Wordt voortaan in oneven jaren gehouden, vandaar deze editie.quote:
Vergeet de 52 afstandsschoten per wedstrijd, van een afstand van minimaal 40 meter niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef Caland het volgende:
Afrika Cup.![]()
Afrikaanse tackles.![]()
Afrikaanse keepers.![]()
Velden die je hier bij de 5e klasse amateurs ziet.![]()
Topvermaak![]()
Wtfquote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn favoriete Africa Cup moment:
fixedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:16 schreef Equites het volgende:
Dat niveau is echt om te janken ja, wel grappig om te zien, met bier en tieten.
Ik verheug me altijd op de keepers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een rare acties deze editie van de Afrika cup weer gaat opleveren
gewoon op eurosport kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen een nederlandse stream vinden zal wel niet lukken.
zit in 't buitenlandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:46 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
gewoon op eurosport kijken?
Dat vind ik een beetje ordinair.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:58 schreef Bamihapje het volgende:
[..]
Nog leuke namen van spelersvrouwen die we moeten opzoeken wanneer we alleen thuis zijn?
Kan ik me niet meer herinneren, maar vertel er meer over.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, maar vertel er meer over.
Dat is wel wat hoog hoor, ik denk gemiddeld 5 rode kaarten per wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik gok een gemiddelde van 5,6 kaarten per wedstrijd.
quote:
Ik weet nu bijvoorbeeld dat je geen Messi kan verwachten bij deze wedstrijd.quote:
Is hij zo oud?quote:
Heeft hij al iemand vergeleken met Figo of Beckham?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Schakel net in. Heeft Frank Kramer al "wat een narigheid" gezegd ?
Wel Zidane.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft hij al iemand vergeleken met Figo of Beckham?
Ik vond het zeer professioneel maar ik heb de Cuil niet in beeld gezien...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
Johannes had je dit geweldige promotiefilmpje al gezien van de Cuil? Een must see.
Lima, Varela en Ramos van Dordrecht, Sparta en RKC zitten bij Kaapverdië in de selectie. Varela staat in de basisquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde daar geen linksback uit de Nederlandse topklasse mee?
Nee dat was Somaliequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelde daar geen linksback uit de Nederlandse topklasse mee?
Kan niet meer. Rechten zijn over ofzo. Dus je kan beter een tr maken met je post van nu.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/2013_Africa_Cup_of_Nations_squads
Hier staan trouwens alle selecties, misschien aardig voor de OP (het linkje dus)?
Dat filmpje gaat prijzen winnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:17 schreef Caland het volgende:
Johannes had je dit geweldige promotiefilmpje al gezien van de Cuil? Een must see.
Helaas niet nee. Maar hij heeft het wel in elkaar gezet. Let vooral op de geweldige geluidseffecten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het zeer professioneel maar ik heb de Cuil niet in beeld gezien...
Ik dacht eerst dat ik nog een scherm aanhad met geluid, maar toen ik op pauze drukte stopte hetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Maar hij heeft het wel in elkaar gezet. Let vooral op de geweldige geluidseffecten.
Die van Cuil's Corner http://www.edwardvancuilenborg.nl/quote:
Hij ziet er niet echt gezond uit met dat half lange haar.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die van Cuil's Corner http://www.edwardvancuilenborg.nl/
Goudengids divisie met hem als presentator is gewoon nostalgie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft SBS groot gemaakt, vergeet dat niet.
Ik denk niet dat het John de Mol gaat lukken om ook zulke successen met SBS6 te halen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft SBS groot gemaakt, vergeet dat niet.
Dat was Leo Oldenburger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:25 schreef Bamihapje het volgende:
Hij had toch ook een tip gekregen van een taxi chauffeur dat Luca Toni naar AS Roma zou gaan. Hij vertelde dat ook doodleuk tijdens een interland.
Jammer dat ze van voetbal cabaret gingen maken, toen moest De Cuil wel afhaken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was Leo Oldenburger.
De Cuil was degene die Louis van Gaal tussen de belspelletjes door intellectueel tartte.
Hij kon zich niet vinden in dat show-achtige element.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat ze van voetbal cabaret gingen maken, toen moest De Cuil wel afhaken.
Ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Dit is toch het topic over de wedstrijd Zuid Afrika - Kaapverdië?
Al die dieren kan je in zuid afrika tegen komen. Behalve Koos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Dit is toch het topic over de wedstrijd Zuid Afrika - Kaapverdië?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, een tijger:
[ afbeelding ]
Oh nee, een leeuw:
[ afbeelding ]
Oh nee, een garnaal:
[ afbeelding ]
Oh nee, Koos:
[ afbeelding ]
Koos ook wel, maar die kans is een stuk kleiner dan de dieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die dieren kan je in zuid afrika tegen komen. Behalve Koos.
Je weet dat de wedstrijd wat tegen valt als Edward van Cuilemborg spannender is dan de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koos ook wel, maar die kans is een stuk kleiner dan de dieren.
Ik bedoel natuurlijk: ontopic.
Hij doet 't wel enthousiast he, daar kan Marcel Meijer nog wat van leren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op het begin de cuil
op het begin de cuil
ja, hadden ze maar iemand die kan opstomen in al die ruimte die ze daar krijgen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Wat een narigheid op die linkerkant van Kaapverdie.
Ik heb nog meer commentaarmateriaal van de Schaikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet 't wel enthousiast he, daar kan Marcel Meijer nog wat van leren.
En het commentaar van de directeur van FC Utrecht.
ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Is dat die Parker bij Z.A. die bij Twente geen pepernoot raakte ?
correctquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Is dat die Parker bij Z.A. die bij Twente geen pepernoot raakte ?
Misschien moet je op Leiden CS wat dvd'tjes gaan verpatsen, ben je binnen de kortste tijd miljonair, kan je zo heel Fok! kopen, en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999 staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer commentaarmateriaal van de Schaik
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je op Leiden CS wat dvd'tjes gaan verpatsen, ben je binnen de kortste tijd miljonair, kan je zo heel Fok! kopen, en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999 staat.
Dankzij de cuil en de schaik.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999
Wie nu kijkt, kijkt om Frank en niet om de match. Dat zal 'm goed doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Frank heeft het naar zijn zin. Zal vanavond waarschijnlijk het plaatselijk bordeel gaan bezoeken op kosten van Eurosport.
Lijkt me een goed idee. Daar zit de overtreffende trap van de Cuil, en Frank K., namelijk De Vos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ik dit geploeter kijken volhoudt. Gelukkig begint over een kwartier El Messi en co.
Yep. Voor het voetbal hoef je niet te kijken,quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie nu kijkt, kijkt om Frank en niet om de match. Dat zal 'm goed doen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Daar zit de overtreffende trap van de Cuil, en Frank K., namelijk De Vos.
Ja, van Almere naar de bezemkast in Amsterdam is inderdaad een kleine stap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik keek het net na. Voor Sierd is het maar een kleine stap van Almere naar Barcelona.
Geen kwaad woord over Frank Kramer he. De creme de la creme van de Nederlandse voetbalcommentators.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
Die commentator, wat een waardeloze gozer joh
Op Sierd na de bestequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
Blasphemiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
inderdaad best irritant, maat het is nog maar de beginfase, dus het commentaar moet zich nog ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
De hele tijd eh uh eh zeggen als commentator
Ik heb eurosport hd dutch, echter is er snooker bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
Zo de eerste harde tackle ook weer achter de rug
Is wel op Eurosport hoor...
Marokkaanse televisie hier. Al Aoula (SNRT 1) om precies te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Xperia het volgende:
Op welke zender kijken jullie de cup?
Op eurosport is niks te zien
Grootste naam speelde vandaag bij QPR.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier voor het Marokkaans elftal. Zulke grote namen in je team hebben en niet kunnen ballen in een nationaal elftal.
Ik ook niet. Zal wat worden tegen Kaapverdië (die Kameroen uitgeschakeld heeft in de play-offs) en ZA.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet echt genoten van de wedstrijd
Tell something new. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar de wedstrijden van Marokko. Je wordt toch keer op keer teleurgesteld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier voor het Marokkaans elftal. Zulke grote namen in je team hebben en niet kunnen ballen in een nationaal elftal.
Ik had gedacht dat het aan de buitenlandse trainers lagen (Gerets en de Fransman voor hem). Marokko had tot en met 2004 een aardige ploeg dat bijna alijd ver kwam in de Afrika Cup en weleens een WK meepikten. En ze speelden ook nog eens leuk voetbal, zeker in de jaren 90. Mis die tijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tell something new. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar de wedstrijden van Marokko. Je wordt toch keer op keer teleurgesteld.
Altijd mooie praatjes vantevoren, maar uiteindelijk bakken ze er niets van.
De potentie is er wel, ze hebben iig een aantal namen die zeker leuk kunnen voetballen, alleen moeten ze leren samenspelen/communiceren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het aan de buitenlandse trainers lagen (Gerets en de Fransman voor hem). Marokko had tot en met 2004 een aardige ploeg dat bijna alijd ver kwam in de Afrika Cup en weleens een WK meepikten. En ze speelden ook nog eens leuk voetbal, zeker in de jaren 90. Mis die tijden
Kidiabaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Gorzalka het volgende:
Hoe heet de keeper van Congo? Wat een eindbaas.
Dat was idd een forse aanval van de keeperquote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
Die keeper knalt er even vol in, aardig pot tot nu toe.
Mulenga wordt kort gehouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens de commentator is er wellicht buiten een hijskraan omgevallen. Mooie taferelen!
Waarom speelt Mulenga trouwens niet?
hij wordt rustig gebrachtquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens de commentator is er wellicht buiten een hijskraan omgevallen. Mooie taferelen!
Waarom speelt Mulenga trouwens niet?
Zat ie vol met mensen die de match illegaal bekeken ?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
En die Zambiaantjes ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik moet wel weer wennen aan die klote-vuvuzela's.
Die Zambiaanse verdediging trouwens ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Stampie22 het volgende:
Mulenga er in, die moet er zo twee kunnen maken want die Ethiopische verdediging is echt lachwekkend.
Karatetrap keeper op doorgebroken speler waarbij de keeper zelf geblesseerd raakte.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die rode kaart eens beschrijven? Ik heb 'm helaas gemist.
Als woorden tekort schietenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die rode kaart eens beschrijven? Ik heb 'm helaas gemist.
quote:
Die tijd is er nooit geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat het echt grote talent uit Afrika kwam en niet uit Zuid Amerika ?
Wat een faaltoernooi tot nu toe. Meeste ploegen kunnen er echt helemaal niets van.
Ah jawel, in de jaren 90 was het een echte hype.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest.
En bij ieder wk is er wel een deskundige die roept dat deze keer de doorbraak van de Afrikaanse landen komt.
Ik heb het nog niet gezien.
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visserquote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest.
En bij ieder wk is er wel een deskundige die roept dat deze keer de doorbraak van de Afrikaanse landen komt.
Ik heb het nog niet gezien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visser
Als ik die naam lees zie ik hem in een wak spartelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visser
Ze leven in extremenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
En iemand uit Ethiopië met een pens op de tribune
Wat is er gebeurd in 15 jaar tijd
Wellicht zijn we ook te kritisch. Hoe kon hij nou weten dat er nog een keeper op doel stond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adebayor wilde dat natuurlijk doen à la Fischer
Tim heeft nu een hard-on van heb ik me jou daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga ook een Twitter-account aanmaken nu.
Gefeliciteerd Tim!
deel dit via twitter met de commentator, meldt ook dat je van fok! bent misschien kom je dan in de uitzending. Danny zal blij zijn met de gratis exposure.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die keeper had voorheen toch een andere naam?
Daar gaan de Franse straaljagers richting Mali.
Gedaan! direct een Twitter-account aangemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
deel dit via twitter met de commentator, meldt ook dat je van fok! bent misschien kom je dan in de uitzending. Danny zal blij zijn met de gratis exposure.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee ik heb geen twitter. Je moet ook elsierd gaan volgen.
https://twitter.com/elsierdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedaan! direct een Twitter-account aangemaakt.
Hoe voeg je iemand toe? Dit is de uitgelegen kans om Rayonhoofd Aad300 te gaan volgen.
Je vergeet hashtags. Veel gebruikte hashtags zijn #leugens #rayonhoofd #overtolligekilo'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest een hoop schrappen door het maximaal toegestane aantal karakters![]()
Nu maar wachten, vreselijk spannend dit.
#turkijetrainingskampquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet hashtags. Veel gebruikte hashtags zijn #leugens #rayonhoofd #overtolligekilo's
https://twitter.com/NICKIMINAJquote:
Ik moet Aad300 stijl woorden ook maar half uittypen.quote:
Ja of "good morning"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
na lang deduceren kan ik onthullen dat gm goedemorgen betekent.
Waar denk je dat al die doodschoppen vandaan komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er zo weinig metsjfiksing heeft plaatsgevonden dit toernooi. Je zou toch zeggen dat voor een paar kralen en wat glimmende dingen die spelers al om zijn.
De Medicijnmannen houden het ook eerlijk. Al vallen die wel met de arm van een albino om te kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er zo weinig metsjfiksing heeft plaatsgevonden dit toernooi. Je zou toch zeggen dat voor een paar kralen en wat glimmende dingen die spelers al om zijn.
Zulke verschrikkelijke doodschoppen heb ik nog niet gezien (behalve gisteren dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die doodschoppen vandaan komen?
Ik heb hele hoge verwachtingen van de avondwedstrijd vandaag, Tunesie-Algerijequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zulke verschrikkelijke doodschoppen heb ik nog niet gezien (behalve gisteren dan).
Ik wil zulke actie zien:
[ afbeelding ]
een vorig toernooi eindigde algerije een keer geloof ik met 8 man, dus ik deel je verwachtingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge verwachtingen van de avondwedstrijd vandaag, Tunesie-Algerije
Bij Togo spelen ze wel nog steeds op de door Abedayor gestollen schoenen bij Arsenal.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Drassss het volgende:
Ik mis de laatste jaren eigenlijk coaches in XXXL polo's met alle kleuren van de regenboog erin verwerkt. Of oude afgetrapte trainingspakken die 15 jaar geleden gemaakt zijn de door plaatselijke jeugd..
Ja precies. En tevens enorm veel schwalbes, tijdrekken en wat je ook maar kan bedenken om iemand een rotschop te gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een vorig toernooi eindigde algerije een keer geloof ik met 8 man, dus ik deel je verwachtingen.
sissi schijnt daar zijn schoenen vandaan gehaald te hebben. Niet de goede maat, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Togo spelen ze wel nog steeds op de door Abedayor gestollen schoenen bij Arsenal.
Linkjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
de keeper deed toen in de verlenging tot twee keer toe alsof zijn been geamputeerd moest worden, liet bijna een ambulance het veld oprijden en zei toen: nee laat maar.
geniaal.
Dat was gewoon een keer een hele verlenging lang, weet niet meer wanneer of hoe en wat dat precies was. Zal wel niet op youtube staan.quote:
Ook tegen Tunesië?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was gewoon een keer een hele verlenging lang, weet niet meer wanneer of hoe en wat dat precies was. Zal wel niet op youtube staan.
Weet ik toch allemaal niet meer, dit is een herinnering uit de tijd dat ik nog stiekem 's avonds naar de afrika cup ging kijken terwijl ik eigenlijk om 21.30 naar bed moest.quote:
Volgens mij is je tweet naar @ThomasSchuurman stelselmatig genegeerd #censuur #leugens #gmquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterke vrijetrap van Drogba, Sneijder zou er trots op zijn.
Heb je ondertussen geen lasogen van al die wedstrijden kijken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik toch allemaal niet meer, dit is een herinnering uit de tijd dat ik nog stiekem 's avonds naar de afrika cup ging kijken terwijl ik eigenlijk om 21.30 naar bed moest.
Ik heb het over vroeger.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je ondertussen geen lasogen van al die wedstrijden kijken?
Oké, laat gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het over vroeger.
Van deze huidige Africa cup heb ik nog heel weinig gezien hoor.
Schandalig he. Ik twijfelde om met kanker te schelden en hem met de dood te bedreigen, maar na Nellissen en Spekman durf ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is je tweet naar @ThomasSchuurman stelselmatig genegeerd #censuur #leugens #gm
Jij bent toch een Arsenal fan? Je weet dat Abedayor in de spits staat he.quote:
Nu moet je aan hem sturen of je denkt dat Bony Vitesse in de winterstop gaat verlaten. Ik ben vooral benieuwd wat tim079 te melden heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schandalig he. Ik twijfelde om met kanker te schelden en hem met de dood te bedreigen, maar na Nellissen en Spekman durf ik dat niet meer.
Oh! nieuwe vraag, snel wat insturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een waardeloos programma dat Twitter zegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je aan hem sturen of je denkt dat Bony Vitesse in de winterstop gaat verlaten. Ik ben vooral benieuwd wat tim079 te melden heeft.
Nee hoor, vind het prima dat hij op de bank zit. Als ze nu nog even de groepsfase niet overleven, kan Bony misschien in de spits tegen nek en zeker in de spits tegen PSV. Zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bony is bij Ivoorkust he. Wel op de bank dus ik snap je frustraties.
Klopt, maar Bony moet zo snel mogelijk terug zijn in Arnhem. Hij is nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schandalig he. Ik twijfelde om met kanker te schelden en hem met de dood te bedreigen, maar na Nellissen en Spekman durf ik dat niet meer.
Oh! nieuwe vraag, snel wat insturen.
[..]
Jij bent toch een Arsenal fan? Je weet dat Abedayor in de spits staat he.
Ah, logisch dan. Ik heb Thomas ook mijn mening over Bony en zijn mogelijke vertrek gegeven, maar hij trekt Tim telkens voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar Bony moet zo snel mogelijk terug zijn in Arnhem. Hij is nodig.
Kijk en leer van de meester:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een waardeloos programma dat Twitter zegHoe kan ik nou mijn mening geven in 140 tekens.
Kijk, Aad zegt gm omdat Goede morgen (of Good morning) niet binnen de 140 tekens past.twitter:aad300 twitterde op maandag 21-01-2013 om 10:47:41Gm koffie en genieten van de sneeuw brrrr:-) reageer retweet
Hij staat nog steeds in mijn team, van mij mag hij ook terugkomen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar Bony moet zo snel mogelijk terug zijn in Arnhem. Hij is nodig.
Kan Gervinho ook weer meedoen bij Arsenalquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het prima dat hij op de bank zit. Als ze nu nog even de groepsfase niet overleven, kan Bony misschien in de spits tegen nek en zeker in de spits tegen PSV. Zou helemaal top zijn.
Dat zou super zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan Gervinho ook weer meedoen bij Arsenal
Thomas heeft volgens mij meer dan 140 tekens gebruikt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Thomas, heb ik hierom mijn visie uitgeschreven
Vraag anders waarom hij zo nasaal klinkt. Dat wil hij erg graag uitleggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus Thomas, heb ik hierom mijn visie uitgeschreven
Dan gaat hij zeggen dat hij dat al gezegd heeftquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag anders waarom hij zo nasaal klinkt. Dat wil hij erg graag uitleggen.
Is goed, na deze account aanpassing kan hij niet meer om mij heenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vraag anders waarom hij zo nasaal klinkt. Dat wil hij erg graag uitleggen.
Oh gaat hij bijdehand doenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat hij zeggen dat hij dat al gezegd heeft
Demen Bülbül mag niet. De ü is geen letter aldus Twitter, discriminatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou het aan de naam Daafraaf kunnen liggen?
Dat is ook balen voor de turkse scheidsrechter wiens naam mij aan die lekkere balletjes van de chinees doen denken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Demen Bülbül mag niet. De ü is geen letter aldus Twitter, discriminatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |