?quote:
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen...
Nogal iets waar je totaal niet over kunt oordelen bij een persoon als je dat persoon niet kent eigenlijk, tenzij iemand absurd onzeker is.
Goedzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Ik kan iemands lichaamstaal heus wel aflezen.
Ben ik geen van allen.. Heb alleen een bepaalde bouw waarbij een iel mannetje niet past..quote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Priscilla's, BARBIES, en ander breezah zuipend schorem?
Wat heeft dat met elkaar te maken? Wat trek je nu weer een vage conclusie?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goedzo.
Dus als ik een slechte dag heb heb ik geen zelfvertrouwen meer?
Een moment is nogal vergankelijk, dat is alles wat ik zeg.
Er is ook een verschil tussen gespierd en gespierd natuurlijk. Ik heb het niet over Abercrombie modellen ofzo, dat noem ik niet gespierd..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben ik geen van allen.. Heb alleen een bepaalde bouw waarbij een iel mannetje niet past..
Jij zegt dat je kunt zien of iemand zelfvertrouwen heeft doordat je dat kan aflezen aan iemands lichaamstaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken? Wat trek je nu weer een vage conclusie?
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je kunt zien of iemand zelfvertrouwen heeft doordat je dat kan aflezen aan iemands lichaamstaal.
Ik zeg tegen jou dat je zelfvertrouwen op moment A nogal laag kan zitten omdat je niet lekker in je vel zit en op moment B heel sterk is.
Je kunt niet zeggen dat iemand dus zelfverzekerd is zonder dat je een persoon kent, want misschien is het gewoon iemands dag niet.
Onder zelfvertrouwen versta ik een zelfverzekerd persoon die gewoon vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, wat versta jij daaronder? Volgens mij spreken we langs elkaar heen.
Zo vallen alleen criminele Marokkaantjes, Turken en Negertjes op types als ik. Niet erg toch?
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder zelfvertrouwen versta ik een zelfverzekerd persoon die gewoon vertrouwen heeft in zijn eigen kunnen.
Maar die personen kunnen ook een slechte dag hebben dat ze wat minder zelfvertrouwen hebben toch?
Het zal toch wel meevallen met die Marokaantjes enzo?
Ik ben 20, komt goed uit.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies... En iemand die zelfvertrouwen heeft herken je gewoon, ook al heeft hij een minder leuke dag.
Nee, het valt niet mee. Echt niet. Ik word alleen maar aangesproken door 21 jarigen of door crimi's.
Terwijl ik daar juist niets mee te maken wil hebben.
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".quote:Op maandag 7 januari 2013 17:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben 20, komt goed uit.
Hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
Maar ik geef je geen gelijk in jouw stelling dat je zo een persoon herkent, ik geef je wel gelijk dat vrouwen op zelfverzekerde mannen vallen.
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".
Pedo pas in the pocket ik.
Maar waarom ben jij er zo zeker van dat je een zelfverzekerd persoon met een mindere dag niet onterecht onzeker vindt?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bijna 30 alweer. wordt NOOIT benaderd door "ouderen".
Pedo pas in the pocket ik.
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:18 schreef Kostyan het volgende:
Volgens mij vinden vrouwen het mooiste als je zo gespierd bent dat je veel detail ziet en een normale sixpack.. niet zo'n overdreven wasbordje. En dan als je je kleren aan hebt dat je het niet zo ziet.. pas wanneer de kleren uitgaan.
Er zijn altijd van die types die op van die pitbulls vallen die nog maar net hun eigen reet af kunnen vegen...
Dit is wat mijn indruk is.. weet niet of het ook zo is
Vind ik moeilijk te beantwoorden eigenlijk..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij er zo zeker van dat je een zelfverzekerd persoon met een mindere dag niet onterecht onzeker vindt?
Jij zegt dat je ze gewoon herkent, maar ik zie super duidelijk dat als ik een mindere dag heb en ik ga alsnog uit dat er heel wat minder contact wordt gezocht.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk te beantwoorden eigenlijk..
Vermijd jij oogcontact als je je onzeker voelt? Loop je met een gebogen schouder?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zegt dat je ze gewoon herkent, maar ik zie super duidelijk dat als ik een mindere dag heb en ik ga alsnog uit dat er heel wat minder contact wordt gezocht.
Als ik me minder voel ben ik meer gesloten en in mezelf gekeerd en ben dan minder extravert / sociaal...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vermijd jij oogcontact als je je onzeker voelt? Loop je met een gebogen schouder?
Ik weet niet of wij doelen op hetzelfde qua onzekerheidIk doel op typjes die een soort van onzichtbaar zijn.
Die kunnen nog weleens voor misplaatste arrogantie zorgen.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
Behalve bij van die simpele sletjes.
Haat me niet, maar je klinkt wel erg liefquote:Op maandag 7 januari 2013 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik me minder voel ben ik meer gesloten en in mezelf gekeerd en ben dan minder extravert / sociaal...
Dus ja ik zoek minder oogcontact, ik wil het niet vermijden noemen ofzo.... Als iemand mij in de ogen kijkt en ik zie dat dan kijk ik nooit weg eigenlijk.
En volgens mij zie je het ook terug in mijn houding, maar dat gaat allemaal onbewust dus kan het niet met zekerheid zeggen.
En tjah, ik kan me dan ook wel redelijk onzichtbaar voelen.![]()
Lief klinkt als persoon die niks durft eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haat me niet, maar je klinkt wel erg lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |