Die Zambiaanse verdediging trouwens ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Stampie22 het volgende:
Mulenga er in, die moet er zo twee kunnen maken want die Ethiopische verdediging is echt lachwekkend.
Karatetrap keeper op doorgebroken speler waarbij de keeper zelf geblesseerd raakte.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die rode kaart eens beschrijven? Ik heb 'm helaas gemist.
Als woorden tekort schietenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand die rode kaart eens beschrijven? Ik heb 'm helaas gemist.
quote:
Die tijd is er nooit geweest.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat het echt grote talent uit Afrika kwam en niet uit Zuid Amerika ?
Wat een faaltoernooi tot nu toe. Meeste ploegen kunnen er echt helemaal niets van.
Ah jawel, in de jaren 90 was het een echte hype.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest.
En bij ieder wk is er wel een deskundige die roept dat deze keer de doorbraak van de Afrikaanse landen komt.
Ik heb het nog niet gezien.
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visserquote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die tijd is er nooit geweest.
En bij ieder wk is er wel een deskundige die roept dat deze keer de doorbraak van de Afrikaanse landen komt.
Ik heb het nog niet gezien.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visser
Als ik die naam lees zie ik hem in een wak spartelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zegt deskundige maar je bedoelt Piet de Visser
Ze leven in extremenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
En iemand uit Ethiopië met een pens op de tribune
Wat is er gebeurd in 15 jaar tijd
Wellicht zijn we ook te kritisch. Hoe kon hij nou weten dat er nog een keeper op doel stond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adebayor wilde dat natuurlijk doen à la Fischer
Tim heeft nu een hard-on van heb ik me jou daar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga ook een Twitter-account aanmaken nu.
Gefeliciteerd Tim!
deel dit via twitter met de commentator, meldt ook dat je van fok! bent misschien kom je dan in de uitzending. Danny zal blij zijn met de gratis exposure.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die keeper had voorheen toch een andere naam?
Daar gaan de Franse straaljagers richting Mali.
Gedaan! direct een Twitter-account aangemaakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
deel dit via twitter met de commentator, meldt ook dat je van fok! bent misschien kom je dan in de uitzending. Danny zal blij zijn met de gratis exposure.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee ik heb geen twitter. Je moet ook elsierd gaan volgen.
https://twitter.com/elsierdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gedaan! direct een Twitter-account aangemaakt.
Hoe voeg je iemand toe? Dit is de uitgelegen kans om Rayonhoofd Aad300 te gaan volgen.
Je vergeet hashtags. Veel gebruikte hashtags zijn #leugens #rayonhoofd #overtolligekilo'squote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest een hoop schrappen door het maximaal toegestane aantal karakters![]()
Nu maar wachten, vreselijk spannend dit.
#turkijetrainingskampquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vergeet hashtags. Veel gebruikte hashtags zijn #leugens #rayonhoofd #overtolligekilo's
https://twitter.com/NICKIMINAJquote:
Ik moet Aad300 stijl woorden ook maar half uittypen.quote:
Ja of "good morning"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
na lang deduceren kan ik onthullen dat gm goedemorgen betekent.
Waar denk je dat al die doodschoppen vandaan komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er zo weinig metsjfiksing heeft plaatsgevonden dit toernooi. Je zou toch zeggen dat voor een paar kralen en wat glimmende dingen die spelers al om zijn.
De Medicijnmannen houden het ook eerlijk. Al vallen die wel met de arm van een albino om te kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er zo weinig metsjfiksing heeft plaatsgevonden dit toernooi. Je zou toch zeggen dat voor een paar kralen en wat glimmende dingen die spelers al om zijn.
Zulke verschrikkelijke doodschoppen heb ik nog niet gezien (behalve gisteren dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die doodschoppen vandaan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |