Ik heb eurosport hd dutch, echter is er snooker bezigquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
Zo de eerste harde tackle ook weer achter de rug
Is wel op Eurosport hoor...
Marokkaanse televisie hier. Al Aoula (SNRT 1) om precies te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Xperia het volgende:
Op welke zender kijken jullie de cup?
Op eurosport is niks te zien
Grootste naam speelde vandaag bij QPR.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier voor het Marokkaans elftal. Zulke grote namen in je team hebben en niet kunnen ballen in een nationaal elftal.
Ik ook niet. Zal wat worden tegen Kaapverdië (die Kameroen uitgeschakeld heeft in de play-offs) en ZA.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet echt genoten van de wedstrijd
Tell something new. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar de wedstrijden van Marokko. Je wordt toch keer op keer teleurgesteld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier voor het Marokkaans elftal. Zulke grote namen in je team hebben en niet kunnen ballen in een nationaal elftal.
Ik had gedacht dat het aan de buitenlandse trainers lagen (Gerets en de Fransman voor hem). Marokko had tot en met 2004 een aardige ploeg dat bijna alijd ver kwam in de Afrika Cup en weleens een WK meepikten. En ze speelden ook nog eens leuk voetbal, zeker in de jaren 90. Mis die tijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Tell something new. Ik ben al een tijdje geleden gestopt met het kijken naar de wedstrijden van Marokko. Je wordt toch keer op keer teleurgesteld.
Altijd mooie praatjes vantevoren, maar uiteindelijk bakken ze er niets van.
De potentie is er wel, ze hebben iig een aantal namen die zeker leuk kunnen voetballen, alleen moeten ze leren samenspelen/communiceren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het aan de buitenlandse trainers lagen (Gerets en de Fransman voor hem). Marokko had tot en met 2004 een aardige ploeg dat bijna alijd ver kwam in de Afrika Cup en weleens een WK meepikten. En ze speelden ook nog eens leuk voetbal, zeker in de jaren 90. Mis die tijden
Kidiabaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:16 schreef Gorzalka het volgende:
Hoe heet de keeper van Congo? Wat een eindbaas.
Dat was idd een forse aanval van de keeperquote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
Die keeper knalt er even vol in, aardig pot tot nu toe.
Mulenga wordt kort gehouden.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens de commentator is er wellicht buiten een hijskraan omgevallen. Mooie taferelen!
Waarom speelt Mulenga trouwens niet?
hij wordt rustig gebrachtquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
Volgens de commentator is er wellicht buiten een hijskraan omgevallen. Mooie taferelen!
Waarom speelt Mulenga trouwens niet?
Zat ie vol met mensen die de match illegaal bekeken ?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef Stampie22 het volgende:
En die Zambiaantjes ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik moet wel weer wennen aan die klote-vuvuzela's.
Die Zambiaanse verdediging trouwens ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Stampie22 het volgende:
Mulenga er in, die moet er zo twee kunnen maken want die Ethiopische verdediging is echt lachwekkend.
Karatetrap keeper op doorgebroken speler waarbij de keeper zelf geblesseerd raakte.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die rode kaart eens beschrijven? Ik heb 'm helaas gemist.
Als woorden tekort schietenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die rode kaart eens beschrijven? Ik heb 'm helaas gemist.
quote:
Die tijd is er nooit geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat het echt grote talent uit Afrika kwam en niet uit Zuid Amerika ?
Wat een faaltoernooi tot nu toe. Meeste ploegen kunnen er echt helemaal niets van.
Ah jawel, in de jaren 90 was het een echte hype.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest.
En bij ieder wk is er wel een deskundige die roept dat deze keer de doorbraak van de Afrikaanse landen komt.
Ik heb het nog niet gezien.
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visserquote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest.
En bij ieder wk is er wel een deskundige die roept dat deze keer de doorbraak van de Afrikaanse landen komt.
Ik heb het nog niet gezien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visser
Als ik die naam lees zie ik hem in een wak spartelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visser
Ze leven in extremenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
En iemand uit Ethiopië met een pens op de tribune
Wat is er gebeurd in 15 jaar tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |