Dat was Leo Oldenburger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:25 schreef Bamihapje het volgende:
Hij had toch ook een tip gekregen van een taxi chauffeur dat Luca Toni naar AS Roma zou gaan. Hij vertelde dat ook doodleuk tijdens een interland.
Jammer dat ze van voetbal cabaret gingen maken, toen moest De Cuil wel afhaken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was Leo Oldenburger.
De Cuil was degene die Louis van Gaal tussen de belspelletjes door intellectueel tartte.
Hij kon zich niet vinden in dat show-achtige element.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat ze van voetbal cabaret gingen maken, toen moest De Cuil wel afhaken.
Ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Dit is toch het topic over de wedstrijd Zuid Afrika - Kaapverdië?
Al die dieren kan je in zuid afrika tegen komen. Behalve Koos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:34 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Dit is toch het topic over de wedstrijd Zuid Afrika - Kaapverdië?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nee, een tijger:
[ afbeelding ]
Oh nee, een leeuw:
[ afbeelding ]
Oh nee, een garnaal:
[ afbeelding ]
Oh nee, Koos:
[ afbeelding ]
Koos ook wel, maar die kans is een stuk kleiner dan de dieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die dieren kan je in zuid afrika tegen komen. Behalve Koos.
Je weet dat de wedstrijd wat tegen valt als Edward van Cuilemborg spannender is dan de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koos ook wel, maar die kans is een stuk kleiner dan de dieren.
Ik bedoel natuurlijk: ontopic.
Hij doet 't wel enthousiast he, daar kan Marcel Meijer nog wat van leren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
op het begin de cuil
op het begin de cuil
ja, hadden ze maar iemand die kan opstomen in al die ruimte die ze daar krijgen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef Pedroso het volgende:
Wat een narigheid op die linkerkant van Kaapverdie.
Ik heb nog meer commentaarmateriaal van de Schaikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij doet 't wel enthousiast he, daar kan Marcel Meijer nog wat van leren.
En het commentaar van de directeur van FC Utrecht.
ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Is dat die Parker bij Z.A. die bij Twente geen pepernoot raakte ?
correctquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Is dat die Parker bij Z.A. die bij Twente geen pepernoot raakte ?
Misschien moet je op Leiden CS wat dvd'tjes gaan verpatsen, ben je binnen de kortste tijd miljonair, kan je zo heel Fok! kopen, en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999 staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer commentaarmateriaal van de Schaik
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je op Leiden CS wat dvd'tjes gaan verpatsen, ben je binnen de kortste tijd miljonair, kan je zo heel Fok! kopen, en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999 staat.
Dankzij de cuil en de schaik.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
en kan je tong een ban geven op het moment dat hij op 499.999
Wie nu kijkt, kijkt om Frank en niet om de match. Dat zal 'm goed doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Frank heeft het naar zijn zin. Zal vanavond waarschijnlijk het plaatselijk bordeel gaan bezoeken op kosten van Eurosport.
Lijkt me een goed idee. Daar zit de overtreffende trap van de Cuil, en Frank K., namelijk De Vos.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat ik dit geploeter kijken volhoudt. Gelukkig begint over een kwartier El Messi en co.
Yep. Voor het voetbal hoef je niet te kijken,quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie nu kijkt, kijkt om Frank en niet om de match. Dat zal 'm goed doen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Daar zit de overtreffende trap van de Cuil, en Frank K., namelijk De Vos.
Ja, van Almere naar de bezemkast in Amsterdam is inderdaad een kleine stap.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik keek het net na. Voor Sierd is het maar een kleine stap van Almere naar Barcelona.
Geen kwaad woord over Frank Kramer he. De creme de la creme van de Nederlandse voetbalcommentators.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
Die commentator, wat een waardeloze gozer joh
Op Sierd na de bestequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
Blasphemiequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
inderdaad best irritant, maat het is nog maar de beginfase, dus het commentaar moet zich nog ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Thorb het volgende:
De hele tijd eh uh eh zeggen als commentator
Ik heb eurosport hd dutch, echter is er snooker bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
Zo de eerste harde tackle ook weer achter de rug
Is wel op Eurosport hoor...
Marokkaanse televisie hier. Al Aoula (SNRT 1) om precies te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Xperia het volgende:
Op welke zender kijken jullie de cup?
Op eurosport is niks te zien
Grootste naam speelde vandaag bij QPR.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier voor het Marokkaans elftal. Zulke grote namen in je team hebben en niet kunnen ballen in een nationaal elftal.
Ik ook niet. Zal wat worden tegen Kaapverdië (die Kameroen uitgeschakeld heeft in de play-offs) en ZA.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet echt genoten van de wedstrijd
Tell something new. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar de wedstrijden van Marokko. Je wordt toch keer op keer teleurgesteld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier voor het Marokkaans elftal. Zulke grote namen in je team hebben en niet kunnen ballen in een nationaal elftal.
Ik had gedacht dat het aan de buitenlandse trainers lagen (Gerets en de Fransman voor hem). Marokko had tot en met 2004 een aardige ploeg dat bijna alijd ver kwam in de Afrika Cup en weleens een WK meepikten. En ze speelden ook nog eens leuk voetbal, zeker in de jaren 90. Mis die tijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tell something new. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar de wedstrijden van Marokko. Je wordt toch keer op keer teleurgesteld.
Altijd mooie praatjes vantevoren, maar uiteindelijk bakken ze er niets van.
De potentie is er wel, ze hebben iig een aantal namen die zeker leuk kunnen voetballen, alleen moeten ze leren samenspelen/communiceren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het aan de buitenlandse trainers lagen (Gerets en de Fransman voor hem). Marokko had tot en met 2004 een aardige ploeg dat bijna alijd ver kwam in de Afrika Cup en weleens een WK meepikten. En ze speelden ook nog eens leuk voetbal, zeker in de jaren 90. Mis die tijden
Kidiabaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Gorzalka het volgende:
Hoe heet de keeper van Congo? Wat een eindbaas.
Dat was idd een forse aanval van de keeperquote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
Die keeper knalt er even vol in, aardig pot tot nu toe.
Mulenga wordt kort gehouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens de commentator is er wellicht buiten een hijskraan omgevallen. Mooie taferelen!
Waarom speelt Mulenga trouwens niet?
hij wordt rustig gebrachtquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens de commentator is er wellicht buiten een hijskraan omgevallen. Mooie taferelen!
Waarom speelt Mulenga trouwens niet?
Zat ie vol met mensen die de match illegaal bekeken ?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
En die Zambiaantjes ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik moet wel weer wennen aan die klote-vuvuzela's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |